Na sljedecem semaforu lijevo kroz parking i prodjes odmastudiorum_tuzlaensis wrote: ↑04/10/2021 16:57 kinošvra je shou program kad je u pitanju saobraćaj. Čep je od 07:15 - 09:00 i 15:15-17:00. Na Dobrinju u to vrijeme idem isključivo via Vrace, Vojvode Putnika pa đenerala Draže i eto te za 10 min kući u Kasima Prohića. Samo treba preživjeti semafor na Vracama.
Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
-
- Posts: 1548
- Joined: 20/08/2012 22:10
#13801 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
- bitanga_sa_otesa
- Posts: 37296
- Joined: 27/03/2014 09:56
- Location: štavanj
- Grijem se na: drva
- Vozim: pezejca
- Horoskop: ne vjerujem
- Contact:
#13802 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
i jos da naucite da su vracA a ne vrace...
-
- Posts: 11715
- Joined: 14/03/2008 12:30
- Location: Sarajevo
- Contact:
-
- Posts: 21929
- Joined: 05/11/2009 11:49
#13804 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Mala vrata, pa odatle VracA.
- Haris033
- Posts: 3889
- Joined: 02/02/2005 07:07
- Location: Sarajevo
- Contact:
#13805 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Gdje se nalazi gore boldirano?studiorum_tuzlaensis wrote: ↑04/10/2021 16:48 @Haris.ba
Riješiti Otoku kod Elpi komerca, Južnu sa zgradom i barem do Aneksa uz Nultu i Prvu T su minimum minimuma za neko osjetnije poboljšanje protoka saobraćaja u gradu.
Btw, RAD se nikada neće iseliti iz ul. Paromlinska, jer su, po katastru, 1/1 vlasnici svoje parcele, tako da od širenja saobraćajnice 2x2 u toj ulici, nema ništa.
Shvatite da u Sa rekonstrukcija javnog gradskog saobraćaja treba biti prioritet, a ne ozgradnja novih ulica. Kada se, nekada, uspostavi normalno odvijanje gradskog saobraćaja (tramvaji, autobusi i troljebusi), treba natjerati građane da koriste isti!
- Haris.ba
- Posts: 25294
- Joined: 08/09/2005 20:08
#13806 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Kako ces rijesiti Otoku kod Elpi komerca?
Vjerovatno mislis Alipasin Most.
Jer plan jeste od Elpija praviti 4 trake do 6 transferzale novom trasom.
Ne mislis valjda 4 trake gurati pravo Dzemalom Bijedica?
Bukvalno jednostavnija situacija od bivseg Grasovog depoa minibusa na prvoj transferzali. Jednom odlukom srusen minibuski prostor.
I ne seli se citav Rad. Vec samo dio prostora koji se koristi za parking, a koji je sada zemlja.
Ako Radu odgovara taj prostor, moze im se dati jos zemlje okolo. Samo bi parking bio uzi, a duzi.
Cesta se siri sjeverno od postojece na tom dijelu.
- Haris033
- Posts: 3889
- Joined: 02/02/2005 07:07
- Location: Sarajevo
- Contact:
#13807 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
A koji je to dio?
Onaj zemljani parking na krivini u ul. Paromlinska je u vlasništvu Feroelektra (veći dio) i Centrotransa.
Ili si mislio na onaj zemljani dio u ul. Nedima Filipovića, uz prugu koja vodi prema KLAS-u?
Tu voz nije prosao sigurno 3 godine, i mislim da bi se ta pruga trebala bolje iskoristiti, osim što se (ne)vozi pšenica već godinama.
-
- Posts: 3415
- Joined: 23/05/2010 15:16
#13808 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Pa ne može se adekvatno riješiti gradski dok ne naprave neke od ovih saobraćajnica. Evo južna, ništavan je javni saobraćaj dok nije ona završena, jer trola zapne i možeš se slikati. Busevi su isto dio JGS i kako ćeš uspostaviti normalan saobraćaj na Drvenija-Velešići, kad je na nultoj haos. Lupam primjer, naravno Sve je to dio velikog problema i ne može se riješiti samo nešto.
Što se Dž.B. tiče, fazon je što mogu napraviti barem neke stvari koje će olakšati dosta. Poddionica 1: kružni tok Kvadrant-Remiza, ovo su u regulacionom vratili malo 2+2, malo 1+1 i tu je već sranje. Da je to urađeno 2+2, spojeno s ovim što rade godinama, već bi imali solidan komad. Poddionica 2: spoj sa 9. transverzalom-Bitumenka, ovdje je trasa potpuno čista, ulica užasna, da ne pišem o kružnim tokovima na oba kraja i boljem pristupu centru Safet Zajko. Poddionica 3: Bitumenka-Stup, nema nijednog objekta na trasi, ali eto treba eksproprijacija, koja se mogla raditi. Ovaj dio Merkator-Kvadrant na sjevernoj nikad neće biti urađen svakako. Čak i nekako u kontra smjeru, do francuske škole. Ali, ono između, šanse nema
Što se Dž.B. tiče, fazon je što mogu napraviti barem neke stvari koje će olakšati dosta. Poddionica 1: kružni tok Kvadrant-Remiza, ovo su u regulacionom vratili malo 2+2, malo 1+1 i tu je već sranje. Da je to urađeno 2+2, spojeno s ovim što rade godinama, već bi imali solidan komad. Poddionica 2: spoj sa 9. transverzalom-Bitumenka, ovdje je trasa potpuno čista, ulica užasna, da ne pišem o kružnim tokovima na oba kraja i boljem pristupu centru Safet Zajko. Poddionica 3: Bitumenka-Stup, nema nijednog objekta na trasi, ali eto treba eksproprijacija, koja se mogla raditi. Ovaj dio Merkator-Kvadrant na sjevernoj nikad neće biti urađen svakako. Čak i nekako u kontra smjeru, do francuske škole. Ali, ono između, šanse nema
- P308
- Posts: 5084
- Joined: 21/09/2012 23:15
#13809 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Ima dosta dobrih ideja i prijedloga ovdje a dosta ih se da rijesiti u vrlo kratkom roku medjutim cinjenica je da u ovom trenutku nema apsolutno nikakvih radova ni na jednoj od ovih dionica. Sve stoji kako stoji. Od Juzne preko Sjeverne do Prve, XII, itd. Tuga.
-
- Posts: 8052
- Joined: 10/05/2007 13:38
- Location: Sarajevo
#13810 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
problem je što su poečli raditi i kopati na par mjesta a nemaju para ni mehanizacije da se to završi. nije bitno koji češ uzeti projekat ali ga završi. evo kad su več poečli raditi jućnu trebali su je završiti do suda a ne počinjati prvu ili Dž.B. i onda ništa nisu završili i sve stoji u mjestu.
- Qler
- Posts: 23720
- Joined: 18/10/2004 14:49
- Location: Sarajevo
#13811 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Ovo ELPI i Otoka niste svjesni koliko ljudi u ovom gradu ne zna da postoji dio grada Alipasin most...
- Haris.ba
- Posts: 25294
- Joined: 08/09/2005 20:08
#13812 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
To sto je sve ono u katastru na feroelektru je posebna prica.
Helem, pogledaj katastar, vec je ucrtana trasa na posebnoj parceli.
Hajmo na sisu u naselje Nova Otoka na Alipasinom Mostu?
- Qler
- Posts: 23720
- Joined: 18/10/2004 14:49
- Location: Sarajevo
#13813 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Pa dali naselju debilo ime, jebi ga...
- _Reds_
- Posts: 9383
- Joined: 14/01/2012 20:01
- Location: Aqua S....
#13814 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Hajde malo ne pretjerujete sa mostom.
Gdje je tačno Alipašin most, most kao objekat, o čemu je okolina dobila naselje? dosta zapadnije od Elpija. Drugo je KO.
Recimo tramvajska stanica nosi to ime, ali isto tako i željeznička stanica kao je daleko od tramvajske, i odprilike to je područje Alipašin Most, odnosno područje između.
I C faza nosi ime Alipašino Polje, a polje kao polje sigurno nije.
Gdje je tačno Alipašin most, most kao objekat, o čemu je okolina dobila naselje? dosta zapadnije od Elpija. Drugo je KO.
Recimo tramvajska stanica nosi to ime, ali isto tako i željeznička stanica kao je daleko od tramvajske, i odprilike to je područje Alipašin Most, odnosno područje između.
I C faza nosi ime Alipašino Polje, a polje kao polje sigurno nije.
- VladaFBiH
- Posts: 4590
- Joined: 01/02/2012 12:32
- Location: rajvoSa
#13815 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
pogledaj kako je ucrtana - do OŠ Malta je 2+2 a od OŠ Malta 1+1 i potpuno gubi svoju svrhu kao 1+1. Nadam se da će neko pametan ovo promijeniti prije nego što se nekada krene u realizacijuHaris.ba wrote: ↑04/10/2021 15:58Nije planirana kao 1+1, već kao 2+2. Bila je planirana 1+1 upravo pored Binga pored naselja Miljacka gdje je sada 2+2.
To što se ništa ne radi na sjevernoj od Merkatora Ložionička pa do Grasa je posebna priča.
Čudne se stvari dešavaju. Gledam na obali Miljacke upravo gdje je planirana sjeverna u profilu 1+1 na spoju sa 12 trasferzalom (kod Vize) niknula čelična konstrukcija za halu. Neka se posao pravi, ali što baš konstrukcija direktno na obalu gdje će cesta proći?
A ta trasa bi bila rješenje mnogih gužvi jer se ne bi moralo ići na ggm.
Last edited by VladaFBiH on 05/10/2021 09:03, edited 1 time in total.
- VladaFBiH
- Posts: 4590
- Joined: 01/02/2012 12:32
- Location: rajvoSa
#13816 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
istina, ima 15tak kuća koje treba otkupiti i vjerovatno tu leži problem jer je to na onoj lokaciji 10-15 miliona za otkup a ostalo je relativno lako rješivoHaris.ba wrote: ↑04/10/2021 16:06Stvar je sto vecina te trase je rjesiva. Najvise objekata je u Marka Marulica.8studiorum_tuzlaensis wrote: ↑04/10/2021 16:03 Za Sjevernu ste malo previše optimistični kad uopće očekujete nešto, tu je situacija sa objektima definitivno najgora i ne treba očekivati ništa u narednih 50tak godina. Prije će se izmjeniti RP i dugoročna strategija grada nego što će neko i pokušavati produžavati cestu u profilu 2+2 od Mercatora do Podvožnjaka na Otoci. GA bi riješio dosta tih problema
Dosta trase su javna preduzeca.
- VladaFBiH
- Posts: 4590
- Joined: 01/02/2012 12:32
- Location: rajvoSa
#13817 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
voz prolazi svake godine barem jednom kada dovozi pšenicu za Klas i to je njihova prugaHaris033 wrote: ↑04/10/2021 20:15A koji je to dio?
Onaj zemljani parking na krivini u ul. Paromlinska je u vlasništvu Feroelektra (veći dio) i Centrotransa.
Ili si mislio na onaj zemljani dio u ul. Nedima Filipovića, uz prugu koja vodi prema KLAS-u?
Tu voz nije prosao sigurno 3 godine, i mislim da bi se ta pruga trebala bolje iskoristiti, osim što se (ne)vozi pšenica već godinama.
- VladaFBiH
- Posts: 4590
- Joined: 01/02/2012 12:32
- Location: rajvoSa
#13818 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
istina, onda je tačnije da se taj dio zove Buća potok jer je bliži od Otoke_Reds_ wrote: ↑05/10/2021 08:12 Hajde malo ne pretjerujete sa mostom.
Gdje je tačno Alipašin most, most kao objekat, o čemu je okolina dobila naselje? dosta zapadnije od Elpija. Drugo je KO.
Recimo tramvajska stanica nosi to ime, ali isto tako i željeznička stanica kao je daleko od tramvajske, i odprilike to je područje Alipašin Most, odnosno područje između.
I C faza nosi ime Alipašino Polje, a polje kao polje sigurno nije.
- mk ultra
- Posts: 19748
- Joined: 31/12/2012 14:05
- Location: Bošnjačka verzija države
- Grijem se na: Ugalj
- Vozim: Bahato
- Horoskop: Maćak
#13819 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
gdje je boljakov potok? mislim na potok, ne na naselje? a postojao je._Reds_ wrote: ↑05/10/2021 08:12 Hajde malo ne pretjerujete sa mostom.
Gdje je tačno Alipašin most, most kao objekat, o čemu je okolina dobila naselje? dosta zapadnije od Elpija. Drugo je KO.
Recimo tramvajska stanica nosi to ime, ali isto tako i željeznička stanica kao je daleko od tramvajske, i odprilike to je područje Alipašin Most, odnosno područje između.
I C faza nosi ime Alipašino Polje, a polje kao polje sigurno nije.
MZ Alipašin most 1 obuhvata dio oko stanice i pojas uz cestu i to je tako bilo oduvijek
alipašin most 2 isto tako, a gore brdo Buća potok i mislim da ima još jedna MZ novokomponovana za Žuč
u te dvije MZ kuće su postojale od kako je i sarajevo tu, konkretno u AM1, tu je bila begovska zemlja gdje su vikendice imali, da li je bio neki most preko miljacke ili potoka, ne znam ali vjerovatno po tome. potok je zatrpan i cijevima odveden dalje. poslije 2svj rata je to prodano i imaš i dalje lokalaca koji su tu od pamtivijeka. ovo što se naselilo naknadno pa smišlja razne novotarije, jbg
nova otoka
- video
- Posts: 6982
- Joined: 26/06/2006 12:13
- Location: Teheran
#13820 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Ma gdje ces ovo napisati, zar "tamo gore" nisu sve "ruralna bagra zatucanog zuba" koja je sve iole bespravno sagradila, dao im "rumenige" dozvole ili kako ona mahalusa sa Dobrinje natipka nesto svoje, te sve favela do favele itd, itd.mk ultra wrote: ↑05/10/2021 09:26gdje je boljakov potok? mislim na potok, ne na naselje? a postojao je._Reds_ wrote: ↑05/10/2021 08:12 Hajde malo ne pretjerujete sa mostom.
Gdje je tačno Alipašin most, most kao objekat, o čemu je okolina dobila naselje? dosta zapadnije od Elpija. Drugo je KO.
Recimo tramvajska stanica nosi to ime, ali isto tako i željeznička stanica kao je daleko od tramvajske, i odprilike to je područje Alipašin Most, odnosno područje između.
I C faza nosi ime Alipašino Polje, a polje kao polje sigurno nije.
MZ Alipašin most 1 obuhvata dio oko stanice i pojas uz cestu i to je tako bilo oduvijek
alipašin most 2 isto tako, a gore brdo Buća potok i mislim da ima još jedna MZ novokomponovana za Žuč
u te dvije MZ kuće su postojale od kako je i sarajevo tu, konkretno u AM1, tu je bila begovska zemlja gdje su vikendice imali, da li je bio neki most preko miljacke ili potoka, ne znam ali vjerovatno po tome. potok je zatrpan i cijevima odveden dalje. poslije 2svj rata je to prodano i imaš i dalje lokalaca koji su tu od pamtivijeka. ovo što se naselilo naknadno pa smišlja razne novotarije, jbg
nova otoka
E cuj jos da im se i mjesna zajednica zove Alipasin most 1
- Haris033
- Posts: 3889
- Joined: 02/02/2005 07:07
- Location: Sarajevo
- Contact:
#13821 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Dupli
Last edited by Haris033 on 05/10/2021 21:39, edited 1 time in total.
- Haris033
- Posts: 3889
- Joined: 02/02/2005 07:07
- Location: Sarajevo
- Contact:
#13822 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Garantujem ti da voz nije prošao tom prugom min. 3 godine. Pšenica se odavno prevozi kamionima.VladaFBiH wrote: ↑05/10/2021 08:57voz prolazi svake godine barem jednom kada dovozi pšenicu za Klas i to je njihova prugaHaris033 wrote: ↑04/10/2021 20:15
A koji je to dio?
Onaj zemljani parking na krivini u ul. Paromlinska je u vlasništvu Feroelektra (veći dio) i Centrotransa.
Ili si mislio na onaj zemljani dio u ul. Nedima Filipovića, uz prugu koja vodi prema KLAS-u?
Tu voz nije prosao sigurno 3 godine, i mislim da bi se ta pruga trebala bolje iskoristiti, osim što se (ne)vozi pšenica već godinama.
-
- Posts: 11715
- Joined: 14/03/2008 12:30
- Location: Sarajevo
- Contact:
#13823 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Dolazi voz za klas to je sigurno, jer im je isplativije a imaju svoju prugu
- ZonFon
- Posts: 2134
- Joined: 17/11/2013 01:58
- Haris033
- Posts: 3889
- Joined: 02/02/2005 07:07
- Location: Sarajevo
- Contact:
#13825 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
To mi je promaklo.
Ali pročitaj nastavak...
Posljednja isporuka pšenice putem željezničke transportne mreže realizirana je prije pet godina . Usljed potreba tržišta i povećane potražnje u AS Holdingu i Klasu su i ovaj put reagovali preventivno kako bi se, za potrebe cijele kompanije i tržišta, dugoročno osigurale dovoljne količine pšenice.
I dalje sam mišljenja da tu prugu treba bolje iskoristiti, obzirom da je u upotrebi jednom u 5 godina ili, u najboljem slučaju, jendom godišnje.
Ali pročitaj nastavak...
Posljednja isporuka pšenice putem željezničke transportne mreže realizirana je prije pet godina . Usljed potreba tržišta i povećane potražnje u AS Holdingu i Klasu su i ovaj put reagovali preventivno kako bi se, za potrebe cijele kompanije i tržišta, dugoročno osigurale dovoljne količine pšenice.
I dalje sam mišljenja da tu prugu treba bolje iskoristiti, obzirom da je u upotrebi jednom u 5 godina ili, u najboljem slučaju, jendom godišnje.