Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderator: anex

User avatar
escobar__
Posts: 8885
Joined: 07/06/2010 22:48
Location: 🇪🇺

#26001 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by escobar__ »

Valjda vi javna preduzeća trebalo da gledaju opći interes, te realne potrebe prilikom planiranja i izgradnje auto i brzih cesta, a ne da se sve gleda kroz prizmu stranke, izbora i generalno toga ko će više vući na svoju stranu.

Ne znam zašto normalizujete takve budalaštine.
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#26002 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by So What! »

escobar__ wrote: 05/03/2023 11:12 Valjda vi javna preduzeća trebalo da gledaju opći interes, te realne potrebe prilikom planiranja i izgradnje auto i brzih cesta, a ne da se sve gleda kroz prizmu stranke, izbora i generalno toga ko će više vući na svoju stranu.

Ne znam zašto normalizujete takve budalaštine.
Takvi projekti su oduvijek bili predmet politickog lobija, pogotovo u zemlji poput nase.

Ti pricas sa stanovista neke utopije, koja u tom obliku mozda postoji u nekim nordijskim zemljama.

Uvijek treba ponavljati, politicki establisment je samo ogledalo vecine stanovnistva u jednom demokratskom drustvu.

U Tuzlanskom kantonu, ljudima ocigledno ceste nisu prioritet, jer tamo manje vise pobjedjuju isti.

Kada je Enver Bijedic, bio federalni ministar prometa i komunikacija, zapoceti su radovi na tunelu Karaula kao i Zapadnog prilaza.

Njegov kasniji politicki put je nazalost postao lakrdija, ali je definitivno mozda i jedini politicar iz TK, koji je dosao na tako vaznu poziciju i donio neke promjene.
costacurta
Posts: 3515
Joined: 05/05/2005 08:25

#26003 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by costacurta »

:-?
So What! wrote: 05/03/2023 13:04
escobar__ wrote: 05/03/2023 11:12 Valjda vi javna preduzeća trebalo da gledaju opći interes, te realne potrebe prilikom planiranja i izgradnje auto i brzih cesta, a ne da se sve gleda kroz prizmu stranke, izbora i generalno toga ko će više vući na svoju stranu.

Ne znam zašto normalizujete takve budalaštine.

U Tuzlanskom kantonu, ljudima ocigledno ceste nisu prioritet, jer tamo manje vise pobjedjuju isti.

Kada je Enver Bijedic, bio federalni ministar prometa i komunikacija, zapoceti su radovi na tunelu Karaula kao i Zapadnog prilaza.

Njegov kasniji politicki put je nazalost postao lakrdija, ali je definitivno mozda i jedini politicar iz TK, koji je dosao na tako vaznu poziciju i donio neke promjene.
E jbga sad. Nisu jedni te isti, mijenjali se ali se prema narativu odgovornost prebacuje na viši nivo.
Uhljupi seljački sa područja TK nesposobni da se uhvate u koštac su proizvod SDA vladavine, sa kupljenom diplomom on nije nizašta drugo osim za nerađenja ništa.
Ni kriva ni dužna npr Elzina uzima pare u državnom parlamentu, koje su kvalifikacije Softića ili biologa Salkiča? A tek mašinac Novalić priča je posebna. Niti portir Begić ili Iračanin Mešalić nisu daleko od ničega
Enver Bijedić jeste pokrenuo nešto ali ni to NEŠTO nije ni danas završeno.......
Elem, jbeš narod na TK. Ne znamo mi voziti uređenom cestom. Samo Nek se gradi po ercegovini i kršu.
Vidi ovo:
Projekt Big Circle Line, koji je koštao oko 6,6 milijardi dolara za izgradnju, jedan je od najvećih infrastrukturnih projekata u Rusiji posljednjih desetljeća. S dužinom od 70 kilometara i ima 31 nove metro stanice,
:lol:
70km tunela bato moj sve sa metro stanicama i komplet infrastrukturom košta manje nego 100km do sad izgrađenog autoputa u FBiH :izet:
izvrsni direktor
Posts: 9376
Joined: 20/12/2018 16:11

#26004 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by izvrsni direktor »

escobar__ wrote: 05/03/2023 11:12 Valjda vi javna preduzeća trebalo da gledaju opći interes, te realne potrebe prilikom planiranja i izgradnje auto i brzih cesta, a ne da se sve gleda kroz prizmu stranke, izbora i generalno toga ko će više vući na svoju stranu.

Ne znam zašto normalizujete takve budalaštine.
I ja se konstantno cudim ovome. Niko ne trazi od javnih preduzeca da realno i strucno utvrde potrebe stanovnika i drzave, vec svi legalizuju lobiranja i nekakve ucjene jbt.
Propali smo kao narod, pogresne vrijednosti se forsiraju, dcijest nikakva jbt
neki
Posts: 6701
Joined: 17/02/2005 07:57

#26005 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by neki »

costacurta wrote: 05/03/2023 17:10
Projekt Big Circle Line, koji je koštao oko 6,6 milijardi dolara za izgradnju, jedan je od najvećih infrastrukturnih projekata u Rusiji posljednjih desetljeća. S dužinom od 70 kilometara i ima 31 nove metro stanice,
:lol:
70km tunela bato moj sve sa metro stanicama i komplet infrastrukturom košta manje nego 100km do sad izgrađenog autoputa u FBiH :izet:
Jesi li siguran da je na dosad otvorene dionice potrošeno preko 12 milijardi KM???
Ja mislim da je ipak bar četri puta manje
User avatar
Haris033
Posts: 3865
Joined: 02/02/2005 07:07
Location: Sarajevo
Contact:

#26006 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by Haris033 »

Ima li kakvih prijedloga da se autoputem povežu Bihać i Prijedor? Tim potezom bi najlakše spojili Krajinu sa Sarajevom..
User avatar
escobar__
Posts: 8885
Joined: 07/06/2010 22:48
Location: 🇪🇺

#26007 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by escobar__ »

So What! wrote: 05/03/2023 13:04
escobar__ wrote: 05/03/2023 11:12 Valjda vi javna preduzeća trebalo da gledaju opći interes, te realne potrebe prilikom planiranja i izgradnje auto i brzih cesta, a ne da se sve gleda kroz prizmu stranke, izbora i generalno toga ko će više vući na svoju stranu.

Ne znam zašto normalizujete takve budalaštine.
Takvi projekti su oduvijek bili predmet politickog lobija, pogotovo u zemlji poput nase.

Ti pricas sa stanovista neke utopije, koja u tom obliku mozda postoji u nekim nordijskim zemljama.

Uvijek treba ponavljati, politicki establisment je samo ogledalo vecine stanovnistva u jednom demokratskom drustvu.

U Tuzlanskom kantonu, ljudima ocigledno ceste nisu prioritet, jer tamo manje vise pobjedjuju isti.

Kada je Enver Bijedic, bio federalni ministar prometa i komunikacija, zapoceti su radovi na tunelu Karaula kao i Zapadnog prilaza.

Njegov kasniji politicki put je nazalost postao lakrdija, ali je definitivno mozda i jedini politicar iz TK, koji je dosao na tako vaznu poziciju i donio neke promjene.
U tom slučaju treba kantonima prepustiti sve, pa nek se svaki snalazi kako zna i umije - kantoni upravljaju komplet cestogradnjom na svom teritoriju i odgovorni su za njih, entitetski nivo ne treba i vozdra.
User avatar
Haris.ba
Posts: 24900
Joined: 08/09/2005 20:08

#26008 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by Haris.ba »

escobar__ wrote: 05/03/2023 17:30 U tom slučaju treba kantonima prepustiti sve, pa nek se svaki snalazi kako zna i umije - kantoni upravljaju komplet cestogradnjom na svom teritoriju i odgovorni su za njih, entitetski nivo ne treba i vozdra.
Pa nije losa ideja.
Dr Arsla
Posts: 1189
Joined: 05/01/2013 16:16

#26009 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by Dr Arsla »

Zdravstvo, školstvo, Mup itd je u nadležnosti kantona pa mogla bi i cestogradnja. A najbolje je i ukinut Federaciju, koji će nam qurac uopšte
User avatar
Haris.ba
Posts: 24900
Joined: 08/09/2005 20:08

#26010 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by Haris.ba »

Dr Arsla wrote: 05/03/2023 19:14 Zdravstvo, školstvo, Mup itd je u nadležnosti kantona pa mogla bi i cestogradnja. A najbolje je i ukinut Federaciju, koji će nam qurac uopšte
Da Nermin ne bude na birou.
Dr Arsla
Posts: 1189
Joined: 05/01/2013 16:16

#26011 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by Dr Arsla »

Haris.ba wrote: 05/03/2023 20:08
Dr Arsla wrote: 05/03/2023 19:14 Zdravstvo, školstvo, Mup itd je u nadležnosti kantona pa mogla bi i cestogradnja. A najbolje je i ukinut Federaciju, koji će nam qurac uopšte
Da Nermin ne bude na birou.
Tuzla radi Sarajevo se gradi. Glavni razlog postojanja Federacije. Godinama bio diskriminatorski ponder 2 za KS gdje je samo Tk ostećen za najmanje 500 miliona KM ili čitav jedan godišnji budžet
bitangeIprinceze
Posts: 4439
Joined: 29/01/2018 22:14

#26012 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by bitangeIprinceze »

Dr Arsla wrote: 05/03/2023 19:14 A najbolje je i ukinut Federaciju, koji će nam qurac uopšte
I RS ukinuti, zajedno. Apsolutno se slažem. :thumbup: Mislim da i 99% forumaša ima isto mišljenje kao i bar 51% stanovnika RS-a. :D
User avatar
Login77777
Posts: 8695
Joined: 18/05/2021 09:11

#26013 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by Login77777 »

Dr Arsla wrote: 05/03/2023 20:12
Haris.ba wrote: 05/03/2023 20:08

Da Nermin ne bude na birou.
Tuzla radi Sarajevo se gradi. Glavni razlog postojanja Federacije. Godinama bio diskriminatorski ponder 2 za KS gdje je samo Tk ostećen za najmanje 500 miliona KM ili čitav jedan godišnji budžet
A zar mislis da bi pare ulozili u nesto drugo nego budzetske uhljebe…
User avatar
sehohari
Posts: 8296
Joined: 22/03/2018 16:37
Location: Njemačka - Hercegovina - Izvor Bosne - Srce Bosne
Grijem se na: Lož ulje
Vozim: Fijaker
Horoskop: Lav

#26014 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by sehohari »

Dr Arsla wrote: 05/03/2023 20:12
Haris.ba wrote: 05/03/2023 20:08

Da Nermin ne bude na birou.
Tuzla radi Sarajevo se gradi. Glavni razlog postojanja Federacije. Godinama bio diskriminatorski ponder 2 za KS gdje je samo Tk ostećen za najmanje 500 miliona KM ili čitav jedan godišnji budžet
Eto, dobili ste od zlih Sarajlija pare, gdje su projekti?
User avatar
Haris.ba
Posts: 24900
Joined: 08/09/2005 20:08

#26015 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by Haris.ba »

sehohari wrote: 05/03/2023 20:15 Eto, dobili ste od zlih Sarajlija pare, gdje su projekti?
Crtaju se. Nisu im ni to Sarajlije dale.

Ljudi radili 30 godina za ponder za Sarajevo, nisu imali vremena za crtanje.
User avatar
Mishelinke
Posts: 2360
Joined: 16/01/2023 10:01

#26016 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by Mishelinke »

Haris033 wrote: 05/03/2023 02:43
So What! wrote: 03/03/2023 20:33 Trenutna situacija, naslovi "pretvorit cemo Federaciju veliko gradiliste", tek sada mozda malo ima smisla:

Image

Izgrađeno i u prometu | Built, in use ~ 223 km
A1/Vc: Svilaj-Odžak - 10 km
A1/Vc: Zenica sjever-Bradina - 98,5 km
A1/Vc: Međugorje-Bijača - 10,3 km
E761: Sarajevo Bypass (Lot2) - 4,7 km
E661: Sava-Klašnice - 34 km
A91: Mahovljani-Rudanka - 78 km

Izgrađeno, nije u prometu | Built, not in use ~ 8 km
A1/Vc: Počitelj-Buna - 7,2 km
E661: most Gradiška - 0,7 km

U izgradnji | Under construction ~ 135 km
A1/Vc: Zvirovići-Počitelj - 10,8 km
A1/Vc: most Počitelj - 1 km
A1/Vc: Zenica sjever-Vraca - 2 km
A1/Vc: tunel Zenica - 2,7 km
A1/Vc: Ponirak-Vranduk - 5,3 km
A1/Vc: Vranduk-Nemila - 5,67 km
A1/Vc: Nemila-Poprikuše - 5,5 km
A1/Vc: Putnikovo brdo - Rudanka 5,6 km
A1/Vc: Medakovo - Putnikovo Brdo 8,5 km
A1/Vc: Ozimice - Medakovo 21,3 km
Bijeljina - Rača 20 km
most Rača - 0,6 km
Banja Luka - Prijedor 42 km
BC1/E661: Vitez - Nević Polje 4,8 km
Kako jadno ova mapa izgleda..
Pogotovo kada vidiš da Tz bazen nema ni km autoputa.
Pa za koga glasaju u Tuzli???
Njima u predizbornim kampanjama prioritetno treba da bude izgradanja autoputeva prema Sarajevu i granici sa Hr.
Ko to vlada u Tuzli i kakvi su to glasači..
Wtf i Bože sačuvaj :sad:
Pa ni pruga im nije elektrificirana, još voze parnjače i dizelke, kao da su 1950-te godine.

Cesta od Kladnja do Tuzle je ista kao malo bolji makadam. Sve u svemu, katastrofa živa.

Ali kad pogledaš kome daju najviše glasova, nisu bolje ni zaslužili. Nek se pate, briga me.
Dr Arsla
Posts: 1189
Joined: 05/01/2013 16:16

#26017 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by Dr Arsla »

Haris.ba wrote: 05/03/2023 20:17
sehohari wrote: 05/03/2023 20:15 Eto, dobili ste od zlih Sarajlija pare, gdje su projekti?
Crtaju se. Nisu im ni to Sarajlije dale.

Ljudi radili 30 godina za ponder za Sarajevo, nisu imali vremena za crtanje.
Nismo mi nista dobili. To su nase pare koje je KS godinama uzimao. Tek od ove 2023 godine ponder se smanjuje na 1.5, iduce na 1.4 i 2025 na 1.3 i ostace tako.
User avatar
sehohari
Posts: 8296
Joined: 22/03/2018 16:37
Location: Njemačka - Hercegovina - Izvor Bosne - Srce Bosne
Grijem se na: Lož ulje
Vozim: Fijaker
Horoskop: Lav

#26018 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by sehohari »

Dr Arsla wrote: 05/03/2023 20:23
Haris.ba wrote: 05/03/2023 20:17

Crtaju se. Nisu im ni to Sarajlije dale.

Ljudi radili 30 godina za ponder za Sarajevo, nisu imali vremena za crtanje.
Nismo mi nista dobili. To su nase pare koje je KS godinama uzimao. Tek od ove 2023 godine ponder se smanjuje na 1.5, iduce na 1.4 i 2025 na 1.3 i ostace tako.
Eto, vraćene su vam pare.
Valjda će vam sada političari umjesto A5 vozati A8 "službena vozila".
User avatar
drug_profi
Posts: 50614
Joined: 16/07/2012 16:00

#26019 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by drug_profi »

Haris033 wrote: 05/03/2023 17:26 Ima li kakvih prijedloga da se autoputem povežu Bihać i Prijedor? Tim potezom bi najlakše spojili Krajinu sa Sarajevom..
Mislim da je to ono očigledno. Svakako će se nekad i napraviti, ali prvo da Prijedor dođe do Banja Luke.
Kasnije mozda sa HR dogovarati spoj na njihovu mrezu autocesta. Preko Like ili prema Karlovcu.
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#26020 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by So What! »

escobar__ wrote: 05/03/2023 17:30U tom slučaju treba kantonima prepustiti sve, pa nek se svaki snalazi kako zna i umije - kantoni upravljaju komplet cestogradnjom na svom teritoriju i odgovorni su za njih, entitetski nivo ne treba i vozdra.
Na forumu si dugo, znam da si mnogo ozbiljniji forumas od ove price.
Dr Arsla
Posts: 1189
Joined: 05/01/2013 16:16

#26021 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by Dr Arsla »

sehohari wrote: 05/03/2023 20:41
Dr Arsla wrote: 05/03/2023 20:23

Nismo mi nista dobili. To su nase pare koje je KS godinama uzimao. Tek od ove 2023 godine ponder se smanjuje na 1.5, iduce na 1.4 i 2025 na 1.3 i ostace tako.
Eto, vraćene su vam pare.
Valjda će vam sada političari umjesto A5 vozati A8 "službena vozila".
Na Tk sluzbena vozila su octavie. Audi su ipak za Ks :mrgreen:
User avatar
sehohari
Posts: 8296
Joined: 22/03/2018 16:37
Location: Njemačka - Hercegovina - Izvor Bosne - Srce Bosne
Grijem se na: Lož ulje
Vozim: Fijaker
Horoskop: Lav

#26022 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by sehohari »

Dr Arsla wrote: 05/03/2023 22:28
sehohari wrote: 05/03/2023 20:41

Eto, vraćene su vam pare.
Valjda će vam sada političari umjesto A5 vozati A8 "službena vozila".
Na Tk sluzbena vozila su octavie. Audi su ipak za Ks :mrgreen:
Ok, sad će umjesto Octavie biti Superb :mrgreen:
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#26023 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by So What! »

costacurta wrote: 05/03/2023 17:10 Vidi ovo:
Projekt Big Circle Line, koji je koštao oko 6,6 milijardi dolara za izgradnju, jedan je od najvećih infrastrukturnih projekata u Rusiji posljednjih desetljeća. S dužinom od 70 kilometara i ima 31 nove metro stanice,
:lol:
70km tunela bato moj sve sa metro stanicama i komplet infrastrukturom košta manje nego 100km do sad izgrađenog autoputa u FBiH :izet:
Ono sto je prvenstveno veliki problem u nasem drustvu je kojom brzinom se neka dezinformacija moze da se prosiri i koliko ljudi moze olahko da povjeruje u istu. Zatim je veliki problem, ako, pa cak iako na dezinformaciju odgovorisi ispravnom informacijom, tesko je ponovo uvjeravati ljude u istinu.

Nije problem ne znati, problem je vjerovati da vladas informacijama i samouvjereno koristis takve informacije u diskusiji. Nedavno smo imali primjer Harisa Zahiragica i trolejbusa, kada je cak ponudio i ostavku, ako vidi 20 novih trolejbusa u Sarajevu. Odgovor je dobio ekspresno, ali ostavku dao naravno nije, pa cemo ga nazalost morati slusati.

Cijela BiH ima vanjskog duga oko 8,5 milijardi dolara, sto znaci svega dvije vise od ukupne cijene tog novog metroa u Moskvi. O toj cifri vanjskog duga smo pisali vise puta ovdje, sto znaci da mi ni teoretski toliki novac nismo mogli ulupati u autoputeve.

Evo, 102 kilometra su od petlje Donja Gracanica do Petlje Bradina, razvrstano po ugovorima za svaku dionicu koja je radjena izmedju.

Ukupna cijena kostanja ovih 102 kilometra je 1 milijarda i 38 miliona eura sa PDV-om. Istini za volju, ovo je najjeftinija trecina koridora Vc kroz nasu zemlju, ali i dalje ni blizu cijene od 6,6 milijardi dolara.

Tunel Zenica - Donja Gračanica (3,9 km) - 67,40 miliona €
Donja Gračanica - Klopče (5,78 km) - 107,90 miliona €
Klopče - Drivuša (2,23 km) - 33,50 miliona €
Drivuša - Gorica (3,50 km) - 24,00 miliona €
Gorica - Bilješevo (Tunel Zenica) (3,10 km) - 62,00 miliona €
Bilješevo - Kakanj (9,6 km) - 52,00 miliona €
Kakanj - Dobrinje (9,4 km) - 32,20 miliona €
Dobrinje - Visoko (7,6 km) - 25,40 miliona €
Visoko - Podlugovi (8,5 km) - 29,00 miliona €
Podlugovi Jošanica (11,5 km) - 25,00 miliona €
Jošanica - Butila (5,7 km) - 56,70 miliona €
Butila - Vlakovo (3,9 km) - 18,30 miliona €
Vlakovo - Lepenica (10,2 km) - 178,70 miliona €
Lepenica - Suhodol (5,5 km) - 75,60 miliona €
Suhodol Tarčin (4,7 km) - 115,10 miliona €
Tarčin - Tunel Ivan (4,9 km) - 77,90 miliona €
Tunel Ivan (2 km) - 57,60 miliona €
costacurta
Posts: 3515
Joined: 05/05/2005 08:25

#26024 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by costacurta »

Mishelinke wrote: 05/03/2023 20:18
Pa ni pruga im nije elektrificirana, :lol: još voze parnjače i dizelke, kao da su 1950-te godine.

Cesta od Kladnja do Tuzle je ista kao malo bolji makadam. Sve u svemu, katastrofa živa.

Ali kad pogledaš kome daju najviše glasova, nisu bolje ni zaslužili. Nek se pate, briga me.
Kako tako bem mu misha?
Kome ste to VI davali glasove 30 godina pa imate longitutdinale, obilaznice, trolejbuse, tramvaje, prugu renoviranu ELKTRIFICIRANU, autoput od Vogošće do Tarčina? Zar nije Dino od neki dan većina u kantonu, do sad vedrili i oblačili u Mehmeda Spahe. Zar to nije ista adresa HQ ovim "našim" TK inelektualcima?
Zaebant si ti neki :thumbup:
User avatar
Haris.ba
Posts: 24900
Joined: 08/09/2005 20:08

#26025 Re: Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Post by Haris.ba »

Cuo sam provjerenu informaciju da ce aerodrom Tuzla odbiti pare od aerodroma Sarajevo.

Kazu, nece nama Sarajevo placati izgradnju aerodroma. :bih:

Prvo to da se rijesi, pa onda autoput. Prioriteti....
Post Reply