Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
mk ultra wrote: ↑26/02/2024 21:25
Ma proizvode oni i dalje
Samo jednostavno ih boli kurac za autima
To su ljudi koji kupe novog fiata pandu i gonjaju dok ne crkne
To sto mi to ne mozemo svariti, to je druga prica
Ma oni su dosta opusteni po pitanju svega, i materijalno im je cini mi se na nekom 107 mjestu. Upoznao sam dosta ljudi iz Italije, mladjih i starijih, nekako su mi bas gotivni ljudi. Ljudi vole da zive i vise vole da uzivaju u nekim drugim stvarima.
Bas kao sto kazes, uzmu auto i tjeraju do krajnjih granica,..ako crkne crkne,..ako ne crkne jos bolje..i tako im je da li imaju bmw ili pandu..
Šteta samo što nije kompletan proizvod kao Panamera, već kontrast vrhunske mehanike, dobrih i očajnih materijala enterijera, osrednje završne obrade (prema net i ytb recenzijama, dalekog od toga da sam imao priliku da ga probam).
mrtaksist wrote: ↑27/02/2024 00:52
Pozdrav, zanima me kupovina jeep-a renegade 1.0 120ks 2021g 120k na satu, da li iko zna šta o ovim motorima i da li je ovo pravi izbor do 25000KM ??
izvrsni direktor wrote: ↑26/02/2024 18:32
Ma i meni je drazi mercedes E klasa u odnosu na glc (nijednog vjerovatno nikad necu imati) ali ne razumijem tu odbojnost ili pravo da se ismijavaju ljudi koji stavljaju suv u prednost. Kako vam je tesko prihvatiti da nismo svi isti i da onaj koji ne misle kao ti nije nista pogrijesio?
Nismo svi isti ni unazad 40 godina pa je bilo više diverziteta i nije se išlo na skoro potpuno ukidanje segmenata od strane proizvođača zbog trenutnih trendova. Kako se mogu sjetiti, svi su normalno funkcionisali kada su mogli birati po jednog full size SUV-a i jednog crossovera od brenda. Zato sam i napisao maloprije da je u periodu od cirka 2008-2017 bilo tamam za svakoga da odabere ono što želi.
Pa i sada, dva proizvođača sa juga Njemačke, imaju za svakoga da odabere ono što želi.
U limuzini ne zelim vise da se vozim kao ni u karavanu. Ne odgovara mi nikako. Suptilno govoris meni da sam uzeo SUV-a samo zbog trenda sto je netacno.
Govorim ti da je netačno da je SUV praktičniji od karavana glede djece, a sam si spomenuo djecu kao adut SUV-a.
Moze li primjer ove tvrdnje?
Primjer je skoro svaki karavan koji ima više mjesta na zadnjoj klupi od skoro svakog SUV-ića. Većini je bitniji taj dodatni prostor zbog dječijih sjedalica, nego koliko je nisko/visoko auto.
mrtaksist wrote: ↑27/02/2024 00:52
Pozdrav, zanima me kupovina jeep-a renegade 1.0 120ks 2021g 120k na satu, da li iko zna šta o ovim motorima i da li je ovo pravi izbor do 25000KM ??
Motor je dobar, ali preslab za kockasti Renegade. Zbog dizajna kocke i nešto veće mase, za Renegade gledati 1.4 TBI ili 1.3 T3, a najbolje 1.6/2.0 Multijet.
Za cijenu od 25000 KM ne znam, šta bih rekao, jer ga lično ne bih kupio sa 1.0 motorom. Mislim da Renegade kao nov nije vrijedio traženih para (trenutno 50.000 KM za 1.6 Multijet).
mrtaksist wrote: ↑27/02/2024 00:52
Pozdrav, zanima me kupovina jeep-a renegade 1.0 120ks 2021g 120k na satu, da li iko zna šta o ovim motorima i da li je ovo pravi izbor do 25000KM ??
500L je sklapan u Kragujevcu, a 500X i Renegade u Italiji.
To su svakako isti automobili, različitog dizajna.
Jedino 500L nikada nije imao 1.0, 1.3 i 1.5 GSE motore, jer je ukinut 2020/21.
La Fiat Tipo ha recentemente fatto un’inattesa mossa tornando a offrire una versione diesel in Spagna, dopo aver abbandonato questa opzione motoristica per concentrarsi esclusivamente sui motori a benzina. Questo cambiamento è avvenuto in risposta alla richiesta persistente di automobilisti che preferiscono il diesel, specialmente nel contesto del mercato europeo delle auto a prezzi accessibili.
Fiat torna a proporre il motore diesel in Spagna sulla Tipo dopo averlo eliminato in precedenza
La gamma della Fiat Tipo è stata ridisegnata per concentrarsi sulle configurazioni più richieste, e l’introduzione della versione diesel rappresenta una svolta significativa. Questo modello, disponibile in diverse varianti di carrozzeria, è ora proposto nelle finiture Base e Cross, sia per la versione Hatchback (5 porte) che per la Station Wagon (Family).
Zbog pritiska kupaca i potražnje, Fiat je vratio 1.6 Multijet u Tipo ponudi za tražište Španije (za sada).
Trepiuno koncept puni 20 godina. Inače, samo jako zalaganje De Mea i Elkana (Lapo) spasilo je Trepiuno koncept sudbine Kamala, Fulvia...
Danas je De Meo spasitelj i Renault Grupacije, a Lapo je nastradao od kokaina.
Sergio je tada bio prejak, uz John Elkana američka škola koja je bila jača od De Mea i Montezemola. Zadnja dvojica su najurena iz tadašnjeg FGA.
Sergio je na kraju samo reciklirao proizvode FGA stvorivši samo nove Giuliu i Stelvia.
ElRe wrote: ↑05/03/2024 14:06
Sergio je tada bio prejak, uz John Elkana američka škola koja je bila jača od De Mea i Montezemola. Zadnja dvojica su najurena iz tadašnjeg FGA.
Sergio je na kraju samo reciklirao proizvode FGA stvorivši samo nove Giuliu i Stelvia.
Sergio je uradio dobru stvar i kupovinom Chrysler Group.
Zamisljam gdje bi FCA bio da si Luca De Meo i Montezemolo bili glavni.