Škoda all about

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: _BataZiv_0809, anex

Post Reply
ado-šampion
Posts: 6025
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

#1851 Re: Škoda all about

Post by ado-šampion »

zilla_ wrote:
madner wrote:Poenta je da su to nisu potpuno objektivni kriteriji. :D

To da je BMW unutra do 5ice odron nije nista novo.
Upravo ja to i govorim... Ono platiš bmw 3 nekih 67 hiljada i sad očekuješ neki luksuz, očekuješ nešto drugačine ali dobiješ auto ko i svako drugo sa paprenom cijenom. Auto jeste kvalitetno urađeno i vjerovatno ima dobre performanse, tu nema dileme ali nikad ne bi dao za bmw 3 67.000 KM. Audi 4 mi je legao na prvu ali bmw nikako nije. To je moje mišljenje a i mišljenje osobe koja je vozila tog audija 4 pa prešla na bmw i zajebala se pošteno :kiss:
:lol:

67 hiljada i luksuz? :-) U Njemackoj je osnovni BMW 3 30 hiljada eura. Luksuz za 67 hiljada ne mozes dobiti u Passatu a kamoli u BMWu. Luksuz u toj klasi pocinje od 80 000 prema gore. Luksuzno opremljen A4 hladno izadje na 120 hiljada. I ne samo A4.

Sto se tice usporedbe, tu psihologija igra jako veliku ulogu. Kad dugo vozis jedno auto i onda probas drugo usporedivo, gledas na tom drugom stvari koje su kod onog na koje si ti navikao vrline, a ono sto su kod tebe mane to na tom drugom autu zanemarujes. U BMWu neces dobiti unutrasnost Audija A4 to je svima jasno. Naravno ne mora se svakom BMW svidjeti, Audi je isto odlicno auto, ali da tu ima neke aman zaman razlike, objektivno nema. Dapace, po svim objektivnim pokazateljima trica je ispred A4.
tempuser
Posts: 17100
Joined: 08/04/2015 10:35

#1852 Re: Škoda all about

Post by tempuser »

Najveca razlika izmedju BMW 3 i Audia A4 je koncept, RWD i FWD, a to nije bas zanemarivo i tu nema bolje - losije, tu se radi o tome sta se kome vise svidja i sta vise odgovara, koza, materijali, oprema itd je nadgradnja i sminka koja se moze namontirati na sve.
direstraits0078
Posts: 5231
Joined: 22/12/2011 14:41

#1853 Re: Škoda all about

Post by direstraits0078 »

Ali brate znaju ukenjati s opremom na BMW-u. Gledao neki 320d touring i vozim i gledam gdje mu je tempomat, a ono nema. :lol: A sve ostalo ima. Xenon, sportska sjedista, gps...
tempuser
Posts: 17100
Joined: 08/04/2015 10:35

#1854 Re: Škoda all about

Post by tempuser »

Neki dan sam vozio T5 Panamericana, kombi od 110+ hiljada maraka, 4Motion, DSG, koza, el. klizna vrata x 2, navigacija, kamere, nema sta nema, ali nema npr. el. preklapanje retrovizora (sto je za njihovu dimenziju i diimenziju auta prakticno must have) i komplet senzor za kisu, dan-noc i samozatamnjivajuci retrovizor. Kod prijatelja na Insigniji slicna situacija, ima senzor, ali zadnji prozori na kurblu!
User avatar
madner
Posts: 56828
Joined: 09/08/2004 16:35

#1855 Re: Škoda all about

Post by madner »

Razlog tome je sto kod lizinga za firme obicno postoji neka gornja granica.

Kada vidite auto koje ima hladjenje i grijanje samo za vozaca, jasno je da je neko pazljivo birao dodatke. :D
lavic
Posts: 3128
Joined: 14/04/2011 15:03

#1856 Re: Škoda all about

Post by lavic »

direstraits0078 wrote:Ali brate znaju ukenjati s opremom na BMW-u. Gledao neki 320d touring i vozim i gledam gdje mu je tempomat, a ono nema. :lol: A sve ostalo ima. Xenon, sportska sjedista, gps...
Ne znam sta tebi tu nije jasno ili logicno. Vlasnik stavio opremu koja njemu treba, svjetla, sjedista, mozda automatik, navigacija, tempomat mu ne treba, BMW tu nema nista sa tim, zelis nesto plati.
Ja sam vozio auto sa tempomatom prije 15 godina, i nije me uopste dojmilo to, i za to ne bih nikad doplatio.

Meni vala nisu jasni ovi novi trendovi, stavi u malo auto veliki ekran,upravljanje na dodir, poveziv sa svim mogucim, a stavi dobos kocnice nazad.
Sta ce mi to u malom autu koje se vozi po gradu, kratke relacije, jos malo pa ce u autu vozac i suvozac pricati preko facebook-a, samo nek je in i uvezano, a moze dobos nazad.
ado-šampion
Posts: 6025
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

#1857 Re: Škoda all about

Post by ado-šampion »

direstraits0078 wrote:Ali brate znaju ukenjati s opremom na BMW-u. Gledao neki 320d touring i vozim i gledam gdje mu je tempomat, a ono nema. :lol: A sve ostalo ima. Xenon, sportska sjedista, gps...
Nije to nista, od neke 2005. godine to se popravilo uveliko. 2004. u X5 je klima bila doplata, radio doplata. :roll: Uzmes auto 100 hiljada bez klime i radija. :-) A BMW je bio i ostao majstor formiranja doplata. Hladno mozes uduplati osnovnu cijenu.
direstraits0078
Posts: 5231
Joined: 22/12/2011 14:41

#1858 Re: Škoda all about

Post by direstraits0078 »

lavic wrote:
direstraits0078 wrote:Ali brate znaju ukenjati s opremom na BMW-u. Gledao neki 320d touring i vozim i gledam gdje mu je tempomat, a ono nema. :lol: A sve ostalo ima. Xenon, sportska sjedista, gps...
Ne znam sta tebi tu nije jasno ili logicno. Vlasnik stavio opremu koja njemu treba, svjetla, sjedista, mozda automatik, navigacija, tempomat mu ne treba, BMW tu nema nista sa tim, zelis nesto plati.
Ja sam vozio auto sa tempomatom prije 15 godina, i nije me uopste dojmilo to, i za to ne bih nikad doplatio.

Meni vala nisu jasni ovi novi trendovi, stavi u malo auto veliki ekran,upravljanje na dodir, poveziv sa svim mogucim, a stavi dobos kocnice nazad.
Sta ce mi to u malom autu koje se vozi po gradu, kratke relacije, jos malo pa ce u autu vozac i suvozac pricati preko facebook-a, samo nek je in i uvezano, a moze dobos nazad.
Vidis, to s dobosima pozadi si dobro primijetio. Estetski kvari dojam, ali su apsolutno iste funkcionalnosti (s obzirom da straznja osovina ne koci ni blizu koliko prednja), imaju dulji vijek trajanja od diskova i plocica i veoma rijetko se kvare cilindri i mehanizam u odnosu na klijesta. Primjer je Clio 4. Straga dobos u dvije izvedbe, zavisno od nivoa opreme i velicine tockova. Na svom Cliu 3 imam diskove straga. To je uvijek zamazano, hrdjavo (vozi se 90% autocesta, po gradu sve rijedje), mogao bi ih covjek mijenjati svakih 50 tkm (sto i radim) iako cistim redovno klijesta, klizace itd. Garantujem da ce na tehnickom slijedece godine biti primjedba za straznje kocnice. S dobosima tih problema nema, jer nisu direktno izlozeni atmosferilijama.

Ne znam kakva je situacija sa Fabijom po ovom pitanju, jesu li kod nje isli na diskove u svim verzijama?
lavic
Posts: 3128
Joined: 14/04/2011 15:03

#1859 Re: Škoda all about

Post by lavic »

direstraits0078 wrote:
lavic wrote:
direstraits0078 wrote:Ali brate znaju ukenjati s opremom na BMW-u. Gledao neki 320d touring i vozim i gledam gdje mu je tempomat, a ono nema. :lol: A sve ostalo ima. Xenon, sportska sjedista, gps...
Ne znam sta tebi tu nije jasno ili logicno. Vlasnik stavio opremu koja njemu treba, svjetla, sjedista, mozda automatik, navigacija, tempomat mu ne treba, BMW tu nema nista sa tim, zelis nesto plati.
Ja sam vozio auto sa tempomatom prije 15 godina, i nije me uopste dojmilo to, i za to ne bih nikad doplatio.

Meni vala nisu jasni ovi novi trendovi, stavi u malo auto veliki ekran,upravljanje na dodir, poveziv sa svim mogucim, a stavi dobos kocnice nazad.
Sta ce mi to u malom autu koje se vozi po gradu, kratke relacije, jos malo pa ce u autu vozac i suvozac pricati preko facebook-a, samo nek je in i uvezano, a moze dobos nazad.
Vidis, to s dobosima pozadi si dobro primijetio. Estetski kvari dojam, ali su apsolutno iste funkcionalnosti (s obzirom da straznja osovina ne koci ni blizu koliko prednja), imaju dulji vijek trajanja od diskova i plocica i veoma rijetko se kvare cilindri i mehanizam u odnosu na klijesta. Primjer je Clio 4. Straga dobos u dvije izvedbe, zavisno od nivoa opreme i velicine tockova. Na svom Cliu 3 imam diskove straga. To je uvijek zamazano, hrdjavo (vozi se 90% autocesta, po gradu sve rijedje), mogao bi ih covjek mijenjati svakih 50 tkm (sto i radim) iako cistim redovno klijesta, klizace itd. Garantujem da ce na tehnickom slijedece godine biti primjedba za straznje kocnice. S dobosima tih problema nema, jer nisu direktno izlozeni atmosferilijama.

Ne znam kakva je situacija sa Fabijom po ovom pitanju, jesu li kod nje isli na diskove u svim verzijama?
Mozda dobosi zahtjevaju manje odrzavanja, ali mi rezon nekako govori da diskovi nazad bolje koce od dobosa, vidi se koliko su potrosene plocice, u krajnjem na jacim motorima su diskovi nazad, zar sigurnost nije na prvom mjestu, .ebo me touch screen infotejment sistem, stavi mi dobre kocnice.
direstraits0078
Posts: 5231
Joined: 22/12/2011 14:41

#1860 Re: Škoda all about

Post by direstraits0078 »

lavic wrote:
direstraits0078 wrote:
lavic wrote:
Ne znam sta tebi tu nije jasno ili logicno. Vlasnik stavio opremu koja njemu treba, svjetla, sjedista, mozda automatik, navigacija, tempomat mu ne treba, BMW tu nema nista sa tim, zelis nesto plati.
Ja sam vozio auto sa tempomatom prije 15 godina, i nije me uopste dojmilo to, i za to ne bih nikad doplatio.

Meni vala nisu jasni ovi novi trendovi, stavi u malo auto veliki ekran,upravljanje na dodir, poveziv sa svim mogucim, a stavi dobos kocnice nazad.
Sta ce mi to u malom autu koje se vozi po gradu, kratke relacije, jos malo pa ce u autu vozac i suvozac pricati preko facebook-a, samo nek je in i uvezano, a moze dobos nazad.
Vidis, to s dobosima pozadi si dobro primijetio. Estetski kvari dojam, ali su apsolutno iste funkcionalnosti (s obzirom da straznja osovina ne koci ni blizu koliko prednja), imaju dulji vijek trajanja od diskova i plocica i veoma rijetko se kvare cilindri i mehanizam u odnosu na klijesta. Primjer je Clio 4. Straga dobos u dvije izvedbe, zavisno od nivoa opreme i velicine tockova. Na svom Cliu 3 imam diskove straga. To je uvijek zamazano, hrdjavo (vozi se 90% autocesta, po gradu sve rijedje), mogao bi ih covjek mijenjati svakih 50 tkm (sto i radim) iako cistim redovno klijesta, klizace itd. Garantujem da ce na tehnickom slijedece godine biti primjedba za straznje kocnice. S dobosima tih problema nema, jer nisu direktno izlozeni atmosferilijama.

Ne znam kakva je situacija sa Fabijom po ovom pitanju, jesu li kod nje isli na diskove u svim verzijama?
Mozda dobosi zahtjevaju manje odrzavanja, ali mi rezon nekako govori da diskovi nazad bolje koce od dobosa, vidi se koliko su potrosene plocice, u krajnjem na jacim motorima su diskovi nazad, zar sigurnost nije na prvom mjestu, .ebo me touch screen infotejment sistem, stavi mi dobre kocnice.

Mislim da se ne treba praviti previse pametan. Inzinjerski timovi koji rade na ovjesu i kocnicama su zakljucili da je dobos dostatan za tu namjenu vozila. Inace, disk je bolji sistem kocenja od dobosa, u to nema sumnje. Otuda na sportskim vozilima diskovi na svim tockovima.
ado-šampion
Posts: 6025
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

#1861 Re: Škoda all about

Post by ado-šampion »

direstraits0078 wrote: Mislim da se ne treba praviti previse pametan. Inzinjerski timovi koji rade na ovjesu i kocnicama su zakljucili da je dobos dostatan za tu namjenu vozila. Inace, disk je bolji sistem kocenja od dobosa, u to nema sumnje. Otuda na sportskim vozilima diskovi na svim tockovima.
:thumbup:

Ako su inzinjeri koji rade na tom autu skontali da je nesto najbolje onda ne treba dovoditi u pitanje. Ako kocnice dobro koce, zar je bitno jesu li diskovi ili dobosi.
User avatar
Ned071
Posts: 6435
Joined: 27/01/2014 15:32

#1862 Re: Škoda all about

Post by Ned071 »

lavic
Posts: 3128
Joined: 14/04/2011 15:03

#1863 Re: Škoda all about

Post by lavic »

ado-šampion wrote:
direstraits0078 wrote: Mislim da se ne treba praviti previse pametan. Inzinjerski timovi koji rade na ovjesu i kocnicama su zakljucili da je dobos dostatan za tu namjenu vozila. Inace, disk je bolji sistem kocenja od dobosa, u to nema sumnje. Otuda na sportskim vozilima diskovi na svim tockovima.
:thumbup:

Ako su inzinjeri koji rade na tom autu skontali da je nesto najbolje onda ne treba dovoditi u pitanje. Ako kocnice dobro koce, zar je bitno jesu li diskovi ili dobosi.
Ja nisam nikad ni sporio da dobosi nisu dovoljni, samo sam se nadovezao sto nesto na nekom autu ima ili nema.
Po meni je pametnije stavit bolje kocnice no neku elektronsku igracku.
Kad smo vec kod dobos vs disk, dobos je jeftiniji "xy" eura, pomnozeno sa brojem auta= profit i zato ga stavljaju, i to mu je jedina prednost u odnosu na disk kocnice.
ado-šampion
Posts: 6025
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

#1864 Re: Škoda all about

Post by ado-šampion »

lavic wrote:
ado-šampion wrote:
direstraits0078 wrote: Mislim da se ne treba praviti previse pametan. Inzinjerski timovi koji rade na ovjesu i kocnicama su zakljucili da je dobos dostatan za tu namjenu vozila. Inace, disk je bolji sistem kocenja od dobosa, u to nema sumnje. Otuda na sportskim vozilima diskovi na svim tockovima.
:thumbup:

Ako su inzinjeri koji rade na tom autu skontali da je nesto najbolje onda ne treba dovoditi u pitanje. Ako kocnice dobro koce, zar je bitno jesu li diskovi ili dobosi.
Ja nisam nikad ni sporio da dobosi nisu dovoljni, samo sam se nadovezao sto nesto na nekom autu ima ili nema.
Po meni je pametnije stavit bolje kocnice no neku elektronsku igracku.
Kad smo vec kod dobos vs disk, dobos je jeftiniji "xy" eura, pomnozeno sa brojem auta= profit i zato ga stavljaju, i to mu je jedina prednost u odnosu na disk kocnice.
To da, ali ako ustede na diskovima, u auto mozda umjesto toga stave druge stvari koje smatraju da su bitnije, ili snize cijenu. Oni su skontali da su (vjerovatno) za slabije motore kd Fabije sasvim dovoljni dobosi, isto kao sto su skontali da je za slabije verzije Golfa dovoljna polukruta osovina pozadi, umjesto multilinka.

Ako Fabija ima dobre kocnice s dobosem, koja je tebi kao korisniku fajda od diskova. Bolje da ti umjesto njih da nesto od cega imas koristi.
User avatar
golfiista
Posts: 4685
Joined: 04/05/2012 14:48

#1865 Re: Škoda all about

Post by golfiista »

Cime se vi zamarate. Uvijek je bilo koliko para toliko muzike.
530i
Posts: 9169
Joined: 08/12/2009 17:31

#1866 Re: Škoda all about

Post by 530i »

Ako za doboše na malim vozilima i ima razumnog opravdanja, za prilično skup auto kakav je golf 7 nema ama baš nikakvog opravdanja za polukrutu osovinu nazad.
direstraits0078
Posts: 5231
Joined: 22/12/2011 14:41

#1867 Re: Škoda all about

Post by direstraits0078 »

Osim ustede na kg? I na €€€? :D I mozda poneki gram CO2.
530i
Posts: 9169
Joined: 08/12/2009 17:31

#1868 Re: Škoda all about

Post by 530i »

Sigurno zbog CO2 :evil:
User avatar
mayab
Posts: 27474
Joined: 06/03/2008 13:00
Location: SARAJEVO

#1869 Re: Škoda all about

Post by mayab »

Eto mi svi pametniji od gomile inzinjera koji rade na razvoju nekog modela!
Naravno , znaju i oni sta je stvarno dobro, ali moraju naći omjer zelja i potreba, i naravno radi se o parama na kraju krajeva!
A i ovo sa CO2 sto se @530i podsmijava je itekako vazno, mozda ne zbog njihove "velike zelje da malo manje zagadjuju :izet: " nego ih zakon tjera na to!
Teufik
Posts: 4845
Joined: 25/01/2010 18:51
Location: TZ

#1870 Re: Škoda all about

Post by Teufik »

Ima li sta o Skodama na Skoda temi?
530i
Posts: 9169
Joined: 08/12/2009 17:31

#1871 Re: Škoda all about

Post by 530i »

mayab wrote: A i ovo sa CO2 sto se @530i podsmijava je itekako vazno, mozda ne zbog njihove "velike zelje da malo manje zagadjuju :izet: " nego ih zakon tjera na to!
Dakle, 99,99% je to zbog para, jeftinije im je. I to očito nije mala ušteda. A neće reći niko, evo bubnjevi nazad, auto jeftinije 500 maraka, nego cijena ostaje ista. Da im je stalo do zagađenje, tj. eliminisanja kojeg grama težina našli bi drugi način, tepih u gepeku tanji za pola milimetra ili sličnu glupost.
User avatar
Drvosjeca iz Dejcica
Posts: 16757
Joined: 23/06/2004 15:46
Location: Sarajevo

#1872 Re: Škoda all about

Post by Drvosjeca iz Dejcica »

TEST: Škoda Fabia 1.2 TSI Ambiente

http://www.klix.ba/auto/testovi/test-sk ... /150408005
User avatar
konektovan
Posts: 41539
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#1873 Re: Škoda all about

Post by konektovan »

Drvosjeca iz Dejcica wrote:TEST: Škoda Fabia 1.2 TSI Ambiente

http://www.klix.ba/auto/testovi/test-sk ... /150408005
Hah,puni poklópci tóckova u serijskoj opremi,napredak veliki. :mrgreen: Hyundai,evo sanse za tebe!!!!!!!
User avatar
Drvosjeca iz Dejcica
Posts: 16757
Joined: 23/06/2004 15:46
Location: Sarajevo

#1874 Re: Škoda all about

Post by Drvosjeca iz Dejcica »

konektovan wrote:
Drvosjeca iz Dejcica wrote:TEST: Škoda Fabia 1.2 TSI Ambiente

http://www.klix.ba/auto/testovi/test-sk ... /150408005
Hah,puni poklópci tóckova u serijskoj opremi,napredak veliki. :mrgreen: Hyundai,evo sanse za tebe!!!!!!!
Ko ima para da izdvoji 20+ hiljada KM onda ima i 500KM za aluminijske felge i neće gledati poklopce na točkovima već recimo motor. :D TSI motor kod Fabije je svakako bolja opcija nego atmosferski benzinac kod Hyundai-a.
User avatar
konektovan
Posts: 41539
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#1875 Re: Škoda all about

Post by konektovan »

Mislim da ce dugorocno,atmosferac biti bolja opcija,al' ce performanse biti malo slabije. Generalno,novi i20 je po mom subjektivnom misljenju bolji auto od fabie,mozda i u klasi ponajbolji auto.
Post Reply