0,5÷2(2+2)=1
X=0,5
doduse.....rusija, bearsi....
Slobodno reci. Ako ti neces, ja cu. Previse je glupih ljudi, ne samo na forumu nego generalno. I takvi ljudi se za mnogo toga pitaju, ne samo u drzavi nego i u svijetu. Zato ja kazem demokratija je prevaraSeawolf wrote: ↑12/09/2023 00:50 Ono što je stravično i nije toliko to što postoje ljudi koji ne znaju rješiti ovako trivijalan zadatak. Mada, priznajem, nisam mogao vjerovati da je broj takvih ljudi tako veliki.
Ono što jeste stravično je to da postoje ljudi čije je neznanje toliko veliko, da misle da se o rješenju ovako trivijalnog zadatka, može raspravljati.
Ta matematika je izgleda neka grdna prevara. More ovako, more i onakoapsidejzi wrote: ↑11/09/2023 21:45 Navodno postoje dvije interpretacije redoslijeda matematickih operacija. Po novoj varijanti rezutlat je 16 a po staroj varijanti rezultat je 1. Po staroj varijanti mnozenje ima prednost u odnosu na dijeljenje i u tom slucaju dobijes 8/2*4 = 8/8 = 1 a po novoj varijanti mnozenje i dijeljenje su jednaki i ni jedna operacija nema prednost u odnosu na drugu. U slucaju kada imamo obe operacije jednu do druge, onda se obavljaju s lijeva na desno. U tom slucaju 8/2*4 = 4*4=16.
Ocito su i jedan i drugi metod proizvoljni. Moderni digitroni koriste pravilo s lijeva na desno i zato vracaju 16 a stari digitroni daju prednost mnozenju i daju rezultat 1.
Da. Po ovoj gore anketi cak 70%. I to na forumu za koji bi reko da okuplja inteligentnije ljude od prosjeka hajmo reciZoooka wrote: ↑12/09/2023 00:52Slobodno reci. Ako ti neces, ja cu. Previse je glupih ljudi, ne samo na forumu nego generalno. I takvi ljudi se za mnogo toga pitaju, ne samo u drzavi nego i u svijetu. Zato ja kazem demokratija je prevaraSeawolf wrote: ↑12/09/2023 00:50 Ono što je stravično i nije toliko to što postoje ljudi koji ne znaju rješiti ovako trivijalan zadatak. Mada, priznajem, nisam mogao vjerovati da je broj takvih ljudi tako veliki.
Ono što jeste stravično je to da postoje ljudi čije je neznanje toliko veliko, da misle da se o rješenju ovako trivijalnog zadatka, može raspravljati.
Nije problem u matematici. Problem je sto se ovaj zadatak napisao u jednom redu i bez zagrada. Ako razlomak napises kao razlomak onda znas rjesenje. Ovdje jw namjerno napisano zbunjujuce, tako da imas dva rezultata.Piaty wrote: ↑12/09/2023 00:55Ta matematika je izgleda neka grdna prevara. More ovako, more i onakoapsidejzi wrote: ↑11/09/2023 21:45 Navodno postoje dvije interpretacije redoslijeda matematickih operacija. Po novoj varijanti rezutlat je 16 a po staroj varijanti rezultat je 1. Po staroj varijanti mnozenje ima prednost u odnosu na dijeljenje i u tom slucaju dobijes 8/2*4 = 8/8 = 1 a po novoj varijanti mnozenje i dijeljenje su jednaki i ni jedna operacija nema prednost u odnosu na drugu. U slucaju kada imamo obe operacije jednu do druge, onda se obavljaju s lijeva na desno. U tom slucaju 8/2*4 = 4*4=16.
Ocito su i jedan i drugi metod proizvoljni. Moderni digitroni koriste pravilo s lijeva na desno i zato vracaju 16 a stari digitroni daju prednost mnozenju i daju rezultat 1.
Koliko se sjećam 2x2 + 2x2 = 8 (zagrada riješena)bosanski__ wrote: ↑12/09/2023 07:24 Prvo se riješiš zagrade.
Drugo, ideš od početka sa lijeva na desno da dođeš do 16.
Prosto.
teskeredzic_22 wrote: ↑12/09/2023 07:29Koliko se sjećam 2x2 + 2x2 = 8 (zagrada riješena)bosanski__ wrote: ↑12/09/2023 07:24 Prvo se riješiš zagrade.
Drugo, ideš od početka sa lijeva na desno da dođeš do 16.
Prosto.
8/8 = 1
Razlomak osim sto obavlja matematicku operaciju dijeljenja takodjer obavlja i funkciju razdvajanja tj. zagrada.
pa razlomak nije nista drugo nego dijeljenje....MarlboroGold wrote: ↑11/09/2023 22:31 16
Prvo zagrade, pa dijeljenje i množenje s lijeva na desno (šta je prije), pa sabiranje i oduzimanje (šta je prije).
Ne komplikujte džaba sa razlomcima.
Dobra ova mlada, mogla bi me lenijarom slobodno , pardon bosanci, linijaromapsidejzi wrote: ↑12/09/2023 00:22odgovor na tvoje pitanje iz proslog posta je u ovom videu.
Ipak je 1, ako slijedimo literaturu koju koriste matematicari, fizicari, inzinjeri. Ako ima razlomak onda sve sto je brojnik ide sa lijeve strane a sve sto je nazivnik ide sa desne strane. To je zato sto se pise u jednom redu a matematicki zadaci se obicno ne pisu kao tekst u jednom redu.
Priznaj da nisi ni pogledao videoSnake Eyes wrote: ↑12/09/2023 07:34Razlomak osim sto obavlja matematicku operaciju dijeljenja takodjer obavlja i funkciju razdvajanja tj. zagrada.
Zato ti je onaj video koji si zakacio pogresan.
Logicnodr_Evil wrote: ↑12/09/2023 08:38Dobra ova mlada, mogla bi me lenijarom slobodno , pardon bosanci, linijaromapsidejzi wrote: ↑12/09/2023 00:22
odgovor na tvoje pitanje iz proslog posta je u ovom videu.
Ipak je 1, ako slijedimo literaturu koju koriste matematicari, fizicari, inzinjeri. Ako ima razlomak onda sve sto je brojnik ide sa lijeve strane a sve sto je nazivnik ide sa desne strane. To je zato sto se pise u jednom redu a matematicki zadaci se obicno ne pisu kao tekst u jednom redu.
Ne znam ko vama u Tuzli predaje teoriju grupa, pa možeš dokazati da je izraz 1. Prvo, niie dovoljna grupa, treba ti prsten - (R,+,x) je prsten - imaš dvije operacije.studiorum_tuzlaensis wrote: ↑11/09/2023 23:15 Rezultat je 1.
Prvi put čujem da su učitelji nekog učili da je množenje 'starije' od dijeljenja...
Obe operacije imaju ista obilježja multiplikacije.
Kad bi imao zadatak da dokažem identitet 8÷2(2+2)=1 u skupu R, pokušao bi preko teorije grupa... vjerovatno najbrži put
Grupe su skupovi sa operacijom. Operacija u grupi mora da zadovoljava zatvorenost, i da ima sledeća tri dodatna svojstva:
Operacija mora da bude asocijativna.
Mora postojati neutral.
Svaki element mora imati odgovarajući inverzan element.