Page 645 of 1062

#16101 Re: Android OS

Posted: 01/12/2014 15:19
by malwarebyte
---

#16102 Re: Android OS

Posted: 01/12/2014 15:53
by quarterback
ima 468 postova o univerzalno na temi "gdje kupiti mobitel u sarajevu"

#16103 Re: Android OS

Posted: 01/12/2014 22:31
by soxx
Danas mi stari isao u saturn(švabija) da kupi s4 galaxy. Bilo snizenje cuo, kad on na kasi, akcija istekla. Jbm ti baksuza.
Znal iko kad pocinju snizenja ova oko bozica-nove godine? on je do 20-og u svabiji hocel do tad biti snizenja

il ako neko zna u kojoj trgovini ima snizenje s4-orke da mu kazem da ode do nje.

#16104 Re: Android OS

Posted: 01/12/2014 22:34
by Maharadza
soxx wrote:Danas mi stari isao u saturn(švabija) da kupi s4 galaxy. Bilo snizenje cuo, kad on na kasi, akcija istekla. Jbm ti baksuza.
Znal iko kad pocinju snizenja ova oko bozica-nove godine? on je do 20-og u svabiji hocel do tad biti snizenja

il ako neko zna u kojoj trgovini ima snizenje s4-orke da mu kazem da ode do nje.
http://www.saturn.de/

http://www.mediamarkt.de/

Evo prati i vidi, sretno! ;-)

#16105 Re: Android OS

Posted: 02/12/2014 16:12
by sheilak
Jel vas zeza dolphin sa zadnjim updateom?

#16106 Re: Android OS

Posted: 02/12/2014 22:28
by bigboy79
soxx wrote:Danas mi stari isao u saturn(švabija) da kupi s4 galaxy. Bilo snizenje cuo, kad on na kasi, akcija istekla. Jbm ti baksuza.
Znal iko kad pocinju snizenja ova oko bozica-nove godine? on je do 20-og u svabiji hocel do tad biti snizenja

il ako neko zna u kojoj trgovini ima snizenje s4-orke da mu kazem da ode do nje.
Ako imas nekoga u njemackoj sa njihovom adresom samsung daje povrat 100e ako kupis galaxy s5 do 6.12.2014.kupis mobitel u nekoj od trgovina,najpovoljnije je na http://www.base.de/base/alle-handys-sma ... _only=true onda registrujes telefon na samsungovoj stranici i dobijes 100 eura nazad http://www.samsung.com/de/offer/winterdeal/. Vrijedi samo za kupce sa njemackom adresom.Tako da te na kraju izadje 300 eura.

#16107 Re: Android OS

Posted: 03/12/2014 00:25
by Mustang1
Kakvo je ovo sranje mi instaliralo maloprije na facebooku .. Messenger nekakav nije mi dalo da udjem u chat i instaliralo .. Sad mi glave prijatelja letaju po ekranu u pm :D Moze li se ovo ponistiti kako da koristim normalno u aplikaciji ?

Edit:Nasao par stranica unazad rjesenje

#16108 Re: Android OS

Posted: 03/12/2014 09:48
by skupljac_zeljeza
Tek kada izađe novi Android onda će i ostatak Samsunga dobiti Lizalo. :D
Users of AT&T Samsung Galaxy Note 4, T-Mobile Samsung Galaxy Note 4, AT&T Samsung Galaxy Note Edge, T-Mobile Samsung Galaxy Note Edge, Samsung Galaxy Note 3, Samsung Galaxy Note 3 Neo, Verizon Samsung Galaxy S5, Samsung Galaxy S4, Samsung Galaxy S4 Mini, Samsung Galaxy S4 Active, Samsung Galaxy Grand Prime, Samsung Galaxy K Zoom, and Samsung Galaxy Ace Style can get the update by March or April.

#16109 Re: Android OS

Posted: 03/12/2014 18:56
by Amer996
pozz raja planiram da kupim mob do 400km i sad ne mogu da se odlucim koji d akupim pa ako bi vi mmogli pomoc vasi prijedlozi iskustva i tako to !!!

#16110 Re: Android OS

Posted: 03/12/2014 19:06
by Maharadza
Amer996 wrote:pozz raja planiram da kupim mob do 400km i sad ne mogu da se odlucim koji d akupim pa ako bi vi mmogli pomoc vasi prijedlozi iskustva i tako to !!!
Moto G novi! :thumbup:


#16111 Re: Android OS

Posted: 04/12/2014 00:36
by soxx
bigboy79 wrote:
soxx wrote:Danas mi stari isao u saturn(švabija) da kupi s4 galaxy. Bilo snizenje cuo, kad on na kasi, akcija istekla. Jbm ti baksuza.
Znal iko kad pocinju snizenja ova oko bozica-nove godine? on je do 20-og u svabiji hocel do tad biti snizenja

il ako neko zna u kojoj trgovini ima snizenje s4-orke da mu kazem da ode do nje.
Ako imas nekoga u njemackoj sa njihovom adresom samsung daje povrat 100e ako kupis galaxy s5 do 6.12.2014.kupis mobitel u nekoj od trgovina,najpovoljnije je na http://www.base.de/base/alle-handys-sma ... _only=true onda registrujes telefon na samsungovoj stranici i dobijes 100 eura nazad http://www.samsung.com/de/offer/winterdeal/. Vrijedi samo za kupce sa njemackom adresom.Tako da te na kraju izadje 300 eura.
Hvala jarane al necu se stim zamarat, mislim starog da zamaram. A hajd znaj bil j sve dobro odradio mozda ne bih ni dobiomtih 100 ezrica na kraju.

Inace madam se da ce bit sad nekih 7 dana pred bozic smizenja.. imal ko iskustva sa svabijom, kako je prosle godine bilo, kad bude to snizenje, kolilo dana pre bozica i jel dobro padne cijena. Imam do,22 vremena ovog mjeseca nesto da nabavim :)

#16112 Re: Android OS

Posted: 04/12/2014 10:12
by Dr Kova
http://www.phonearena.com/news/Android- ... pe_id63464

OTA ofišl Lollipop update za S5 u Poljskoj, uskoro i kod nas.

#16113 Re: Android OS

Posted: 04/12/2014 12:24
by TheWatcher
koristi li neko ovu aplikaciju Wire :?:


https://www.facebook.com/SamMobileOffic ... =notify_me


steta,odlicna aplikacija :izet:

#16114 Re: Android OS

Posted: 04/12/2014 12:44
by belami1111
TheWatcher wrote:koristi li neko ovu aplikaciju Wire :?:
Probao sam ali nešto mi komplikovano te daj se slika prijavljuj ,a uz put samo slike i govorni pozivi , nema poruka koliko sam ja isčeprkao ,ništa posebno, barem meni ,barem za sad...

#16115 Re: Android OS

Posted: 04/12/2014 20:40
by muxa
Amer996 wrote:pozz raja planiram da kupim mob do 400km i sad ne mogu da se odlucim koji d akupim pa ako bi vi mmogli pomoc vasi prijedlozi iskustva i tako to !!!
Ja naručio iz Kine Coolpad F1 i prezadovoljan. Sa dadzbinama oko 370 KM.

#16116 Re: Android OS

Posted: 04/12/2014 21:53
by mufa1
belami1111 wrote:
TheWatcher wrote:koristi li neko ovu aplikaciju Wire :?:
Probao sam ali nešto mi komplikovano te daj se slika prijavljuj ,a uz put samo slike i govorni pozivi , nema poruka koliko sam ja isčeprkao ,ništa posebno, barem meni ,barem za sad...
Ako ti je ono komplikovano, ja bi se zabrinuo na tvom mjestu. Plus, naravno da ima i poruke, jebote pa blinka ti kursor dole, cim otvoriš nekog kontakta.
A jes te zaglupio windows(balkon) phone...

#16117 Re: Android OS

Posted: 05/12/2014 07:40
by belami1111
Jašta je nego komolikovano. Štaces nismo svi koreanci.
E vala ima samo pozivi ,foto i ping ja nigdje ne nađoh da se može šta nspisati.

#16118 Re: Android OS

Posted: 06/12/2014 12:09
by cenecimoveocino
Moze li mi neko reci ima li ikakav drugi youtobe player sem PVSTAR+ jer u posljednje vrijeme ne radi nikako :evil:

#16119 Re: Android OS

Posted: 06/12/2014 13:01
by afa87
Znate li slucajno koji ce telefoni doci u BHT u skorije vrijeme? Trenutno su mi zapali za oko G3 i Z3

#16120 Re: Android OS

Posted: 06/12/2014 16:50
by Maharadza
cenecimoveocino wrote:Moze li mi neko reci ima li ikakav drugi youtobe player sem PVSTAR+ jer u posljednje vrijeme ne radi nikako :evil:
https://play.google.com/store/apps/deta ... a.YTplayer

Ovaj je prekucao i stock app! :thumbup:

#16121 Re: Android OS

Posted: 06/12/2014 20:37
by cenecimoveocino
Maharadza wrote:
cenecimoveocino wrote:Moze li mi neko reci ima li ikakav drugi youtobe player sem PVSTAR+ jer u posljednje vrijeme ne radi nikako :evil:
https://play.google.com/store/apps/deta ... a.YTplayer

Ovaj je prekucao i stock app! :thumbup:
Fantastican app,hvala :thumbup: :thumbup:

#16122 Re: Android OS

Posted: 07/12/2014 02:18
by FrozenCastle
TheWatcher wrote:koristi li neko ovu aplikaciju Wire :?:

Beze je zasad. Još ga nisu sredili kako treba.

#16123 Re: Android OS

Posted: 07/12/2014 06:31
by belami1111
FrozenCastle wrote:
TheWatcher wrote:koristi li neko ovu aplikaciju Wire :?:

Beze je zasad. Još ga nisu sredili kako treba.
Sad će i tebe onaj kloc mufa1 napasti, :D

#16124 Re: Android OS

Posted: 07/12/2014 07:04
by mufa1
Ooo djesi glupko, jesi skonto kako se pišu poruke na wire, trebao bi do sad jebiga, tri dana je prošlo...

#16125 Re: Android OS

Posted: 07/12/2014 08:35
by belami1111
mufa1 wrote:Ooo djesi glupko, jesi skonto kako se pišu poruke na wire, trebao bi do sad jebiga, tri dana je prošlo...
prosvijeti nas mufa ,ti si inače jako pametan sve ti pamet na nos curi !!!!