Neko je pisao da bi moglo biti 2018.Alfons Kauders wrote:Hvala na karti.So What! wrote:@ww87 - SCC
Zna li se kada ce ovo biti gotovo? Cini mi se da su pominjali 2020?
Btw, jesi se vozio Karaulom, kako ti se čini?
Moderator: anex
Neko je pisao da bi moglo biti 2018.Alfons Kauders wrote:Hvala na karti.So What! wrote:@ww87 - SCC
Zna li se kada ce ovo biti gotovo? Cini mi se da su pominjali 2020?
Nisam, al cujem da je za kurac i da vec ima tragova gdje su vozila podom grebala na vrhuThe BEN10 wrote:Neko je pisao da bi moglo biti 2018.Alfons Kauders wrote:Hvala na karti.So What! wrote:@ww87 - SCC
Zna li se kada ce ovo biti gotovo? Cini mi se da su pominjali 2020?
Btw, jesi se vozio Karaulom, kako ti se čini?
Znam samo za dionicu Grmuša-Mali Radić, idejni projekat je tek u izradiBosanski_kralj wrote:Ima li kakvih najava za gradnju u USK-a? Magistrala Bihać - Bos. Krupa se gradi od rata i nikad da se završi, a trenutna relacija kroz kanjoj Une, malo je reći da je opasna.
Konačno su stvoreni uvjeti za nastavak izgradnje ceste Neum – Stolac, te je danas raspisan međunarodni tender za izvođača radova magistralnog puta M-17.3, LOT1 i LOT 2, saznaje Akta.ba.So What! wrote:@ww87 - SCC
Konačno su stvoreni uvjeti za nastavak izgradnje ceste Neum – Stolac, te je danas raspisan međunarodni tenderza izvođača radova magistralnog puta M-17.3, LOT1 i LOT 2. Planirano je izvođenje radova na dionici Stari Neum – Babin Do dužine 5,3 km, zatim Babin Do - Oštovac 1,7 km i tunela Oštrovac 190 m, kao i dionice Oštrovac – Broćanac 5 km.
Planirani period izgradnje je deset mjeseci 2017. godine. Ponude moraju biti dostavljene do 14. novembra 2016. godine u 12:00 po lokalnom vremenu. Nadmetanje će se provoditi putem procedura međunarodnog javnog nadmetanja, a elektronsko nadmetanje neće biti dozvoljeno.
Iz preduzeća Ceste Federacije BiH podsjećaju kako će se izgradnjom magistralnog puta Neum – Stolac riješiti problem komunikacije obale Jadranskog mora i područja Neuma sa ostatkom Bosne i Hercegovine. Inače, izgradnja ceste Neum – Stolac zaustavljena je prije neke četiri godine, a traje već 30 godina.
Nova cesta će spojiti Stolac s Neumom bit će nešto duža od 20 kilometara, a njome će se moći voziti oko 80 kilometara na sat i prelazit će se za samo 20-ak minuta. Izgradnju zajednički finansiraju Evropska investiciona banka i Svjetska banka.
Pa dobro, imajuci u vidu koliko balijice mrze Tuzlu, dobro nisu minirali i postojeci put.howdy wrote:samo da se jos jednom sjetim zenskih clanova familije ovim centrima moci koji napravise putni analni otvor od tuzlanskog kantona
i to sto kazes....Alfons Kauders wrote:Pa dobro, imajuci u vidu koliko balijice mrze Tuzlu, dobro nisu minirali i postojeci put.howdy wrote:samo da se jos jednom sjetim zenskih clanova familije ovim centrima moci koji napravise putni analni otvor od tuzlanskog kantona
kritichar wrote:Nova raskrsnica u Olovu je čist fušeraj, neravno ko makadam, izgleda valjak im bio na odsustvu na dan kad su polagali asfalt
Ondje treba skinuti citav sloj pa ponovo, jer je vec postignut nivo starog asfalta.adv.K wrote:kritichar wrote:Nova raskrsnica u Olovu je čist fušeraj, neravno ko makadam, izgleda valjak im bio na odsustvu na dan kad su polagali asfalt
Da, i ja sam to primjetio. Trese jako puno, valjak im nije bas najbolji. Izuzetno lose uradjeno. Ne znam ko je bio nadzor i ko je mogao primiti onakav fuseraj. Plus ni horizontalnu signalizaciju nisu iscrtali. Nadam se da ce popraviti asfalt, pa zato nisu iscrtali. Kao sto je nekad bilo u Sarajevu sa Alipasinom gdje su sve morali ponovo asfaltirati.
JP CESTE FBiH
Magistralna cesta M-18 Tuzla - Sarajevo je jedan od značajnijih putnih pravaca u državi i širem regionu. Izgrađena je prije 45 godina. Veći dio dionice odlikuje se vrlo skromnim tehničkim elementima, oštrim horizontalnim i vertikalnim krivinama, većim uzdužnim nagibima te nedovoljnom širinom kolovoza u krivinama manjih radijusa i neadekvatnim rješenjem odvodnje. Na postojećoj cesti, eksploatacione brzine na usponima su niske i kreću se između 35-45 km/h što je naročito izraženo kod teretnih vozila koja prouzrokuju stvaranje kolona koje utječu na sigurnost odvijanja saobraćaja zbog čega dolazi do smanjenja nivoa usluge i povećanja eksploatacionih troškova i vremena putovanja. Troškovi održavanja dionice Kladanj – Podpaklenik, sa prijevojem Karaula na koti oko 1000 m.n.m, su u zimskom periodu previsoki a uvjeti vožnje otežani i usloženi, sa čestom pojavom poledice i snijega. Zbog svega navedenog, realizacija projekta izgradnje tunela Karaula ima veliku fizibilnost.
Projekt izgradnje tunela Karaula podijeljen je u tri faze i to:
Faza I: Izgradnja dva mosta dužine 130 i 150 metara
Faza II: Izgradnja tunela Karaula dužine 902 m sa dijelom trase ispred i iza tunela, ukupne dužine 1195 metara
Faza III: Nastavak izgradnje dionice i to trase puta u dužini 1.506 metara i dva mosta dužine 279 i 130 metara
Faza I: Izgradnja dva mosta
U prvoj fazi realiziran je Ugovor za izvođenje radova na izgradnji dva mosta i to:
• most Kovačići (M 11), dužine L= 130 m
• most Duboki Potok (M 12), dužine L= 150 m
Radove na oba mosta 2013. godine izvela je kompanija „Hering“ d.o.o. Široki Brijeg. Projektiranje mostova izvršila je konsultantska kuća „Divel“ d.o.o. Sarajevo, a nadzor nad izgradnjom objekata „Trasa“ d.o.o. Sarajevo. Navedeni mostovi će biti pušteni u promet u sklopu novoizgrađene dionice, skupa sa tunelom Karaula (Faza II). Vrijednost radova na izgradnji oba mosta, sa troškovima projektiranja i nadzora iznosi 4.390.323,00 KM. Finansiranje radova izvršeno je iz kreditnih sredstava Evropske investicijske banke u okviru programa Rehabilitacije magistralnih cesta u Federaciji BiH 2008. – 2012.
Faza II: Ugovor za izgradnju tunela Karaula
Investitor: Vlada Federacije BiH iz sredstava GSM licence i JP Ceste Federacije BiH iz kreditnih sredstava Evropske investicijske banke namjenjenih programu Modernizacije cesta u Federaciji BiH
Implementator: JP Ceste Federacije BiH
Izvođač: Strabag AG Austria i Entea d.o.o. Sarajevo
Projektant: Divel d.o.o. Sarajevo
Nadzor: JV Roughton International Ltd i Institut IPSA Sarajevo sa podkonsultantom Geotehnički studio Zagreb
Vrijednost ugovora za izvođenje radova: 24.257.083,13 KM
Troškovi projektiranja, nadzora, deminiranja, vještačenja i sl: 2.695.451,00 KM
Ukupna vrijednost II faze: 26.952.534,13 KM
ROK: Prema Osnovnom ugovoru i potpisanim aneksima Ugovora početak radova je 4.6.2014. godine, a završetak 15.9.2016. godine.
Opći podaci
Tunel Karaula se nalazi na cesti M18, dionica Kladanj - Podpaklenik preko prijevoja Karaula, dužine 902 m, sa tunelom za evakuaciju dužine 435 m i otvorenim dijelom trase ispred i iza tunela, ukupne dužine 1195 m. Obzirom da još uvijek nije implementirana treća faza izgradnje, puštanje u promet tunela Karaula ne bi bilo moguće tako da se, nakon završetka ugovorenih radova Faze II, pristupilo izgradnji privremenih priključaka na magistralnu cestu M-18 kako bi se tunel stavio u funkciju. Nakon kompletiranja svih faza izgradnje, magistralna cesta M-18 će na novoizgrađenom dijelu dobiti potpuno novu trasu, a privremeni priključak će biti u potpunosti uklonjen.
Od izvršenog obima građevinskih radova Faze II mogu se izdvojiti sljedeće količine:
• iskop iz tunela 70.000 m3 materijala
• iskop sa trase 150.000 m3 materijala
• radovi od betona na izgradnji tunela 20.000 m3 betona
• radovi od betona na izgradnji potpornih zidova 2.500 m3 betona
• radovi od metala (armatura, sidra, ankeri) 120 t željeza
• asfaltni radovi na trasi i u tunelu 5.500 t asfalta
Troškovi za izgradnju tunela Karaula, za dio trase ispred i iza tunela, za priključke na postojeću magistralnu cestu, za opremu tunela i za ostale radove neophodne za kompletiranje Faze II su sljedeći:
• građevinski radovi na izgradnji tunela Karaula 14,7 mil. KM
• građevinski radovi na izgradnji trase sa priključcima 4,0 mil. KM
• radovi na odvodnji i hidrantskoj mreži za tunel 0,7 mil. KM
• oprema tunela (rasvjeta, ventilacija, zaštita od požara, projekt sigurnosnih sistema i upravljanja i sl.) 4,8 mil. KM
UKUPNO: 24,2 mil. KM
Troškovi projektiranja, nadzora, izdavanja saglasnosti, deminiranja, vještačenja i slično ukupno iznose 2,7 miliona KM.
Faza III: Nastavak izgradnje
Nastavak izgradnje predviđa dionicu koja spaja magistralnu cestu M-18 sa tunelom Karaula i podrazumijeva izgradnju dodatnog dijela trase ukupne dužine L= 1.506 m (1,5 km) i izgradnju dva mosta dužine 279 m i 130 m. Programom Modernizacije cesta u Federaciji BiH 2016. – 2020. predviđen je nastavak ovih radova. Ugovaranje radova će uslijediti po efektivnosti kredita Evropske investicijske banke.
Kompletiranjem svih faza radova, ukupna dionica će dobiti svoj puni značaj sa aspekta skraćenja postojećeg magistralnog puta na relaciji Tuzla - Sarajevo za oko 4 km, visinskog spuštanja prijevoja Karaula za oko 100 m, povećanja nivoa usluge, skraćenja vremena putovanja, poboljšanja uslova vožnje i sl.