Jedino ako vozi auto sa vise od 150 KS, onda moze osjetiti nedostatak snage kod 112 KS, a meni licno taj motor od 112 KS djeluje k'o da ima bar 10-ak konjica vise u praksi i za jedan kompatni auto, to je sasvim dovoljno.ado-šampion wrote:Ne bih se slozio da je 68 kW toliko lose.
Ja imam neposredno iskustvo s modelom s motorom 66 kW, sasvim solidno vuce za svoju snagu, cak i nevjerovatno dobro za tako slab motor (na papiru). Isao na put 1000 km s njim, snage ocigledno fali samo kod nas pri preticanju duplih slepera, ostalo sve ok. Cak ni na autoputu kad se na nekih 100 km/h izadje u lijevu traku (naravno u najvisoj brzini), ne moze se reci da je smetalo, sto se za 1.6 16V atmosferske benzince svakako moze, cim vidis da koce u lijevoj traci, to su ti. Ono sto je dobro kod tog modela je nedostatak seste brzine, jer bi mu sesta na autoputu vjerovatno ubila ista kuveta sto ima. U sirovom ubrzanju s mjesta se najbolje vidi nedostatak snage.
Inace vozim dizel s 85 kW i mislim da je tih dizleskih 80-85 kW (110-115 KS) i 250-270 Nm optimum za kompaktno auto. Nije jurilica, ali sasvim upotrebljiv motor koji moze dati i dosta uzitka pri ubrzanju (posebno pri medjuubrzanju).
Sta tebi konkretno fali kod tog motora od 112 KS, gdje primijetis nedostatak snage?
Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT
Moderators: anex, _BataZiv_0809
- konektovan
- Posts: 41043
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#101 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT
-
- Posts: 21861
- Joined: 05/11/2009 11:49
#102 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT
U autu postoje dvije nevjerovatne stvari koje ako vozac zna koristiti atmo. benzin nikada nece biti smetalo. Zovu se kvacilo i mjenjac.ado-šampion wrote:Ne bih se slozio da je 68 kW toliko lose.
Ja imam neposredno iskustvo s modelom s motorom 66 kW, sasvim solidno vuce za svoju snagu, cak i nevjerovatno dobro za tako slab motor (na papiru). Isao na put 1000 km s njim, snage ocigledno fali samo kod nas pri preticanju duplih slepera, ostalo sve ok. Cak ni na autoputu kad se na nekih 100 km/h izadje u lijevu traku (naravno u najvisoj brzini), ne moze se reci da je smetalo, sto se za 1.6 16V atmosferske benzince svakako moze, cim vidis da koce u lijevoj traci, to su ti. Ono sto je dobro kod tog modela je nedostatak seste brzine, jer bi mu sesta na autoputu vjerovatno ubila ista kuveta sto ima. U sirovom ubrzanju s mjesta se najbolje vidi nedostatak snage.
Inace vozim dizel s 85 kW i mislim da je tih dizleskih 80-85 kW (110-115 KS) i 250-270 Nm optimum za kompaktno auto. Nije jurilica, ali sasvim upotrebljiv motor koji moze dati i dosta uzitka pri ubrzanju (posebno pri medjuubrzanju).
Sta tebi konkretno fali kod tog motora od 112 KS, gdje primijetis nedostatak snage?
Toliko price o dinamici, performansama, uzitku u voznji i na kraju kupi BMW sa 110ks.
I uporno spominjes N47 motor, ja konto onaj sa 185ks. Nego idi ga negdje cipuj, pa da makar mozes staviti 118d oznaku.
- Better Man
- Posts: 16819
- Joined: 01/10/2006 20:10
#103 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT
Čuj, dobra mu stvar nedostatak 6 brzine. E veću glupost nisam odavno čuo.NediM17 wrote:U autu postoje dvije nevjerovatne stvari koje ako vozac zna koristiti atmo. benzin nikada nece biti smetalo. Zovu se kvacilo i mjenjac.ado-šampion wrote:Ne bih se slozio da je 68 kW toliko lose.
Ja imam neposredno iskustvo s modelom s motorom 66 kW, sasvim solidno vuce za svoju snagu, cak i nevjerovatno dobro za tako slab motor (na papiru). Isao na put 1000 km s njim, snage ocigledno fali samo kod nas pri preticanju duplih slepera, ostalo sve ok. Cak ni na autoputu kad se na nekih 100 km/h izadje u lijevu traku (naravno u najvisoj brzini), ne moze se reci da je smetalo, sto se za 1.6 16V atmosferske benzince svakako moze, cim vidis da koce u lijevoj traci, to su ti. Ono sto je dobro kod tog modela je nedostatak seste brzine, jer bi mu sesta na autoputu vjerovatno ubila ista kuveta sto ima. U sirovom ubrzanju s mjesta se najbolje vidi nedostatak snage.
Inace vozim dizel s 85 kW i mislim da je tih dizleskih 80-85 kW (110-115 KS) i 250-270 Nm optimum za kompaktno auto. Nije jurilica, ali sasvim upotrebljiv motor koji moze dati i dosta uzitka pri ubrzanju (posebno pri medjuubrzanju).
Sta tebi konkretno fali kod tog motora od 112 KS, gdje primijetis nedostatak snage?
Toliko price o dinamici, performansama, uzitku u voznji i na kraju kupi BMW sa 110ks.
I uporno spominjes N47 motor, ja konto onaj sa 185ks. Nego idi ga negdje cipuj, pa da makar mozes staviti 118d oznaku.
-
- Posts: 7814
- Joined: 22/09/2011 14:34
#104 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT
Prednost seste brzine je samo u manjoj potrosnji. Mana tih mjenjaca je sto traci cesce izmjene nego mjenjac sa pet brzina. Upravu je @ado.
-
- Posts: 6025
- Joined: 13/07/2004 20:02
- Location: Sarajevo
#105 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT
Pa naravno da je dobra stvar za motorcic od 90 konja. Valjda znaju oni inzinjeri sto u taj model stavljaju 5-brzinski mjenjac a u jace 6-brzinski zar ne? Sesta brzina kod njega ima smisla samo za stednju, a sta ce vise stediti od 4,8 prosjecne potrosnje po bordu na autoputu (na prilicno konstantnih 130-140 km/h).
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#106 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT
ja mislim da je bolji sa 6 brzina,jer dizel prestaje ubrzavati poslije 3000,a konkretno kod mene padnu obrtaji za otprilike 300 rpm,slazem se trazi vise saltanja ali isto tako omogucava ostajanje u polju najveceg obrtnog momenta,jer su brzine blize jedna drugoj,po gradu se fino moze 60 vozit u 4 brzini na 1500rpm,auto se ne cuje
kome se neda saltat,kupite automatika
kome se neda saltat,kupite automatika
- supercali
- Posts: 23942
- Joined: 06/07/2014 12:30
#107 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT
londonac da je tako kako ti mislis odavno bi auta imala po 9 i vise brzina kao kamioniBetter Man wrote:Čuj, dobra mu stvar nedostatak 6 brzine. E veću glupost nisam odavno čuo.NediM17 wrote:U autu postoje dvije nevjerovatne stvari koje ako vozac zna koristiti atmo. benzin nikada nece biti smetalo. Zovu se kvacilo i mjenjac.ado-šampion wrote:Ne bih se slozio da je 68 kW toliko lose.
Ja imam neposredno iskustvo s modelom s motorom 66 kW, sasvim solidno vuce za svoju snagu, cak i nevjerovatno dobro za tako slab motor (na papiru). Isao na put 1000 km s njim, snage ocigledno fali samo kod nas pri preticanju duplih slepera, ostalo sve ok. Cak ni na autoputu kad se na nekih 100 km/h izadje u lijevu traku (naravno u najvisoj brzini), ne moze se reci da je smetalo, sto se za 1.6 16V atmosferske benzince svakako moze, cim vidis da koce u lijevoj traci, to su ti. Ono sto je dobro kod tog modela je nedostatak seste brzine, jer bi mu sesta na autoputu vjerovatno ubila ista kuveta sto ima. U sirovom ubrzanju s mjesta se najbolje vidi nedostatak snage.
Inace vozim dizel s 85 kW i mislim da je tih dizleskih 80-85 kW (110-115 KS) i 250-270 Nm optimum za kompaktno auto. Nije jurilica, ali sasvim upotrebljiv motor koji moze dati i dosta uzitka pri ubrzanju (posebno pri medjuubrzanju).
Sta tebi konkretno fali kod tog motora od 112 KS, gdje primijetis nedostatak snage?
Toliko price o dinamici, performansama, uzitku u voznji i na kraju kupi BMW sa 110ks.
I uporno spominjes N47 motor, ja konto onaj sa 185ks. Nego idi ga negdje cipuj, pa da makar mozes staviti 118d oznaku.
-
- Posts: 6025
- Joined: 13/07/2004 20:02
- Location: Sarajevo
#108 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT
N47 ima izmedju 115 i 204 KS. Moj je najslabiji 115 KS, 116d.NediM17 wrote:
U autu postoje dvije nevjerovatne stvari koje ako vozac zna koristiti atmo. benzin nikada nece biti smetalo. Zovu se kvacilo i mjenjac.
Toliko price o dinamici, performansama, uzitku u voznji i na kraju kupi BMW sa 110ks.
I uporno spominjes N47 motor, ja konto onaj sa 185ks. Nego idi ga negdje cipuj, pa da makar mozes staviti 118d oznaku.
Ako je tebi jak motor kojeg zalijeces u crveno vrhunac uzitka u voznji, onda nadjes sto jeftnije auto sa sto jacim motorom da ne bacas pare bezveze.
Sto se tice mene, ja sam te djecije fazone s trkanjem i zakucavanjem u crveno ispoljio kad mi je bilo 20 godina. Cak i taj slabi 116d ima medjubrzanje od 60-100 u cetvrtoj oko 8,5 sekundi, sto je vrijednost Golfa 2 G60 i Golfa 3 VR6, kad su bilo novi. Do stoje 10 sekundi. Meni je to taman. Potrosnja 5-5.5 u prosjeku i registracija ispod 7 stoja, a da drzava cijeni ekoloski bolja auta bila bi i manja. Felge 16-ke.
Ko ima para i prostora ili ko je hadzija (po tvom) nek vozi 123d, to je vec masina, ali s 2 litre vecom potrosnjom, 3 stoje vecom registracijom, felgama 17 ili 18, itd. I opet osim motora kojeg nemas gdje iskoristiti, sve je isto, lezanje, upravljanje, kocnice, mjenjac, ergonomija, itd. Po meni, do 5 godina starog (prakticnog) auta za oko 10-12 k eura, a da je ljepse za voziti nema. Cak i sa 115 KS. Ko je probao zna, ko nije, jbg, nek proba.
To s oznakom cu shvatiti kao salu.
-
- Posts: 6025
- Joined: 13/07/2004 20:02
- Location: Sarajevo
#109 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT
Amere, ja sam to auto 1.6 HDI 90 KS vozio toliko ko da je moje. Presao sam s njim skoro 5000 km za dvije godine vozeci ga povremeno. Vec u petoj brzini na 100 km/h na autoputu bogda nedostaje da mu zafali snage da ubrza i predje auto kad izadje u lijevu traku. I to je tako ocigledno. Znaci sesta brzina bi dobro dosla samo za stednju, a on ionako trosi pravo malo da je pitanje koliko bi se tim hajrovalo. I to sto mu inzinjeri nisu dali sestu brzinu po meni je ispravo.amar1994 wrote:ja mislim da je bolji sa 6 brzina,jer dizel prestaje ubrzavati poslije 3000,a konkretno kod mene padnu obrtaji za otprilike 300 rpm,slazem se trazi vise saltanja ali isto tako omogucava ostajanje u polju najveceg obrtnog momenta,jer su brzine blize jedna drugoj,po gradu se fino moze 60 vozit u 4 brzini na 1500rpm,auto se ne cuje
kome se neda saltat,kupite automatika
Po meni treba barem 115-120 konja i preko 250 Nm da auto ima kuveta u sestoj brzini.
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#110 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT
kod mene ima 116 270 NM,zato ga valjda i ne stavljaju u slabiju verzijuado-šampion wrote:Amere, ja sam to auto 1.6 HDI 90 KS vozio toliko ko da je moje. Presao sam s njim skoro 5000 km za dvije godine vozeci ga povremeno. Vec u petoj brzini na 100 km/h na autoputu bogda nedostaje da mu zafali snage da ubrza i predje auto kad izadje u lijevu traku. I to je tako ocigledno. Znaci sesta brzina bi dobro dosla samo za stednju, a on ionako trosi pravo malo da je pitanje koliko bi se tim hajrovalo. I to sto mu inzinjeri nisu dali sestu brzinu po meni je ispravo.amar1994 wrote:ja mislim da je bolji sa 6 brzina,jer dizel prestaje ubrzavati poslije 3000,a konkretno kod mene padnu obrtaji za otprilike 300 rpm,slazem se trazi vise saltanja ali isto tako omogucava ostajanje u polju najveceg obrtnog momenta,jer su brzine blize jedna drugoj,po gradu se fino moze 60 vozit u 4 brzini na 1500rpm,auto se ne cuje
kome se neda saltat,kupite automatika
Po meni treba barem 115-120 konja i preko 250 Nm da auto ima kuveta u sestoj brzini.
btw: kod tebe je po meni sasvim dovoljno 116ks,ipak je 2.0 i nije ni opterecen
-
- Posts: 6025
- Joined: 13/07/2004 20:02
- Location: Sarajevo
#111 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT
Slazem se, 115 KS i nekih 260-270 Nm je taman u autu koje tezi ispod 1400 kg. Bolje bi bilo da je 143 KS i 320 Nm, ali jbg kad uzimas polovno nema nekog zanovijetanja prevelikog. Ni ovom nije mahane svakako. Posebno zato sto je 2.0.amar1994 wrote:kod mene ima 116 270 NM,zato ga valjda i ne stavljaju u slabiju verzijuado-šampion wrote:Amere, ja sam to auto 1.6 HDI 90 KS vozio toliko ko da je moje. Presao sam s njim skoro 5000 km za dvije godine vozeci ga povremeno. Vec u petoj brzini na 100 km/h na autoputu bogda nedostaje da mu zafali snage da ubrza i predje auto kad izadje u lijevu traku. I to je tako ocigledno. Znaci sesta brzina bi dobro dosla samo za stednju, a on ionako trosi pravo malo da je pitanje koliko bi se tim hajrovalo. I to sto mu inzinjeri nisu dali sestu brzinu po meni je ispravo.amar1994 wrote:ja mislim da je bolji sa 6 brzina,jer dizel prestaje ubrzavati poslije 3000,a konkretno kod mene padnu obrtaji za otprilike 300 rpm,slazem se trazi vise saltanja ali isto tako omogucava ostajanje u polju najveceg obrtnog momenta,jer su brzine blize jedna drugoj,po gradu se fino moze 60 vozit u 4 brzini na 1500rpm,auto se ne cuje
kome se neda saltat,kupite automatika
Po meni treba barem 115-120 konja i preko 250 Nm da auto ima kuveta u sestoj brzini.
btw: kod tebe je po meni sasvim dovoljno 116ks,ipak je 2.0 i nije ni opterecen
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#112 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT
@ado-šampion
eh bas tako,ja bi najradje da je ova moja zujalica 2,2 185ks i 400NM dizel,al bi ubila i registracija i potrosnja,a Bgmi bi i gume jela
eh bas tako,ja bi najradje da je ova moja zujalica 2,2 185ks i 400NM dizel,al bi ubila i registracija i potrosnja,a Bgmi bi i gume jela
Last edited by amar1994 on 19/11/2015 16:50, edited 1 time in total.
-
- Posts: 7814
- Joined: 22/09/2011 14:34
#113 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT
Ma neda mi se saltat vise dojadilo iako ja cesto njega iz druge u cetvrtu il iz cetvrte u sestu zviznem ko ga hebe, bolje ja njega nego on mene ...probaj pomazeamar1994 wrote:ja mislim da je bolji sa 6 brzina,jer dizel prestaje ubrzavati poslije 3000,a konkretno kod mene padnu obrtaji za otprilike 300 rpm,slazem se trazi vise saltanja ali isto tako omogucava ostajanje u polju najveceg obrtnog momenta,jer su brzine blize jedna drugoj,po gradu se fino moze 60 vozit u 4 brzini na 1500rpm,auto se ne cuje
kome se neda saltat,kupite automatika
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#114 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT
hahahahahcondy wrote:Ma neda mi se saltat vise dojadilo iako ja cesto njega iz druge u cetvrtu il iz cetvrte u sestu zviznem ko ga hebe, bolje ja njega nego on mene ...probaj pomazeamar1994 wrote:ja mislim da je bolji sa 6 brzina,jer dizel prestaje ubrzavati poslije 3000,a konkretno kod mene padnu obrtaji za otprilike 300 rpm,slazem se trazi vise saltanja ali isto tako omogucava ostajanje u polju najveceg obrtnog momenta,jer su brzine blize jedna drugoj,po gradu se fino moze 60 vozit u 4 brzini na 1500rpm,auto se ne cuje
kome se neda saltat,kupite automatika
- mali_milojica
- Posts: 14185
- Joined: 02/09/2012 17:42
- Location: Hadis: Govorite istinu,pa makar bila i na vasu stetu.
#115 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT
Ja znam auta sa 180 konja i 400 nm i fali im kuveta u 6-oj. Doduse jeste tamo negdje oko 220,ali dobro
-
- Posts: 7814
- Joined: 22/09/2011 14:34
#116 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT
Koliko vas izadje registracija sa tim motorom od 116ps i koliko sam razumio 2.0 motorom?
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#117 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT
mali_milojica wrote:Ja znam auta sa 180 konja i 400 nm i fali im kuveta u 6-oj. Doduse jeste tamo negdje oko 220,ali dobro
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#118 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT
kod mene je 1,6 ,cini mi se da je 670KM bilo,podsticaj za ekolosko vozilocondy wrote:Koliko vas izadje registracija sa tim motorom od 116ps i koliko sam razumio 2.0 motorom?
-
- Posts: 7814
- Joined: 22/09/2011 14:34
#119 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT
Tacnomali_milojica wrote:Ja znam auta sa 180 konja i 400 nm i fali im kuveta u 6-oj. Doduse jeste tamo negdje oko 220,ali dobro
Jednom sam autoputem pratio bmw neki kupe do 230km/h i nisam ga moga preci...a bas sam se bio nameracio na njega i on je to bio skonto pa ga pritisnu bilo u pola metra sve do 230km/h a poslije toga zafali kuveta
-
- Posts: 7814
- Joined: 22/09/2011 14:34
#120 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT
Poskupo za 1.6 motor ja sam mislio da je nije vise od 550 KM.amar1994 wrote:kod mene je 1,6 ,cini mi se da je 670KM bilo,podsticaj za ekolosko vozilocondy wrote:Koliko vas izadje registracija sa tim motorom od 116ps i koliko sam razumio 2.0 motorom?
-
- Posts: 7814
- Joined: 22/09/2011 14:34
#121 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT
Kod mene je 2.7 tdi pa me izadje ispod 800 KM. U cemu je kvaka
Last edited by condy on 19/11/2015 17:28, edited 1 time in total.
- konektovan
- Posts: 41043
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#122 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT
A manja buka od motora????? Je li isto kad se vrti na 3 ili 2.500 Rpm?? Vidis da ima jos prednosti.condy wrote:Prednost seste brzine je samo u manjoj potrosnji. Mana tih mjenjaca je sto traci cesce izmjene nego mjenjac sa pet brzina. Upravu je @ado.
-
- Posts: 7814
- Joined: 22/09/2011 14:34
#123 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT
Ma nemojkonektovan wrote:A manja buka od motora????? Je li isto kad se vrti na 3 ili 2.500 Rpm?? Vidis da ima jos prednosti.condy wrote:Prednost seste brzine je samo u manjoj potrosnji. Mana tih mjenjaca je sto traci cesce izmjene nego mjenjac sa pet brzina. Upravu je @ado.
Raspon brzina izmedju mjenjaca sa sest brzina i sa pet brzina nije isti. Mjenjac sa pet brzina ima duzi hod izmedju brzina u odnosu na ovaj sa sest pa nije tolika razlika u buci. Najbitnija je izolacija kod buke.
Sta mislis na koliko meni vrti obrtaja u sestoj pri 170km/h kod motora 2.7 tdi od 132kw?
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#124 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT
BiH registracija,sto je novije to je skuplje registrovat,a vise se gleda ks nego kubikazacondy wrote:Kod mene je 2.7 tdi pa me izadje ispod 800 KM. U cemu je kvaka
sjo zemlje i govana
Edit : bila je 610KM,spada u predzadnju kategoriju od 85kw do 110kw
al pazi to je za mazdu,pezo je 112ks ili ti ga 83,84kw,znaci manja je registracija
Last edited by amar1994 on 19/11/2015 17:55, edited 3 times in total.
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#125 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT
9000rpmcondy wrote:Ma nemojkonektovan wrote:A manja buka od motora????? Je li isto kad se vrti na 3 ili 2.500 Rpm?? Vidis da ima jos prednosti.condy wrote:Prednost seste brzine je samo u manjoj potrosnji. Mana tih mjenjaca je sto traci cesce izmjene nego mjenjac sa pet brzina. Upravu je @ado.
Raspon brzina izmedju mjenjaca sa sest brzina i sa pet brzina nije isti. Mjenjac sa pet brzina ima duzi hod izmedju brzina u odnosu na ovaj sa sest pa nije tolika razlika u buci. Najbitnija je izolacija kod buke.
Sta mislis na koliko meni vrti obrtaja u sestoj pri 170km/h kod motora 2.7 tdi od 132kw?