Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Moderator: anex
-
- Posts: 3431
- Joined: 10/04/2017 15:12
#17276 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
meni je fakat nevjerovatno da RS radi taj dio Vc koji njima nizašta ne treba. opkladio bi se u sve prije svega par mjeseci da će oni napraviti samo dio od johovca do odžaka jer je to dio njihovog koridora. ko zna, možda je to samo neka vrsta šamara federaciji ...
- So What!
- Posts: 11195
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#17277 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Rade zato što su dobili novac za isti, i mi i oni, mi od Medakova do Putnikovog brda, oni od Putnikovog brda do Rudanke.
- So What!
- Posts: 11195
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#17278 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
@Tarzo sa Sksycrapercity foruma izračunao udjel tunela u autoputu A1 (Vc) kroz BiH.
Za Poprikuše - Ozimice je to mnogo kraće po novim planovima, nego što je to ranije bilo predviđeno.
Ali ima i nekih tunela koji se za sada ne mogu računati, jer će se projekti svakako mijenjati.
Na projektu Zeničke obilaznice prvobitno je bio dodat cut-and-cover tunel, pa je bio izbačen i evo prošle godine je ponovo dodat.
Trenutno u izgradnji imamo tunela u dužini od 8,4 kilometara, a ukupno ih na autoputevima imamo 9,2 kilometra.
To znači da je izgradnja uzela zamaha, i ako se dodaju tunel Žaba i tunel Hranjen, to znači da imamo gotovo 15 kilometara tunela u izgradnji diljem države, a ukoliko do kraja godine započne izgradnja dva tunela Putnikovo brdo, to bi išlo na gotovo 17 kilometara.
Sa početkom izgradnje tunela Golubinja, u jednom trenutku bi to bilo 20 kilometara.
Za Poprikuše - Ozimice je to mnogo kraće po novim planovima, nego što je to ranije bilo predviđeno.
Ali ima i nekih tunela koji se za sada ne mogu računati, jer će se projekti svakako mijenjati.
Na projektu Zeničke obilaznice prvobitno je bio dodat cut-and-cover tunel, pa je bio izbačen i evo prošle godine je ponovo dodat.
Trenutno u izgradnji imamo tunela u dužini od 8,4 kilometara, a ukupno ih na autoputevima imamo 9,2 kilometra.
To znači da je izgradnja uzela zamaha, i ako se dodaju tunel Žaba i tunel Hranjen, to znači da imamo gotovo 15 kilometara tunela u izgradnji diljem države, a ukoliko do kraja godine započne izgradnja dva tunela Putnikovo brdo, to bi išlo na gotovo 17 kilometara.
Sa početkom izgradnje tunela Golubinja, u jednom trenutku bi to bilo 20 kilometara.
- moon_walker_90
- Posts: 2360
- Joined: 21/12/2012 18:16
- Location: Ćućurak
#17279 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Da je samo nekako od Zenice do Doboja dobaciti.
-
- Posts: 3431
- Joined: 10/04/2017 15:12
#17280 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
ma da je i do žepča
kad bude do doboja onda je to gotovo, dalje je ravnica. u RSu su od modriče pa skoro do johovca (tačnije do raskrsnice za brod, tamo kod pumpe gdje je onaj ružni motel ili šta je već) izasfaltirali magistralu za svega 3-4 mjeseca, to je sigurno preko 30km
-
- Posts: 51
- Joined: 20/11/2017 15:53
#17281 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Tuneli Putnikovo brdo 1 i 2 u ovoj tabeli su predstavljeni u ukupnim dužinama (zbir dužina obe cijevi). Ostali su, kako vidim, navedeni po dužini jedne cijevi.So What! wrote: ↑26/02/2020 12:01 @Tarzo sa Sksycrapercity foruma izračunao udjel tunela u autoputu A1 (Vc) kroz BiH.
Za Poprikuše - Ozimice je to mnogo kraće po novim planovima, nego što je to ranije bilo predviđeno.
Ali ima i nekih tunela koji se za sada ne mogu računati, jer će se projekti svakako mijenjati.
Na projektu Zeničke obilaznice prvobitno je bio dodat cut-and-cover tunel, pa je bio izbačen i evo prošle godine je ponovo dodat.
Trenutno u izgradnji imamo tunela u dužini od 8,4 kilometara, a ukupno ih na autoputevima imamo 9,2 kilometra.
To znači da je izgradnja uzela zamaha, i ako se dodaju tunel Žaba i tunel Hranjen, to znači da imamo gotovo 15 kilometara tunela u izgradnji diljem države, a ukoliko do kraja godine započne izgradnja dva tunela Putnikovo brdo, to bi išlo na gotovo 17 kilometara.
Sa početkom izgradnje tunela Golubinja, u jednom trenutku bi to bilo 20 kilometara.
-
- ZeModerator
- Posts: 5186
- Joined: 07/12/2003 00:00
#17282 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
dobacice terzic. on je stari dobacivac.
-
- Posts: 15890
- Joined: 13/05/2009 19:04
- Location: TK
#17283 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
isao sam jesenas tim putem,od Doboja do Odzaka,bas kada su radili magistralu i kvalitetno je odradjena...asfalt ravan i gladak...ides 90-100 km/h bez problema i ugrozavanja saobracajaRJ57 wrote: ↑26/02/2020 15:43ma da je i do žepča
kad bude do doboja onda je to gotovo, dalje je ravnica. u RSu su od modriče pa skoro do johovca (tačnije do raskrsnice za brod, tamo kod pumpe gdje je onaj ružni motel ili šta je već) izasfaltirali magistralu za svega 3-4 mjeseca, to je sigurno preko 30km
sto govori,kada je kvalitetno odradjen i magistralni put je odlican...bas sam se iznenadio na kvalitet radova,jer u FBiH nigdje zadnjih godina nisam vidio da su kvalitetno odradili asfalt...koristi se krupni kamen i malo katrana i asfalt strada zacas
-
- Posts: 751
- Joined: 31/12/2019 11:25
#17284 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
@zippoo87 U Ilijašu je temeljno rekonstruirano 90% regionalnog puta R445 Semizovac - Vratnica, postavljen dupli sloj asfalta, odrađena kompletna odvodnja vode sa nanovo položenim cijevima, trotoari i čak biciklistička staza u Lješevu
Cesta ko pista. Onda Zagrebačka ulica i sl. Ima toga koliko hoćeš.
Cesta ko pista. Onda Zagrebačka ulica i sl. Ima toga koliko hoćeš.
-
- Posts: 623
- Joined: 10/12/2010 18:45
#17285 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
hvala na odgovorima.
-
- Posts: 623
- Joined: 10/12/2010 18:45
#17286 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
super si objasnio, eto to je to, što zbuni ljude, znači autoput pa onda sići. jer ima na karti upravo taj put/cesta za Vrgorac. sad je sve jasno.mistek wrote: ↑25/02/2020 22:44 Nije ništa komplikovano. Lakše bi bilo da si napisao konkretno gdje želiš ići, ali evo ovako.
Kad pređeš GP Bijača/GP Nova Sela, možeš ODMAH izaći na petlju (200m iza prijelaza) i spustiti se na magistralu. Tu ćeš doći na raskrsnicu gdje te put DESNO vodi ka Crvenom Grmu, Vrgorcu i nema smisla da ikad to koristiš. Put LIJEVO će da te odvede u Metković. Dakle, za ovo nećeš koristiti Bijaču uglavnom.
Dakle, nakon GP nastaviš pravo i nastavljaš autoputem. Ako želiš izaći za Ploče, Bačanska jezera, Gradac, izlaziš na PRVOJ petlji. Fino je označena, tj. piše Ploče. Nakon toga, voziš se njihovom državnom cestom D425 koja je regularan profil autoputa. Ta cesta vodi pravo u Ploče. Na par km prije ploča pređe u klasičnu magistralu. Prije ulaska u Ploče imaš petlju i ovdje je možda jedino malo konfuzno, jer na samoj signalizaciji pratiš prvo oznake za Dubrovnik i Metković, a onda na raskrsnici kad se uključuješ na magistralu imaš desno Dubrovnik, lijevo Split. Ali, čak i ako rpomašiš, doći ćeš do ulaza u luku i morati okrenuti nazad.
Dakle, suština e da samo profuraš nakon granice na autoput, na prvoj petlji izađeš i ideš prema Pločama. Na 1km prije Ploča imaš petlju i tu ćeš se već snaći. Apsolutno nema šanse da napraviš veliku grešku. Možeš ili izaći na magistralu (što ti treba) ili profurati za Ploče, što i nije neka greška i lahko se ispravi. Kad dođeš na magistralu, desno Dubrovnik, lijevo Split, Makarska i tad si na regularnom putu koji dolazi iz Metkovića i na koji smo navikli.
-
- Posts: 3431
- Joined: 10/04/2017 15:12
#17287 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
samo je ona kružna raskrsnica prije ploča van zdrave pameti, ko je to projektovo njemu je garant na prethodnom projektu pala cigla naglavuselma 83 wrote: ↑26/02/2020 23:01super si objasnio, eto to je to, što zbuni ljude, znači autoput pa onda sići. jer ima na karti upravo taj put/cesta za Vrgorac. sad je sve jasno.mistek wrote: ↑25/02/2020 22:44 Nije ništa komplikovano. Lakše bi bilo da si napisao konkretno gdje želiš ići, ali evo ovako.
Kad pređeš GP Bijača/GP Nova Sela, možeš ODMAH izaći na petlju (200m iza prijelaza) i spustiti se na magistralu. Tu ćeš doći na raskrsnicu gdje te put DESNO vodi ka Crvenom Grmu, Vrgorcu i nema smisla da ikad to koristiš. Put LIJEVO će da te odvede u Metković. Dakle, za ovo nećeš koristiti Bijaču uglavnom.
Dakle, nakon GP nastaviš pravo i nastavljaš autoputem. Ako želiš izaći za Ploče, Bačanska jezera, Gradac, izlaziš na PRVOJ petlji. Fino je označena, tj. piše Ploče. Nakon toga, voziš se njihovom državnom cestom D425 koja je regularan profil autoputa. Ta cesta vodi pravo u Ploče. Na par km prije ploča pređe u klasičnu magistralu. Prije ulaska u Ploče imaš petlju i ovdje je možda jedino malo konfuzno, jer na samoj signalizaciji pratiš prvo oznake za Dubrovnik i Metković, a onda na raskrsnici kad se uključuješ na magistralu imaš desno Dubrovnik, lijevo Split. Ali, čak i ako rpomašiš, doći ćeš do ulaza u luku i morati okrenuti nazad.
Dakle, suština e da samo profuraš nakon granice na autoput, na prvoj petlji izađeš i ideš prema Pločama. Na 1km prije Ploča imaš petlju i tu ćeš se već snaći. Apsolutno nema šanse da napraviš veliku grešku. Možeš ili izaći na magistralu (što ti treba) ili profurati za Ploče, što i nije neka greška i lahko se ispravi. Kad dođeš na magistralu, desno Dubrovnik, lijevo Split, Makarska i tad si na regularnom putu koji dolazi iz Metkovića i na koji smo navikli.
- Matzan
- Posts: 7010
- Joined: 16/01/2015 13:25
#17288 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Max_Bunker wrote: ↑26/02/2020 18:35Tuneli Putnikovo brdo 1 i 2 u ovoj tabeli su predstavljeni u ukupnim dužinama (zbir dužina obe cijevi). Ostali su, kako vidim, navedeni po dužini jedne cijevi.So What! wrote: ↑26/02/2020 12:01 @Tarzo sa Sksycrapercity foruma izračunao udjel tunela u autoputu A1 (Vc) kroz BiH.
Za Poprikuše - Ozimice je to mnogo kraće po novim planovima, nego što je to ranije bilo predviđeno.
Ali ima i nekih tunela koji se za sada ne mogu računati, jer će se projekti svakako mijenjati.
Na projektu Zeničke obilaznice prvobitno je bio dodat cut-and-cover tunel, pa je bio izbačen i evo prošle godine je ponovo dodat.
Trenutno u izgradnji imamo tunela u dužini od 8,4 kilometara, a ukupno ih na autoputevima imamo 9,2 kilometra.
To znači da je izgradnja uzela zamaha, i ako se dodaju tunel Žaba i tunel Hranjen, to znači da imamo gotovo 15 kilometara tunela u izgradnji diljem države, a ukoliko do kraja godine započne izgradnja dva tunela Putnikovo brdo, to bi išlo na gotovo 17 kilometara.
Sa početkom izgradnje tunela Golubinja, u jednom trenutku bi to bilo 20 kilometara.
https://autoputevirs.com/our-services/6 ... c354d58dd/Опис пројекта: Обилазница око Добоја, дионица Руданка – Путниково брдо 2
Укупна дужина ове дионице је 5,3 km. Дионица почиње на почетку моста Руданка (дужине 326 m), прелази ријеку Босну и прелази изнад регионалног пута М-17. Пројекат наставља кроз усјек прије уласка у први од два цијевна тунела – Путниково Брдо 1 (дужине 1.595 m). По изласку из првог тунела, пут пролази натпутњаком Присаде (дужине 94 m) и вијадуктом (дужине 288 m) прије уласка у други тунел – Путниково Брдо 2 (дужине 700 m). Укупна дужина тунела је 700 m а дужина унутар граница Републике Српске је 580 m.
Аутопут је пројектован за брзине до 120 km/h и биће ширине до 25.40 m.
- So What!
- Posts: 11195
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#17289 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Brza Cesta B1 [Lašva - Izačić] [Poslovna zona Vitez] @ ww87 (SSC)
-
- Posts: 954
- Joined: 29/07/2012 18:12
#17290 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
To im brza cesta? Koji je debilizam ovo u Vitezu pa to je nevjerovatno. Radi par HDZ finansijera pravi se cirkus i nista se nece promijenit.
-
- Posts: 2885
- Joined: 10/01/2020 20:02
#17291 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Četri kružna toka na ovako maloj dionici. Ako još koji ne dodaju.
- Cossack
- Posts: 7153
- Joined: 22/12/2002 00:00
- Location: Sarajevo
- Vozim: Astrilaka
- Alfons Kauders
- Posts: 37199
- Joined: 24/09/2004 13:39
- Location: Glavni Stan NVZ
- Contact:
#17293 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Ovo nije brza cesta već prilazni put za tržne centre, pa onda se postavlja pitanje zašto se gradi na ovaj način?
Ovo bi trebali graditi vlasnici tih centara, ne poreski obveznici.
Ovo bi trebali graditi vlasnici tih centara, ne poreski obveznici.
-
- Posts: 751
- Joined: 31/12/2019 11:25
#17294 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Možda su zato i ostavili onako široku cestu, znali za šta će da se bore
Ne mogu da se nerviram oko stvari na koje kao pojedinac ne mogu da utičem. Meni samo da je Novu Bilu zaobići, ostalo ću kako tako pretrpjeti.
-
- Posts: 28217
- Joined: 20/03/2013 15:38
#17295 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Prejaka je ta mafija tamo, puni para, može im se u ovakvoj državi.
-
- Posts: 751
- Joined: 31/12/2019 11:25
#17296 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Prejaka je svugdje. Prioritet im rekonstruirati prilazni put za Poljine, a prema tunelu Ciglane iz oba smjera bubrege odvališ dok dođeš do tunela.
-
- Posts: 28217
- Joined: 20/03/2013 15:38
#17297 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Upravo tako.
Narodne pare u službi mafije.
Narodne pare u službi mafije.
-
- Posts: 6956
- Joined: 27/11/2018 13:02
#17298 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Kod mene je to nadvožnjak
- So What!
- Posts: 11195
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#17299 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Kako je smiješno, ljudi ovo svaljuju isključivo na mafiju i kapitalizam.
Meni je razlog očit, potezanje nacionalnog interesa za narod koji ne voli državu u kojoj živi.
Šta Hrvata u Vitezu boli briga za tranzit Unsko-Sanskog kantona prema središtu zemlje.
Njemu je bitno da je on namiren, a politička struja koju finansiraju je bitno da je i ona namirena.
Bošnjaci znaju biti najveći idioti kada je kapitalizam sitnog interesa u pitanju, ali za sada niko nije dobio izlaz na autoput zbog toga, pa ni u RS-u isto.
Ovo što se radi u Srednjoj Bosni je živ dokaz, kako se ne voli vlastita zemlja, kako se ne voli narod s kojim se živi, i kako se sahranjuje jedan jak projekat zbog sitnog vlastitog interesa.
Sve i da je Pero Gudelj (FIS), uredu čovjek, tu je toliko subjekata, da su bez dizanja medijske pompe, potpuno incognito došli do svog cilja.
Meni je razlog očit, potezanje nacionalnog interesa za narod koji ne voli državu u kojoj živi.
Šta Hrvata u Vitezu boli briga za tranzit Unsko-Sanskog kantona prema središtu zemlje.
Njemu je bitno da je on namiren, a politička struja koju finansiraju je bitno da je i ona namirena.
Bošnjaci znaju biti najveći idioti kada je kapitalizam sitnog interesa u pitanju, ali za sada niko nije dobio izlaz na autoput zbog toga, pa ni u RS-u isto.
Ovo što se radi u Srednjoj Bosni je živ dokaz, kako se ne voli vlastita zemlja, kako se ne voli narod s kojim se živi, i kako se sahranjuje jedan jak projekat zbog sitnog vlastitog interesa.
Sve i da je Pero Gudelj (FIS), uredu čovjek, tu je toliko subjekata, da su bez dizanja medijske pompe, potpuno incognito došli do svog cilja.
- So What!
- Posts: 11195
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#17300 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Znaš li otprilike gdje dođu Poljine, kakva cesta vodi do gore i kuda ona ide, u kakvom je formatu i koliko je potrebno novca za rekonstrukciju te ceste, kada je rekonstruisana i koliko puta je rekonstruisana.
Mene baš zanima, da i ja nešto novo naučim.