em11r wrote:Selam,
pitanje jedno za nekog ko mi moze dati odgovor, mislim ja znam odgovor ali mi treba hadis, ajet ili sura u kojoj je to sadrzano.
Razgovarao sam sa prijateljem koji hoce da istetovira Allah na prsima i moj argumenat zasto to ne bi smio uraditi je (osim sto su tetovaze u Islamu zabranjene) da sa tom tetovazom nikad ne bi smio uci u kupatilo ili bilo koju prostoriju u kojoj se vrsi nuzda jer je zabranjeno unijeti makar i najmanje parce papira koje sadrzi nesto iz Kur'ana ili neko od Allahovih imena
hvala unaprijed
A zasto bi to tvoj prijatelj htio da uradi, nekome da dokaze svom islam, zasto tvoj prijatelj ne bi probao da se jedan mjesec potrudi da zivi islamskim zivotom, prije nego se tetovira, Allah ne trazi od tvog prijatelja da mu dokazuje svoju ljubav prema Njemu tako sto ce tetovirati Njegovo ime na prsima, trazi neke druge stvari.
Tetoviranje ajeta i hadisa je još više zabranjeno od obične tetovaže, jer se time Allahove riječi pišu sa nečistom tvari, i na taj način se omalovažavaju. Zbog toga što se tetovaža ne može skinuti prilikom vršenja nužde, itd. Tetoviranje je strogo zabranjeno u islamu. Poslanik je to zabranio i rekao da je Allah prokleo i one koji tetoviraju i koji traže da im se to radi
A argument da je zabranjeno je hadis od Abdullah ibn Mesuda, radijallahu anhu, kojeg bilježe Buharija (5931) i Muslim (5695) da je Allah prokleo one koje tetoviraju i koje traže da im se učini tetoviranje, koje čupaju obrve i bruse zube (praveći razmak među njima) radi uljepšavanja, koje mijenjaju Allahovo stvaranje".
Što se tiče tetoviranja ono je zabranjeno –haram- na to nam ukazuje hadis Božijeg Poslanika, salallahu alejhi ve sellem, kojeg je zabilježio imam Muslim br. 2125, Ebu Davud br. 4169, Et-Tirmizi br. 2783, En-Nesaij br. 5253, da je Poslanik, salallahu alejhi ve sellem, prokleo one koji tetoviraju i one koji traže da im se to čini... Kazao je imam En-Nevevi u komentaru Muslimove zbirke hadisa: ˝Tetoviranje je haram (zabranjeno) onom ko to čini i onom kome se čini ako to rade dobrovoljno (bez prisile)...˝......
U nastavku komentara govori imam En-Nevevi kako je obavezno odstranjivanje tetovaže ako to ne nosi sa sobom štetu ili opasnost po organ na kojem se nalazi tetovaža, te da će čovjek biti grješan ako odgodi odstranjivanje tetovaže u ovoj situaciji, a ako bi odstranjivanje tetovaže nosilo sa sobom štetu onda čovjek nije obavezan da to uklanja već je dovoljno da se pokaje i ostajanje tragova na tijelu neće utjecati na primanje tevbe i na kraju kaže da po ovom pitanju nema razlike između muškaraca i žena. (Komentar Muslimovog Sahiha od imama En-Nevevija 14. tom, 106 str.)