#18001 Re: Sarajevo Construction
Posted: 29/11/2021 14:02
Ipak odosmo predaleko, ovo je construcion evo ja se povlacim da ne zatrpavam temu off topicom
Naravno da nisi kompetentan kada govorimo o sigurnosti u Sarajevu prije rata i sada.invincible1921 wrote: ↑29/11/2021 13:58Kazem da je idealno nije, da je bolje nego prije...jeste sto puta. Ne znam koje si godiste, ja nisam zivio u jugoslaviji pa mozda nisam kompetentan,al dobro pamtim period svoje osnovne i srednje skole...to u poredjenju sa ovim danas je bio horor, samo sto sam bio dijete/tinejdzer pa nisam gledao na to kako gledam danas.Naslovnica wrote: ↑29/11/2021 13:54 De ba, nekada se znalo na Alipašinom ko se drogira, danas svaki haustor ima dilera.
Prodavnice se pljačkaju na dnevnoj bazi, po cijelom gradu.
Svaki glavonja je naoružan.
Da, osjećam se nesigurno, i svi sa koje znam se osjećaju isto.
Koji vam je ba, gdje vi živite?
Ma sta se ti guras tamo gdje ti mjesto nijeNaslovnica wrote: ↑29/11/2021 14:12Ma ja, kada ponestane valjanih argumenata, uvijek je tu stari dobri "Hamo, vidi mu glave".
recimo Otoka/Meander - imao si stadion i mjesto za rekreaciju umjesto zgrade(a) koji više ne postoji (ima još dosta primjera gdje je zgrada nikla na mjestu zelenih površina koje su se koristile)So What! wrote: ↑29/11/2021 13:12Javni gradski prijevoz nije bio bolji, trenutna rekonstrukcija Javnog prijevoza u Sarajevu bi trebala javni prijevoz prebaciti u jednu dimenziju u kojoj on nikada nije bio, pocevsi od tramvajske pruge, nabavke, za Sarajevo poprilicno veliki broj novih tramvaja i trolejbusa, naplate karata, koja nikada nije bila regulisana kako treba u ovom gradu. Recimo linije koje vozi Centrotrans, kao i njihovi autobusi, u sustini nikada, bolja i modernija vozila nisu saobracala ovim gradom, isto vrijedi i za GRAS-ove minibuseve, koji su prije dvije godine novi kupljeni. Sarajevo prije rata je nabavljalo uglavnom polovna vozila za javni prijevoz, osim vremena kada je lansiran trolejbuski saobracaj, a nakon rata, razlika je u tome sto je dobar dio vozila stizao iz raznih donacija.
Javna sigurnost je bila bolja kako? Saobracaj, hajte molim vas nemojte da se smijemo, broj vozila u Sarajevu je bio smijesan u to vrijeme, a same pristupne saobracajnice gradu su bile nedostojne, jedini znacajni projekat te vrste je bio tranzit.
Zelene povrsine i rekreativni sadrzaj? Koje su konkretno ukinute, koji rekreativni sadrzaj je postojao, a da ga vise nema i slicno?
Vidiš, to je zanimljivo pitanje, iako nema veze s temom, kakvo je sad stanje s tim Bilo je toga i poslije rata, mašinska, energetska, ŽIŠ, svaki dan tučnjave. Je li to još aktuelno? Jednom su mi jarana iz razreda nagrdili, i to greškom, promašili čovjeka, lik u bolnici završio, a mirnica bio, cvjećka Došle lole iz mašinske i hljeb razvalili u njemu.invincible1921 wrote: ↑29/11/2021 13:33Ja kad sam bio osnovac s kraja 90ih bilo je 10 puta gore nego sad..nije bilo sedmice da nije bilo masovnih tuca ispred skola..oonekad prilicno ozbiljnij, policija visila pred skolama u SG, o ovim srednjim ala masinaka da ni ne pricam
Izvini, mislio sam da si se meni obraćao.video wrote: ↑29/11/2021 14:15Ma sta se ti guras tamo gdje ti mjesto nijeNaslovnica wrote: ↑29/11/2021 14:12
Ma ja, kada ponestane valjanih argumenata, uvijek je tu stari dobri "Hamo, vidi mu glave".
Dakle po tebi je Sarajevo danas bolje nego što je ikada bilo?So What! wrote: ↑29/11/2021 14:21 U sportu, sarajevski klubovi su napravili neke uspjehe u tadasnjim europskim fudbalskim takmicenjima, ciji formati su bili znatno laksi nego danas, i tada poprilicno jakom fudbalskom sampionatu Jugoslavije, sarajevski klubovi su tri puta ukupuno bili prvaci, a oba kluba su po cetiri puta zavrsavali na prva tri mjesta, ukljucujuci i sezone kada su bili prvaci. Ono sto je istina, da je najboljeg fudbalera svih vremena, a da je iz Sarajeva, Sarajevo dobilo poslije rata, a to je Edin Dzeko, covjek impresivne karijere, koji je ponikao upravo na Grbavici.
Nekoliko sjajnih sezona je imala KK Bosna, kada je postala sampion Evrope te par sezona kasnije, kada je bila treca i cetvrta, doduse tada se to takmicenje igralo u manjem formatu, nego sto je to danas, ali i dalje znacajna stvar.
Pored nabrojanog, dovoljno je reci, da Sarajevo nikada nije dalo osvajaca olimpijske medalje, izuzev par fudbalera koji su bili dio jugoslovenske olimpijske reprezentacije, a zanimljivo da je najblize osvajanju olimpijske medalje od svih Sarajlija bio Nedzad Husic, ove godine u Tokiju.
O kulturi, mislim da ne treba trositi rijeci, broj pozorista u Sarajevu se povecao, a koliko znam, predstave su uredno rasprodate i svi uredno rade. Broj izlobi je sigurno veci, pa dovoljno je pogledati samo kakve izlozbe budu u Historijskom muzeju. Muzicki dogadjaji u Sarajevu su prije rata, ako govorimo o stranim izvodjacima, bila rijetka kao i danas i u prosjeku su lose prolazila, dok je recimo Sting ove godine uspio rasprodati koncert u Zetri za jedan dan.
Da te ne bi neko pogresno shvatio, stadion na Otoci je pored i jos uvijek postoji, tu je istina postojala jedna livada, gdje se moglo raspaliti fudbala izmedju, a sada je tu jedna poprilicno nepotrebna zgrada. Eto recimo to je jedan primjer, mada u okolini postoji jos prostora za rekreaciju.
Ja sam nabrojao masu stvari koje ljudi uporno ignorisu, kao jedan ogroman skok u odnosu na taj period.BadBoy wrote: ↑29/11/2021 14:25Dakle po tebi je Sarajevo danas bolje nego što je ikada bilo?
Vidi ja se apsolutno ne slažem da je Sarajevo doseglo vrhunac 1984. i da treba takvo ostati zauvijek. Treba napredovati, treba se razvijati. Ali ovo što sada imamo u odnosu na to tada, nije razvoj.
Jest ponuda tržnih centara bolja, što jes jes.
Pa prvo igralište (iz kojeg je izrastao stadion) je na Otoci izgrađen tek krajem 90tih. Prije rata na Meandru je bilo samo Šipadovo skladište i neprohodno šiblje iza, nikakav stadion niti prostor za rekreacijuVladaFBiH wrote: ↑29/11/2021 14:19recimo Otoka/Meander - imao si stadion i mjesto za rekreaciju umjesto zgrade(a) koji više ne postoji (ima još dosta primjera gdje je zgrada nikla na mjestu zelenih površina koje su se koristile)So What! wrote: ↑29/11/2021 13:12
Javni gradski prijevoz nije bio bolji, trenutna rekonstrukcija Javnog prijevoza u Sarajevu bi trebala javni prijevoz prebaciti u jednu dimenziju u kojoj on nikada nije bio, pocevsi od tramvajske pruge, nabavke, za Sarajevo poprilicno veliki broj novih tramvaja i trolejbusa, naplate karata, koja nikada nije bila regulisana kako treba u ovom gradu. Recimo linije koje vozi Centrotrans, kao i njihovi autobusi, u sustini nikada, bolja i modernija vozila nisu saobracala ovim gradom, isto vrijedi i za GRAS-ove minibuseve, koji su prije dvije godine novi kupljeni. Sarajevo prije rata je nabavljalo uglavnom polovna vozila za javni prijevoz, osim vremena kada je lansiran trolejbuski saobracaj, a nakon rata, razlika je u tome sto je dobar dio vozila stizao iz raznih donacija.
Javna sigurnost je bila bolja kako? Saobracaj, hajte molim vas nemojte da se smijemo, broj vozila u Sarajevu je bio smijesan u to vrijeme, a same pristupne saobracajnice gradu su bile nedostojne, jedini znacajni projekat te vrste je bio tranzit.
Zelene povrsine i rekreativni sadrzaj? Koje su konkretno ukinute, koji rekreativni sadrzaj je postojao, a da ga vise nema i slicno?
Znaš šta je najgore, dedo mi se poslije drugog svjetskog rata doselio ovdje i to na Bostariće Nisam ja živio doduše gore, ali jesu oni, Bostarići, Brajkovac, bukvalno zadnja linija pod stijenama i šumom, slagat ću ti, do 1970. godine Znači, bilo je naseljeno, i to dobro naseljeno. Ja sam išao par puta poslije kod familije koja je ostala gore Devedesete je to bilo regularno naseljeno. Znači, baš ta naselja. Imam familije i u Boljakovom, koji su tu od ne znam kada, ali od 1980. na ovamo jesu sigurno i tad je bilo isto veliko naselje. Pofalići već navedoh isto. Eto, tri primjera s tri kraja grada.BadBoy wrote: ↑29/11/2021 13:43
Brate jesi li bio po tim rubnim nasejima? Ono gore granica sa šumom i Trebevićem? Ništa to nije postojalo prije rata. Isto kao i ona "tamo" strana Pofalića do ispod huma. Pa imaš Google Earth satelitske snimke pa pogledaj razvoj tih rubnih Sarajevskih naselja kroz vrijeme.
Egzaktne podtake ti nemam jer ne znam ni gdje bih mogao pronaći statistiku iz tog vremena. Ovo je kategorija u kojoj, priznajem, ima najviše nostalgije u meni ali opet taj osjećaj sigurnosti je koliko objektivan toliko i subjektivan. A masa stanovnika će ti to potvrditi.
Pa evo ti još samo jedan argument za zelenu površinu i rekreaciju: Trebević. Do prije par godina nije uopšte ni bio u upotrebi a danas sumnjam da smo i na 50-60% prijeratnog kapaciteta. Koje to još imaš mogućnosti? Centar Safet Zajko? I to je to. Vrelo Bosne zapušteno i uništeno (ne možeš se više napiti vode sa vrela). Bjelašnica uništena za moj ukus. Ilidža.... Vils onako životari, bio zona sumraka do ravno prije mjesec dana kad su pustili novu rasvjetu.
Javni prevoz NIJE bolji sada nego što je bio. Pa otiđite na teme GRAS-a i vidite šta ljudi pišu. Neredovan, nepostojeći, raspadnut. Evo tek sada se radi nova pruga i čekamo te nove trolejbuse ali to je dešavanje od zadnjih godinu dana. I još nije gotovo. Do tada je žešći raspad sistema na djelu, a i kada se izgradi nova pruga i nabave novi trolejbusi sa ovakvim GRAS-om kakav jeste to će isto tako brzo propasti. Naravno, uz svesrdnu pomoć stoke koja se danas voli nazvati žiteljima ovog grada koji samo gus ne mogu uništiti.
Ne znam. Vas dvojica očekujete argumente a svo što vam se napiše obezvrjeđujete i minmizirate. Ne može se diskusija tako voditi.
Pravo poredjenje bi bilo izmedju 2021. u kojoj mi zivimo i 2021. u kakvoj bi zivjeli da nije bilo promjene vlasti i drustvenog uredjenja. Neke stvari ce prirodno napredovati zahvaljujuci inerciji, napretku u tehnologiji i drustvu globalno, kao sto Naslovnica napisa iznad Golf 2 vs Golf 8. No u nekim stvarima smo ipak uspjeli nazadovati. Osim stvari koje su navedene iznad, jos bih dodao:So What! wrote: ↑29/11/2021 10:01 Neka neko slobodno da argument, gdje je to Sarajevo bilo naprednije 1990. godine u odnosu na danas, meni naumpada svega nekoliko stvari, koji su na kraju krajeva, unistene ratom, poput trolejbuske linije prema Vogosci, ali evo forum je svakako namijenjen razmjeni misljenja, a ja sam otvoren uvijek da promjenim misljenje, ako neko ima bolje argumente.
Recimo centar safet zajko je plod nase maste?VladaFBiH wrote: ↑29/11/2021 14:19recimo Otoka/Meander - imao si stadion i mjesto za rekreaciju umjesto zgrade(a) koji više ne postoji (ima još dosta primjera gdje je zgrada nikla na mjestu zelenih površina koje su se koristile)So What! wrote: ↑29/11/2021 13:12
Javni gradski prijevoz nije bio bolji, trenutna rekonstrukcija Javnog prijevoza u Sarajevu bi trebala javni prijevoz prebaciti u jednu dimenziju u kojoj on nikada nije bio, pocevsi od tramvajske pruge, nabavke, za Sarajevo poprilicno veliki broj novih tramvaja i trolejbusa, naplate karata, koja nikada nije bila regulisana kako treba u ovom gradu. Recimo linije koje vozi Centrotrans, kao i njihovi autobusi, u sustini nikada, bolja i modernija vozila nisu saobracala ovim gradom, isto vrijedi i za GRAS-ove minibuseve, koji su prije dvije godine novi kupljeni. Sarajevo prije rata je nabavljalo uglavnom polovna vozila za javni prijevoz, osim vremena kada je lansiran trolejbuski saobracaj, a nakon rata, razlika je u tome sto je dobar dio vozila stizao iz raznih donacija.
Javna sigurnost je bila bolja kako? Saobracaj, hajte molim vas nemojte da se smijemo, broj vozila u Sarajevu je bio smijesan u to vrijeme, a same pristupne saobracajnice gradu su bile nedostojne, jedini znacajni projekat te vrste je bio tranzit.
Zelene povrsine i rekreativni sadrzaj? Koje su konkretno ukinute, koji rekreativni sadrzaj je postojao, a da ga vise nema i slicno?
Al kako ne kontas to je tad bilo romanticnomistek wrote: ↑29/11/2021 14:34Znaš šta je najgore, dedo mi se poslije drugog svjetskog rata doselio ovdje i to na Bostariće Nisam ja živio doduše gore, ali jesu oni, Bostarići, Brajkovac, bukvalno zadnja linija pod stijenama i šumom, slagat ću ti, do 1970. godine Znači, bilo je naseljeno, i to dobro naseljeno. Ja sam išao par puta poslije kod familije koja je ostala gore Devedesete je to bilo regularno naseljeno. Znači, baš ta naselja. Imam familije i u Boljakovom, koji su tu od ne znam kada, ali od 1980. na ovamo jesu sigurno i tad je bilo isto veliko naselje. Pofalići već navedoh isto. Eto, tri primjera s tri kraja grada.BadBoy wrote: ↑29/11/2021 13:43
Brate jesi li bio po tim rubnim nasejima? Ono gore granica sa šumom i Trebevićem? Ništa to nije postojalo prije rata. Isto kao i ona "tamo" strana Pofalića do ispod huma. Pa imaš Google Earth satelitske snimke pa pogledaj razvoj tih rubnih Sarajevskih naselja kroz vrijeme.
Egzaktne podtake ti nemam jer ne znam ni gdje bih mogao pronaći statistiku iz tog vremena. Ovo je kategorija u kojoj, priznajem, ima najviše nostalgije u meni ali opet taj osjećaj sigurnosti je koliko objektivan toliko i subjektivan. A masa stanovnika će ti to potvrditi.
Pa evo ti još samo jedan argument za zelenu površinu i rekreaciju: Trebević. Do prije par godina nije uopšte ni bio u upotrebi a danas sumnjam da smo i na 50-60% prijeratnog kapaciteta. Koje to još imaš mogućnosti? Centar Safet Zajko? I to je to. Vrelo Bosne zapušteno i uništeno (ne možeš se više napiti vode sa vrela). Bjelašnica uništena za moj ukus. Ilidža.... Vils onako životari, bio zona sumraka do ravno prije mjesec dana kad su pustili novu rasvjetu.
Javni prevoz NIJE bolji sada nego što je bio. Pa otiđite na teme GRAS-a i vidite šta ljudi pišu. Neredovan, nepostojeći, raspadnut. Evo tek sada se radi nova pruga i čekamo te nove trolejbuse ali to je dešavanje od zadnjih godinu dana. I još nije gotovo. Do tada je žešći raspad sistema na djelu, a i kada se izgradi nova pruga i nabave novi trolejbusi sa ovakvim GRAS-om kakav jeste to će isto tako brzo propasti. Naravno, uz svesrdnu pomoć stoke koja se danas voli nazvati žiteljima ovog grada koji samo gus ne mogu uništiti.
Ne znam. Vas dvojica očekujete argumente a svo što vam se napiše obezvrjeđujete i minmizirate. Ne može se diskusija tako voditi.
Eh sad zelene površine. Mislim da se opet pretjeruje u smislu prijeratne nostalgije. Ne vidim vala šta je neka spektakularna razlika Trebevića tada i sada? Tada jednostavno bilo atraktivnije, danas ljudi imaju i druge mogućnosti, pa onako. Vrelo isti klinac ba. Nikakve ja tu spektakularne razlike ne vidim. Veća mi je korist recimo danas osvjetljeno i dosta lijepo Vilsonovo, jer je prije rata bilo jebalište samo tako. Ja ga jebem ko je smio proći kroz njega cijelom dužinom prije, bez ikakvih problema. Nema šanse. Ali generalno zelenilo, nije Sarajevo uopšte "nezeleno" danas u tom smislu. Ljepši je park kod druge gimnazije 10x nego prije. Evo radi se na smislenom uređenju Darive. Od Betanije se pokušava nešto stvoriti itd. Prije rata, tanko je to vala bilo.
Za javni prijevoz sam se složio. Javni prijevoz u posljednjoj deceniji ovdje predstavlja dno dna i da ga nema, isto bi bilo. Jednostavno, gore ne može. Ja sam samo dodao da ni prije rata to nije bilo nešto vrhunski, ali svakako jednoglasno tu imaš da je prije rata bilo bolje.
I normalno da je Sarajevo sada bolje nego ikada prije. Ja fakat ne znam je li postoji neko ozbiljan ko to dovodi u pitanje Sad bi se neko od vas vratio u grad kakav je bio 1990., 1960. ili nekad još prije, 1850? Ok, dodajte na to sve ono što je moderno vrijeme donijelo svakako, ali nakon 2 dana bi poželjeli nazad. Nego, lahko je kritikovati vodu danas, mada je teška glupost, a teško se sjetiti raznih redukcija u to vrijeme. Lahko kritikovati sigurnost danas, a teško se sjetiti razbojništva na svakom ćošku tada. Apsolutno nisi mogao tri noći zaredom kretati se 3km po gradu pješke, a da ne fasuješ ili da te ne opljačkaju. Pogotovo kad zađeš u mahale.
Ma dje nije bolje...pa brate u koju god mahalu ili naselje da si usao imao si "kote" gdje sjedi redovna bratija koja ceka da unesreci nekoga koga ne zna...mistek wrote: ↑29/11/2021 14:20Vidiš, to je zanimljivo pitanje, iako nema veze s temom, kakvo je sad stanje s tim Bilo je toga i poslije rata, mašinska, energetska, ŽIŠ, svaki dan tučnjave. Je li to još aktuelno? Jednom su mi jarana iz razreda nagrdili, i to greškom, promašili čovjeka, lik u bolnici završio, a mirnica bio, cvjećka Došle lole iz mašinske i hljeb razvalili u njemu.invincible1921 wrote: ↑29/11/2021 13:33Ja kad sam bio osnovac s kraja 90ih bilo je 10 puta gore nego sad..nije bilo sedmice da nije bilo masovnih tuca ispred skola..oonekad prilicno ozbiljnij, policija visila pred skolama u SG, o ovim srednjim ala masinaka da ni ne pricam
Sta izvali i ziv osta. Nadji mi kartu od Sarajeva do Pariza, Rima, Londona, Praga, Varsave... za 100 KM, ja cu ti je platiti.invincible1921 wrote: ↑29/11/2021 13:44 Kaka kutceva zeljeznica imas avion za svaki dio evrope za 100 maraka...
Pretjero sam sa cijenom..evo jaranica isla u pariz nedavno 160 maraka wiz air, ja prosle godine u keln 115...geralt wrote: ↑29/11/2021 15:02Sta izvali i ziv osta. Nadji mi kartu od Sarajeva do Pariza, Rima, Londona, Praga, Varsave... za 100 KM, ja cu ti je platiti.invincible1921 wrote: ↑29/11/2021 13:44 Kaka kutceva zeljeznica imas avion za svaki dio evrope za 100 maraka...
Nema izolovanije drzave u Evropi kad je avionski saobracaj u pitanju u odnosu na broj stanovnika, mozda sad Bjelorusija jedino. Do Dublina sam morao tri aviona promijeniti kad sam isao. Imas ukupno tri linije preko kojih mozes uhvatiti normalnu konekciju za negdje, Austrian za Bec, Turkish za Istanbul i Lufthansa za Frankfurt. Spusti se magla, nemas nijednu.
Izvinite na off topic, moram ovo napisati.invincible1921 wrote: ↑29/11/2021 15:01Ma dje nije bolje...pa brate u koju god mahalu ili naselje da si usao imao si "kote" gdje sjedi redovna bratija koja ceka da unesreci nekoga koga ne zna...mistek wrote: ↑29/11/2021 14:20
Vidiš, to je zanimljivo pitanje, iako nema veze s temom, kakvo je sad stanje s tim Bilo je toga i poslije rata, mašinska, energetska, ŽIŠ, svaki dan tučnjave. Je li to još aktuelno? Jednom su mi jarana iz razreda nagrdili, i to greškom, promašili čovjeka, lik u bolnici završio, a mirnica bio, cvjećka Došle lole iz mašinske i hljeb razvalili u njemu.
Evo konkretno slucaj koji sam naveo...zamili sad 14godisnjak u dvoristu skole izbo vrsnjaka ili godinu starijeg ne sjecam se sad, haman na smrt...clanak u avazu desni donji cosak 30te stranice, nako predavanje sutra dan protiv nasilja za citavu skolu i tjt.Dva dana kasnije tuca u istom dvoristu u kojoj ucestvuje 20/30 raznih godista od 8og razreda pa do 2. srednje..razbijenih glava ko u prici...malo prije ovog slucaja isto bila neka tuca nekog ucenika izlupali pistoljem po glavi..da stvar bude gore svi ovi slucajevi nemaju veze jedan s deugim...divljina totalna
Pa evo haj samo zamisli da se danas ovako nesto desi digla bi se kuka i motika, klix bi objavio 50 clanaka...mreze bi gorile...
U to vrijeme to je bila svakodnevnica
Ja se slažem sa tobom u prvom paragrafu 100% bilo je i tada kolosalnih fula.mistek wrote: ↑29/11/2021 14:59 Znam Ista romantika koju ima Papagajka, ista romantika kojom neko monumentalnu građevinu kao jevrejski templ okruži zgradurinama, ista romantika kad između dvije austrougarske zgrade uvale nešto što liči na Enver Hodžin bunker ili kad na čaršiji dignu neke skalamerije pa je ne možeš uvrstiti na UNESCO listu svjetske baštine Budimo realni, urbicid iznad toga nije moguće napraviti. Da sada između dvije munare, Begove i Čaršijske džamije, naprave most, to nije urbicid kakav je napravljen ovim stvarima, a da ne pričam o graditeljskom umijeću u centru grada, na Marin Dvoru i još milion stovarišta koja ne pripadaju gradu, a kamoli užem centru.
Ili evo ovo za zelene površine, jednostavno pitanje, koje su tada bile, da ih sada nema ili da su bile bolje. To je sve nešto nategnuto, a hladno imaš par odgovora u korist današnjeg vakta. Ali hajde, nije romantično ko što je bilo tad, drveće bilo mlađe
I baš uđoh u timelaps da vidim neke stvari. Ova naselja koja gore spominjasmo Boga mi na svom mjestu, manje-više. Nisu Dobroševići, sve ono u Sarajevskom polju, Šip i slično, ali Boljakov, Pofalići, sve ono oko Širokače itekako jesu. A evo, garantujem da su u ovim naseljima samo glavne ulice bile asfaltirane
A da ne pričamo o ovim gasifikacijama, elektrifikaciji, vodi itd.
Dobar argument u korist prošlog vremena je ovaj sport i to je neko dobro naveo Okolnosti jesu bile drugačije, ali trenutno je sport u Sarajevu na dnu, a tada Boga mi ni iz bliza nije bio. Danas, nit ima košarke, nit rukometa, nit hokeja, nit odbojke, nit fudbala, a da ne pričam o popularizaciji nekih novih sportova i činjenici da ne možeš trenirati barem 50% olimpijskih sportova ovdje, da se potencijal planina u sportskom smislu ne koristi itd.
Super, moze se otici u Pariz. Evo pozelim otici u Prag, turisticku metropolu udaljenu manje od 1000 km, kako cu doci tamo i koliko ce me to zadovoljstvo kostati? Opet moram na "kurcevu zeljeznicu" sjesti u vecini varijanti, jelde?invincible1921 wrote: ↑29/11/2021 15:04Pretjero sam sa cijenom..evo jaranica isla u pariz nedavno 160 maraka wiz air, ja prosle godine u keln 115...geralt wrote: ↑29/11/2021 15:02
Sta izvali i ziv osta. Nadji mi kartu od Sarajeva do Pariza, Rima, Londona, Praga, Varsave... za 100 KM, ja cu ti je platiti.
Nema izolovanije drzave u Evropi kad je avionski saobracaj u pitanju u odnosu na broj stanovnika, mozda sad Bjelorusija jedino. Do Dublina sam morao tri aviona promijeniti kad sam isao. Imas ukupno tri linije preko kojih mozes uhvatiti normalnu konekciju za negdje, Austrian za Bec, Turkish za Istanbul i Lufthansa za Frankfurt. Spusti se magla, nemas nijednu.