![:thumbup:](./images/smilies/thumbup.gif)
Ok, znaci ako Ameri odluce, ovih aviona nece biti.
Ima li sta tursko na avionu, ili je samo sklapanje u Turskoj.
U pitanju je ruska firma, Объединённая двигателестроительная корпорация tj. United Engine Corporation, njihovi predstavnici su valjda 2018te imali pregovore sa Turcima da im podijele tehnologiju i pomognu u izgradnji motora za avion
Tursko je sve na avionu. Avion se pravi u Turkiye i tamo je dizajniran, motor koji će biti na avionu je turski motor, uz to što su rani modeli aviona vjerovatno sa F110 motorom, jer je motor iz turkse u fazi razvoja.
Ne pratim toliko vojnu avijaciju, ali kombinacija ruske i turske tehnologije ne obećava. Vjerovatno je ovaj Kaan samo marketing u susret izborima u Turskoj.
Ne obećava vjerovatno jer ne pratiš vojnu avijaciju i većinski uzimaš servirane stvari Amerikanaca zdravo za gotovo.
Ono što je sigurno je da su u prototip ugrađena dva motora General Electric.
Kupljeno ih je ukupno 10, a već su stigli određeni modeli koji će vjerovatno biti ugrađeni u rane modele KAANa, svakako mislim da se cilja na domaću proizvodnju svega osim tehnologije u avionu.
Najpametniji bi im potez bio licencna proizvodnja G.E. F110-GE-129, jer bolje motore od tih niti će sami dizajnirati, niti će naći na tržištu.liyf wrote: ↑21/02/2024 20:52Kupljeno ih je ukupno 10, a već su stigli određeni modeli koji će vjerovatno biti ugrađeni u rane modele KAANa, svakako mislim da se cilja na domaću proizvodnju svega osim tehnologije u avionu.
Ti si neki avio analaitičar u pokušajuliyf wrote: ↑21/02/2024 20:52Kupljeno ih je ukupno 10, a već su stigli određeni modeli koji će vjerovatno biti ugrađeni u rane modele KAANa, svakako mislim da se cilja na domaću proizvodnju svega osim tehnologije u avionu.
Avion su dizajnirale turske firme.Bobi wrote: ↑21/02/2024 21:00Ti si neki avio analaitičar u pokušaju. "svega osim tehnologije u avionu"...
![]()
Ma nije mi zasmetalo, samo mi je nekako glupo biti podanik. Kako oni zovu BIH? Kako Sarajevo?
ma ne znam iskreno ni odakle mi to turkiye, ali mi zvuci lijepo pa sto da ne
Pola si ti to pogrešno pročitaoliyf wrote: ↑21/02/2024 21:34Avion su dizajnirale turske firme.
Tender za proizvodnju MOTORA aviona je izdat, na koji su se odazvale 3 (TRI) kompanije, General Electric(SAD), Eurojet(NJEM) i Snecma(FRA). U tom istom vremenskom periodu, TURSKA je izdala zahtjev da se udovolje potrebe proizvodnje MOTORA na tlu TURSKE.
Firme ROLLS-ROYCE(UK) i BAE Systems(UK) su se ponudile TURCIMA na ispomoć u dizajniranju aviona, a ROLLS-ROYCE(UK) se ponudio da podijeli, pogodi sad, TEHNOLOGIJU za proizvodnju motora EJ200. Dakle, Motor će se proizvoditi u TURSKOJ, ali je njegova tehnologija VELIKOBRITANSKA.
BAE Systems(UK) je u dogovoru sa Turkish Aerospace Industries(TR) dogovorio dijeljenje tehnologije i ispomoć Britanaca u inžinjerskom aspektu dizajniranja aviona, uz to se BAE Systemsu(UK) dala i licenca za izvoz robe i dobara u TURSKU.
Turkish Aerospace Industries(TR) i EuroJet(NJEM) su u dogovoru došli do sporazuma u kojem stoji da će TURCI i BRITANCI zajedno napraviti sve prateće elemente za motor KAANa.
ROLLS-ROYCE(UK) je u tipa 2018toj dogovorio sa TURSKOM odbrambenom kompanijom kodizajniranje i proizvodnju motora za KAAN, dok im je jedan konkurent stopostotno TURSKA grupacija firmi.
Možemo i do 2024. da brojimo ko šta radi, ali mislim da je evidentno da TURCI žele SVE troškove i SVU proizvodnju da stave na sebe, i da se sve proizvodi na TURSKOM tlu. Izjava "tehnologija u avionu" podrazumijeva stvari poput avionike, sistema radara, navođenja raketa. TURSKI Premijer je sam rekao da planiraju svu proizvodnju i dizajniranje voditi u TURSKOJ
Hvala na ispravci!Bobi wrote: ↑21/02/2024 22:15Pola si ti to pogrešno pročitaoliyf wrote: ↑21/02/2024 21:34Avion su dizajnirale turske firme.
Tender za proizvodnju MOTORA aviona je izdat, na koji su se odazvale 3 (TRI) kompanije, General Electric(SAD), Eurojet(NJEM) i Snecma(FRA). U tom istom vremenskom periodu, TURSKA je izdala zahtjev da se udovolje potrebe proizvodnje MOTORA na tlu TURSKE.
Firme ROLLS-ROYCE(UK) i BAE Systems(UK) su se ponudile TURCIMA na ispomoć u dizajniranju aviona, a ROLLS-ROYCE(UK) se ponudio da podijeli, pogodi sad, TEHNOLOGIJU za proizvodnju motora EJ200. Dakle, Motor će se proizvoditi u TURSKOJ, ali je njegova tehnologija VELIKOBRITANSKA.
BAE Systems(UK) je u dogovoru sa Turkish Aerospace Industries(TR) dogovorio dijeljenje tehnologije i ispomoć Britanaca u inžinjerskom aspektu dizajniranja aviona, uz to se BAE Systemsu(UK) dala i licenca za izvoz robe i dobara u TURSKU.
Turkish Aerospace Industries(TR) i EuroJet(NJEM) su u dogovoru došli do sporazuma u kojem stoji da će TURCI i BRITANCI zajedno napraviti sve prateće elemente za motor KAANa.
ROLLS-ROYCE(UK) je u tipa 2018toj dogovorio sa TURSKOM odbrambenom kompanijom kodizajniranje i proizvodnju motora za KAAN, dok im je jedan konkurent stopostotno TURSKA grupacija firmi.
Možemo i do 2024. da brojimo ko šta radi, ali mislim da je evidentno da TURCI žele SVE troškove i SVU proizvodnju da stave na sebe, i da se sve proizvodi na TURSKOM tlu. Izjava "tehnologija u avionu" podrazumijeva stvari poput avionike, sistema radara, navođenja raketa. TURSKI Premijer je sam rekao da planiraju svu proizvodnju i dizajniranje voditi u TURSKOJ.