#126 Re: BJELASNICA Mountain. Turizam, Prirodne ljepote i Ekologija
Posted: 29/03/2023 12:21
Sve bi to bilo OK da ičemu valja onaj 4sjed. Ja se upravo tome ponadao kad tamo 4sjed koji udara (i može biti opasan) , svako malo ne radi i + sjeda po 2 ili 3 jer 4 osobe ne može povući. Svaka čast ovi što ga premjestiše navakat ali ovo kako je nabavljeno ničemu ne valja. Nažalost.velikimiki wrote: ↑28/03/2023 20:29Hvala na objasnjenju. Mozda je do mene, ali ja nisam nesto uvjeren da razlozi stoje. Mozda kad se naprave ti spojevi staza 3 i 4 prema polaznoj, kao i spojevi sa 2 i 5 (cuo sam da ce i to raditi) pa kad vidim kako to bude izgledalo, mozda me to uvjeri da nema potrebe se spustati do dna.tramvajtrojka wrote: ↑28/03/2023 17:07 Sredisnja uloga četverosjeda je da ljude zadrzi na sredini Bjelašnice koja je bila u potpunosti neiskorištena , i da se umanji guzva na babinom dolu , i jos kad je losija situacija sa snijegom na dnu Babinog dola da se guzve ne prave , i četverosjed ce u narednim sezonama tek doci do izražaja kad se ove staze oko njega prosire i spoje i ko bude skijao na tom dijelu nece imati potrebu nikako da silazi do dna
A sto se tice snijega, pa nije bas tolika razlika u visini da se sa minimalnim osnjezavanjem ne moze osigurati da kad ima na pocetku Y snijega da ima i na pocetku X.
Y sa dna bi imao benefite za nocno (zamislite nocno na 1,3 i 4 od Y, pa samo bi na nocno isao) cesce je izlaz ispod magle od sestosjeda, ima spojeve na pocetak 1,3 i 4, a moze i na 2 i 5 da ima. A za produzenje sezone bi vise koristi imao veci kapacitet heliodroma.
Al hajd, da vidimo kako ce ispasti, valjda ljudi kojima je to posao bolje znaju od mene amatera
Ne udara bas jer ima traka, ali svejedno se slazem da ne valja, prespor je i mali kapacitet, predugo cekanje izmedju dvije korpe. Cini mi se da voznja traje kao i na sestosjedu, a ipak primjetno manja udaljenost.baja wrote: ↑29/03/2023 12:45Sve bi to bilo OK da ičemu valja onaj 4sjed. Ja se upravo tome ponadao kad tamo 4sjed koji udara (i može biti opasan) , svako malo ne radi i + sjeda po 2 ili 3 jer 4 osobe ne može povući. Svaka čast ovi što ga premjestiše navakat ali ovo kako je nabavljeno ničemu ne valja. Nažalost.velikimiki wrote: ↑28/03/2023 20:29
Hvala na objasnjenju. Mozda je do mene, ali ja nisam nesto uvjeren da razlozi stoje. Mozda kad se naprave ti spojevi staza 3 i 4 prema polaznoj, kao i spojevi sa 2 i 5 (cuo sam da ce i to raditi) pa kad vidim kako to bude izgledalo, mozda me to uvjeri da nema potrebe se spustati do dna.
A sto se tice snijega, pa nije bas tolika razlika u visini da se sa minimalnim osnjezavanjem ne moze osigurati da kad ima na pocetku Y snijega da ima i na pocetku X.
Y sa dna bi imao benefite za nocno (zamislite nocno na 1,3 i 4 od Y, pa samo bi na nocno isao) cesce je izlaz ispod magle od sestosjeda, ima spojeve na pocetak 1,3 i 4, a moze i na 2 i 5 da ima. A za produzenje sezone bi vise koristi imao veci kapacitet heliodroma.
Al hajd, da vidimo kako ce ispasti, valjda ljudi kojima je to posao bolje znaju od mene amatera
Da ima napretka - ima. Ali gužve su prevelike jer sve ovisi o jadnom 6sjedu.
gdje nalazis ove tabele za budzet?tramvajtrojka wrote: ↑29/03/2023 12:21
evo jos dobrih vijesti prvobitnim nacrtom je bilo planirano samo 13 miliona iz budžeta za ovu godinu prema Bjelašnici, a sad se fino popelo na 38 miliona idu žičare
https://skupstina.ks.gov.ba/prijedlog-b ... 2023godinuteam87 wrote: ↑29/03/2023 13:16gdje nalazis ove tabele za budzet?tramvajtrojka wrote: ↑29/03/2023 12:21
evo jos dobrih vijesti prvobitnim nacrtom je bilo planirano samo 13 miliona iz budžeta za ovu godinu prema Bjelašnici, a sad se fino popelo na 38 miliona idu žičare
Nemam takav dojam, ove godine stao na skije tek krajem januara (sto je katastrofa), a prosle godine sam uzeo 10 dana godisnjeg oko nove godine i skijao sam mozda 2 dana, to sto oni broje kad radi K1 kao skijaski dan to je glupost, realnost je da su ova i prosla sezona lose, poredeci recimo sa pretproslom kad je u februaru bilo metar snijega u babinom dolu. Ove godine nije 3 puta snijeg kako treba pao.
Bio je clanak prije koji dan da su pomjerili radno vrijeme sat vremena ranije, zbog temperatura valjda, bolji uslovi budu ujutru.
Ovo je osuncana staza, orjentisana prema jugu koja prosle godine nije imala vjestacko osnjezenje. Ove godine je ova staza 5a pored snow parka i 6 na koju se spaja pokrivena topovima i bila otvorena maltene cijelo vrijeme kada je i ostatak skijalista radio.
Ma izlaz mi nekako opasniji.Ateista wrote: ↑29/03/2023 13:06Ne udara bas jer ima traka, ali svejedno se slazem da ne valja, prespor je i mali kapacitet, predugo cekanje izmedju dvije korpe. Cini mi se da voznja traje kao i na sestosjedu, a ipak primjetno manja udaljenost.baja wrote: ↑29/03/2023 12:45
Sve bi to bilo OK da ičemu valja onaj 4sjed. Ja se upravo tome ponadao kad tamo 4sjed koji udara (i može biti opasan) , svako malo ne radi i + sjeda po 2 ili 3 jer 4 osobe ne može povući. Svaka čast ovi što ga premjestiše navakat ali ovo kako je nabavljeno ničemu ne valja. Nažalost.
Da ima napretka - ima. Ali gužve su prevelike jer sve ovisi o jadnom 6sjedu.
Mozda bi bolje bilo umjesto da su taj pomjerali da su skroz novi sestosjed stavili.
Moguce da je to. Ja cu ovaj vikend tesko jer radim subotu a nedjelju moram malo odmoriti jer sam premoren i nenaspavan, do iduceg vikenda ko zna kakva ce situacija biti.
Da, na izlaz sam zaboravio, on jeste tezi i opasniji kako zicara ne usporava.baja wrote: ↑30/03/2023 10:00Ma izlaz mi nekako opasniji.Ateista wrote: ↑29/03/2023 13:06
Ne udara bas jer ima traka, ali svejedno se slazem da ne valja, prespor je i mali kapacitet, predugo cekanje izmedju dvije korpe. Cini mi se da voznja traje kao i na sestosjedu, a ipak primjetno manja udaljenost.
Mozda bi bolje bilo umjesto da su taj pomjerali da su skroz novi sestosjed stavili.
Generalno na Bjelašnici je problem što nema koordinacije među projektima pa je sve na ho-ruk. Općina jedno, kanton drugo, vlasnici apartmana treće a gosti se i ne pitaju.
Da razvoj Igmana kao porodične oaze ne spominjem. ekser ne znam je li zakucan u zadnjih 10 godina.
Igman baš volim za skijati jer je staza baš za uživati. Nažalost lift i njegova brzina i udobonost me odgovore najčešće
Sto se tice četverosjeda sa novim motorom ce se popraviti stvari jer stari motor nikako inzinjeri iz firme bartholet nisu mogli uskladiti sa pokretnom trakom da idu sihronizovano , kad se to zamijeni bice i on normalaAteista wrote: ↑30/03/2023 10:25Da, na izlaz sam zaboravio, on jeste tezi i opasniji kako zicara ne usporava.baja wrote: ↑30/03/2023 10:00
Ma izlaz mi nekako opasniji.
Generalno na Bjelašnici je problem što nema koordinacije među projektima pa je sve na ho-ruk. Općina jedno, kanton drugo, vlasnici apartmana treće a gosti se i ne pitaju.
Da razvoj Igmana kao porodične oaze ne spominjem. ekser ne znam je li zakucan u zadnjih 10 godina.
Igman je bas zapusten, nadam se da ce se nesto pokrenuti kako je onaj hotel kupljen, da ce ga obnoviti i poceti i tamo investicije neke.
Sve OK za biatlon ali koga on interesuje? Mene i sve oko mene koje znam sigurno NE! A vjerujem i većinu građana tako...Bijatlon je pozitivan i čestitam, ali ja lično ne vidim korist za prosječne potrebe porodice sa djecom iz KS ai šire. Takmičenje 1 ili 2 u sezoni super ali šta dalje...tramvajtrojka wrote: ↑30/03/2023 11:31Sto se tice četverosjeda sa novim motorom ce se popraviti stvari jer stari motor nikako inzinjeri iz firme bartholet nisu mogli uskladiti sa pokretnom trakom da idu sihronizovano , kad se to zamijeni bice i on normala
A i na Igmanu se radi tj radilo se ove sezone, potroseno je cetiri miliona maraka u ponovno probijanje i uredjenje citave staze za biatlon , postavljen je opticki kabal duž citave staze za mjerenje vremena, napravljeno novo streliste, nabavljena oprema za upucavanje meta i nove puske , nabavljena oprema za mjerenje vremena, nabavljen novi pisten bully za tu stazu i jos jedna masina namjenski za biatlon
Al ovo niko ne objavljuje jer ljude i portale ne zanimaju pozitivne vijesti, niko nije prenio vijesti sa ovog takmičenja a ovo takmičenje sto je bilo jedan je od uslova da se odrzi svjetski kup u biatlonu u narednim godinama, sto ce se i odrzati sad kad imamo svu najmoderniju infrastrukturu za to