Kod većine novih vozila nije ni dodatna oprema.konektovan wrote: ↑02/04/2024 16:10Da,..kod vecine novih vozila je dodatna oprema.Karikaturist wrote: ↑02/04/2024 16:06 Ja nisam narucio nikakvu rezervnu gumu i dosla mi je. I to je sad valjda dodatna oprema.
HYUNDAI & KIA all about
Moderators: _BataZiv_0809, anex
-
- Posts: 7798
- Joined: 14/06/2012 22:59
#5951 Re: HYUNDAI & KIA all about
- konektovan
- Posts: 41206
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#5952 Re: HYUNDAI & KIA all about
Kod ove halapucije jesteSeawolf wrote: ↑02/04/2024 16:13Kod većine novih vozila nije ni dodatna oprema.konektovan wrote: ↑02/04/2024 16:10Da,..kod vecine novih vozila je dodatna oprema.Karikaturist wrote: ↑02/04/2024 16:06 Ja nisam narucio nikakvu rezervnu gumu i dosla mi je. I to je sad valjda dodatna oprema.
- Evolution_IV
- Posts: 13854
- Joined: 29/08/2020 22:58
- Location: Tahiti
#5953 Re: HYUNDAI & KIA all about
Uzas, sve ti je po principu zovi slepu i placaj ili podrska besplatna dok je garancija, e zato maksimalno koristit svekonektovan wrote: ↑02/04/2024 16:10Da,..kod vecine novih vozila je dodatna oprema.Karikaturist wrote: ↑02/04/2024 16:06 Ja nisam narucio nikakvu rezervnu gumu i dosla mi je. I to je sad valjda dodatna oprema.
- sime_cipol
- Posts: 16831
- Joined: 20/12/2018 15:06
- Location: Jedan grad, dva kluba. Jedan osnovala raja, drugi UDBA.
- Grijem se na: Zdrvima
- Vozim: Kola
#5954 Re: HYUNDAI & KIA all about
Uz registraciju platis i jedno slepanje u godini. Belaj je ako se desi 18 januara u 2 ujutro negdje izmedju Vlasenice i Sokoca
- Evolution_IV
- Posts: 13854
- Joined: 29/08/2020 22:58
- Location: Tahiti
#5955 Re: HYUNDAI & KIA all about
naravno, debilizam jer je njima svima jeftinije
-
- Posts: 9837
- Joined: 20/12/2018 16:11
#5956 Re: HYUNDAI & KIA all about
Ma joj, nadju nacina da ti je mrsko iskoristit to sve. Ja kofol imam besplatno pranje 1xmjesecno...al nazovi, zakazi termin, otidji i cekaj, ne moze kad ti hoces..naravno da ti bude mrsko..Evolution_IV wrote: ↑02/04/2024 17:05Uzas, sve ti je po principu zovi slepu i placaj ili podrska besplatna dok je garancija, e zato maksimalno koristit svekonektovan wrote: ↑02/04/2024 16:10Da,..kod vecine novih vozila je dodatna oprema.Karikaturist wrote: ↑02/04/2024 16:06 Ja nisam narucio nikakvu rezervnu gumu i dosla mi je. I to je sad valjda dodatna oprema.
- ElRe
- Posts: 11124
- Joined: 12/12/2011 11:28
- sime_cipol
- Posts: 16831
- Joined: 20/12/2018 15:06
- Location: Jedan grad, dva kluba. Jedan osnovala raja, drugi UDBA.
- Grijem se na: Zdrvima
- Vozim: Kola
-
- Posts: 4041
- Joined: 20/12/2020 10:03
#5959 Re: HYUNDAI & KIA all about
U oglasu kilometraza 104k a na boardu 200k.
Sve uredno.
Sve uredno.
-
- Posts: 13192
- Joined: 05/12/2012 13:04
#5960 Re: HYUNDAI & KIA all about
Ovo je u eurima garant.sime_cipol wrote: ↑11/04/2024 13:50 https://olx.ba/artikal/60100410
Ako je sve u redu sa autom, ovo je džaba.
-
- Posts: 21934
- Joined: 05/11/2009 11:49
#5962 Re: HYUNDAI & KIA all about
Dugo stoji u oglasima pa se nabralo.
- konektovan
- Posts: 41206
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#5964 Re: HYUNDAI & KIA all about
Ovo je sklopocija teska..sime_cipol wrote: ↑11/04/2024 13:50 https://olx.ba/artikal/60100410
Ako je sve u redu sa autom, ovo je džaba.
- Evolution_IV
- Posts: 13854
- Joined: 29/08/2020 22:58
- Location: Tahiti
#5965 Re: HYUNDAI & KIA all about
oprema vrh
- ZoomZoomKiwi
- Posts: 11255
- Joined: 10/03/2022 22:16
#5966 Re: HYUNDAI & KIA all about
Najosnovnija
- madesa
- Posts: 4252
- Joined: 26/07/2013 02:37
#5967 Re: HYUNDAI & KIA all about
Fahro tri atentata prezivio u ovome
-
- Posts: 1734
- Joined: 18/11/2009 12:43
#5968 Re: HYUNDAI & KIA all about
Nije istina, pitao lično vuklanizere, koji žive od guma, kažu da to inžinjerski nije loše riješenje i nije loše što je osmišljeno i ponuđeno, ali da bi pun pogodak bio da uz set za opravku dođe i neki rezervni točak.sime_cipol wrote: ↑02/04/2024 14:07Poslije pur pjene guma je za baciti, a kazu da se uhvati i po felgi da ima slučajeva gdje se i ona mora baciti. Obavezno kupi "rezervnu" gumu bilo koje dimenzije koja fabricki odgovara autu i stavi je na predvidjeno mjestokuli1961 wrote: ↑02/04/2024 13:19 Prije nekih 40-tak dana mi je isporucen Tucson 1.6 TGDi 7 A/T DCT, 4x4, paket Harmony.
Prerano je za bilo kakve konkretnije ocjene, na mnoge funkcije se jos navikavam (jasno, naglasak je na infotainment sistemu sa svim prednostima i manama), ima ponešto sto me i dalje odbija, a ima i stvari koje su mi odmah "legle".
Pripadam old school vozača, pa mi kit za popravku gume, umjesto rezervnog točka, nikako ne leži, a ranije se sa njim nisam susretao. Nekako nemam povjerenja u kompresor i kartušu sa "purpjenom" .
Ako se i desi, a desiće se kad-tad da gumu moram tako osposobiti, može li se tako napunjena guma očistiti od pjene i potom zakrpati klasicnom injekcijom? Kakva su vam iskustva sa ovime?
Drugo, u Autoplus-u mi nude da kupim pomoćni točak umanjenih dimenzija, ali po cijeni od 640 KM. To mi je nekako puno novca za tu vrstu točka.
Razmišljam ovako- kupiti alu felgu 19 cola (na OLX se nude izmedju 200 i 300 KM komad), dimenzije 5 x 114,3 mm, 7,5 J (ne znam ET, vjerovatno je fabrikom definisan, jer je i felna fabrika), kupiti i jos jednu gumu- mislim da se korektna a nova moze naci za do 300 KM, i time imati odgovarajuće.
Ako ko ima kakvo konkretno misšljenje/iskustvo, bih bih zahvalan.
Da se razumijemo, ne branim tu ideju, jer sam i sam jedan od onih koji je kupio i rezervni točak i dizalicu, da imam za ne daj Bože...
Ova rješenja se stavljaju, jer prateći situacije i trendove, proizvođači znaju da većina vozača JEDNOM ILI NITI JEDNOM u 5-10 godina, bude u situaciji da mijenja gumu.
Vozim 27 godina, prelazim neku normalnu kilometražu i tu situaciju imao sam samo jednom.
Inžinjeri su izračunali da taj rezervni točak i dizalica imaju težinu cca 10-ak kg, pojačavaju masu vozila, pa na gorivu potroše, svoju vrijednos unutar pređenih 100 hiljada km.
Ima situacija kad to rješenje odgovara, npr. ženama i mladim vozačima koji nisu vični dizalicama i rukavicama za promjenu točka, da im pomognu da se prebace do najbližeg vuklanizera, u situacijama kad je točak previše zategnut, pa se ne može otšarafiti (znam par ljudi sa ovim problemom u praksi, kompresori zategnu da se šaraf ne može pomaći).
S druge strane, dobro je imati rezervni točak, ako se guma podere, pa ne može ovakva opravka, ili se naleti na rupe i neravnine, pa puknu dvije gume, da se može jedna popraviti druga promijeniti.
U svakom slučaju, nabaviti rezervni točak ili ćopavac, to svakako, ali neka i ovih setova za opravku.
Htio sam reći da nije tačna priča, da setovi za opravku i pjena, nešto unište i urnišu gumu ili sl.
- kabal1337
- Posts: 8437
- Joined: 11/02/2012 21:08
- Location: DIY
- Vozim: auto na otpad
#5969 Re: HYUNDAI & KIA all about
to nije pur pjena vec vrsta mlijeka. sve se to moze oprati.
Pa imas gume sto se pune laicki receno pravom pur pjenom npr. za neke radne masine, industrijska vozila. Pa se tu ne bacaju felge vec se isjece i otkloni pur pjena i namontira nova guma.
Naravno da ciscenje zahtjeva vrijeme.
Sta ocekivat, pa kod nas ti nece ni ocistiti ostatke ljepila od starih tegova.
Pa imas gume sto se pune laicki receno pravom pur pjenom npr. za neke radne masine, industrijska vozila. Pa se tu ne bacaju felge vec se isjece i otkloni pur pjena i namontira nova guma.
Naravno da ciscenje zahtjeva vrijeme.
Sta ocekivat, pa kod nas ti nece ni ocistiti ostatke ljepila od starih tegova.
-
- Posts: 2488
- Joined: 06/08/2014 09:47
- Location: Banja Luka
#5970 Re: HYUNDAI & KIA all about
Jasno je da nije kalsična purpen pjena, sto je gradjevinski materijal. Ali, jeste nekakva ekspandirajuća masa. A kakva, meni lično je nebitno, samo mi je bitno da "radi "posao".
Dilemu sam skoro u svemu otklonio- u salonu neću dati 640 KM za pomoćni točak, dizalicu i ključ, nego sam u gepek stavio točak sa namontiranom zimskom gumomu 216 65 17 (dimenzija koju Hyundai definiše za zimske gume), ključ svakako imam, ostalo mi je još da kupim dizalicu, nije skupa-cca 30 tak KM. Skontao sam kako da napravim centralni vijak-držač točka da ne šeta po gepeku i to je to.
Dilemu sam skoro u svemu otklonio- u salonu neću dati 640 KM za pomoćni točak, dizalicu i ključ, nego sam u gepek stavio točak sa namontiranom zimskom gumomu 216 65 17 (dimenzija koju Hyundai definiše za zimske gume), ključ svakako imam, ostalo mi je još da kupim dizalicu, nije skupa-cca 30 tak KM. Skontao sam kako da napravim centralni vijak-držač točka da ne šeta po gepeku i to je to.
- ZoomZoomKiwi
- Posts: 11255
- Joined: 10/03/2022 22:16
#5971 Re: HYUNDAI & KIA all about
kuli1961 wrote: ↑12/04/2024 09:49 Jasno je da nije kalsična purpen pjena, sto je gradjevinski materijal. Ali, jeste nekakva ekspandirajuća masa. A kakva, meni lično je nebitno, samo mi je bitno da "radi "posao".
Dilemu sam skoro u svemu otklonio- u salonu neću dati 640 KM za pomoćni točak, dizalicu i ključ, nego sam u gepek stavio točak sa namontiranom zimskom gumomu 216 65 17 (dimenzija koju Hyundai definiše za zimske gume), ključ svakako imam, ostalo mi je još da kupim dizalicu, nije skupa-cca 30 tak KM. Skontao sam kako da napravim centralni vijak-držač točka da ne šeta po gepeku i to je to.
-
- Posts: 21934
- Joined: 05/11/2009 11:49
#5972 Re: HYUNDAI & KIA all about
Samo ako je ljetna 18" a ova zimska 17", tj. ako ima razlike u obimu, mogla bi malo elektronika brljavit'.
- ZoomZoomKiwi
- Posts: 11255
- Joined: 10/03/2022 22:16
#5973 Re: HYUNDAI & KIA all about
Ne bi trebalo biti prevelike razlike u obimu ako je dimenzija iz tabele sa auta, a kako sam shvatio jest.
-
- Posts: 7798
- Joined: 14/06/2012 22:59
#5974 Re: HYUNDAI & KIA all about
Razlika između 215/65 R17 i 235/55 R18 je "strašnih" 0,62%.ZoomZoomKiwi wrote: ↑12/04/2024 10:12 Ne bi trebalo biti prevelike razlike u obimu ako je dimenzija iz tabele sa auta, a kako sam shvatio jest.