Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
k4mi wrote: ↑20/03/2024 17:08
@Telemach bas smo dobro krenuli u novo druzenje. Nakon cekanja 10 dana da se uvede usluga od uvodjenja svaki dan problem sa internetom a zadnjih 17 sati sam u potpunosti bez usluge.
Ima li neki period u kojem mogu otkazati uslugu bez obzira na potpisani ugovor?
Zdravo @k4mi,
Zahvaljujemo se na obraćanju na ovaj način. Jako nam je žao čuti da ste naišli na poteškoće prilikom korištenja naših usluga. Ljubazno Vas molimo da nam putem privatne poruke dostavite Vaš kontakt broj te korsiničke podatke nosioca ugovora, na koji se odnosi obraćanje. Naše kolege iz Tima tehničke podrške i Odjela za brigu o korisnicima će Vas odmah kontaktirati za više informacija. Stojimo Vam na raspolaganju.
Bolonjeze wrote: ↑20/03/2024 18:54
Zvao sam neki dan podršku jer me internet zeza svaki dan, tačnije pola sata nemam pola sata imam internet i to tako ide mjesec dana. Podrška me je prebacila tri četiri puta sa kolege na kolegu i na kraju ništa, nešto su kao resetovali da bi na kraju djevojka rekla da je modem tačnije cijela mreža preopterećena i da će se to stalno dešavati. Rješenje su neki 5G modemo koji se plaćaju ali ako se potpiše nekakav novi ugovor onda se dobije besplatno, mislim nije mi to rješenje svakih mjesec dana da idem i ugovore potpisujem, još od telekabela sam pretplatnik i nije OK da ne mogu dobiti taj modem na postojeći ugovor.
Zdravo @Bolonjeze,
Žao nam je zbog poteškoća koje su prisutne prilikom korištenja naših usluga. Ne želimo da budete nezadovoljni, niti da Vas za nas veže loše iskustvo. Uvijek nastojimo pronaći kompromisno rješenje, kako biste prije svega Vi kao korisnik naših usluga u konačnici bili zadovoljni. Kolege iz Odjela za brigu o korisnicima će Vas u najkraćem roku kontaktirati u vezi solucija za zamjenu opreme. Ljubazno Vas molimo za samo malo strpljenja.
Da se zahvalim na ekspedivnosti i brzini realizacije priključka na drugoj adresi. Jučer ujutro prijavio, monter zove isti dan. Završeno danas jer nisam mogao jučer, svaka čast
typeOnegative wrote: ↑21/03/2024 14:07
@Telemach
Da se zahvalim na ekspedivnosti i brzini realizacije priključka na drugoj adresi. Jučer ujutro prijavio, monter zove isti dan. Završeno danas jer nisam mogao jučer, svaka čast
Pozdrav @typeOnegative,
Mnogo Vam hvala na lijepim riječima i ukazanom povjerenju. Zadovoljstvo nam je pročitati da naši korisnici prepoznaju naš rad, trud i zalaganje. Za Vas smo uvijek na raspolaganju.
Hvala Vama, nadam se da ce tako i ostati i da ćete nam u nekoj bližoj budućnosti izaći u susret i omogućiti nam što tražimo već duže vrijeme( u prvom redu više brzine I prilagodba ponude zemljama okruženja u kojim poslujete tj niža cijena giga dodatka)
Vama ništa, a nama bi puno značilo
Lijep pozdrav.
Pretpostavljam neki prastari paket.
U EON Duo Light je 200 Mbps pocetna pa 250, 300, 400 i 500 + giga dodatak.
U hrvatskoj npr za 35 ili manje eura je ukljucena giga brzina.
Izvinjavam se to je onaj paket kojeg ima u cjenovniku al nema na stranici.
Tacno dok je konkurencija kilava 10/1 ili 2 ulice 3 zgrade i cetiri ulaza giga ce biti 80 KM na trenutnik 86.
typeOnegative wrote: ↑21/03/2024 17:26
Hvala Vama, nadam se da ce tako i ostati i da ćete nam u nekoj bližoj budućnosti izaći u susret i omogućiti nam što tražimo već duže vrijeme( u prvom redu više brzine I prilagodba ponude zemljama okruženja u kojim poslujete tj niža cijena giga dodatka)
Vama ništa, a nama bi puno značilo
Lijep pozdrav.
@typeOnegative,
Danas je surfanje GIGA brzinama dostupno svim našim korisnicima, a već u startnom paketu brzine od 250 Mbps, poboljšali smo Video klub sa najvećim brojem naslova u BiH – više od 25 hiljada, povećali broj HD kanala na više od 130 te omogućili besplatno nagrađivani EON box i aplikaciju svim našim korisnicima već od startnog paketa. Kontinuirano ulažemo u našu infrastrukturu te ukoliko dođe do dodatnog povećanja brzine interneta sve korisnike ćemo blagovremeno obavijestiti. Stojimo Vam na raspolaganju.
Uz sve svoje manjkavosti, Telemach je miljama ispred drugih. Odi na temu BH Telecom pa vidi brzine koje ljudi kace, onda kad se desi nesto kolko se ceka da ti rijese problem itd. Telemach reklamacije najcesce rjesava isti dan ili sutradan. Naravno, puno nam pomaze ova podrska @Telemach na forumu, pa mozemo ubrzati dodatno neke stvari. Onda oko cijena i produzetka ugovora su fleksibilni, uvijek se moze dobiti neki popust na produzenje tipa 15-20 % u trajanju 12-18 mjeseci. Onda im se javis kad dodje ispucas tih 18 mjeseci i ides na novi Ugovor sa slicnim ili istim benefitima. Na taj nacin vec nekoliko puta produzujem Ugovor i sa tim benefitima prakticno uvijek dobijem jaci paket po cijeni slabijeg. Sve u svemu, ja sam zadovoljan sa TM.
rida1976 wrote: ↑21/03/2024 19:59
Uz sve svoje manjkavosti, Telemach je miljama ispred drugih. Odi na temu BH Telecom pa vidi brzine koje ljudi kace, onda kad se desi nesto kolko se ceka da ti rijese problem itd. Telemach reklamacije najcesce rjesava isti dan ili sutradan. Naravno, puno nam pomaze ova podrska @Telemach na forumu, pa mozemo ubrzati dodatno neke stvari. Onda oko cijena i produzetka ugovora su fleksibilni, uvijek se moze dobiti neki popust na produzenje tipa 15-20 % u trajanju 12-18 mjeseci. Onda im se javis kad dodje ispucas tih 18 mjeseci i ides na novi Ugovor sa slicnim ili istim benefitima. Na taj nacin vec nekoliko puta produzujem Ugovor i sa tim benefitima prakticno uvijek dobijem jaci paket po cijeni slabijeg. Sve u svemu, ja sam zadovoljan sa TM.
Zdravo @rida1976,
Veliko Vam hvala na ovakvom komentaru, isti nam zaista mnogo znači. Drago nam je čuti da ste zadovoljni, i da ste odlučili da svoje mišljenje podjelite na ovaj način. Za sve naše korisnike smo tu 24/7 kako bismo omogućili da neometano uživate u našim uslugama. Također, lojalnost uvijek cijenimo i nagrađujemo te od postojanja kompanije nismo uskratili korisnike za benefite nevezano da li se usluga priključuje prvi put ili se radi o obnovi ugovora, u što ste se i sami uvjerili. Trudit ćemo se i dalje da opravdamo Vaše povjerenje. Stojimo Vam na raspolaganju.
Qler wrote: ↑22/03/2024 09:48
@Telemach postoji li opcija da dobijmo Eon TV app za 2 TV uredjaja?
Pozdrav @Qler,
Hvala Vam na javljanju ovim putem. Obavještavamo Vas da u sklopu naših Eon paketa, Eon Smart TV aplikaciju možete koristiti na jednom TV uređaju koji podržava navedeno. Aplikacija je, također, raspoloživa i na nekoliko multiscreen uređaja pri svim paketima. Tretiramo je kao must have opciju.⬆ Ukoliko imate dodatnih pitanja stojimo Vam na raspolaganju.
Pojavljuje se greska error c1000,.eon box,.mislim da je tako nesto....vec nekoliko dana se to desava, nestane slika i ton. Reset, iz uticnice.. pomogne.
Gizmo967 wrote: ↑22/03/2024 17:46
Na EON Box kada pokrenem VPN, box izgubi vezu s internetom. Ima lo tko iskuatava kako to riješiti? Koristim IPVanish…
Zdravo @Gizmo967,
Zahvaljujemo se na obraćanju. Vaš upit je proslijeđen kolegama iz Tima za tehničku podršku. Možete očekivati da u najkraćem roku budete kontaktirani kako bismo izvršili provjeru i, shodno tome, riješili problem koji se pojavio u radu servisa. Zamolit ćemo Vas za malo strpljenja. Stojimo Vam na raspolaganju.
Gizmo967 wrote: ↑22/03/2024 17:46
Na EON Box kada pokrenem VPN, box izgubi vezu s internetom. Ima lo tko iskuatava kako to riješiti? Koristim IPVanish…
Moras ukljuciti u ipvansihu tzv tunelovanje, tj. da EON ide kroz tunel. Onda nece ubijati konekciju