Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderator: anex

Post Reply
The BEN10
Posts: 7600
Joined: 19/09/2011 09:03

#126 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by The BEN10 »

Alfons Kauders wrote:
So What! wrote:@ww87 - SCC

Image
Hvala na karti.

Zna li se kada ce ovo biti gotovo? Cini mi se da su pominjali 2020?
Neko je pisao da bi moglo biti 2018.
Btw, jesi se vozio Karaulom, kako ti se čini?
User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37199
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#127 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Alfons Kauders »

The BEN10 wrote:
Alfons Kauders wrote:
So What! wrote:@ww87 - SCC

Image
Hvala na karti.

Zna li se kada ce ovo biti gotovo? Cini mi se da su pominjali 2020?
Neko je pisao da bi moglo biti 2018.
Btw, jesi se vozio Karaulom, kako ti se čini?
Nisam, al cujem da je za kurac i da vec ima tragova gdje su vozila podom grebala na vrhu
User avatar
Bosanski_kralj
Posts: 9241
Joined: 31/03/2007 00:07

#128 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Bosanski_kralj »

Ima li kakvih najava za gradnju u USK-a? Magistrala Bihać - Bos. Krupa se gradi od rata i nikad da se završi, a trenutna relacija kroz kanjoj Une, malo je reći da je opasna.
niho92
Posts: 542
Joined: 05/09/2012 14:29

#129 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by niho92 »

Što se tiče Karaule nije toliko prilaz od strane Olova loš, koliko je prilaz na most također od strane Olova, nekako su ga nisko postavili, ondje se bas osjeti kako auto udari. Velik nagib i onda most skoro pa ravno ide.
Heller
Posts: 4404
Joined: 02/05/2012 22:32
Location: Tuzla

#130 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Heller »

Nagib na Karauli :-)

Koliko su pravili ja sam konto da je desetak kilometara minimalno :lol: :lol: :lol: :lol:
User avatar
kritichar
Posts: 8678
Joined: 17/10/2010 09:51
Location: Sarajevo-x.com

#131 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by kritichar »

Bosanski_kralj wrote:Ima li kakvih najava za gradnju u USK-a? Magistrala Bihać - Bos. Krupa se gradi od rata i nikad da se završi, a trenutna relacija kroz kanjoj Une, malo je reći da je opasna.
Znam samo za dionicu Grmuša-Mali Radić, idejni projekat je tek u izradi
El_comadante
Posts: 8079
Joined: 10/05/2007 13:38
Location: Sarajevo

#132 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by El_comadante »

interesantna tema... svaka cast za informacije.
User avatar
So What!
Posts: 11201
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#133 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

I transverzala - saobraćajnica od ul. S. S. Kranjčevića do Jošaničke petlje



Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image
User avatar
Hugo Chavez
Posts: 156
Joined: 17/06/2009 09:38

#134 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Hugo Chavez »

So What! wrote:@ww87 - SCC

Image
Konačno su stvoreni uvjeti za nastavak izgradnje ceste Neum – Stolac, te je danas raspisan međunarodni tender za izvođača radova magistralnog puta M-17.3, LOT1 i LOT 2, saznaje Akta.ba.

Planirano je izvođenje radova na dionici Stari Neum – Babin Do dužine 5,3 km, zatim Babin Do - Oštovac 1,7 km i tunela Oštrovac 190 m, kao i dionice Oštrovac – Broćanac 5 km.

Planirani period izgradnje je deset mjeseci 2017. godine
...
Izgradnju zajednički finansiraju Evropska investiciona banka i Svjetska banka.
User avatar
So What!
Posts: 11201
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#135 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Raspisan medjunarodni tender za izvodjaca radova ceste Neum – Stolac
Konačno su stvoreni uvjeti za nastavak izgradnje ceste Neum – Stolac, te je danas raspisan međunarodni tenderza izvođača radova magistralnog puta M-17.3, LOT1 i LOT 2. Planirano je izvođenje radova na dionici Stari Neum – Babin Do dužine 5,3 km, zatim Babin Do - Oštovac 1,7 km i tunela Oštrovac 190 m, kao i dionice Oštrovac – Broćanac 5 km.

Planirani period izgradnje je deset mjeseci 2017. godine. Ponude moraju biti dostavljene do 14. novembra 2016. godine u 12:00 po lokalnom vremenu. Nadmetanje će se provoditi putem procedura međunarodnog javnog nadmetanja, a elektronsko nadmetanje neće biti dozvoljeno.

Iz preduzeća Ceste Federacije BiH podsjećaju kako će se izgradnjom magistralnog puta Neum – Stolac riješiti problem komunikacije obale Jadranskog mora i područja Neuma sa ostatkom Bosne i Hercegovine. Inače, izgradnja ceste Neum – Stolac zaustavljena je prije neke četiri godine, a traje već 30 godina.

Nova cesta će spojiti Stolac s Neumom bit će nešto duža od 20 kilometara, a njome će se moći voziti oko 80 kilometara na sat i prelazit će se za samo 20-ak minuta. Izgradnju zajednički finansiraju Evropska investiciona banka i Svjetska banka.
User avatar
So What!
Posts: 11201
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#136 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

A transverzala - @Posmatrac 2016

Postavljeni su stubovi rasvjete i zaštitna ograda na završenim potpornim zidovima

Image

Image

Image

Potporni zid se zatvara, znači otpala je mogućnost za alternativni ulaz/izlaz prema Saraj polju.

Image
User avatar
kritichar
Posts: 8678
Joined: 17/10/2010 09:51
Location: Sarajevo-x.com

#137 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by kritichar »

Nova raskrsnica u Olovu je čist fušeraj, neravno ko makadam, izgleda valjak im bio na odsustvu na dan kad su polagali asfalt
User avatar
So What!
Posts: 11201
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#138 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Magistralna cesta M18

Dionica Olovo - Kladanj uključujući novu poddionicu Podpaklenik - Kladanj.

User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37199
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#139 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Alfons Kauders »

Evo neki dan sam i ja konacno prosao Karaulom, i nazalost kriticari su imali pravo.

"Privremeni prikljucak" za koji jos uvijek ne znamo koliko ce biti "privremeni" a koliko trajni, je za kurac. Signalizacija takodjer.

Npr iz pravca Sarajeva i Tuzle su razlicite oznake uspona (10 i 7%). Ko god je prosao tim putem, zna da su obje cifre najvjerovatnije pogresne, jer je nagib i veci. Ali nagib nije glavni problem, vec nacin na kojeg se dolazi to dog nagiba.

Ukljucenje iz pravca Sarajeva je jako lose izvedeno. Preglednost je nikakva, signalizacija takodjer. Problem je sto se u 15tak metara sa postojece trase (uspon 5-7%), prelazi na novu sa padom od 10% (i vise), pa zamislite kako to izgleda - u biti razlika od 20% u cca 15-20 metara. Nije neka opasnost kada se zna sta da se ocekuje, i kada su dobri uslovi na putu. Kako ce to izgledati zimi, e to je vec pitanje (zamislite da se neko zajebe, i zanese iz pravca Sarajeva - vozaci iza njega ga nece primjetiti dok ne bude prekasno, radi ove ogromne razlike u visini i nagibu).

Isto vazi i za donji dio prikljucka, koji opet sa negativnog nagiba od 4-5% prelazi na uspon od 10tak posto i to u jos manje metara nego na ukljucenju sa stare trase. Dakle, u desetak metara imamo 15tak % promjene nagiba. Iz tog pravca nisam isao, ali siguran sam da nije ugodno naici na takav "prelaz" u vecoj brzini, i to putnickim autom. Problem je sto tu moraju prolaziti i dosta teza vozila, koja ce tu morati zestoko usporiti (a s te strane tunela nema trake za spora vozila).

Sa sarajevske strane imamo svega oko 300-350 metara trake za preticanje, sto nije dovoljno i primjetio sam da agresivni vozaci pocinju preticati cak i prije no sto se u potpunosti ukljuce na novu trasu. S tuzlanske strane ima dovoljno prostora, ali sam ocekivao i vise (treca traka pocinje na vijaduktu, a ja sam mislio da ce prosiriti i 100-150 metara pravca prije vijadukta - nisu, tu je ostao i stari asfalt, katastrofalan zimi i po kisi).

Posto taj put znam napamet, bojim se da ce zimi biti neugodnih iznenadjenja na "privremenom prikljucku". Sreca u nesreci je sto ce prikljucak barem djelimicno biti osuncan, ali ne u potpunosti. S druge strane to moze biti i problem, jer jebiga ovo nije projektovano kao saobracajnica, pa nije rijesena ni drenaza ni masa drugih stvari. Zato se pitam koliko ce se vode spustati do vijadukta, i koliko bi se te vode moglo zalediti kada padne mrak... Isto tako se pitam kako ce zimska sluzba efikasno odrzavati taj prikljucak, imajuci u vidu nagib, nedostatak prostora za uklanjanje snijega sa strana, i sve ostale pizdarije. Iskreno, meni se cini da ce ovo "privremeno rjesenje" zapravo biti "ljetno rjesenje" jer sumnjam da ce se tu zimi bez problema moci kretati pretovareni kamioni. Nadajmo se da grijesim, jer ce u protivnom trasu morati zatvarati za teska vozila par mjeseci godisnje.

Nista od ovog se ne moze i nece rijesiti dok se ne uradi ostatak trase (oko 1300 metara). Ustede o kojim su pricali politicari i onaj mamlaz Pravdic su laz - oni su davali cifre za cijelu trasu, a ne za ovaj dio. Tek bi se novom trasom doslo do primjetne ustede, jer bi tek onda imali 3 i kusur kilometra kracu trasu kako je i projektovano. Danas to nije slucaj (pogledajte Google). Mislim da je usteda izmedju 2 i 3 minute u vecini situacija. Kada bi uradili sve sto je planirano, to bi vjerovatno dalo jos oko 2 minute ustede. Naravno, u losim uslovima za voznju, ovo komotno pomnozite sa 2 ili 3.

Kako bilo, pod hitno se treba instalirati dodatna signalizacija na prikljucku - ako treba i svjetlosna. U protivnom, bojim se da ce zimi gore biti svega, narocito kada nalete ljudi koji prvi put prolaze novom trasom.
howdy
Posts: 3559
Joined: 11/04/2010 09:09
Location: Fadil Novalic do mezara

#140 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by howdy »

samo da se jos jednom sjetim zenskih clanova familije ovim centrima moci koji napravise putni analni otvor od tuzlanskog kantona
User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37199
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#141 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Alfons Kauders »

howdy wrote:samo da se jos jednom sjetim zenskih clanova familije ovim centrima moci koji napravise putni analni otvor od tuzlanskog kantona
Pa dobro, imajuci u vidu koliko balijice mrze Tuzlu, dobro nisu minirali i postojeci put. :D
howdy
Posts: 3559
Joined: 11/04/2010 09:09
Location: Fadil Novalic do mezara

#142 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by howdy »

Alfons Kauders wrote:
howdy wrote:samo da se jos jednom sjetim zenskih clanova familije ovim centrima moci koji napravise putni analni otvor od tuzlanskog kantona
Pa dobro, imajuci u vidu koliko balijice mrze Tuzlu, dobro nisu minirali i postojeci put. :D
i to sto kazes.... :lol: :lol:
adv.K
Posts: 226
Joined: 08/05/2012 19:45

#143 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by adv.K »

kritichar wrote:Nova raskrsnica u Olovu je čist fušeraj, neravno ko makadam, izgleda valjak im bio na odsustvu na dan kad su polagali asfalt

Da, i ja sam to primjetio. Trese jako puno, valjak im nije bas najbolji. Izuzetno lose uradjeno. Ne znam ko je bio nadzor i ko je mogao primiti onakav fuseraj. Plus ni horizontalnu signalizaciju nisu iscrtali. Nadam se da ce popraviti asfalt, pa zato nisu iscrtali. Kao sto je nekad bilo u Sarajevu sa Alipasinom gdje su sve morali ponovo asfaltirati.
User avatar
So What!
Posts: 11201
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#144 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Najnoviji satelitski snimci B-H saobraćajnica. @Alien X - SSC

Sarajevska obilaznica - LOT 2b
Image

Hrasnička cesta (dionica Sokolović Kolonija - Kovači).
Image

Kružni tok - Buća potok
Image

Tuzla - Zapadni Ulaz
Image
User avatar
kritichar
Posts: 8678
Joined: 17/10/2010 09:51
Location: Sarajevo-x.com

#145 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by kritichar »

adv.K wrote:
kritichar wrote:Nova raskrsnica u Olovu je čist fušeraj, neravno ko makadam, izgleda valjak im bio na odsustvu na dan kad su polagali asfalt

Da, i ja sam to primjetio. Trese jako puno, valjak im nije bas najbolji. Izuzetno lose uradjeno. Ne znam ko je bio nadzor i ko je mogao primiti onakav fuseraj. Plus ni horizontalnu signalizaciju nisu iscrtali. Nadam se da ce popraviti asfalt, pa zato nisu iscrtali. Kao sto je nekad bilo u Sarajevu sa Alipasinom gdje su sve morali ponovo asfaltirati.
Ondje treba skinuti citav sloj pa ponovo, jer je vec postignut nivo starog asfalta.
Znam ko je bio nadzor, ali ne bih sad da lose o firmi pisem jer mi se cini kao da je posao nesto prekinut, ako iscrtaju signalizaciju po ovome onda je to to i tada bi ih trebalo prozvat, sve 3 strane.
User avatar
So What!
Posts: 11201
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#146 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

OTVORENA I PUŠTENA U PROMET NOVOIZGRAĐENA DIONICA MAGISTRALNE CESTE M-18 KLADANJ - TUNEL KARAULA – PODPAKLENIK NA PRIJEVOJU KARAULA
Image

Magistralna cesta M-18 Tuzla - Sarajevo je jedan od značajnijih putnih pravaca u državi i širem regionu. Izgrađena je prije 45 godina. Veći dio dionice odlikuje se vrlo skromnim tehničkim elementima, oštrim horizontalnim i vertikalnim krivinama, većim uzdužnim nagibima te nedovoljnom širinom kolovoza u krivinama manjih radijusa i neadekvatnim rješenjem odvodnje. Na postojećoj cesti, eksploatacione brzine na usponima su niske i kreću se između 35-45 km/h što je naročito izraženo kod teretnih vozila koja prouzrokuju stvaranje kolona koje utječu na sigurnost odvijanja saobraćaja zbog čega dolazi do smanjenja nivoa usluge i povećanja eksploatacionih troškova i vremena putovanja. Troškovi održavanja dionice Kladanj – Podpaklenik, sa prijevojem Karaula na koti oko 1000 m.n.m, su u zimskom periodu previsoki a uvjeti vožnje otežani i usloženi, sa čestom pojavom poledice i snijega. Zbog svega navedenog, realizacija projekta izgradnje tunela Karaula ima veliku fizibilnost.

Projekt izgradnje tunela Karaula podijeljen je u tri faze i to:

Faza I: Izgradnja dva mosta dužine 130 i 150 metara
Faza II: Izgradnja tunela Karaula dužine 902 m sa dijelom trase ispred i iza tunela, ukupne dužine 1195 metara
Faza III: Nastavak izgradnje dionice i to trase puta u dužini 1.506 metara i dva mosta dužine 279 i 130 metara

Faza I: Izgradnja dva mosta

U prvoj fazi realiziran je Ugovor za izvođenje radova na izgradnji dva mosta i to:

• most Kovačići (M 11), dužine L= 130 m
• most Duboki Potok (M 12), dužine L= 150 m

Radove na oba mosta 2013. godine izvela je kompanija „Hering“ d.o.o. Široki Brijeg. Projektiranje mostova izvršila je konsultantska kuća „Divel“ d.o.o. Sarajevo, a nadzor nad izgradnjom objekata „Trasa“ d.o.o. Sarajevo. Navedeni mostovi će biti pušteni u promet u sklopu novoizgrađene dionice, skupa sa tunelom Karaula (Faza II). Vrijednost radova na izgradnji oba mosta, sa troškovima projektiranja i nadzora iznosi 4.390.323,00 KM. Finansiranje radova izvršeno je iz kreditnih sredstava Evropske investicijske banke u okviru programa Rehabilitacije magistralnih cesta u Federaciji BiH 2008. – 2012.

Faza II: Ugovor za izgradnju tunela Karaula

Investitor: Vlada Federacije BiH iz sredstava GSM licence i JP Ceste Federacije BiH iz kreditnih sredstava Evropske investicijske banke namjenjenih programu Modernizacije cesta u Federaciji BiH

Implementator: JP Ceste Federacije BiH
Izvođač: Strabag AG Austria i Entea d.o.o. Sarajevo
Projektant: Divel d.o.o. Sarajevo
Nadzor: JV Roughton International Ltd i Institut IPSA Sarajevo sa podkonsultantom Geotehnički studio Zagreb

Vrijednost ugovora za izvođenje radova: 24.257.083,13 KM
Troškovi projektiranja, nadzora, deminiranja, vještačenja i sl: 2.695.451,00 KM
Ukupna vrijednost II faze: 26.952.534,13 KM

ROK: Prema Osnovnom ugovoru i potpisanim aneksima Ugovora početak radova je 4.6.2014. godine, a završetak 15.9.2016. godine.

Opći podaci

Tunel Karaula se nalazi na cesti M18, dionica Kladanj - Podpaklenik preko prijevoja Karaula, dužine 902 m, sa tunelom za evakuaciju dužine 435 m i otvorenim dijelom trase ispred i iza tunela, ukupne dužine 1195 m. Obzirom da još uvijek nije implementirana treća faza izgradnje, puštanje u promet tunela Karaula ne bi bilo moguće tako da se, nakon završetka ugovorenih radova Faze II, pristupilo izgradnji privremenih priključaka na magistralnu cestu M-18 kako bi se tunel stavio u funkciju. Nakon kompletiranja svih faza izgradnje, magistralna cesta M-18 će na novoizgrađenom dijelu dobiti potpuno novu trasu, a privremeni priključak će biti u potpunosti uklonjen.

Od izvršenog obima građevinskih radova Faze II mogu se izdvojiti sljedeće količine:

• iskop iz tunela 70.000 m3 materijala
• iskop sa trase 150.000 m3 materijala
• radovi od betona na izgradnji tunela 20.000 m3 betona
• radovi od betona na izgradnji potpornih zidova 2.500 m3 betona
• radovi od metala (armatura, sidra, ankeri) 120 t željeza
• asfaltni radovi na trasi i u tunelu 5.500 t asfalta

Troškovi za izgradnju tunela Karaula, za dio trase ispred i iza tunela, za priključke na postojeću magistralnu cestu, za opremu tunela i za ostale radove neophodne za kompletiranje Faze II su sljedeći:

• građevinski radovi na izgradnji tunela Karaula 14,7 mil. KM
• građevinski radovi na izgradnji trase sa priključcima 4,0 mil. KM
• radovi na odvodnji i hidrantskoj mreži za tunel 0,7 mil. KM
• oprema tunela (rasvjeta, ventilacija, zaštita od požara, projekt sigurnosnih sistema i upravljanja i sl.) 4,8 mil. KM
UKUPNO: 24,2 mil. KM

Troškovi projektiranja, nadzora, izdavanja saglasnosti, deminiranja, vještačenja i slično ukupno iznose 2,7 miliona KM.

Faza III: Nastavak izgradnje

Nastavak izgradnje predviđa dionicu koja spaja magistralnu cestu M-18 sa tunelom Karaula i podrazumijeva izgradnju dodatnog dijela trase ukupne dužine L= 1.506 m (1,5 km) i izgradnju dva mosta dužine 279 m i 130 m. Programom Modernizacije cesta u Federaciji BiH 2016. – 2020. predviđen je nastavak ovih radova. Ugovaranje radova će uslijediti po efektivnosti kredita Evropske investicijske banke.

Kompletiranjem svih faza radova, ukupna dionica će dobiti svoj puni značaj sa aspekta skraćenja postojećeg magistralnog puta na relaciji Tuzla - Sarajevo za oko 4 km, visinskog spuštanja prijevoja Karaula za oko 100 m, povećanja nivoa usluge, skraćenja vremena putovanja, poboljšanja uslova vožnje i sl.
JP CESTE FBiH
User avatar
So What!
Posts: 11201
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#147 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Rekonstrukcija raskrsnice na magistralnoj cesti M16 sa ulicom Splitska u Livnu

Juli 2016

Image

Image

Image

August 2016

Image

Image

Image

Image
User avatar
So What!
Posts: 11201
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#148 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Rekonstrukcija ceste na ulazu u Prozor

Juli 2016

Image

Image

Image

Image
User avatar
So What!
Posts: 11201
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#149 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Investiciono održavanje mostova-zamjena dilatacija - Vijadukt Osanica (M20-009-208) (Goražde - Foča)

August 2014

Image

Image
User avatar
So What!
Posts: 11201
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#150 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Rekonstrukcija raskrsnice za Kravice (M6-002) (Ljubuški - Čapljina)

Juli 2016

Image

Image

Image

Image
Post Reply