Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: anex, _BataZiv_0809

Post Reply
User avatar
konektovan
Posts: 41043
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#101 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT

Post by konektovan »

ado-šampion wrote:Ne bih se slozio da je 68 kW toliko lose.

Ja imam neposredno iskustvo s modelom s motorom 66 kW, sasvim solidno vuce za svoju snagu, cak i nevjerovatno dobro za tako slab motor (na papiru). Isao na put 1000 km s njim, snage ocigledno fali samo kod nas pri preticanju duplih slepera, ostalo sve ok. Cak ni na autoputu kad se na nekih 100 km/h izadje u lijevu traku (naravno u najvisoj brzini), ne moze se reci da je smetalo, sto se za 1.6 16V atmosferske benzince svakako moze, cim vidis da koce u lijevoj traci, to su ti. :D Ono sto je dobro kod tog modela je nedostatak seste brzine, jer bi mu sesta na autoputu vjerovatno ubila ista kuveta sto ima. U sirovom ubrzanju s mjesta se najbolje vidi nedostatak snage.

Inace vozim dizel s 85 kW i mislim da je tih dizleskih 80-85 kW (110-115 KS) i 250-270 Nm optimum za kompaktno auto. Nije jurilica, ali sasvim upotrebljiv motor koji moze dati i dosta uzitka pri ubrzanju (posebno pri medjuubrzanju).

Sta tebi konkretno fali kod tog motora od 112 KS, gdje primijetis nedostatak snage?
Jedino ako vozi auto sa vise od 150 KS, onda moze osjetiti nedostatak snage kod 112 KS, a meni licno taj motor od 112 KS djeluje k'o da ima bar 10-ak konjica vise u praksi i za jedan kompatni auto, to je sasvim dovoljno.
NediM17
Posts: 21861
Joined: 05/11/2009 11:49

#102 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT

Post by NediM17 »

ado-šampion wrote:Ne bih se slozio da je 68 kW toliko lose.

Ja imam neposredno iskustvo s modelom s motorom 66 kW, sasvim solidno vuce za svoju snagu, cak i nevjerovatno dobro za tako slab motor (na papiru). Isao na put 1000 km s njim, snage ocigledno fali samo kod nas pri preticanju duplih slepera, ostalo sve ok. Cak ni na autoputu kad se na nekih 100 km/h izadje u lijevu traku (naravno u najvisoj brzini), ne moze se reci da je smetalo, sto se za 1.6 16V atmosferske benzince svakako moze, cim vidis da koce u lijevoj traci, to su ti. :D Ono sto je dobro kod tog modela je nedostatak seste brzine, jer bi mu sesta na autoputu vjerovatno ubila ista kuveta sto ima. U sirovom ubrzanju s mjesta se najbolje vidi nedostatak snage.

Inace vozim dizel s 85 kW i mislim da je tih dizleskih 80-85 kW (110-115 KS) i 250-270 Nm optimum za kompaktno auto. Nije jurilica, ali sasvim upotrebljiv motor koji moze dati i dosta uzitka pri ubrzanju (posebno pri medjuubrzanju).

Sta tebi konkretno fali kod tog motora od 112 KS, gdje primijetis nedostatak snage?
U autu postoje dvije nevjerovatne stvari koje ako vozac zna koristiti atmo. benzin nikada nece biti smetalo. Zovu se kvacilo i mjenjac.

Toliko price o dinamici, performansama, uzitku u voznji i na kraju kupi BMW sa 110ks. :-) :lol:

I uporno spominjes N47 motor, ja konto onaj sa 185ks. Nego idi ga negdje cipuj, pa da makar mozes staviti 118d oznaku.
User avatar
Better Man
Posts: 16819
Joined: 01/10/2006 20:10

#103 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT

Post by Better Man »

NediM17 wrote:
ado-šampion wrote:Ne bih se slozio da je 68 kW toliko lose.

Ja imam neposredno iskustvo s modelom s motorom 66 kW, sasvim solidno vuce za svoju snagu, cak i nevjerovatno dobro za tako slab motor (na papiru). Isao na put 1000 km s njim, snage ocigledno fali samo kod nas pri preticanju duplih slepera, ostalo sve ok. Cak ni na autoputu kad se na nekih 100 km/h izadje u lijevu traku (naravno u najvisoj brzini), ne moze se reci da je smetalo, sto se za 1.6 16V atmosferske benzince svakako moze, cim vidis da koce u lijevoj traci, to su ti. :D Ono sto je dobro kod tog modela je nedostatak seste brzine, jer bi mu sesta na autoputu vjerovatno ubila ista kuveta sto ima. U sirovom ubrzanju s mjesta se najbolje vidi nedostatak snage.

Inace vozim dizel s 85 kW i mislim da je tih dizleskih 80-85 kW (110-115 KS) i 250-270 Nm optimum za kompaktno auto. Nije jurilica, ali sasvim upotrebljiv motor koji moze dati i dosta uzitka pri ubrzanju (posebno pri medjuubrzanju).

Sta tebi konkretno fali kod tog motora od 112 KS, gdje primijetis nedostatak snage?
U autu postoje dvije nevjerovatne stvari koje ako vozac zna koristiti atmo. benzin nikada nece biti smetalo. Zovu se kvacilo i mjenjac.

Toliko price o dinamici, performansama, uzitku u voznji i na kraju kupi BMW sa 110ks. :-) :lol:

I uporno spominjes N47 motor, ja konto onaj sa 185ks. Nego idi ga negdje cipuj, pa da makar mozes staviti 118d oznaku.
Čuj, dobra mu stvar nedostatak 6 brzine. E veću glupost nisam odavno čuo.
condy
Posts: 7814
Joined: 22/09/2011 14:34

#104 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT

Post by condy »

Prednost seste brzine je samo u manjoj potrosnji. Mana tih mjenjaca je sto traci cesce izmjene nego mjenjac sa pet brzina. Upravu je @ado.
ado-šampion
Posts: 6025
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

#105 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT

Post by ado-šampion »

Pa naravno da je dobra stvar za motorcic od 90 konja. Valjda znaju oni inzinjeri sto u taj model stavljaju 5-brzinski mjenjac a u jace 6-brzinski zar ne? :-) Sesta brzina kod njega ima smisla samo za stednju, a sta ce vise stediti od 4,8 prosjecne potrosnje po bordu na autoputu (na prilicno konstantnih 130-140 km/h).
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#106 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT

Post by amar1994 »

ja mislim da je bolji sa 6 brzina,jer dizel prestaje ubrzavati poslije 3000,a konkretno kod mene padnu obrtaji za otprilike 300 rpm,slazem se trazi vise saltanja ali isto tako omogucava ostajanje u polju najveceg obrtnog momenta,jer su brzine blize jedna drugoj,po gradu se fino moze 60 vozit u 4 brzini na 1500rpm,auto se ne cuje :D
kome se neda saltat,kupite automatika :mrgreen:
User avatar
supercali
Posts: 23942
Joined: 06/07/2014 12:30

#107 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT

Post by supercali »

Better Man wrote:
NediM17 wrote:
ado-šampion wrote:Ne bih se slozio da je 68 kW toliko lose.

Ja imam neposredno iskustvo s modelom s motorom 66 kW, sasvim solidno vuce za svoju snagu, cak i nevjerovatno dobro za tako slab motor (na papiru). Isao na put 1000 km s njim, snage ocigledno fali samo kod nas pri preticanju duplih slepera, ostalo sve ok. Cak ni na autoputu kad se na nekih 100 km/h izadje u lijevu traku (naravno u najvisoj brzini), ne moze se reci da je smetalo, sto se za 1.6 16V atmosferske benzince svakako moze, cim vidis da koce u lijevoj traci, to su ti. :D Ono sto je dobro kod tog modela je nedostatak seste brzine, jer bi mu sesta na autoputu vjerovatno ubila ista kuveta sto ima. U sirovom ubrzanju s mjesta se najbolje vidi nedostatak snage.

Inace vozim dizel s 85 kW i mislim da je tih dizleskih 80-85 kW (110-115 KS) i 250-270 Nm optimum za kompaktno auto. Nije jurilica, ali sasvim upotrebljiv motor koji moze dati i dosta uzitka pri ubrzanju (posebno pri medjuubrzanju).

Sta tebi konkretno fali kod tog motora od 112 KS, gdje primijetis nedostatak snage?
U autu postoje dvije nevjerovatne stvari koje ako vozac zna koristiti atmo. benzin nikada nece biti smetalo. Zovu se kvacilo i mjenjac.

Toliko price o dinamici, performansama, uzitku u voznji i na kraju kupi BMW sa 110ks. :-) :lol:

I uporno spominjes N47 motor, ja konto onaj sa 185ks. Nego idi ga negdje cipuj, pa da makar mozes staviti 118d oznaku.
Čuj, dobra mu stvar nedostatak 6 brzine. E veću glupost nisam odavno čuo.
londonac da je tako kako ti mislis odavno bi auta imala po 9 i vise brzina kao kamioni
ado-šampion
Posts: 6025
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

#108 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT

Post by ado-šampion »

NediM17 wrote:
U autu postoje dvije nevjerovatne stvari koje ako vozac zna koristiti atmo. benzin nikada nece biti smetalo. Zovu se kvacilo i mjenjac.

Toliko price o dinamici, performansama, uzitku u voznji i na kraju kupi BMW sa 110ks. :-) :lol:

I uporno spominjes N47 motor, ja konto onaj sa 185ks. Nego idi ga negdje cipuj, pa da makar mozes staviti 118d oznaku.
N47 ima izmedju 115 i 204 KS. Moj je najslabiji 115 KS, 116d.

Ako je tebi jak motor kojeg zalijeces u crveno vrhunac uzitka u voznji, onda nadjes sto jeftnije auto sa sto jacim motorom da ne bacas pare bezveze.

Sto se tice mene, ja sam te djecije fazone s trkanjem i zakucavanjem u crveno ispoljio kad mi je bilo 20 godina. Cak i taj slabi 116d ima medjubrzanje od 60-100 u cetvrtoj oko 8,5 sekundi, sto je vrijednost Golfa 2 G60 i Golfa 3 VR6, kad su bilo novi. Do stoje 10 sekundi. Meni je to taman. Potrosnja 5-5.5 u prosjeku i registracija ispod 7 stoja, a da drzava cijeni ekoloski bolja auta bila bi i manja. Felge 16-ke.

Ko ima para i prostora ili ko je hadzija (po tvom) nek vozi 123d, to je vec masina, ali s 2 litre vecom potrosnjom, 3 stoje vecom registracijom, felgama 17 ili 18, itd. I opet osim motora kojeg nemas gdje iskoristiti, sve je isto, lezanje, upravljanje, kocnice, mjenjac, ergonomija, itd. Po meni, do 5 godina starog (prakticnog) auta za oko 10-12 k eura, a da je ljepse za voziti nema. Cak i sa 115 KS. :-) Ko je probao zna, ko nije, jbg, nek proba. :D

To s oznakom cu shvatiti kao salu.
ado-šampion
Posts: 6025
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

#109 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT

Post by ado-šampion »

amar1994 wrote:ja mislim da je bolji sa 6 brzina,jer dizel prestaje ubrzavati poslije 3000,a konkretno kod mene padnu obrtaji za otprilike 300 rpm,slazem se trazi vise saltanja ali isto tako omogucava ostajanje u polju najveceg obrtnog momenta,jer su brzine blize jedna drugoj,po gradu se fino moze 60 vozit u 4 brzini na 1500rpm,auto se ne cuje :D
kome se neda saltat,kupite automatika :mrgreen:
Amere, ja sam to auto 1.6 HDI 90 KS vozio toliko ko da je moje. Presao sam s njim skoro 5000 km za dvije godine vozeci ga povremeno. Vec u petoj brzini na 100 km/h na autoputu bogda nedostaje da mu zafali snage da ubrza i predje auto kad izadje u lijevu traku. I to je tako ocigledno. Znaci sesta brzina bi dobro dosla samo za stednju, a on ionako trosi pravo malo da je pitanje koliko bi se tim hajrovalo. I to sto mu inzinjeri nisu dali sestu brzinu po meni je ispravo.

Po meni treba barem 115-120 konja i preko 250 Nm da auto ima kuveta u sestoj brzini.
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#110 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT

Post by amar1994 »

ado-šampion wrote:
amar1994 wrote:ja mislim da je bolji sa 6 brzina,jer dizel prestaje ubrzavati poslije 3000,a konkretno kod mene padnu obrtaji za otprilike 300 rpm,slazem se trazi vise saltanja ali isto tako omogucava ostajanje u polju najveceg obrtnog momenta,jer su brzine blize jedna drugoj,po gradu se fino moze 60 vozit u 4 brzini na 1500rpm,auto se ne cuje :D
kome se neda saltat,kupite automatika :mrgreen:
Amere, ja sam to auto 1.6 HDI 90 KS vozio toliko ko da je moje. Presao sam s njim skoro 5000 km za dvije godine vozeci ga povremeno. Vec u petoj brzini na 100 km/h na autoputu bogda nedostaje da mu zafali snage da ubrza i predje auto kad izadje u lijevu traku. I to je tako ocigledno. Znaci sesta brzina bi dobro dosla samo za stednju, a on ionako trosi pravo malo da je pitanje koliko bi se tim hajrovalo. I to sto mu inzinjeri nisu dali sestu brzinu po meni je ispravo.

Po meni treba barem 115-120 konja i preko 250 Nm da auto ima kuveta u sestoj brzini.
kod mene ima 116 270 NM,zato ga valjda i ne stavljaju u slabiju verziju :D
btw: kod tebe je po meni sasvim dovoljno 116ks,ipak je 2.0 i nije ni opterecen :thumbup:
ado-šampion
Posts: 6025
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

#111 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT

Post by ado-šampion »

amar1994 wrote:
ado-šampion wrote:
amar1994 wrote:ja mislim da je bolji sa 6 brzina,jer dizel prestaje ubrzavati poslije 3000,a konkretno kod mene padnu obrtaji za otprilike 300 rpm,slazem se trazi vise saltanja ali isto tako omogucava ostajanje u polju najveceg obrtnog momenta,jer su brzine blize jedna drugoj,po gradu se fino moze 60 vozit u 4 brzini na 1500rpm,auto se ne cuje :D
kome se neda saltat,kupite automatika :mrgreen:
Amere, ja sam to auto 1.6 HDI 90 KS vozio toliko ko da je moje. Presao sam s njim skoro 5000 km za dvije godine vozeci ga povremeno. Vec u petoj brzini na 100 km/h na autoputu bogda nedostaje da mu zafali snage da ubrza i predje auto kad izadje u lijevu traku. I to je tako ocigledno. Znaci sesta brzina bi dobro dosla samo za stednju, a on ionako trosi pravo malo da je pitanje koliko bi se tim hajrovalo. I to sto mu inzinjeri nisu dali sestu brzinu po meni je ispravo.

Po meni treba barem 115-120 konja i preko 250 Nm da auto ima kuveta u sestoj brzini.
kod mene ima 116 270 NM,zato ga valjda i ne stavljaju u slabiju verziju :D
btw: kod tebe je po meni sasvim dovoljno 116ks,ipak je 2.0 i nije ni opterecen :thumbup:
Slazem se, 115 KS i nekih 260-270 Nm je taman u autu koje tezi ispod 1400 kg. Bolje bi bilo da je 143 KS i 320 Nm, ali jbg kad uzimas polovno nema nekog zanovijetanja prevelikog. :-) Ni ovom nije mahane svakako. Posebno zato sto je 2.0.
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#112 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT

Post by amar1994 »

@ado-šampion
eh bas tako,ja bi najradje da je ova moja zujalica 2,2 185ks i 400NM dizel,al bi ubila i registracija i potrosnja,a Bgmi bi i gume jela :-) :lol:
Last edited by amar1994 on 19/11/2015 16:50, edited 1 time in total.
condy
Posts: 7814
Joined: 22/09/2011 14:34

#113 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT

Post by condy »

amar1994 wrote:ja mislim da je bolji sa 6 brzina,jer dizel prestaje ubrzavati poslije 3000,a konkretno kod mene padnu obrtaji za otprilike 300 rpm,slazem se trazi vise saltanja ali isto tako omogucava ostajanje u polju najveceg obrtnog momenta,jer su brzine blize jedna drugoj,po gradu se fino moze 60 vozit u 4 brzini na 1500rpm,auto se ne cuje :D

kome se neda saltat,kupite automatika
:mrgreen:
Ma neda mi se saltat vise dojadilo iako ja cesto njega iz druge u cetvrtu il iz cetvrte u sestu zviznem ko ga hebe, bolje ja njega nego on mene ...probaj pomaze :mrgreen:
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#114 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT

Post by amar1994 »

condy wrote:
amar1994 wrote:ja mislim da je bolji sa 6 brzina,jer dizel prestaje ubrzavati poslije 3000,a konkretno kod mene padnu obrtaji za otprilike 300 rpm,slazem se trazi vise saltanja ali isto tako omogucava ostajanje u polju najveceg obrtnog momenta,jer su brzine blize jedna drugoj,po gradu se fino moze 60 vozit u 4 brzini na 1500rpm,auto se ne cuje :D

kome se neda saltat,kupite automatika
:mrgreen:
Ma neda mi se saltat vise dojadilo iako ja cesto njega iz druge u cetvrtu il iz cetvrte u sestu zviznem ko ga hebe, bolje ja njega nego on mene ...probaj pomaze :mrgreen:
hahahahah :lol:
User avatar
mali_milojica
Posts: 14185
Joined: 02/09/2012 17:42
Location: Hadis: Govorite istinu,pa makar bila i na vasu stetu.

#115 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT

Post by mali_milojica »

Ja znam auta sa 180 konja i 400 nm i fali im kuveta u 6-oj. Doduse jeste tamo negdje oko 220,ali dobro :D
condy
Posts: 7814
Joined: 22/09/2011 14:34

#116 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT

Post by condy »

Koliko vas izadje registracija sa tim motorom od 116ps i koliko sam razumio 2.0 motorom?
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#117 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT

Post by amar1994 »

mali_milojica wrote:Ja znam auta sa 180 konja i 400 nm i fali im kuveta u 6-oj. Doduse jeste tamo negdje oko 220,ali dobro :D
:mrgreen:
:cry:
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#118 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT

Post by amar1994 »

condy wrote:Koliko vas izadje registracija sa tim motorom od 116ps i koliko sam razumio 2.0 motorom?
kod mene je 1,6 ,cini mi se da je 670KM bilo,podsticaj za ekolosko vozilo :lol:
condy
Posts: 7814
Joined: 22/09/2011 14:34

#119 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT

Post by condy »

mali_milojica wrote:Ja znam auta sa 180 konja i 400 nm i fali im kuveta u 6-oj. Doduse jeste tamo negdje oko 220,ali dobro :D
Tacno :mrgreen:

Jednom sam autoputem pratio bmw neki kupe do 230km/h i nisam ga moga preci...a bas sam se bio nameracio na njega i on je to bio skonto pa ga pritisnu bilo u pola metra sve do 230km/h a poslije toga zafali kuveta :mrgreen:
condy
Posts: 7814
Joined: 22/09/2011 14:34

#120 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT

Post by condy »

amar1994 wrote:
condy wrote:Koliko vas izadje registracija sa tim motorom od 116ps i koliko sam razumio 2.0 motorom?
kod mene je 1,6 ,cini mi se da je 670KM bilo,podsticaj za ekolosko vozilo :lol:
Poskupo za 1.6 motor ja sam mislio da je nije vise od 550 KM.
condy
Posts: 7814
Joined: 22/09/2011 14:34

#121 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT

Post by condy »

Kod mene je 2.7 tdi pa me izadje ispod 800 KM. U cemu je kvaka :)
Last edited by condy on 19/11/2015 17:28, edited 1 time in total.
User avatar
konektovan
Posts: 41043
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#122 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT

Post by konektovan »

condy wrote:Prednost seste brzine je samo u manjoj potrosnji. Mana tih mjenjaca je sto traci cesce izmjene nego mjenjac sa pet brzina. Upravu je @ado.
A manja buka od motora????? Je li isto kad se vrti na 3 ili 2.500 Rpm?? Vidis da ima jos prednosti. :wink:
condy
Posts: 7814
Joined: 22/09/2011 14:34

#123 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT

Post by condy »

konektovan wrote:
condy wrote:Prednost seste brzine je samo u manjoj potrosnji. Mana tih mjenjaca je sto traci cesce izmjene nego mjenjac sa pet brzina. Upravu je @ado.
A manja buka od motora????? Je li isto kad se vrti na 3 ili 2.500 Rpm?? Vidis da ima jos prednosti. :wink:
Ma nemoj :mrgreen:

Raspon brzina izmedju mjenjaca sa sest brzina i sa pet brzina nije isti. Mjenjac sa pet brzina ima duzi hod izmedju brzina u odnosu na ovaj sa sest pa nije tolika razlika u buci. Najbitnija je izolacija kod buke.

Sta mislis na koliko meni vrti obrtaja u sestoj pri 170km/h kod motora 2.7 tdi od 132kw?
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#124 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT

Post by amar1994 »

condy wrote:Kod mene je 2.7 tdi pa me izadje ispod 800 KM. U cemu je kvaka :)
BiH registracija,sto je novije to je skuplje registrovat,a vise se gleda ks nego kubikaza :lol: :-)
sjo zemlje i govana :twisted:
Edit : bila je 610KM,spada u predzadnju kategoriju od 85kw do 110kw :bih: :bih: :bih:
al pazi to je za mazdu,pezo je 112ks ili ti ga 83,84kw,znaci manja je registracija :izet:
Last edited by amar1994 on 19/11/2015 17:55, edited 3 times in total.
User avatar
amar1994
Posts: 28546
Joined: 11/01/2015 12:22
Location: Neđeljišta

#125 Re: Peugeot 308 1.6HDi - ALL ABOUT

Post by amar1994 »

condy wrote:
konektovan wrote:
condy wrote:Prednost seste brzine je samo u manjoj potrosnji. Mana tih mjenjaca je sto traci cesce izmjene nego mjenjac sa pet brzina. Upravu je @ado.
A manja buka od motora????? Je li isto kad se vrti na 3 ili 2.500 Rpm?? Vidis da ima jos prednosti. :wink:
Ma nemoj :mrgreen:

Raspon brzina izmedju mjenjaca sa sest brzina i sa pet brzina nije isti. Mjenjac sa pet brzina ima duzi hod izmedju brzina u odnosu na ovaj sa sest pa nije tolika razlika u buci. Najbitnija je izolacija kod buke.

Sta mislis na koliko meni vrti obrtaja u sestoj pri 170km/h kod motora 2.7 tdi od 132kw?
9000rpm :mrgreen:
Post Reply