Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
ne zelim i necu da gledam u ekran dok vozim,a bezbeli nisam jedini,zato ce kolut uvijek biti bolji bez obzira koliko prednosti ekrana navedete
Kolut i tipke su proslost volio ti to ili ne.
Btw. Vec sam napisao. Rucno podesavanje klimatizacije, navigacije, telefoniranja i sl. postaje proslost. Sve vise napreduju glasovne komande, pa tipke i koluti postaju suvisni. Pored toga predugo su prisutni u automobilima...vrijeme ih pregazilo.
Displej moze odvuci paznju sa ceste kao i sve druge stvari. Rad sa njim ne ugrozava sigurnost u saobracaju jer vrlo brzo znas napamet radit ono sto ti je potrebno u voznji. Kao sto moze paznju odvuci mnostvo tipki npr. tipke brojeva za pozivanje i sl.
Slike od Ferrarija mislim ne znam sta je poenta s tim. Ferrari je ultimativni sportas a ne limuzina iz D segmenga. Ne bi se ni meni kod njega svidjali displeji, logicno jer ne idu u taj tip vozila.
amar1994 wrote:Ja se samo nadam da nece vise saob.nesreca bit ,jednom sam za dlaku izbjegao sudar kopajuci po pretincu
Amare dosta opcija ne mozes ni pretrazivati ni ukljucivati dok vozis.. BMW grupacija btoji ja mislim preko 120 hiljada zaposlenih.. Zar zaista mislis da ne postoji jedan radnik koji je zaduzen upravo za segment tehnologije i iskoristivosti (sigurnosti) iste
amar1994 wrote:Ja se samo nadam da nece vise saob.nesreca bit ,jednom sam za dlaku izbjegao sudar kopajuci po pretincu
Amare dosta opcija ne mozes ni pretrazivati ni ukljucivati dok vozis.. BMW grupacija btoji ja mislim preko 120 hiljada zaposlenih.. Zar zaista mislis da ne postoji jedan radnik koji je zaduzen upravo za segment tehnologije i iskoristivosti (sigurnosti) iste
BMW jos uvijek ima odovjenu klimu ,ipak neko radi "normalno"
Ali se nadam da ste došli više do zaključka kako BMW nije ultimativna vozačka mašina.
BMW je nekako zapostavio onaj dio o napretku mehanike. Nije to lako postići, a vrijeme razvoja duže od onog za elektronska pomagala.
No BMW tu reže troškove. Kao vozačka mašina, a sprijeda od svih iz premium D segmenta jedini ima primitivni McPherson.
Onda jako puno kasne i sa razvojem MHEV benzinaca. Čak su se jedva odlučili na taj put. Dugo su govorili da njima treba samo PHEV.
Drugovi . Imam problem.Imam bmw e39 525d 120kw i jutros mi jr upalio perfektno , dok sam otisao do radnje nrma ni kilometar ugasio ga vratio se nema sanse upalit ga. Vergla , skoro alternator novi stavljrn akomulator pun. Probao ga prespojit nece opet. Da li je ko imao slican problem i koji bi od problema mogao biti. Hvala
Znaci bio sve dobro. Preko noci ostavio da se puni akomulator jutros upali odma .Nakon 2.3h vec pocinje verglat i sve slabijr i slabije . Akomulator dobar , alternator dobar. Grijaci ok injektori ok . Jedino je preostalo da vuce negdje struju . Da li je ko imao problem sa tim i odakle poceti. Kako provjeriti
Skini klemu i provjeri ampermetrom ima li potrosaca, izmedju tog pola na akumulatoru i kleme koju skines.
Zatvori vrata da ti ne gori ni svjetlo unutra
Zaboravih, plus klemu digni i obavezno ispitni siljak na instrumentu na 10A ukljuci
Ako bude pokazivao neku vrijednost npr vecu od 0,1, vadis osigurac po osigurac dok ne padne na neku sitniju vrijednost
amar1994 wrote: 40god i vise se koristili koluti i dodje nekakav peder sa upitnom frizurom i kae daj sve na displej ,lafo luksuzni jednostavan izgled .al neka treba debilima da ih voze auta i sl.,sve gluplji ljudi
semi debilne kontrole klime
ovo meni bolje ko i kolegi..
Zaboli me glava samo od gledanja slike. Ovo je bas pretjerano kicasto.
Ali taman za gazde piljara i kafana.
mali_milojica wrote:Ma dobra trojka nema sta.
Svidza mi se rješenje centralnog displaya, nije natakaren Bice zanimljivo vidjeti kako ce izgledati socijalna verzija
Evo je ... 320d, manuelni, nula opreme ..oduzmi jos malo na unutrasnjosti i to je to (ekran ce ja mislim dolaziti u svim modelima,
ali sa opcijama , tipa samo muzika i to je to ... )
Ne znam sta se desilo, ali gledam konfigurator u DE.
Ovaj auto je poskupio i sad cijena osnovnog 320d sa M/T mjenjačem kreće od 46 550€.
Onaj sa A/T mjenjačem krece od 48 900 €.
mali_milojica wrote:Mercedes C220d sa 194 KS i A/T mjenjačem sa 9brz krece od 42 330 €, samo ne znam jel u tu cijenu uključen PDV. Kako god, dobro su zacijenili novu BMW3
Da, cijena od 42.328,30 € je sa uračanutim njemačkim PDV-om. Bez PDV-a je 35.570,00 €.
mali_milojica wrote:Mercedes C220d sa 194 KS i A/T mjenjačem sa 9brz krece od 42 330 €, samo ne znam jel u tu cijenu uključen PDV. Kako god, dobro su zacijenili novu BMW3
Da, cijena od 42.328,30 € je sa uračanutim njemačkim PDV-om. Bez PDV-a je 35.570,00 €.
BMW 3 49k €
Audi A4 42.2k €
C klasa 42.3k €
Giulia Super (srednji paket opreme) 42k €.
Sva auta su sa dizel motorom od 190 KS i A/T mjenjačem. Kod A4 je DSG. I mislim da jedino on ne zadovoljava Euro 6d TEMP.
mali_milojica wrote:Mercedes C220d sa 194 KS i A/T mjenjačem sa 9brz krece od 42 330 €, samo ne znam jel u tu cijenu uključen PDV. Kako god, dobro su zacijenili novu BMW3
Da, cijena od 42.328,30 € je sa uračanutim njemačkim PDV-om. Bez PDV-a je 35.570,00 €.
BMW 3 49k €
Audi A4 42.2k €
C klasa 42.3k €
Giulia Super (srednji paket opreme) 42k €.
Sva auta su sa dizel motorom od 190 KS i A/T mjenjačem. Kod A4 je DSG. I mislim da jedino on ne zadovoljava Euro 6d TEMP.
Audi A4 ima čini mi se jedan jedini motor da zadovoljava Euro 6D Temp. Jedna verzija 2.0 TDI.
Sve ostalo ne zadovoljava. Znaci šta ima u skladištu to moraš uzeti.
Audiu se sprema skroz nova gama motora. Nije spremna.
Dizeli 136, 163 i 204 KS. Dva jača će biti 12V MHEV.
Valjda će kao osnovni benzinac debitirati 1.5 TSI.
Drzave nisu normalne,neki dan sam gledao reportazu,svi proizvodjaci se uporno zale al dzaba ne jebu ovi "ekolozi" tj. drzavni aparat ni 2% .Iz toga razloga skupljaju auta jos vise..
Samo nek obajsne ljudima odakle ce namaknut dodatne kolicine struje kad nasilu isforsiraju el.auta
PS.Kao do 2020/21 ocekuju smanjenje Co2 za 75% ,bolje bi im bilo da se bave malo metanom iz sve veceg broja farmi,kao i sjecom sume koja nikad veca nije bila.
nabijem na neku stvar svjetske lidere i smetljare
Last edited by amar1994 on 16/10/2018 18:11, edited 2 times in total.