Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
CX 60 u posljednje vrijeme često srećem, vjerovtno sluzbeni connecta i dobro izgleda, svidja mi se iako nisam fan SUV-a (još uvijek ) i motor mi se čini odličan. Na stelvio mi otkad je izašao srce brže zaigra pogotovo ako je u dobrom paketu opreme, minus je što je već poprilično dugo na tržištu ali vjerovatno bi u ovom poređenju ga izabrao. Možda da pogledaš XC60 još i nakrcaš ga opremom.
Q5, X3 i GLC sa sličnom opremom odskaču cijenom puno s tim a su prva dva na zalasku karijere.
mk ultra wrote: ↑07/04/2024 04:34
Ovaj hibrid xc60 je brzi nego ovaj obicni T6 ili T8
Sta ja znam, dobra su kola
I nisu tih para sto navodite, kod nas je T6 recharge oko 130k
I da dodam bio je u firmi MY2021, made in sweden.
Ovaj novi nisam stigao da zagledam, odnosno nije mi palo na pamet
Pustimo se plug-in hibrida, pogotovu zato što kod nijednog novog Volvoa, elektromotor nije integrisan u transmisiju SUS motora, nego živi svoj život pozadi i pogoni samo stražnju osovinu (dok SUS motor pogoni samo prednju osovinu).
Koji je najsnažniji SUS/MHEV benzinac XC60, trenutno u ponudi?
mk ultra wrote: ↑07/04/2024 04:34
Ovaj hibrid xc60 je brzi nego ovaj obicni T6 ili T8
Sta ja znam, dobra su kola
I nisu tih para sto navodite, kod nas je T6 recharge oko 130k
I da dodam bio je u firmi MY2021, made in sweden.
Ovaj novi nisam stigao da zagledam, odnosno nije mi palo na pamet
Pustimo se plug-in hibrida, pogotovu zato što kod nijednog novog Volvoa, elektromotor nije integrisan u transmisiju SUS motora, nego živi svoj život pozadi i pogoni samo stražnju osovinu (dok SUS motor pogoni samo prednju osovinu).
Koji je najsnažniji SUS/MHEV benzinac XC60, trenutno u ponudi?
T8 recharge
228 kW (310 PS) bei 6000/min + 107 kW (145 PS)
400 Nm bei 3000–4800/min + 309 Nm bei 0–3280/min
mk ultra wrote: ↑07/04/2024 04:34
Ovaj hibrid xc60 je brzi nego ovaj obicni T6 ili T8
Sta ja znam, dobra su kola
I nisu tih para sto navodite, kod nas je T6 recharge oko 130k
I da dodam bio je u firmi MY2021, made in sweden.
Ovaj novi nisam stigao da zagledam, odnosno nije mi palo na pamet
Pustimo se plug-in hibrida, pogotovu zato što kod nijednog novog Volvoa, elektromotor nije integrisan u transmisiju SUS motora, nego živi svoj život pozadi i pogoni samo stražnju osovinu (dok SUS motor pogoni samo prednju osovinu).
Koji je najsnažniji SUS/MHEV benzinac XC60, trenutno u ponudi?
T8 recharge
228 kW (310 PS) bei 6000/min + 107 kW (145 PS)
400 Nm bei 3000–4800/min + 309 Nm bei 0–3280/min
Po čemu je T8 Recharge SUS/MHEV.
On je (kao i T6 Recharge) Plug-In hibrid sa upravo onakvim pogonom kakvim sam ga opisao.
Seawolf wrote: ↑07/04/2024 09:33
Pustimo se plug-in hibrida, pogotovu zato što kod nijednog novog Volvoa, elektromotor nije integrisan u transmisiju SUS motora, nego živi svoj život pozadi i pogoni samo stražnju osovinu (dok SUS motor pogoni samo prednju osovinu).
Koji je najsnažniji SUS/MHEV benzinac XC60, trenutno u ponudi?
T8 recharge
228 kW (310 PS) bei 6000/min + 107 kW (145 PS)
400 Nm bei 3000–4800/min + 309 Nm bei 0–3280/min
Po čemu je T8 Recharge SUS/MHEV.
On je (kao i T6 Recharge) Plug-In hibrid sa upravo onakvim pogonom kakvim sam ga opisao.
mk ultra wrote: ↑07/04/2024 11:00
B5 je samo turbo B4204T26 sa AW TG-81SC
T6/T8 turbo + kompresor B4204T48, sa AW TG-81SD
Čiji je ovaj elektromotor snage 107 kW / 145 PS što stoji u gepeku?
Citav sklob bi trebao biti VSEA, volvo penta
Unutra koji je motor, ne znam
Mogu li da te pitam nešto, kao elektroenergetičara: Zbog čega, mi koji se interesujemo za motorna vozila, možemo saznati svaki i najsitniji detalj o SUS motorima koji se ugrađuju u ta vozila, a kada probamo saznati neku informaciju o pogonskim elektromotorima koji se ugrađuju u ta ista vozila, onda uglavnom nigdje ništa nema.
Je li to neka zavjera, ili ljude jednostavno puno manje zanimaju informacije o elektromotorima, nego o SUS motorima?
Seawolf wrote: ↑07/04/2024 11:37
Čiji je ovaj elektromotor snage 107 kW / 145 PS što stoji u gepeku?
Citav sklob bi trebao biti VSEA, volvo penta
Unutra koji je motor, ne znam
Mogu li da te pitam nešto, kao elektroenergetičara: Zbog čega, mi koji se interesujemo za motorna vozila, možemo saznati svaki i najsitniji detalj o SUS motorima koji se ugrađuju u ta vozila, a kada probamo saznati neku informaciju o pogonskim elektromotorima koji se ugrađuju u ta ista vozila, onda uglavnom nigdje ništa nema.
Je li to neka zavjera, ili ljude jednostavno puno manje zanimaju informacije o elektromotorima, nego o SUS motorima?
Nije zavjera, ali nije ni dostupno
Imas ti dostupne sve detalje o standardnim AC, DC i uni motorima, do zadnjeg, presjeka vodica, izolacije, zazora, dimenzije i formata kucista itd itd
Ali kada dođeš do motora od 145KS ili vise, koji gabaritom stane u djeciji ruksak onda stvari postanu drugacije
Zamisli gustinu polja i na kojem zazoru, koja je potrebna sa okrene Pmax 107kW, i taj okretni moment na tako malom vratilu... i materijala kojim se to sve oblozi, da ostatak sklopa nije pod utjecajem polja...
Evolution_IV wrote: ↑07/04/2024 21:45
pa ne moze kad je isuzu
Znači smeće.
Mislio sam da je i dalje Ranger osnova.
Ne. Druga generacija BT-50 koja se proizvodila do 2020-e je zadnja BT-50 koja je dijelila arhitekturu sa Ford Ranger-om.
Na moju veliku žalost, ova druga generacija (koja se počela proizvoditi 2011-e) se nije prodavala u Evropi, jer je prva generacija BT-50 bila najprodavanija Mazda u BiH, dok sam ja radio u prodaji Mazde.