Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderator: anex

RJ57
Posts: 3384
Joined: 10/04/2017 15:12

#26127 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by RJ57 »

ja sam uvijek za više ulaza/izlaza nego za manje, ali petlja u nemili je stvarno maloumnost, potpuno nepotrebna.
User avatar
Haris.ba
Posts: 24806
Joined: 08/09/2005 20:08

#26128 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by Haris.ba »

RJ57 wrote: 18/03/2023 12:46 ja sam uvijek za više ulaza/izlaza nego za manje, ali petlja u nemili je stvarno maloumnost, potpuno nepotrebna.
Fudo izboksovao. Nek se i drugi ugledaju.
koBr
Posts: 15
Joined: 21/01/2020 12:41

#26129 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by koBr »

Samo teški optimisti, da ne kažem budale, mogu očekivati da će se u idućih 15/20 godina završiti ta planirana brza cesta kroz SBK do USK.

Treba biti realan i priznati da jedinu konekciju sa ostatkom države USK treba tražiti povezivanjem na budući autoput Bosanski Novi - Prijedor pa dalje na Doboj - Zenica - Sarajevo - Mostar.
Davno nekad sam već o tome pričao i spominjao i čudi me da niko od političara sa USK ne poteže tu temu.

AP Banja Luka - Prijedor je u izgradnji, ostatak do Bosanskog Novog je u fazi projektovanja, trenutno nemam informaciju gdje bi trebao završavati ali evo neku grubu trasu sam pružio od Novog do Bihaća.
Iznosi nepunih 60 km, od toga 20ak u manjem entitetu a ostatak u USK.

Image

Pa valjda smo zaslužili tih 40ak kilometara autoputa majka mu stara :bih:

+ ova opcija donosi mogućnost da se spoji i sama Velika Kladuša onda dalje sa tom brzom cestom što se trenutno spominje.
NecuVise
Posts: 2885
Joined: 10/01/2020 20:02

#26130 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by NecuVise »

Dakle kroz SBK nije realno za 20 godina ali je realno tih 60 kilometara za 5 godina? Vjeruješ li i ti sam u to što si napisao ili si ovdje po zadatku? Također, kroz SBK se ne pravi samo da se usk približi Sarajevu, već i da sam SBK bude bolje povezan unutra i ka dalje. Odvadite sa tom naučnom fantastijom o ap preko Banjaluci.
neki
Posts: 6687
Joined: 17/02/2005 07:57

#26131 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by neki »

Prije će se napraviti sve kroz sbk nego Prijedor -B. Novi
Sumnjam da će ikad išta biti i od bl-prijedor..
DebelinJoe
Posts: 1615
Joined: 03/03/2021 20:06

#26132 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by DebelinJoe »

koBr wrote: 18/03/2023 21:54 Samo teški optimisti, da ne kažem budale, mogu očekivati da će se u idućih 15/20 godina završiti ta planirana brza cesta kroz SBK do USK.

Treba biti realan i priznati da jedinu konekciju sa ostatkom države USK treba tražiti povezivanjem na budući autoput Bosanski Novi - Prijedor pa dalje na Doboj - Zenica - Sarajevo - Mostar.
Davno nekad sam već o tome pričao i spominjao i čudi me da niko od političara sa USK ne poteže tu temu.

AP Banja Luka - Prijedor je u izgradnji, ostatak do Bosanskog Novog je u fazi projektovanja, trenutno nemam informaciju gdje bi trebao završavati ali evo neku grubu trasu sam pružio od Novog do Bihaća.
Iznosi nepunih 60 km, od toga 20ak u manjem entitetu a ostatak u USK.

Image

Pa valjda smo zaslužili tih 40ak kilometara autoputa majka mu stara :bih:

+ ova opcija donosi mogućnost da se spoji i sama Velika Kladuša onda dalje sa tom brzom cestom što se trenutno spominje.
A sta ako međed iz Laktaša proglasi secesiju ili ne znam ni ja šta i stavi rampu? Da iz Zenice za Bihać idem preko B.Grahova?
User avatar
saravara
Posts: 263
Joined: 11/02/2012 14:20

#26133 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by saravara »

DebelinJoe wrote: 19/03/2023 00:01
koBr wrote: 18/03/2023 21:54 Samo teški optimisti, da ne kažem budale, mogu očekivati da će se u idućih 15/20 godina završiti ta planirana brza cesta kroz SBK do USK.

Treba biti realan i priznati da jedinu konekciju sa ostatkom države USK treba tražiti povezivanjem na budući autoput Bosanski Novi - Prijedor pa dalje na Doboj - Zenica - Sarajevo - Mostar.
Davno nekad sam već o tome pričao i spominjao i čudi me da niko od političara sa USK ne poteže tu temu.

AP Banja Luka - Prijedor je u izgradnji, ostatak do Bosanskog Novog je u fazi projektovanja, trenutno nemam informaciju gdje bi trebao završavati ali evo neku grubu trasu sam pružio od Novog do Bihaća.
Iznosi nepunih 60 km, od toga 20ak u manjem entitetu a ostatak u USK.

Image

Pa valjda smo zaslužili tih 40ak kilometara autoputa majka mu stara :bih:

+ ova opcija donosi mogućnost da se spoji i sama Velika Kladuša onda dalje sa tom brzom cestom što se trenutno spominje.
A sta ako međed iz Laktaša proglasi secesiju ili ne znam ni ja šta i stavi rampu? Da iz Zenice za Bihać idem preko B.Grahova?
onda će međed iz laktaša morati biti gavran pa da leti u istočni dio šumske....
koBr
Posts: 15
Joined: 21/01/2020 12:41

#26134 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by koBr »

NecuVise wrote: 18/03/2023 22:21 Dakle kroz SBK nije realno za 20 godina ali je realno tih 60 kilometara za 5 godina? Vjeruješ li i ti sam u to što si napisao ili si ovdje po zadatku? Također, kroz SBK se ne pravi samo da se usk približi Sarajevu, već i da sam SBK bude bolje povezan unutra i ka dalje. Odvadite sa tom naučnom fantastijom o ap preko Banjaluci.
Čuj po zadatku :-) U kojem svijetu vi živite pa vam svako mišljenje koje je oprečno vašem predstavlja nečiji zadatak :shock:
Jesam, bot sam SDA ili NIP stranke, biraj šta ti više odgovara :lol:

Nije realno jer od Lašvanske petlje do Ključa imaš 100 km, od kojih je također jedan dio kroz RS odnosno od Jezera kroz Mrkonjić Grad pa dalje do entitetske granice.
I za ovog geografa što spominje Zenicu - Bihać preko Grahova, ne znam da li je upoznat sa gore spomenutom činjenicom, ako Dodo stavi rampu nema prelaska ni kroz Mrkonjić Grad nego opet na Grahovo :izet:
DebelinJoe
Posts: 1615
Joined: 03/03/2021 20:06

#26135 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by DebelinJoe »

Image

Da se ja pitam, ja bih to ovako riješio i spojio USK i KS.
User avatar
fortaleza
Posts: 5588
Joined: 05/03/2012 23:16
Location: https://www.youtube.com/watch?v=Vh4QWmx50qA

#26136 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by fortaleza »

Neisplativo i nezgodno za graditi. Niti jedno veće mjesto između, a još u paraleli s hrvatskim autoputom.
User avatar
drug_profi
Posts: 50579
Joined: 16/07/2012 16:00

#26137 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by drug_profi »

Nema secesije niti ce je biti. Planirati puteve treba u okvirima drzave BiH.
DebelinJoe
Posts: 1615
Joined: 03/03/2021 20:06

#26138 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by DebelinJoe »

fortaleza wrote: 19/03/2023 17:27 Neisplativo i nezgodno za graditi. Niti jedno veće mjesto između, a još u paraleli s hrvatskim autoputom.
Između TZ i Sarajeva imaš Olovo i Kladanj, obje opštine u iz kategorije "sjest pa plakat". Imaš usput i mjesta kao što su Stupari i Srednje, sve jadno Imaš Halidovu pumpu u Semizovcu. I pored toga stalno se govori o povezivanju TZ i SA i neka se govori. Autoput se ne smije gledati iz prizme profitabilnosti nego kao kao koristan infrastrukturni projekt za dobro svih. Ja ne vidim razlog zašto ne povezati Bihać i Mostar dobrom cestom.
User avatar
sehohari
Posts: 8296
Joined: 22/03/2018 16:37
Location: Njemačka - Hercegovina - Izvor Bosne - Srce Bosne
Grijem se na: Lož ulje
Vozim: Fijaker
Horoskop: Lav

#26139 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by sehohari »

DebelinJoe wrote: 19/03/2023 21:52
fortaleza wrote: 19/03/2023 17:27 Neisplativo i nezgodno za graditi. Niti jedno veće mjesto između, a još u paraleli s hrvatskim autoputom.
Između TZ i Sarajeva imaš Olovo i Kladanj, obje opštine u iz kategorije "sjest pa plakat". Imaš usput i mjesta kao što su Stupari i Srednje, sve jadno Imaš Halidovu pumpu u Semizovcu. I pored toga stalno se govori o povezivanju TZ i SA i neka se govori. Autoput se ne smije gledati iz prizme profitabilnosti nego kao kao koristan infrastrukturni projekt za dobro svih. Ja ne vidim razlog zašto ne povezati Bihać i Mostar dobrom cestom.
Autoputem bi se povezala dva najveća populacijska bazena u Bosni i Hercegovini. TK i KS plus okolina broje haman pa milion ljudi.
Ne samo to, već se radi i o dva centra koja u ogromnoj mjeri gravitiraju jedan prema drugom: Sarajevo kao administrativno središte države i sjedište svih većih kompanija, banaka, institucija i tkd., a tuzlanski bazen kao najvećko industrijsko središte.

Povezivanje Bihaća i Mostara bukvalno nikakav efekat ne bi imao. Dva po svemu potpuno odvojena svijeta koja nikad nisu gravitirali jedan prema drugome. Da budemo iskreni, Bišćanima i ljudima iz Cazina bi 100x bilo bolje napraviti bolji put prema Hrvatskoj, jer pola tog kantona čine vikendaši koji se svakog petka vraćaju sa posla iz Slovenije.
Garantujem da bi dobar put od Karlovca do USK od tog regiona napravio jedan od prosperitetnijih dijelova države. Pola Cazina bi od jednom bilo na sat-sat i pol od kuće, stvorile bi se totalno drugačije mogućnosti.
User avatar
Haris.ba
Posts: 24806
Joined: 08/09/2005 20:08

#26140 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by Haris.ba »

sehohari wrote: 19/03/2023 22:05
Autoputem bi se povezala dva najveća populacijska bazena u Bosni i Hercegovini. TK i KS plus okolina broje haman pa milion ljudi.
Ne samo to, već se radi i o dva centra koja u ogromnoj mjeri gravitiraju jedan prema drugom: Sarajevo kao administrativno središte države i sjedište svih većih kompanija, banaka, institucija i tkd., a tuzlanski bazen kao najvećko industrijsko središte.
Kako Sarajevo i Tuzla gravitiraju jedan prema drugom? Trenutno promet preko magistrale je ocajan.

Mislim da se ne razumijemo sta znaci gravitirati.

Ni Bihacu i Tuzli ne treba nasusno spajanje sa Sarajevom. Bihacu treba spajanje sa A3 u Hrvatskoj, Tuzli spajanje sa Orasjem i A1 u Hrvatskoj (pa onda na Doboj).

Image
mistek
Posts: 3386
Joined: 23/05/2010 15:16

#26141 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by mistek »

Priča o spajanju Krajine preko Banja Luke je sebična, najblaže rečeno. Na stranu što se radi o potpunoj budalaštini u smislu puta do Bosanskog Novog, jer put do Bosanskog Novog je baš daleka budućnost. Brza cesta kroz SBK je nasušna potreba za SBK, a što je indirektno vezano za pola države. U svemu tome, ogromnu korist ima i Krajina.

Krajina bi se, barem u nekom normalnom roku, trebala pozabaviti samim sobom i gurati projekte da se u USK makar neke ceste modernizuju. Pored pomenute brze ceste od Bihaća prema sjeveru, ne bi bilo loše da cesta Sanski Most-Ključ bude modernizovana (ali kako je krenulo, zatvorit će je, bitno da mogu na autoput prema Prijedoru), a eto i bilo kakva modernizacija u smislu Bihać-Bosanska Krupa-Sanski Most.

Što se Tuzle tiče, Tuzli je potrebno sve, ali ne radi se ništa. Potrebna je veza i sa Orašjem, potrebna je veza i sa Dobojem, a najviše ona sa Sarajevom. I smiješno je nazivati Olovo i Kladanj opštinama iz kategorije "sjesti i plakati" naspram eto opština u USK :D Prema indeksu razvijenosti općina u FBiH: Bužim 0,55, Ključ 0,57, Bosanski Petrovac 0,64, Sanski Most 0,64, Kladanj 0,64, Velika Kladuša 0,66, Cazin 0,69, Bosanska Krupa 0,69, Olovo 0,74. Kako onda nazvati opštine u USK?
User avatar
emotivac
Posts: 1612
Joined: 01/03/2013 14:24

#26142 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by emotivac »

Putnikovo brdo - Medakovo

ImageImageImageImageImageImage
User avatar
emotivac
Posts: 1612
Joined: 01/03/2013 14:24

#26143 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by emotivac »

ImageImageImage
Dr Arsla
Posts: 1182
Joined: 05/01/2013 16:16

#26144 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by Dr Arsla »

Kad Turci napadaju onih 20 KM ?
User avatar
studiorum_tuzlaensis
Posts: 5949
Joined: 08/07/2015 11:06
Location: dogodine u Mariupolju

#26145 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by studiorum_tuzlaensis »

Imaćemo brzu cestu za par godina do Nević polja tj. na 7km od Travnika. Dalje se nije ni projektovalo niti mrdnulo od studije izvodljivosti jer jednostavno nema dovoljno saobraćaja (pogledajte sliku što je neko gore postavio, iza Turbeta uopće nema saobraćaja osim tranzita). Ima većih prioriteta u FBiH, treba biti realan.


Jajce se ipak mora uvezati skorije zbog tranzita prema Banja Luci i Bihaću kao i veza prema Livnu i Hercegovini kroz Šipovo. Put samom dolinom Vrbasa, Plivsko jezero, tranzit kroz D. Vakuf i prevoj Komar su ipak prevaziđeni za brz protok roba i ljudi iako nije opterećen, LOŠ je i SPOR i OPASAN. Put preko Vlasica za BL je ipak za putnička auta i nije prohodan kako treba do 4 mjeseca godišnje.

Da ima države, i strateškog planiranja, radila bi se već sutra. Travnik-Jajce ide nova trasa ionako, odustalo se od proširenja starog austrougraskog tunela kroz Komar i nema smisla gurati brz cestu u kanjon Vvrbasa. Prijedlog je u studiji da brza cesta skrene u Tubretu prema Karauli podno Vlašića i tunelom cca 5km ispod sela Hamamdžića dođe nadomak već Jajca. Ovim se se put Travnik-Jajce skratio skoro duplo do 25-30km i Krajina značajno uvezala.

Cesta Ključ- B- Petrovac - Bihać je solidna, tu se prži 100+ ionako. Sređeno je Lanište još srediti uspon Ripač na ulazu i to je to. Nemamo kapacitete da napravimo autoput u bliskoj budućnosti ali sigurno imamo da ubrzamo saobraćaj.

Image
mistek
Posts: 3386
Joined: 23/05/2010 15:16

#26146 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by mistek »

Ma generlano samo treba takve stvari odraditi na našim putevima. Neke stvari nije lahko riješiti. Meni recimo ni obilaznica Travnika nije jasna, ali valjda jer ne poznajem teren. Ili mogućnost da se Jajce nekako pređe. Ali, jasno je da taj put dolinom Rike od Turbeta do Jajca svodi Sarajevo-Jajce na 130km, gdje bi praktično 90% bila AC ili BC, s mogućnošću da čak to bude samo sat i po (a Banja Luku svakako na manje od 3h i tim pravcem). Doduše, po meni, najgori dio puta dalje je Jajce-Jezero. Ono je užas, usko, krivudavo, ali i tu mi se čini da cesta može ići sjevernije (mada je linija entiteta tu, pa je vjerovatno teže sve).

Ista stvar je na putu Sarajevo-Tuzla, gdje bi par korekcija drastično popravilo stvari (obilaznica Živinica, tunel dužine otprilike 2km nakon Kladnja do Gojakovića, treća traka na usponima i sl.). Isto ko što je riješeno Stolac-Neum.
costacurta
Posts: 3510
Joined: 05/05/2005 08:25

#26147 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by costacurta »

mistek wrote: 22/03/2023 23:39

Ista stvar je na putu Sarajevo-Tuzla, gdje bi par korekcija drastično popravilo stvari (obilaznica Živinica, tunel dužine otprilike 2km nakon Kladnja do Gojakovića, treća traka na usponima i sl.). Isto ko što je riješeno Stolac-Neum.
:thumbup:
Nikakva brza cesta ili autoput Tz-Sa nije potrebna, to što kažeš bilo bi sasvim dovoljno. Par Korekcij na horor putu od Đurđevika do Kladnja (Karaule), ispraviti par krivina, treću traku za spora vozila i to je dovoljno.
Ali Tuzla vapi za izmiještanjem tranzita kroz grad. Južna magistrala sa svim onim semaforima je zlo. Frekvencija saobraćaja je nevjerovatna i iskreno ne zna koji pravac je urgentnije da se nešto počne raditi, Kalesija, Doboj ili Orašje. Strava i užas :roll: plus još gužve prema aerodromu. Ima posla ko u priči.
Evo Irfana su nam imenovali za premijera sad će on sa svojih 12 Japanaca da unese renesansu u izgradnji na TK
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#26148 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by So What! »

Izgradnja autoputa Bijeljina - Rača - 20. 03. 2023. @ medi84 (Skyscrapercity forum) / Sentinel

Image
User avatar
So What!
Posts: 11155
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#26149 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by So What! »

Do sada dva najbolja snimka sa dionice Zvirovići - Počitelj:



User avatar
tvojkomsija
Posts: 1478
Joined: 21/04/2014 17:59

#26150 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by tvojkomsija »

Kakva je situacija sa spajanjem Zenica i Zepca ?

Ima li pomaka i kad se ocekuje kraj radova?

Ta cesta ce cijelom ZDK masovno skratiti put do Sarajeva
Post Reply