#16101 Re: Android OS
Posted: 01/12/2014 15:19
---
http://www.saturn.de/soxx wrote:Danas mi stari isao u saturn(švabija) da kupi s4 galaxy. Bilo snizenje cuo, kad on na kasi, akcija istekla. Jbm ti baksuza.
Znal iko kad pocinju snizenja ova oko bozica-nove godine? on je do 20-og u svabiji hocel do tad biti snizenja
il ako neko zna u kojoj trgovini ima snizenje s4-orke da mu kazem da ode do nje.
Ako imas nekoga u njemackoj sa njihovom adresom samsung daje povrat 100e ako kupis galaxy s5 do 6.12.2014.kupis mobitel u nekoj od trgovina,najpovoljnije je na http://www.base.de/base/alle-handys-sma ... _only=true onda registrujes telefon na samsungovoj stranici i dobijes 100 eura nazad http://www.samsung.com/de/offer/winterdeal/. Vrijedi samo za kupce sa njemackom adresom.Tako da te na kraju izadje 300 eura.soxx wrote:Danas mi stari isao u saturn(švabija) da kupi s4 galaxy. Bilo snizenje cuo, kad on na kasi, akcija istekla. Jbm ti baksuza.
Znal iko kad pocinju snizenja ova oko bozica-nove godine? on je do 20-og u svabiji hocel do tad biti snizenja
il ako neko zna u kojoj trgovini ima snizenje s4-orke da mu kazem da ode do nje.
Users of AT&T Samsung Galaxy Note 4, T-Mobile Samsung Galaxy Note 4, AT&T Samsung Galaxy Note Edge, T-Mobile Samsung Galaxy Note Edge, Samsung Galaxy Note 3, Samsung Galaxy Note 3 Neo, Verizon Samsung Galaxy S5, Samsung Galaxy S4, Samsung Galaxy S4 Mini, Samsung Galaxy S4 Active, Samsung Galaxy Grand Prime, Samsung Galaxy K Zoom, and Samsung Galaxy Ace Style can get the update by March or April.
Moto G novi!Amer996 wrote:pozz raja planiram da kupim mob do 400km i sad ne mogu da se odlucim koji d akupim pa ako bi vi mmogli pomoc vasi prijedlozi iskustva i tako to !!!
Hvala jarane al necu se stim zamarat, mislim starog da zamaram. A hajd znaj bil j sve dobro odradio mozda ne bih ni dobiomtih 100 ezrica na kraju.bigboy79 wrote:Ako imas nekoga u njemackoj sa njihovom adresom samsung daje povrat 100e ako kupis galaxy s5 do 6.12.2014.kupis mobitel u nekoj od trgovina,najpovoljnije je na http://www.base.de/base/alle-handys-sma ... _only=true onda registrujes telefon na samsungovoj stranici i dobijes 100 eura nazad http://www.samsung.com/de/offer/winterdeal/. Vrijedi samo za kupce sa njemackom adresom.Tako da te na kraju izadje 300 eura.soxx wrote:Danas mi stari isao u saturn(švabija) da kupi s4 galaxy. Bilo snizenje cuo, kad on na kasi, akcija istekla. Jbm ti baksuza.
Znal iko kad pocinju snizenja ova oko bozica-nove godine? on je do 20-og u svabiji hocel do tad biti snizenja
il ako neko zna u kojoj trgovini ima snizenje s4-orke da mu kazem da ode do nje.
Probao sam ali nešto mi komplikovano te daj se slika prijavljuj ,a uz put samo slike i govorni pozivi , nema poruka koliko sam ja isčeprkao ,ništa posebno, barem meni ,barem za sad...TheWatcher wrote:koristi li neko ovu aplikaciju Wire
Ja naručio iz Kine Coolpad F1 i prezadovoljan. Sa dadzbinama oko 370 KM.Amer996 wrote:pozz raja planiram da kupim mob do 400km i sad ne mogu da se odlucim koji d akupim pa ako bi vi mmogli pomoc vasi prijedlozi iskustva i tako to !!!
Ako ti je ono komplikovano, ja bi se zabrinuo na tvom mjestu. Plus, naravno da ima i poruke, jebote pa blinka ti kursor dole, cim otvoriš nekog kontakta.belami1111 wrote:Probao sam ali nešto mi komplikovano te daj se slika prijavljuj ,a uz put samo slike i govorni pozivi , nema poruka koliko sam ja isčeprkao ,ništa posebno, barem meni ,barem za sad...TheWatcher wrote:koristi li neko ovu aplikaciju Wire
https://play.google.com/store/apps/deta ... a.YTplayercenecimoveocino wrote:Moze li mi neko reci ima li ikakav drugi youtobe player sem PVSTAR+ jer u posljednje vrijeme ne radi nikako
Fantastican app,hvalaMaharadza wrote:https://play.google.com/store/apps/deta ... a.YTplayercenecimoveocino wrote:Moze li mi neko reci ima li ikakav drugi youtobe player sem PVSTAR+ jer u posljednje vrijeme ne radi nikako
Ovaj je prekucao i stock app!
TheWatcher wrote:koristi li neko ovu aplikaciju Wire
Sad će i tebe onaj kloc mufa1 napasti,FrozenCastle wrote:TheWatcher wrote:koristi li neko ovu aplikaciju Wire
Beze je zasad. Još ga nisu sredili kako treba.
prosvijeti nas mufa ,ti si inače jako pametan sve ti pamet na nos curi !!!!mufa1 wrote:Ooo djesi glupko, jesi skonto kako se pišu poruke na wire, trebao bi do sad jebiga, tri dana je prošlo...