Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
amar1994 wrote:Drzave nisu normalne,neki dan sam gledao reportazu,svi proizvodjaci se uporno zale al dzaba ne jebu ovi "ekolozi" tj. drzavni aparat ni 2% .Iz toga razloga skupljaju auta jos vise..
Samo nek obajsne ljudima odakle ce namaknut dodatne kolicine struje kad nasilu isforsiraju el.auta
PS.Kao do 2020/21 ocekuju smanjenje Co2 za 75% ,bolje bi im bilo da se bave malo metanom iz sve veceg broja farmi,kao i sjecom sume koja nikad veca nije bila.
nabijem na neku stvar svjetske lidere i smetljare
Upravo. A da ne govorimo o unistavanju teritorija i izrabljivanju stanovnistva siromasnih zemalja Afrike, Juzne Amerike, Indije i Kine za dobijanje kobalta, litija, bakra, mangana... za proizvodnju baterija.
Vjerovatno ce nafta pogoniti TE u buducnosti za dobijanje el energije. Pa vec sada el energetski sistemi zemalja Mediterana ispadnu ljeti usljed povecanje potrosnje energija od rada klima uredjaja.
I nije mi jasno zasto proizvodjaci ne forsiraju CNG vozila. Koje je tu objasnjenje?
Mercedes C300d sa 245 KS sa 9G-Tronic mjenjačem i 4Matic pogonom jeftiniji nego BMW 3 sa 190 KS i pogonom samo na zadnje tockove.
Ovi Bavarci pobudalili
ElRe wrote:
Upravo. A da ne govorimo o unistavanju teritorija i izrabljivanju stanovnistva siromasnih zemalja Afrike, Juzne Amerike, Indije i Kine za dobijanje kobalta, litija, bakra, mangana... za proizvodnju baterija.
Vjerovatno ce nafta pogoniti TE u buducnosti za dobijanje el energije. Pa vec sada el energetski sistemi zemalja Mediterana ispadnu ljeti usljed povecanje potrosnje energija od rada klima uredjaja.
I nije mi jasno zasto proizvodjaci ne forsiraju CNG vozila. Koje je tu objasnjenje?
Ma pusti idiote ba,samo svoju guzicu gledaju i poreze.Sa el.autima ce lakse moc i ljude kontrolisat
Nametanje toga zabranama voznje u gradovima je prvi korak,sljedeci je zabrana registracije .
Al zato 50+ god trovali zrak olovom i niko nista,nije im odgovaralo i boli ih tuki
Ova se vozila ne kesiraju. Postoje razni modaliteti placanja cijene, koji su dobro solventnim evropskim kupcima, prihvatljivi. Npr. Placanje odredjenog iznosa od 10 hiljada eura prilikom preuzimanjq vozila, zatim pet godina na rate iznos od 25 hiljada eura, i ostatak od nekih 10 hiljada na kraju....ili ista kombinacija plus uzimanja u racun starog vozila....Za nas standard su ovo nedostizne cifre ali ako bi se uporedio standard grubo njima je 1 euro ko ovdje 1 KM...tako da im cijena od cca 40 k eura nije toliko visoka odnosno nedostizna, za imucniju populaciju, kao i kod nas za one sa visokim primanjima 40 k KM.