Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
konektovan wrote: ↑09/07/2023 11:48
A kakva je razlika.
Pitanje je sasvim na mjestu.
Kod platformi sa SUS motorom i transmisijom sa mjenjačem, osnovna razlika između EMP2 i Giorgio platforme je bila u položaju motora i mjenjača (poprečno vs. uzdužno).
Koja je suštinska razlika između STLA Medium i STLA Large platformi, kad se radi o vozilima sa elektromotornim pogonom, nije ni meni jasno.
Uostalom i STLA Medium platforma pokriva međuosovinske razmake do 2.900 mm.
Seawolf wrote: ↑09/07/2023 12:52
Ne. Kompletna karoserija. Uključujući u to, naravno, krov i krovne nosače.
Plarforma je nešto što definiše dimenzije i međusobne pozicije ključnih elemenata konstrukcije.
Platforma ne definiše mehaničku otpornost vozila.
Recimo, u članku koji si postavio, jasno je napisano koliki je maksimalni prečnik točka za vozila bazirana na STLA Medium platformi (750 mm).
Onda se postavlja pitanje, koje si i sam postavio, zasto ce im dvije različite platforme?
Mogući odgovor je taj da će STLA Large vjerovatno pokrivati međuosovinske razmake od 2.900 mm do 3.100 / 3.200 mm.
Naime, sigurno si vidio da elektromotorni automobili imaju duže međuosovinske razmake od modela sa S.U.S. motorima koje dopunjuju / zamjenjuju.
To je jedan od razloga zašto je Mercedes-Benz razvio potpuno drugačiju platformu za elektromotorne modele u D- E- i F-segmentu, u odnosu na platformu na kojoj se dizajniraju modeli pogonjeni S.U.S. motorima u istim segmentima.
Onda se postavlja pitanje, koje si i sam postavio, zasto ce im dvije različite platforme?
Mogući odgovor je taj da će STLA Large vjerovatno pokrivati međuosovinske razmake od 2.900 mm do 3.100 / 3.200 mm.
Naime, sigurno si vidio da elektromotorni automobili imaju duže međuosovinske razmake od modela sa S.U.S. motorima koje dopunjuju / zamjenjuju.
To je jedan od razloga zašto je Mercedes-Benz razvio potpuno drugačiju platformu za elektromotorne modele u D- E- i F-segmentu, u odnosu na platformu na kojoj se dizajniraju modeli pogonjeni S.U.S. motorima u istim segmentima.
Da, vidio sam, ali pitanje je koliko auta sa toliko velikim MOR Stelantis moze prodati, a znamo koje su to klase automobila i da tu vladaju njemacki premijum proizvodjaci.
Za 10 godina naslovi "Stellantis 50B€ bailout by EU", "Kako je propao automobilski div", "Sta je poslo po zlu", par menadzera dobije otkaze sa debelim otpremninama, novi merger sa nekim tipa Reno, pa opet sve ispocetka nekoliko godina u debelom plusu do novog kolapsa.
Ducato ima MultiJet Euro 6E motor sa 120, 140 i 180 KS u kombinaciji sa MT6. AT8 ide kao opcije uz motore sa 140 KS i 180 KS.
E-Ducato ima 110 kWh bateriju za WLTP domet od 420 km.