Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Dozer wrote:Zaboravljas da na nasim cestama ima "pro" sofercina koji svu svoju koncentraciju usmjere iskljucivo na vozilo ispred sebe, nerijetko prateci samo i jedino njegove zadnje pozicije ili stopke, pogotovo nocu .
Za takve rijetko postoji bilo sta ispred vozila koje je ispred njih, a o retrovizorima, bokovima i sl., da i ne govorimo
Ovakve vidjam na cesti svaki dan. A nije ih ni pretesko prepoznati...dovoljno je vidjeti samo kako sjede za volanom, i sve je jasno . K'o da imaju metlu u ledjima, zakucani na volan toliko da je neshvatljivo kako uspiju motati rukama, savijenih koljena toliko da se uvijek divim kojom vratolomijom premjeste stopalo sa jedne na drugu papucicu jer obavezno koljenom udaraju u volan, fiksiranog pogleda na max. 6,3m ispred njihove haube i ne vide dalje od toga...
Na zalost, toga definitivno ima, to i jesu jedni od onih koji ce se zakucati u onog ispred, koliko god rastojanje da drzali.
Ja sam govorio o normalnom odstojanju kod bar prosjecno normalnih sofera, posto je bilo price da li je 4m dovoljno pri brzinama od oko 60 km/h. Za takve nije, ali za normalne jeste, jer i ako voze iza jednog od takvih kao sto si ti opisao, nece cekati da se on zakuca u nekog nego ce gledati puno ispred njega, pa i poceti kociti prije nego sto se on zakuca.
4 metra odstojanja kao priprema za preticanje je sasvim pogrešna koncepcija. Ja kao pripremu za preticanje držim toliko odstojanje koje mi omogućava da dovoljno ubrzam, a da još i nisam počeo preticati. Tada je sam čin preticanja mnogo brži, efikasniji, elegantniji i sa manje napora. Dok ubrzavam u desnoj traci mogu još uvijek odustati, a ubrzavati u lijevoj traci, naročito sa teškim vozilom, pa još eventualno odustajati je vrlo opasno. A šta sa slučajevima kad vožilo na pola šlepera neće da primi gas?
Svi koji koncepciju preticanja grade na tome da se treba zalijepiti za vozilo koje se pretiče, pa se ispaliti u lijevu traku i početi ubrzavati su potencijalne ubice/samoubice. Hem nema zaleta, hem nema pregleda...
za_sada_bez_dobrog_nicka wrote:4 metra odstojanja kao priprema za preticanje je sasvim pogrešna koncepcija. Ja kao pripremu za preticanje držim toliko odstojanje koje mi omogućava da dovoljno ubrzam, a da još i nisam počeo preticati. Tada je sam čin preticanja mnogo brži, efikasniji, elegantniji i sa manje napora. Dok ubrzavam u desnoj traci mogu još uvijek odustati, a ubrzavati u lijevoj traci, naročito sa teškim vozilom, pa još eventualno odustajati je vrlo opasno. A šta sa slučajevima kad vožilo na pola šlepera neće da primi gas?
Svi koji koncepciju preticanja grade na tome da se treba zalijepiti za vozilo koje se pretiče, pa se ispaliti u lijevu traku i početi ubrzavati su potencijalne ubice/samoubice. Hem nema zaleta, hem nema pregleda...
Zavisi od snage auta, ima ih koji se bez problema mogu zalijepiti i cekati cistinu, onda samo stisnuti gas i sve je gotovo.
Kod slabijih auta je pozeljno da se koristi taktika koju si opisao, ali ne moze ni uvijek. Meni se znalo desiti na nepoznatim putevima, da drzim odstojanje upravo iz tih razloga, a onda se pojavi malo neocekivan i kratak pravac, a ja nit' sam poceo ubrzavati nit' sam doovljno blizu i propade prilika.
Najdraze mi je kad nekih 50-100 metara prije same isprekidane vidim da ona ide, onda nagazim i tako tempiram brzinu da se na pocetku isprekidane taman priblizim autu i samo ga "obidjem".
Nemam tih problema...sa 150 grbonjica "preletim" ono ispred mene, sta god da je. I cesto se "zalijepim", na 2-3m.
I ovo ima svoj razlog, pogotovo kada sam iza kamiona. Kao sto je, vjerujem, svima poznato, auto koje se nalazi ispred vas stvara vazdusni vrtlog koji u stvari razbija zrak ispred vas. Sto ste blize tom vozilu, to je otpor zraka vaseg vozila manji.
Samim tim vam treba manje snage od vozila ispred vas da vozite istom brzinom kao to vozilo, a istovremeno vam ta snaga motora ostaje da mozete brze ubrzati radi preticanja
Imam i ja jedno pitanje, pa ako neko zna odgovor bila bih mu zahvalna
Da li se moze po novom zakonu voziti skuter ili motor do 49 kubika, a ima se polozena samo B kategorija?
Znam da nije moglo, jer ona oznaka B1 u vozackoj dozvoli se odnosi samo na biciklo sa motorom (koje je btw izumrlo sa dinosaurusima).
Koja je predviđena kazna za prekoračenje brzine 10-20 km/h U NASELJU ?
Postoji kazna za takvo prekoračenje VAN NASELJA, i iznosi 30 KM. Ali, u naselju ne.
Opet, spominju se kazne za:
-prekoračenje 20-30 km/h U NASELJU (50 KM)
-prekoračenje preko 30 km/h U NASELJU (100-300 KM)
Dozer wrote:Nemam tih problema...sa 150 grbonjica "preletim" ono ispred mene, sta god da je. I cesto se "zalijepim", na 2-3m.
I ovo ima svoj razlog, pogotovo kada sam iza kamiona. Kao sto je, vjerujem, svima poznato, auto koje se nalazi ispred vas stvara vazdusni vrtlog koji u stvari razbija zrak ispred vas. Sto ste blize tom vozilu, to je otpor zraka vaseg vozila manji.
Samim tim vam treba manje snage od vozila ispred vas da vozite istom brzinom kao to vozilo, a istovremeno vam ta snaga motora ostaje da mozete brze ubrzati radi preticanja
kad vidim da mi se neko vako zalijepi najdraže mi je stisnuti po kočinici, nako malo sam da ga trznem, a kad je mrak upalim mu maglenjake.
Dozer wrote:Nemam tih problema...sa 150 grbonjica "preletim" ono ispred mene, sta god da je. I cesto se "zalijepim", na 2-3m.
I ovo ima svoj razlog, pogotovo kada sam iza kamiona. Kao sto je, vjerujem, svima poznato, auto koje se nalazi ispred vas stvara vazdusni vrtlog koji u stvari razbija zrak ispred vas. Sto ste blize tom vozilu, to je otpor zraka vaseg vozila manji.
Samim tim vam treba manje snage od vozila ispred vas da vozite istom brzinom kao to vozilo, a istovremeno vam ta snaga motora ostaje da mozete brze ubrzati radi preticanja
kad vidim da mi se neko vako zalijepi najdraže mi je stisnuti po kočinici, nako malo sam da ga trznem, a kad je mrak upalim mu maglenjake.
Dozer wrote:Nemam tih problema...sa 150 grbonjica "preletim" ono ispred mene, sta god da je. I cesto se "zalijepim", na 2-3m.
I ovo ima svoj razlog, pogotovo kada sam iza kamiona. Kao sto je, vjerujem, svima poznato, auto koje se nalazi ispred vas stvara vazdusni vrtlog koji u stvari razbija zrak ispred vas. Sto ste blize tom vozilu, to je otpor zraka vaseg vozila manji.
Samim tim vam treba manje snage od vozila ispred vas da vozite istom brzinom kao to vozilo, a istovremeno vam ta snaga motora ostaje da mozete brze ubrzati radi preticanja
kad vidim da mi se neko vako zalijepi najdraže mi je stisnuti po kočinici, nako malo sam da ga trznem, a kad je mrak upalim mu maglenjake.
Ima jedan elegantniji trik, posprica se malo sajba da se opere, posebno djelotvorno pri brzinama vecim od 60 kmh
Dozer wrote:Nemam tih problema...sa 150 grbonjica "preletim" ono ispred mene, sta god da je. I cesto se "zalijepim", na 2-3m.
I ovo ima svoj razlog, pogotovo kada sam iza kamiona. Kao sto je, vjerujem, svima poznato, auto koje se nalazi ispred vas stvara vazdusni vrtlog koji u stvari razbija zrak ispred vas. Sto ste blize tom vozilu, to je otpor zraka vaseg vozila manji.
Samim tim vam treba manje snage od vozila ispred vas da vozite istom brzinom kao to vozilo, a istovremeno vam ta snaga motora ostaje da mozete brze ubrzati radi preticanja
kad vidim da mi se neko vako zalijepi najdraže mi je stisnuti po kočinici, nako malo sam da ga trznem, a kad je mrak upalim mu maglenjake.
onda malo podignem retrovizor, nisam nikada provjerio al kažu da pravi dobar odsjaj onom iza.
Valja to nanišanit
jes vala...djelotvorno, ali...
Prosle godine, punac isao kroz Rajlovac sa zenom, i iza njega se neki priljepio i duga upalio...Punac samo digo retrovizor (ili oborio, nije bitno) i nastavio voziti... Ovaj iza mislio da mu nesto rukom pokazujue, ono kao "jesi lud" i pretekao ga... Kad na onom zadnjem mostu, iz Rajlovca, prema autoputu, lola se zaustavio, otvorio vrata i grana puncu da stane... Srecom ovaj u djipu bio, otkino mu vrata i po gasu...
Ovom paceniku, ni glasa poslije
Koja je predviđena kazna za prekoračenje brzine 10-20 km/h U NASELJU ?
Postoji kazna za takvo prekoračenje VAN NASELJA, i iznosi 30 KM. Ali, u naselju ne.
Opet, spominju se kazne za:
-prekoračenje 20-30 km/h U NASELJU (50 KM)
-prekoračenje preko 30 km/h U NASELJU (100-300 KM)
Koja je predviđena kazna za prekoračenje brzine 10-20 km/h U NASELJU ?
Postoji kazna za takvo prekoračenje VAN NASELJA, i iznosi 30 KM. Ali, u naselju ne.
Opet, spominju se kazne za:
-prekoračenje 20-30 km/h U NASELJU (50 KM)
-prekoračenje preko 30 km/h U NASELJU (100-300 KM)
I mene interesuje, ako neko zna...
valjda isto ako ne piše izričito za naselje, Nazife
Cl.130 ZOOBS na putevima u BiH (Sl.glasnik BiH 06/06, 75/06, 44/07 i 84/09) i Zakona o izmjenama i dopunama ZOOBS na putevima u BiH (Sl.glasnik BiH br.48/10).