Stellantis (FCA + PSA)

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: _BataZiv_0809, anex

Post Reply
Seawolf
Posts: 7798
Joined: 14/06/2012 22:59

#176 Re: Stellantis (FCA + PSA)

Post by Seawolf »

ElRe wrote: 09/07/2023 06:15 EMP2 Evo ili nešto skroz novo?
Prvi model na STLA Medium platformi će biti Peugeot e-3008 III.

Tako da STLA Medium nije ništa drugo nego elektrificirana postojeća EMP2 V.3 platforma.

Kao što STLA Large neće biti ništa drugo nego elektrificirana postojeća Giorgio platforma.
User avatar
ElRe
Posts: 11143
Joined: 12/12/2011 11:28

#177 Re: Stellantis (FCA + PSA)

Post by ElRe »

Znači sa elekteifikacijom prestajemo sa praćenjem Stelantis programa.
User avatar
sime_cipol
Posts: 16901
Joined: 20/12/2018 15:06
Location: Jedan grad, dva kluba. Jedan osnovala raja, drugi UDBA.
Grijem se na: Zdrvima
Vozim: Kola

#178 Re: Stellantis (FCA + PSA)

Post by sime_cipol »

Seawolf wrote: 09/07/2023 06:37
ElRe wrote: 09/07/2023 06:15 EMP2 Evo ili nešto skroz novo?
Prvi model na STLA Medium platformi će biti Peugeot e-3008 III.

Tako da STLA Medium nije ništa drugo nego elektrificirana postojeća EMP2 V.3 platforma.

Kao što STLA Large neće biti ništa drugo nego elektrificirana postojeća Giorgio platforma.
Za Large sam znao da je ustvari Giorgio. Za Medium nisam znao. Valjda e-Giulia nastavi biti na Giorgio platformi, a ne neki prepakovani e508 :D
User avatar
konektovan
Posts: 41304
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#179 Re: Stellantis (FCA + PSA)

Post by konektovan »

A kakva je razlika.
Seawolf
Posts: 7798
Joined: 14/06/2012 22:59

#180 Re: Stellantis (FCA + PSA)

Post by Seawolf »

konektovan wrote: 09/07/2023 11:48 A kakva je razlika.
Pitanje je sasvim na mjestu.

Kod platformi sa SUS motorom i transmisijom sa mjenjačem, osnovna razlika između EMP2 i Giorgio platforme je bila u položaju motora i mjenjača (poprečno vs. uzdužno).

Koja je suštinska razlika između STLA Medium i STLA Large platformi, kad se radi o vozilima sa elektromotornim pogonom, nije ni meni jasno.

Uostalom i STLA Medium platforma pokriva međuosovinske razmake do 2.900 mm.
User avatar
sime_cipol
Posts: 16901
Joined: 20/12/2018 15:06
Location: Jedan grad, dva kluba. Jedan osnovala raja, drugi UDBA.
Grijem se na: Zdrvima
Vozim: Kola

#181 Re: Stellantis (FCA + PSA)

Post by sime_cipol »

Torzijska krutost?
Seawolf
Posts: 7798
Joined: 14/06/2012 22:59

#182 Re: Stellantis (FCA + PSA)

Post by Seawolf »

sime_cipol wrote: 09/07/2023 12:40 Torzijska krutost?
Koja komponenta konstrukcije vozila (s izuzetkom kabrioleta i roadstera) prima na sebe opterećenja na uvijanja?
User avatar
sime_cipol
Posts: 16901
Joined: 20/12/2018 15:06
Location: Jedan grad, dva kluba. Jedan osnovala raja, drugi UDBA.
Grijem se na: Zdrvima
Vozim: Kola

#183 Re: Stellantis (FCA + PSA)

Post by sime_cipol »

Seawolf wrote: 09/07/2023 12:42
sime_cipol wrote: 09/07/2023 12:40 Torzijska krutost?
Koja komponenta konstrukcije vozila (s izuzetkom kabrioleta i roadstera) prima na sebe opterećenja na uvijanja?
Pod?
Seawolf
Posts: 7798
Joined: 14/06/2012 22:59

#184 Re: Stellantis (FCA + PSA)

Post by Seawolf »

sime_cipol wrote: 09/07/2023 12:46
Seawolf wrote: 09/07/2023 12:42
Koja komponenta konstrukcije vozila (s izuzetkom kabrioleta i roadstera) prima na sebe opterećenja na uvijanja?
Pod?
Ne. Kompletna karoserija. Uključujući u to, naravno, krov i krovne nosače.

Plarforma je nešto što definiše dimenzije i međusobne pozicije ključnih elemenata konstrukcije.

Platforma ne definiše mehaničku otpornost vozila.

Recimo, u članku koji si postavio, jasno je napisano koliki je maksimalni prečnik točka za vozila bazirana na STLA Medium platformi (750 mm).
User avatar
sime_cipol
Posts: 16901
Joined: 20/12/2018 15:06
Location: Jedan grad, dva kluba. Jedan osnovala raja, drugi UDBA.
Grijem se na: Zdrvima
Vozim: Kola

#185 Re: Stellantis (FCA + PSA)

Post by sime_cipol »

Seawolf wrote: 09/07/2023 12:52
sime_cipol wrote: 09/07/2023 12:46

Pod?
Ne. Kompletna karoserija. Uključujući u to, naravno, krov i krovne nosače.

Plarforma je nešto što definiše dimenzije i međusobne pozicije ključnih elemenata konstrukcije.

Platforma ne definiše mehaničku otpornost vozila.

Recimo, u članku koji si postavio, jasno je napisano koliki je maksimalni prečnik točka za vozila bazirana na STLA Medium platformi (750 mm).
:thumbup:
Onda se postavlja pitanje, koje si i sam postavio, zasto ce im dvije različite platforme?
Seawolf
Posts: 7798
Joined: 14/06/2012 22:59

#186 Re: Stellantis (FCA + PSA)

Post by Seawolf »

sime_cipol wrote: 09/07/2023 12:58
Seawolf wrote: 09/07/2023 12:52
Ne. Kompletna karoserija. Uključujući u to, naravno, krov i krovne nosače.

Plarforma je nešto što definiše dimenzije i međusobne pozicije ključnih elemenata konstrukcije.

Platforma ne definiše mehaničku otpornost vozila.

Recimo, u članku koji si postavio, jasno je napisano koliki je maksimalni prečnik točka za vozila bazirana na STLA Medium platformi (750 mm).
:thumbup:
Onda se postavlja pitanje, koje si i sam postavio, zasto ce im dvije različite platforme?
Mogući odgovor je taj da će STLA Large vjerovatno pokrivati međuosovinske razmake od 2.900 mm do 3.100 / 3.200 mm.

Naime, sigurno si vidio da elektromotorni automobili imaju duže međuosovinske razmake od modela sa S.U.S. motorima koje dopunjuju / zamjenjuju.

To je jedan od razloga zašto je Mercedes-Benz razvio potpuno drugačiju platformu za elektromotorne modele u D- E- i F-segmentu, u odnosu na platformu na kojoj se dizajniraju modeli pogonjeni S.U.S. motorima u istim segmentima.
User avatar
sime_cipol
Posts: 16901
Joined: 20/12/2018 15:06
Location: Jedan grad, dva kluba. Jedan osnovala raja, drugi UDBA.
Grijem se na: Zdrvima
Vozim: Kola

#187 Re: Stellantis (FCA + PSA)

Post by sime_cipol »

Seawolf wrote: 09/07/2023 13:07
sime_cipol wrote: 09/07/2023 12:58
:thumbup:
Onda se postavlja pitanje, koje si i sam postavio, zasto ce im dvije različite platforme?
Mogući odgovor je taj da će STLA Large vjerovatno pokrivati međuosovinske razmake od 2.900 mm do 3.100 / 3.200 mm.

Naime, sigurno si vidio da elektromotorni automobili imaju duže međuosovinske razmake od modela sa S.U.S. motorima koje dopunjuju / zamjenjuju.

To je jedan od razloga zašto je Mercedes-Benz razvio potpuno drugačiju platformu za elektromotorne modele u D- E- i F-segmentu, u odnosu na platformu na kojoj se dizajniraju modeli pogonjeni S.U.S. motorima u istim segmentima.
Da, vidio sam, ali pitanje je koliko auta sa toliko velikim MOR Stelantis moze prodati, a znamo koje su to klase automobila i da tu vladaju njemacki premijum proizvodjaci.
kravamuzara
Posts: 3952
Joined: 15/03/2022 11:18

#188 Re: Stellantis (FCA + PSA)

Post by kravamuzara »

Za 10 godina naslovi "Stellantis 50B€ bailout by EU", "Kako je propao automobilski div", "Sta je poslo po zlu", par menadzera dobije otkaze sa debelim otpremninama, novi merger sa nekim tipa Reno, pa opet sve ispocetka nekoliko godina u debelom plusu do novog kolapsa.
User avatar
ElRe
Posts: 11143
Joined: 12/12/2011 11:28

#189 Re: Stellantis (FCA + PSA)

Post by ElRe »

Giorgio im vjerovatno treba za RAM modele u Americi.
Seawolf
Posts: 7798
Joined: 14/06/2012 22:59

#190 Re: Stellantis (FCA + PSA)

Post by Seawolf »

ElRe wrote: 09/07/2023 13:45 Giorgio im vjerovatno treba za RAM modele u Americi.
Ram ima šasiju.

Za Ram Pickup i za Jeep Wagoneer ide platforma STLA Frame.
User avatar
ElRe
Posts: 11143
Joined: 12/12/2011 11:28

#191 Re: Stellantis (FCA + PSA)

Post by ElRe »

https://www.autocar.co.uk/car-news/busi ... -13bn-deal

Haj lagano, još jedan brend pod Stellantisom :-D
User avatar
konektovan
Posts: 41304
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#192 Re: Stellantis (FCA + PSA)

Post by konektovan »

ElRe wrote: 27/10/2023 08:15 https://www.autocar.co.uk/car-news/busi ... -13bn-deal

Haj lagano, još jedan brend pod Stellantisom :-D
Samo rebadge i eto novca za stelantis.
Znaju ljudi praviti profit. :mrgreen:
User avatar
ElRe
Posts: 11143
Joined: 12/12/2011 11:28

#193 Re: Stellantis (FCA + PSA)

Post by ElRe »

Noviteti u Bursi



FL manjih modela

User avatar
ElRe
Posts: 11143
Joined: 12/12/2011 11:28

#194 Re: Stellantis (FCA + PSA)

Post by ElRe »

Image

Image

Image

Image
kravamuzara
Posts: 3952
Joined: 15/03/2022 11:18

#195 Re: Stellantis (FCA + PSA)

Post by kravamuzara »

Vrlo uzbudljivo, ista auta sa cetiri razlicita bedža.
User avatar
ElRe
Posts: 11143
Joined: 12/12/2011 11:28

#196 Re: Stellantis (FCA + PSA)

Post by ElRe »

Ducato ima MultiJet Euro 6E motor sa 120, 140 i 180 KS u kombinaciji sa MT6. AT8 ide kao opcije uz motore sa 140 KS i 180 KS.
E-Ducato ima 110 kWh bateriju za WLTP domet od 420 km.
User avatar
ElRe
Posts: 11143
Joined: 12/12/2011 11:28

#197 Re: Stellantis (FCA + PSA)

Post by ElRe »

kravamuzara wrote: 31/10/2023 12:16 Vrlo uzbudljivo, ista auta sa cetiri razlicita bedža.
I Toyota će dobiti svoj model u sve tri kategorije.
kravamuzara
Posts: 3952
Joined: 15/03/2022 11:18

#198 Re: Stellantis (FCA + PSA)

Post by kravamuzara »

ElRe wrote: 31/10/2023 12:21
kravamuzara wrote: 31/10/2023 12:16 Vrlo uzbudljivo, ista auta sa cetiri razlicita bedža.
I Toyota će dobiti svoj model u sve tri kategorije.
I sve sa divnim 1.2 žderom, nabijem autoindustriju :twisted:
User avatar
ElRe
Posts: 11143
Joined: 12/12/2011 11:28

#199 Re: Stellantis (FCA + PSA)

Post by ElRe »

kravamuzara wrote: 31/10/2023 12:50 I sve sa divnim 1.2 žderom, nabijem autoindustriju
hibrid
User avatar
sime_cipol
Posts: 16901
Joined: 20/12/2018 15:06
Location: Jedan grad, dva kluba. Jedan osnovala raja, drugi UDBA.
Grijem se na: Zdrvima
Vozim: Kola

#200 Re: Stellantis (FCA + PSA)

Post by sime_cipol »

Možda bude 1.2 sa lancem kao kod Fiata 600 :D
Post Reply