Uber i Bolt taxi aplikacije u Sarajevu?
- mirota
- Posts: 2387
- Joined: 11/01/2018 11:42
#126 Re: Uber i Bolt taxi aplikacije u Sarajevu?
nema veze s naslovom, ali dogadjaj od neki dan, vidim 1 taxi zuti, regulara TA oznaka na tablici, sjedam u njega, kaze covjek imas kolegu ispred pa njega pitaj, rekoh ne vidim uopste da je taxi auto, nema oznake, sto da sjedam ??? divljak ocito...naravno da nisam pristao, odveo me ovaj covjek, regularna cijena po taximetru, kako je i stajalo na aplikac da ce me izaci, ali u bobu
- DaysleepeR
- Posts: 14793
- Joined: 29/05/2003 00:00
- Location: Rajvosa
#127 Re: Uber i Bolt taxi aplikacije u Sarajevu?
Plaća neko drugi.Dimu1927 wrote: ↑24/04/2024 13:41Gosti sffa ne placaju svaku voznjuDaysleepeR wrote: ↑24/04/2024 13:18Kad je SFF imaš službene automobile festivala sa vozačem koji vozaju goste tamo vamo.
Nemaju ni oni taxi licencu.
- DaysleepeR
- Posts: 14793
- Joined: 29/05/2003 00:00
- Location: Rajvosa
#128 Re: Uber i Bolt taxi aplikacije u Sarajevu?
Jesi li stvarno postavio to pitanje?HelaS wrote: ↑24/04/2024 13:46Pri čemu je izvršen porezni promet. Kako će "Uber" i "Bolt" plaćati porez relevantnim poreznim institucijama u BiH?DaysleepeR wrote: ↑24/04/2024 13:18Kad je SFF imaš službene automobile festivala sa vozačem koji vozaju goste tamo vamo.
Nemaju ni oni taxi licencu.
Svo plaćanje je kartično, svaka transakcija je oporezovana momentalno.
Kako Glovo plaća? Bolt je isto kao Glovo samo što ima i prevoz ljudi...
- DaysleepeR
- Posts: 14793
- Joined: 29/05/2003 00:00
- Location: Rajvosa
#129 Re: Uber i Bolt taxi aplikacije u Sarajevu?
Iste veze kao i taxi sa Bolt-om.vjeshalica wrote: ↑24/04/2024 14:58Kakve veze ima Taxi sluzba -djelatnost javnog obavljanja prevoza putnika sa transportom gostiju na SFFu?DaysleepeR wrote: ↑24/04/2024 13:18
Kad je SFF imaš službene automobile festivala sa vozačem koji vozaju goste tamo vamo.
Nemaju ni oni taxi licencu.
- vjeshalica
- Posts: 17395
- Joined: 31/03/2019 14:56
#130 Re: Uber i Bolt taxi aplikacije u Sarajevu?
Ne bas, taxi je javni prevoz putnika, prevoz gostiju sa potrebe SFFa nije i u svakom smislu je ogranicenog karaktera.DaysleepeR wrote: ↑24/04/2024 15:17Iste veze kao i taxi sa Bolt-om.vjeshalica wrote: ↑24/04/2024 14:58Kakve veze ima Taxi sluzba -djelatnost javnog obavljanja prevoza putnika sa transportom gostiju na SFFu?DaysleepeR wrote: ↑24/04/2024 13:18
Kad je SFF imaš službene automobile festivala sa vozačem koji vozaju goste tamo vamo.
Nemaju ni oni taxi licencu.
Bolt jeste oblik javnog prevoza putnika na drugaciji nacin organizovan nego sada sto je po Zakonu.
- _BataZiv_0809
- Nindža revizor
- Posts: 66951
- Joined: 09/05/2013 13:56
- Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
- Vozim: Lancia na servisu
#131 Re: Uber i Bolt taxi aplikacije u Sarajevu?
Jedva cekam Bolt
-
- Posts: 277
- Joined: 13/06/2021 12:42
#132 Re: Uber i Bolt taxi aplikacije u Sarajevu?
Ma samo neka dodje bolt, placam 10% od svake voznje za njihove potencijalne kazne.
- DaysleepeR
- Posts: 14793
- Joined: 29/05/2003 00:00
- Location: Rajvosa
#133 Re: Uber i Bolt taxi aplikacije u Sarajevu?
Bolt ne patrolira gradom i ne možeš ga rukom zaustaviti, nema taksimetar, ne može koristiti žutu traku.vjeshalica wrote: ↑24/04/2024 15:24Ne bas, taxi je javni prevoz putnika, prevoz gostiju sa potrebe SFFa nije i u svakom smislu je ogranicenog karaktera.DaysleepeR wrote: ↑24/04/2024 15:17Iste veze kao i taxi sa Bolt-om.vjeshalica wrote: ↑24/04/2024 14:58
Kakve veze ima Taxi sluzba -djelatnost javnog obavljanja prevoza putnika sa transportom gostiju na SFFu?
Bolt jeste oblik javnog prevoza putnika na drugaciji nacin organizovan nego sada sto je po Zakonu.
Nije isto kao taxi. Sličniji je rent-a-car-u sa vozačem, baš kao službena auta SFF-a.
-
- Posts: 4937
- Joined: 01/07/2006 12:59
#134 Re: Uber i Bolt taxi aplikacije u Sarajevu?
Ne moras karticom. Mozes placati i kesom.DaysleepeR wrote: ↑24/04/2024 15:17Jesi li stvarno postavio to pitanje?HelaS wrote: ↑24/04/2024 13:46Pri čemu je izvršen porezni promet. Kako će "Uber" i "Bolt" plaćati porez relevantnim poreznim institucijama u BiH?DaysleepeR wrote: ↑24/04/2024 13:18
Kad je SFF imaš službene automobile festivala sa vozačem koji vozaju goste tamo vamo.
Nemaju ni oni taxi licencu.
Svo plaćanje je kartično, svaka transakcija je oporezovana momentalno.
Kako Glovo plaća? Bolt je isto kao Glovo samo što ima i prevoz ljudi...
- DaysleepeR
- Posts: 14793
- Joined: 29/05/2003 00:00
- Location: Rajvosa
#135 Re: Uber i Bolt taxi aplikacije u Sarajevu?
Nije gov*o nego se pas pos*o.moimoi wrote: ↑24/04/2024 15:30Ne moras karticom. Mozes placati i kesom.DaysleepeR wrote: ↑24/04/2024 15:17Jesi li stvarno postavio to pitanje?
Svo plaćanje je kartično, svaka transakcija je oporezovana momentalno.
Kako Glovo plaća? Bolt je isto kao Glovo samo što ima i prevoz ljudi...
Ima transakcija u aplikaciji zabilježena, dobiješ račun mailom isto kao i na korpi-glovo.
Apsolutno transparentno za porezne svrhe.
Plaćanje poreza državi svakako nije slaba tačka ovih servisa.
Nađite nešto drugo.
- vjeshalica
- Posts: 17395
- Joined: 31/03/2019 14:56
#136 Re: Uber i Bolt taxi aplikacije u Sarajevu?
Pa ni taxi ne zaustavljas iskljucivo rukom vec ga mozes angazovati po pozivu da ti dodje isto kao i Bolt.DaysleepeR wrote: ↑24/04/2024 15:29Bolt ne patrolira gradom i ne možeš ga rukom zaustaviti, nema taksimetar, ne može koristiti žutu traku.vjeshalica wrote: ↑24/04/2024 15:24Ne bas, taxi je javni prevoz putnika, prevoz gostiju sa potrebe SFFa nije i u svakom smislu je ogranicenog karaktera.
Bolt jeste oblik javnog prevoza putnika na drugaciji nacin organizovan nego sada sto je po Zakonu.
Nije isto kao taxi. Sličniji je rent-a-car-u sa vozačem, baš kao službena auta SFF-a.
Mozes ga angazovati bilo gdje ugovorenom voznjom osim ovih klasicnih loko voznji, kao i cekanja itd.
Ne moras ga rukom zaustaviti mozes doci i na najblizi stand i angazovati ga za voznju....
Taksi ima takssimetar, kao oblik obracuna karte/predjenih kilometara, ali Bolt ocito isto ima sistem naplate svoje usluge koju pruza.
Last edited by vjeshalica on 24/04/2024 15:36, edited 1 time in total.
- DaysleepeR
- Posts: 14793
- Joined: 29/05/2003 00:00
- Location: Rajvosa
#137 Re: Uber i Bolt taxi aplikacije u Sarajevu?
Mislim da su razlike jasne.vjeshalica wrote: ↑24/04/2024 15:35Pa ni taxi ne zaustavljas iskljucivo rukom vec ga mozes angazovati po pozivu da ti dodje isto kao i Bolt.DaysleepeR wrote: ↑24/04/2024 15:29Bolt ne patrolira gradom i ne možeš ga rukom zaustaviti, nema taksimetar, ne može koristiti žutu traku.vjeshalica wrote: ↑24/04/2024 15:24
Ne bas, taxi je javni prevoz putnika, prevoz gostiju sa potrebe SFFa nije i u svakom smislu je ogranicenog karaktera.
Bolt jeste oblik javnog prevoza putnika na drugaciji nacin organizovan nego sada sto je po Zakonu.
Nije isto kao taxi. Sličniji je rent-a-car-u sa vozačem, baš kao službena auta SFF-a.
Taksi ima takssimetar, kao oblik obracuna karte/predjenih kilometara, ali Bolt ocito isto ima sistem naplate svoje usluge koju pruza.
-
- Posts: 4937
- Joined: 01/07/2006 12:59
#138 Re: Uber i Bolt taxi aplikacije u Sarajevu?
To je tacno.DaysleepeR wrote: ↑24/04/2024 15:33Nije gov*o nego se pas pos*o.moimoi wrote: ↑24/04/2024 15:30Ne moras karticom. Mozes placati i kesom.DaysleepeR wrote: ↑24/04/2024 15:17
Jesi li stvarno postavio to pitanje?
Svo plaćanje je kartično, svaka transakcija je oporezovana momentalno.
Kako Glovo plaća? Bolt je isto kao Glovo samo što ima i prevoz ljudi...
Ima transakcija u aplikaciji zabilježena, dobiješ račun mailom isto kao i na korpi-glovo.
Apsolutno transparentno za porezne svrhe.
Plaćanje poreza državi svakako nije slaba tačka ovih servisa.
Nađite nešto drugo.
- vjeshalica
- Posts: 17395
- Joined: 31/03/2019 14:56
#139 Re: Uber i Bolt taxi aplikacije u Sarajevu?
To je modernizovani taksi. Nema razlike osim od onoga sto pise u Zakonu o javnom prevozu putnika.DaysleepeR wrote: ↑24/04/2024 15:36Mislim da su razlike jasne.vjeshalica wrote: ↑24/04/2024 15:35Pa ni taxi ne zaustavljas iskljucivo rukom vec ga mozes angazovati po pozivu da ti dodje isto kao i Bolt.DaysleepeR wrote: ↑24/04/2024 15:29
Bolt ne patrolira gradom i ne možeš ga rukom zaustaviti, nema taksimetar, ne može koristiti žutu traku.
Nije isto kao taxi. Sličniji je rent-a-car-u sa vozačem, baš kao službena auta SFF-a.
Taksi ima takssimetar, kao oblik obracuna karte/predjenih kilometara, ali Bolt ocito isto ima sistem naplate svoje usluge koju pruza.
-
- Posts: 4061
- Joined: 24/05/2020 17:41
- Location: Sarajevo
#140 Re: Uber i Bolt taxi aplikacije u Sarajevu?
Po trenutnoj regulativi zakonskoj to bolt je nelegalanDaysleepeR wrote: ↑24/04/2024 15:17Jesi li stvarno postavio to pitanje?HelaS wrote: ↑24/04/2024 13:46Pri čemu je izvršen porezni promet. Kako će "Uber" i "Bolt" plaćati porez relevantnim poreznim institucijama u BiH?DaysleepeR wrote: ↑24/04/2024 13:18
Kad je SFF imaš službene automobile festivala sa vozačem koji vozaju goste tamo vamo.
Nemaju ni oni taxi licencu.
Svo plaćanje je kartično, svaka transakcija je oporezovana momentalno.
Kako Glovo plaća? Bolt je isto kao Glovo samo što ima i prevoz ljudi...
Restoranu odnosno dostavljacu za dostavu hrane ne treba licenca. Niti je ikad trebala. Niti je propisan i ogranicen broj licenci...
-
- Posts: 277
- Joined: 13/06/2021 12:42
#141 Re: Uber i Bolt taxi aplikacije u Sarajevu?
i eko taksa je neustavna.
Welcum bolt
Welcum bolt
- DaysleepeR
- Posts: 14793
- Joined: 29/05/2003 00:00
- Location: Rajvosa
#142 Re: Uber i Bolt taxi aplikacije u Sarajevu?
Biće to riješeno nekom krovnom licencom.
Sarajevo Taxi je udruženje SAMOSTALNIH autoprijevoznika, zato svaki takstista Sarajvo Taxi-a ima licencu.
Dok Žuti, Crveni i ko već ima određeni broj licenci a vozači se mijenjaju u vozilima.
Bolt nije glupa firma, i siguran sam da su pravnu stranu posla već riješili.
Sarajevo Taxi je udruženje SAMOSTALNIH autoprijevoznika, zato svaki takstista Sarajvo Taxi-a ima licencu.
Dok Žuti, Crveni i ko već ima određeni broj licenci a vozači se mijenjaju u vozilima.
Bolt nije glupa firma, i siguran sam da su pravnu stranu posla već riješili.
- DaysleepeR
- Posts: 14793
- Joined: 29/05/2003 00:00
- Location: Rajvosa
#143 Re: Uber i Bolt taxi aplikacije u Sarajevu?
Fulio si odgovor, u ovom threadu se piše o porezu.Dimu1927 wrote: ↑24/04/2024 15:39Po trenutnoj regulativi zakonskoj to bolt je nelegalanDaysleepeR wrote: ↑24/04/2024 15:17Jesi li stvarno postavio to pitanje?
Svo plaćanje je kartično, svaka transakcija je oporezovana momentalno.
Kako Glovo plaća? Bolt je isto kao Glovo samo što ima i prevoz ljudi...
Restoranu odnosno dostavljacu za dostavu hrane ne treba licenca. Niti je ikad trebala. Niti je propisan i ogranicen broj licenci...
- vjeshalica
- Posts: 17395
- Joined: 31/03/2019 14:56
#144 Re: Uber i Bolt taxi aplikacije u Sarajevu?
Pa naravno da jeste, ali to se moze promijeniti. Mozda bi relaksacija taxi djelatnosti sadasnje, unaprijedila uslugu.
Ovako svako bi se bunio ko ima obaveze za licence,tablice i sve ono sto im je Zakon postavio kao obavezu.
-
- Posts: 4061
- Joined: 24/05/2020 17:41
- Location: Sarajevo
#145 Re: Uber i Bolt taxi aplikacije u Sarajevu?
Nema veze poredis dostavu hrane i taxi prevoz kao biznis. Isto ko i prevoz sff gostiju nigdje vezeDaysleepeR wrote: ↑24/04/2024 15:41Fulio si odgovor, u ovom threadu se piše o porezu.Dimu1927 wrote: ↑24/04/2024 15:39Po trenutnoj regulativi zakonskoj to bolt je nelegalanDaysleepeR wrote: ↑24/04/2024 15:17
Jesi li stvarno postavio to pitanje?
Svo plaćanje je kartično, svaka transakcija je oporezovana momentalno.
Kako Glovo plaća? Bolt je isto kao Glovo samo što ima i prevoz ljudi...
Restoranu odnosno dostavljacu za dostavu hrane ne treba licenca. Niti je ikad trebala. Niti je propisan i ogranicen broj licenci...
-
- Posts: 4061
- Joined: 24/05/2020 17:41
- Location: Sarajevo
#146 Re: Uber i Bolt taxi aplikacije u Sarajevu?
Naravno, a hoce li se usuditi uk i steta da donesu takav zakon ?vjeshalica wrote: ↑24/04/2024 15:42Pa naravno da jeste, ali to se moze promijeniti. Mozda bi relaksacija taxi djelatnosti sadasnje, unaprijedila uslugu.
Ovako svako bi se bunio ko ima obaveze za licence,tablice i sve ono sto im je Zakon postavio kao obavezu.
- DaysleepeR
- Posts: 14793
- Joined: 29/05/2003 00:00
- Location: Rajvosa
#147 Re: Uber i Bolt taxi aplikacije u Sarajevu?
Po kojem osnovu je problem kompaniji vrijednoj 8 milijardi EUR da uloži milion u posao ovdje i kupi 50 licenci?
Izmišljate probleme gdje ne postoje.
Izmišljate probleme gdje ne postoje.
- vjeshalica
- Posts: 17395
- Joined: 31/03/2019 14:56
#148 Re: Uber i Bolt taxi aplikacije u Sarajevu?
Ma tesko mozemo ocekivati relaksaciju taxi djelatnosti.Dimu1927 wrote: ↑24/04/2024 15:44Naravno, a hoce li se usuditi uk i steta da donesu takav zakon ?vjeshalica wrote: ↑24/04/2024 15:42Pa naravno da jeste, ali to se moze promijeniti. Mozda bi relaksacija taxi djelatnosti sadasnje, unaprijedila uslugu.
Ovako svako bi se bunio ko ima obaveze za licence,tablice i sve ono sto im je Zakon postavio kao obavezu.
Napr isti Suljagic moze raditi kao Bolt ako hoce, al sumnjam da bi harcio skupog mercedesa svakakvim musterijama.
Nesto kao Gras i Centro, konkurencijom se rjesava problem dominantnog Grasa, a onda nastaju problemi da privatnik nece ili nije zainteresiran da obavlja nerentabilne linije i slicno
Last edited by vjeshalica on 24/04/2024 15:51, edited 1 time in total.
-
- Posts: 4061
- Joined: 24/05/2020 17:41
- Location: Sarajevo
#149 Re: Uber i Bolt taxi aplikacije u Sarajevu?
Ko ce im prodati 50 licenci ? To je 25 novih licenci jer idu dvije za jednuDaysleepeR wrote: ↑24/04/2024 15:46 Po kojem osnovu je problem kompaniji vrijednoj 8 milijardi EUR da uloži milion u posao ovdje i kupi 50 licenci?
Izmišljate probleme gdje ne postoje.
25 auta je smjesna cifra u ovom gradu za taj posao jer nece moci voziti 24h znaci imat ces u jednom trenutku mozda 10ak auta na raspolaganju u najboljem slucaju... ako je to investicija onda ne znam fakat... uber i jeste fol sto "svako" moze voziti i raditi
- DaysleepeR
- Posts: 14793
- Joined: 29/05/2003 00:00
- Location: Rajvosa
#150 Re: Uber i Bolt taxi aplikacije u Sarajevu?
Ovo što ti tvrdiš, na osnovu kojeg iskustva u struci?Dimu1927 wrote: ↑24/04/2024 15:50Ko ce im prodati 50 licenci ? To je 25 novih licenci jer idu dvije za jednuDaysleepeR wrote: ↑24/04/2024 15:46 Po kojem osnovu je problem kompaniji vrijednoj 8 milijardi EUR da uloži milion u posao ovdje i kupi 50 licenci?
Izmišljate probleme gdje ne postoje.
25 auta je smjesna cifra u ovom gradu za taj posao jer nece moci voziti 24h znaci imat ces u jednom trenutku mozda 10ak auta na raspolaganju u najboljem slucaju... ako je to investicija onda ne znam fakat... uber i jeste fol sto "svako" moze voziti i raditi
Imaš taxi firmu pa znaš da je malo 25 auta?
Znaš li koliko licenci ima Žuti ili Adin&Benjo?
S druge strane, ako svako može voziti, onda nije taxi.