Ako si ga čekao iza 12 naveče -bio je "pjanski" koji je kružio...ovaj po danu nisi čekao duže od 10 minHakiz wrote: ↑19/07/2023 17:17Živim ja i pamtim Tita.Mishelinke wrote: ↑19/07/2023 13:21
Da si živio u Sarajevu prije rata, vidio bi i znao bi.
Ovako....
Znalo se podugo čekati na tramvaj i prije rata.
Rekonstrukcija tramvajske pruge
-
- Posts: 17985
- Joined: 30/04/2012 16:54
#12576 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
-
- Posts: 41109
- Joined: 30/07/2015 20:01
-
- Posts: 17985
- Joined: 30/04/2012 16:54
-
- Posts: 41109
- Joined: 30/07/2015 20:01
-
- Posts: 17985
- Joined: 30/04/2012 16:54
#12580 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Naravno da je bilo kašnjenja ali je to sad normalno...navikli smo se da nema linija nikako
-
- Posts: 41109
- Joined: 30/07/2015 20:01
#12581 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Ne znam da li sam navikao, ali ne mogu sjediti kući zato što nema linija.
Čak i ovi planovi koje trojka ima sa prevozom. Odeš u neke druge gradove i vidiš da čak i ti planovi, iako će popraviti prevoz (trebali bi, ateista, ne vjerujem na riječ) opet ostave mnogo da poželimo da se napravi.
Prag ima vremensu kartu. 30 minuta, 90 minuta itd.
Ova od 90 minuta košta 3,3 KM. Važi za tramvaj, metro, autobus u svim smjerovima.
Sad, zamisli da trebaš nešto obaviti. Treba ti pola sata da dođeš, pola sata da obaviš i pola sata da se vratiš. U odlasku i povratku ti treba da presijedaš iz tramvaja u autobus.
U Sarajevu: 1,8 za tramvaj. Pređeš u autubus, opet 1,8. U povratku 1,8 za autobus, pa 1,8 za tramvaj. 7,2 KM. U Pragu 3,3 KM. A razlike u standardu nećemo spominjati.
I ne mislim u Sarajevu na ovo sad, dok je rekonstrukcija, nego da tramvaj radi normalno.
Skup nam je prevoz.
-
- Posts: 17985
- Joined: 30/04/2012 16:54
#12582 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Ja im'o godišnju kartu nije važila jedino na žičari
- Haris033
- Posts: 3892
- Joined: 02/02/2005 07:07
- Location: Sarajevo
- Contact:
#12583 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Sve je ovo super, novi tramvaji, pruga, linije..
Ali sve to pada u vodu ako se ne bude poštovao red vožnje i ako se tramvaj bude čekao 15 min. i duže..
Ja, iskreno, jedva čekam nove tramvaje, pa da ostavim automobil, kojeg bi koristio samo za vožnju izvan grada..
Nadam da će biti noćnih linija..
Ali sve to pada u vodu ako se ne bude poštovao red vožnje i ako se tramvaj bude čekao 15 min. i duže..
Ja, iskreno, jedva čekam nove tramvaje, pa da ostavim automobil, kojeg bi koristio samo za vožnju izvan grada..
Nadam da će biti noćnih linija..
- tramvajtrojka
- Posts: 11162
- Joined: 27/04/2021 22:52
#12584 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
funkcionisao na taj nacin da je u osamdesetim godinama bankrotirao , npr. samo grasovo upravljanje zicarom u taj vakat i koliko vise nije radila nego sto jeste je sam dokaz loseg upravljanja firmom
-
- Posts: 17985
- Joined: 30/04/2012 16:54
#12585 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Nešto ne znam da je Gras bankrotirao osamdesetih...a žičara bila stara-nije bilo mnogo ni turista ni interesovanja ko sad.Dijaspora i FGR bili u svojim selima,skupljali sijeno i čuvali stoku-kakva žičara i izleti,tramvaj im bio ko svemirski brodtramvajtrojka wrote: ↑20/07/2023 00:34funkcionisao na taj nacin da je u osamdesetim godinama bankrotirao , npr. samo grasovo upravljanje zicarom u taj vakat i koliko vise nije radila nego sto jeste je sam dokaz loseg upravljanja firmom
- Thorgerson
- Posts: 8589
- Joined: 15/04/2015 11:26
#12586 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Upravo tako. Sve pada u vodu ako ja ne znam 100% hoce li tramvaj biti tu u to vrijeme.Haris033 wrote: ↑19/07/2023 20:29 Sve je ovo super, novi tramvaji, pruga, linije..
Ali sve to pada u vodu ako se ne bude poštovao red vožnje i ako se tramvaj bude čekao 15 min. i duže..
Ja, iskreno, jedva čekam nove tramvaje, pa da ostavim automobil, kojeg bi koristio samo za vožnju izvan grada..
Nadam da će biti noćnih linija..
Ako nece, pisaj ga kakav god da je.
Oni su morali stvoriti tu osnovu, povjerenje u prevoz. Jer ga nemaju. I zato ljudi i koriste auta.
-
- Posts: 6765
- Joined: 17/02/2005 07:57
#12587 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Za to vrijeme u Evropskoj Uniji..
-
- Posts: 660
- Joined: 24/04/2011 19:02
#12588 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Ovo je Sofija, zar ne? Oni su u međuvremenu povukli sredstva iz EU i napravili metro. Zadnji put sam bio u Sofiji prije možda sedam godina i tad su mnogi dijelovi grada bili u lošem stanju, uključujući i tramvajsku infrastrukturu. Što se tiče Balkana:
Metro: Atena, Istanbul, Sofija, Solun
Tramvaj i trolejbus: Sarajevo i Beograd
Tramvaj: Zagreb i Osijek* (geografski nije Balkan)
Trolejbus: Plovdiv
Skoplje odustalo od tramvaja radi €€€. Umjesto rješavanja gradskog prevoza, napravili onaj kriminalni Disneyland u sred grada.
Podgorica nedavno također odustala radi cijene i neisplativosti tj nedovoljne gustine naseljenosti da se opravda takav trošak.
U Tuzli se isto govorilo o visećem tramvaju.
Metro: Atena, Istanbul, Sofija, Solun
Tramvaj i trolejbus: Sarajevo i Beograd
Tramvaj: Zagreb i Osijek* (geografski nije Balkan)
Trolejbus: Plovdiv
Skoplje odustalo od tramvaja radi €€€. Umjesto rješavanja gradskog prevoza, napravili onaj kriminalni Disneyland u sred grada.
Podgorica nedavno također odustala radi cijene i neisplativosti tj nedovoljne gustine naseljenosti da se opravda takav trošak.
U Tuzli se isto govorilo o visećem tramvaju.
- Peacean
- Posts: 3046
- Joined: 11/09/2017 11:13
- Location: Sarajevo
#12589 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Za grad veličine Sarajeva metro vjerovatno nije isplativ, ali zamislite kako bi izgledalo da je pod zemljom metro a cijelom dužinom grada gdje je ranije išao tramvaj jedan ogromni park
-
- Posts: 660
- Joined: 24/04/2011 19:02
#12590 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Metro je prekrupan zalogaj i za one koji imaju cijelu državu iza sebe. Mi imamo dosta dobrih stvari i samo ih trebamo podići na viši nivo:
1. Prigradska željeznica - Nedavno uspostavljena. Oko pruge živi 550k stanovnika užeg i šireg Sarajeva koji rade, školuju se i na sve načine gravitiraju Sarajevu. Valjalo bi dodati još jedan kolosijek i spojiti prsten oko Huma na potezu Bosnalijek - centar naselja Vogošća. Dakle iz cijele šire gradske regije si za X minuta na Glavnoj željezničkoj stanici i 5-10min pjehe od SCCa.
Moj jaran radi na X fakultetu i nedavno je kupio stan u Novoj VG. Zašto ne bi vozom za 3 min bio u centru grada umjesto da drnda blatnjavom stazom preko Kobilje?
2. Poboljšanje i proširenje tramvajske i trolejbuske mreže. To se već dešava
3. Gradski autoput / Probijanje transverzala i longitudinala - Obustavljeno već godinama
4. Administrativno ujedinjenje Sarajeva. Tretirati sve na potezu Ilijaš - Hadžići - Kozija kao jednu cjelinu u infrastrukturnom i svakom drugom smislu jer de facto je sve to Sarajevo sa svojim predgrađima i satelitskim naseljima.
-
- Posts: 41109
- Joined: 30/07/2015 20:01
#12591 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Prije će RS i FBiH biti ukinuti nego to što će se desitipritchard wrote: ↑21/07/2023 18:39Metro je prekrupan zalogaj i za one koji imaju cijelu državu iza sebe. Mi imamo dosta dobrih stvari i samo ih trebamo podići na viši nivo:
1. Prigradska željeznica - Nedavno uspostavljena. Oko pruge živi 550k stanovnika užeg i šireg Sarajeva koji rade, školuju se i na sve načine gravitiraju Sarajevu. Valjalo bi dodati još jedan kolosijek i spojiti prsten oko Huma na potezu Bosnalijek - centar naselja Vogošća. Dakle iz cijele šire gradske regije si za X minuta na Glavnoj željezničkoj stanici i 5-10min pjehe od SCCa.
Moj jaran radi na X fakultetu i nedavno je kupio stan u Novoj VG. Zašto ne bi vozom za 3 min bio u centru grada umjesto da drnda blatnjavom stazom preko Kobilje?
2. Poboljšanje i proširenje tramvajske i trolejbuske mreže. To se već dešava
3. Gradski autoput / Probijanje transverzala i longitudinala - Obustavljeno već godinama
4. Administrativno ujedinjenje Sarajeva. Tretirati sve na potezu Ilijaš - Hadžići - Kozija kao jednu cjelinu u infrastrukturnom i svakom drugom smislu jer de facto je sve to Sarajevo sa svojim predgrađima i satelitskim naseljima.
- MTV
- Posts: 14397
- Joined: 21/08/2013 19:39
#12592 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
U ponedjeljak počinje prva faza radova na raskrsnici na Skenderiji.
Radovi će se izvoditi na jednom dijelu saobraćajnice u ulici Hiseta i to na skretanju na most prema Centru Skenderija.
U periodu izvođenja radova sa glavne saobraćajnice iz ulice Hiseta neće se moći skrenuti desno prema KJP Skenderija, niti voziti saobraćajnom trakom na kojoj se nalaze šine i jednom saobraćajnom trakom za kretanje pravo prema Baščaršiji.
Svaka raskrsnica je manje ili više zahtjevna, bilo da se radi o građevinskim radovima ili regulaciji saobraćaja, stoga molimo sve vozače za razumijevanje i strpljenje, a svim radnicima koji rade na rekonstrukciji tramvajske pruge pod otežavajućim uslovima, se zahvaljujemo na svim naporima koje ulažu.
Radovi na ovom dijelu izvodit će se do 02. augusta.
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... tid=ZbWKwL
- laserShow
- Posts: 4130
- Joined: 30/04/2022 22:10
- Grijem se na: nacionalizam
#12593 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
mozes li grubo na mapi to nacrtati kako bi izgledalo?
- insaneinthebrain
- Posts: 20731
- Joined: 12/08/2013 12:51
#12594 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
haos i guzva u najaviMTV wrote: ↑22/07/2023 17:32U ponedjeljak počinje prva faza radova na raskrsnici na Skenderiji.
Radovi će se izvoditi na jednom dijelu saobraćajnice u ulici Hiseta i to na skretanju na most prema Centru Skenderija.
U periodu izvođenja radova sa glavne saobraćajnice iz ulice Hiseta neće se moći skrenuti desno prema KJP Skenderija, niti voziti saobraćajnom trakom na kojoj se nalaze šine i jednom saobraćajnom trakom za kretanje pravo prema Baščaršiji.
Svaka raskrsnica je manje ili više zahtjevna, bilo da se radi o građevinskim radovima ili regulaciji saobraćaja, stoga molimo sve vozače za razumijevanje i strpljenje, a svim radnicima koji rade na rekonstrukciji tramvajske pruge pod otežavajućim uslovima, se zahvaljujemo na svim naporima koje ulažu.
Radovi na ovom dijelu izvodit će se do 02. augusta.
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... tid=ZbWKwL
-
- Posts: 5931
- Joined: 22/09/2018 13:21
#12595 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Da se ne lažeemo, radovi neće biti završeni ni do kraja augusta. Bit će opet krkljanac Ulicom Hiseta, sve do Pofalića. Da barem rade u 3 smjene, da rade noću, bilo bi završeno prije.
- Truba
- Posts: 82649
- Joined: 17/03/2004 09:36
- Location: Vizantija
#12596 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Bajkom.lagano dok ne kupim kupon
-
- Posts: 393
- Joined: 18/05/2023 23:07
#12597 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
kaže Bata da si pravo smiješan
jbte
jbte
- laserShow
- Posts: 4130
- Joined: 30/04/2022 22:10
- Grijem se na: nacionalizam
-
- Posts: 5931
- Joined: 22/09/2018 13:21
#12599 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
I meni smeta buka automobila Zagrebačkom, pa niti se žalim, niti imam osnova za žalbu, na pojačanu emisiju buke, jer je nisam izmjerio i nemam dokaz. Tako i ti stanari iz tvog posta, najprije trebaju dokazati prekomjernu buku, pa se onda žaliti.
-
- Posts: 3416
- Joined: 23/05/2010 15:16
#12600 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
U suštini, prvo je potrebno u red dovesti postojeće stanje. Redovni i sređeni tramvaji, uređene stanice, zatvoren sistem, klimatizirani busevi i trolejbusi, red vožnje, plus ta pigradska da funkcioniše besprijekorno. Nakon toga, u nekom dužem roku, treba planirati širenje linija, mreže. Ići će evo Hrasnica. Ići će Šip ako se ikad probije I transverzala. Trolejbusi za Vogošću bi bili napredak. Kad tad će se mreža morati širiti i zapadno od Stupa. Kad bi napravili sjevernu longitudinalu, onda bi se i tu imalo smisla nešto raditi. Ali, prije svega, da se sredi postojeće, bilo bi ok.pritchard wrote: ↑21/07/2023 18:39Metro je prekrupan zalogaj i za one koji imaju cijelu državu iza sebe. Mi imamo dosta dobrih stvari i samo ih trebamo podići na viši nivo:
1. Prigradska željeznica - Nedavno uspostavljena. Oko pruge živi 550k stanovnika užeg i šireg Sarajeva koji rade, školuju se i na sve načine gravitiraju Sarajevu. Valjalo bi dodati još jedan kolosijek i spojiti prsten oko Huma na potezu Bosnalijek - centar naselja Vogošća. Dakle iz cijele šire gradske regije si za X minuta na Glavnoj željezničkoj stanici i 5-10min pjehe od SCCa.
Moj jaran radi na X fakultetu i nedavno je kupio stan u Novoj VG. Zašto ne bi vozom za 3 min bio u centru grada umjesto da drnda blatnjavom stazom preko Kobilje?
2. Poboljšanje i proširenje tramvajske i trolejbuske mreže. To se već dešava
3. Gradski autoput / Probijanje transverzala i longitudinala - Obustavljeno već godinama
4. Administrativno ujedinjenje Sarajeva. Tretirati sve na potezu Ilijaš - Hadžići - Kozija kao jednu cjelinu u infrastrukturnom i svakom drugom smislu jer de facto je sve to Sarajevo sa svojim predgrađima i satelitskim naseljima.
I Balkan je fakat crna rupa što se tiče javnog prijevoza. Nisam bio, ali pretpostavljam da je u Prištini bezveze. Skoplje nije ništa iznad nas. Tirana je bezveze. Crna Gora hajd sva mala, nemaš šta ni organizovati realno. U Srbiji isto tanušno, hajd Beograd neloše, ali jedan od lošijih segmenata Beograda. Kod nas rasulo. Sofija je razvila metro, nisam vala ni siguran koliko potrebno, ali eto. Atina i Istanbul su ok, al to nekako ni ne računam. Ali, sistem u, uslovno rečeno, manjim gradovima je uglavnom najprimitivniji. Pa nevažno, od Banja Luke, Novog Sada, Niša, Plovdiva ili eto Osijeka ili Splita. Bezveze sve.