Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Dany97 wrote: ↑26/05/2022 11:39
Sta mislite jel se moze naci kakav dizelas do 3500KM?,da nije preskup za odrzavanje (dijelovi),i ne velike potrosac
Znaci pocetnicki auto,polozio prije par mjeseci.
Ili su te pare za dizelasa opet male?uzeo bi benzinca ali jbg kad nisam nikad sjeo u benzinca za volan...Malo mi glupo i to danas u autoskolama,sve se uci kako voziti dizelasa,"ne dodavaj gasa dok ne pustis kvacilo skroz,krenut ce on sam bez gasa"po meni nebi bilo lose da cak i u dizelasima instruktori obucavaju po principu benzinca.Sta neko zeli uzme benzinca i kasnije prc...i dodatna gnjavaza i tebi,a i nekome drugom ako ga nadjes da ti objasni.
Ili ima i slucaja da uzmu i dodatne casove na benzincu....
Sta se ba bojite bezninca. Ugasi se pa sta. Sjedi malo na parking, kreni-stani desetak puta i naucices.
Ni ja to ne kontam, nije nuklearna fizika, a puno ljudi se boji.
Malo vise gasa i to je to, ako se i ugasi nista strasno.
Ja bih najradije sebi iduci auto uzeo da je benzinac, najvise zbog mirnijeg i ljepseg rada motora, ali kad je kod nas tesko naci benzinca solidne snage.
Ateista wrote: ↑26/05/2022 12:11
Ni ja to ne kontam, nije nuklearna fizika, a puno ljudi se boji.
Malo vise gasa i to je to, ako se i ugasi nista strasno.
Ja bih najradije sebi iduci auto uzeo da je benzinac, najvise zbog mirnijeg i ljepseg rada motora, ali kad je kod nas tesko naci benzinca solidne snage.
Sad ce se i to promijeniti sa turbobenzincima koji polako preuzimaju trziste
Ateista wrote: ↑26/05/2022 12:11
Ni ja to ne kontam, nije nuklearna fizika, a puno ljudi se boji.
Malo vise gasa i to je to, ako se i ugasi nista strasno.
Ja bih najradije sebi iduci auto uzeo da je benzinac, najvise zbog mirnijeg i ljepseg rada motora, ali kad je kod nas tesko naci benzinca solidne snage.
Sad ce se i to promijeniti sa turbobenzincima koji polako preuzimaju trziste
Da, dizeli se polako ali sigurno izbacuju zbog ekoloskih normi, trebace vremena dok se to prenese i kod nas na trziste polovnjaka, ali doci ce vremenom.
Dany97 wrote: ↑26/05/2022 11:39
Sta mislite jel se moze naci kakav dizelas do 3500KM?,da nije preskup za odrzavanje (dijelovi),i ne velike potrosac
Znaci pocetnicki auto,polozio prije par mjeseci.
Ili su te pare za dizelasa opet male?uzeo bi benzinca ali jbg kad nisam nikad sjeo u benzinca za volan...Malo mi glupo i to danas u autoskolama,sve se uci kako voziti dizelasa,"ne dodavaj gasa dok ne pustis kvacilo skroz,krenut ce on sam bez gasa"po meni nebi bilo lose da cak i u dizelasima instruktori obucavaju po principu benzinca.Sta neko zeli uzme benzinca i kasnije prc...i dodatna gnjavaza i tebi,a i nekome drugom ako ga nadjes da ti objasni.
Ili ima i slucaja da uzmu i dodatne casove na benzincu....
Ne bih ja isključio benzinca. I ja sam položio na dizelašu i poslije pauze od skoro dvije godine kupio benzinca. Dan-dva se prilagođavao (više zbog pauze) i poslije normalno vozio.
Dany97 wrote: ↑26/05/2022 11:39
Sta mislite jel se moze naci kakav dizelas do 3500KM?,da nije preskup za odrzavanje (dijelovi),i ne velike potrosac
Znaci pocetnicki auto,polozio prije par mjeseci.
Ili su te pare za dizelasa opet male?uzeo bi benzinca ali jbg kad nisam nikad sjeo u benzinca za volan...Malo mi glupo i to danas u autoskolama,sve se uci kako voziti dizelasa,"ne dodavaj gasa dok ne pustis kvacilo skroz,krenut ce on sam bez gasa"po meni nebi bilo lose da cak i u dizelasima instruktori obucavaju po principu benzinca.Sta neko zeli uzme benzinca i kasnije prc...i dodatna gnjavaza i tebi,a i nekome drugom ako ga nadjes da ti objasni.
Ili ima i slucaja da uzmu i dodatne casove na benzincu....
Ne znam zašto instruktorai ovako uče kandidate. I ja sam obuku i polaganje odradio na dizelašu (godl 2 1.6 D) ali me je učio da istovremeno puštam kvačilo i dodajem gas. OK, nije tad bilo elektronike da popravi pogrešno kretanje sa mjesta ali zato nismo kretali cijelu vječnost nego normalno.
Sta se ba bojite bezninca. Ugasi se pa sta. Sjedi malo na parking, kreni-stani desetak puta i naucices.
Ni ja to ne kontam, nije nuklearna fizika, a puno ljudi se boji.
Malo vise gasa i to je to, ako se i ugasi nista strasno.
Ja bih najradije sebi iduci auto uzeo da je benzinac, najvise zbog mirnijeg i ljepseg rada motora, ali kad je kod nas tesko naci benzinca solidne snage.
Da. Da bi imao iole neki ugođaj u dizelašu maltene ti treba premium sa dobromizolacijom dok to imaš sa skoro svakim benzincem. Jedina dobra stvar sa P206 mi je bila što nekad nisam znao da mi motor radi dok na leru čekam zeleno na semaforu. Par puta mi se desilo da ga pokušavam upaliti dok motor radi - i čuo onaj "divni" zvuk krčanja. Problem su bili mala kubikaža i mala snaga pa je vožnja više od dvije osobe bila mučenje.
Sad ce se i to promijeniti sa turbobenzincima koji polako preuzimaju trziste
Da, dizeli se polako ali sigurno izbacuju zbog ekoloskih normi, trebace vremena dok se to prenese i kod nas na trziste polovnjaka, ali doci ce vremenom.
Meni su najprivlačniji ovi plug-in hibridi: benzinac sa elektromotorom. Jednostavni atmosferski benzinci sa podrškom elektromotora i malom baterijom, taman da ne troši mnogo a snagu i obrtni moment uvijek može da poboljša elektromotor. Ako sam dobro shvatio princip, elektromotori mogu pomoći više nego turbopunjač.
Leopard_SA wrote: ↑26/05/2022 12:19
Sad ce se i to promijeniti sa turbobenzincima koji polako preuzimaju trziste
samo 2.0+
ove 1.2 kosilice su smijesne....
Po meni je bitnije da je turbo nego sama kubikaza. Vozio sam u par dana dva slabija auta, jedan benzin atm a drugi turbo dizel, zvanicno benzinac ima malo vecu snagu u kw ali je osjecaj u turbo dizelu bio puno bolji, vjerovatno zbog obrtnog momenta, oba auta su tu negdje po tezini, cak je ovaj dizel bio i malo tezi.
Da, dizeli se polako ali sigurno izbacuju zbog ekoloskih normi, trebace vremena dok se to prenese i kod nas na trziste polovnjaka, ali doci ce vremenom.
Meni su najprivlačniji ovi plug-in hibridi: benzinac sa elektromotorom. Jednostavni atmosferski benzinci sa podrškom elektromotora i malom baterijom, taman da ne troši mnogo a snagu i obrtni moment uvijek može da poboljša elektromotor. Ako sam dobro shvatio princip, elektromotori mogu pomoći više nego turbopunjač.
Hibridi jesu zanimljivi, ali mi je tu problem sto za punu snagu moras imati na raspolaganju dovoljno struje, a ne znaci da ce je na duzim relacijama biti. Ja bih radije da je turbo benzin + elektromotor, ili da je neka malo ozbiljnija baterija.
Drugi problem je punjenje, treba imati kucu, zivim u stanu pa ne bih imao puno koristi.
Po meni je bitnije da je turbo nego sama kubikaza. Vozio sam u par dana dva slabija auta, jedan benzin atm a drugi turbo dizel, zvanicno benzinac ima malo vecu snagu u kw ali je osjecaj u turbo dizelu bio puno bolji, vjerovatno zbog obrtnog momenta, oba auta su tu negdje po tezini, cak je ovaj dizel bio i malo tezi.
To je to. Uvijek ce TD imati vise okretnog momenta od TB iste kubikaže i figurativno recimo istog godišta i modela. U konačnici, bit će elastičniji i odavat će osjećaj bržeg, ali ne mora nužno biti zaista brži. Nerijetko TB i jesu brži od istog modela TD.
Ateista wrote: ↑26/05/2022 13:42
Po meni je bitnije da je turbo nego sama kubikaza. Vozio sam u par dana dva slabija auta, jedan benzin atm a drugi turbo dizel, zvanicno benzinac ima malo vecu snagu u kw ali je osjecaj u turbo dizelu bio puno bolji, vjerovatno zbog obrtnog momenta, oba auta su tu negdje po tezini, cak je ovaj dizel bio i malo tezi.
Slazem se. I mislio sam na turbo benzince.
Vozio sam nedavno Megane 1.2 turbo benzin oko 130KS ja mislim i Scenic 1.3 oko 160KS, uzasan osjecaj. Nisam zadovoljan snagom nikako.
Dany97 wrote: ↑26/05/2022 11:39
Sta mislite jel se moze naci kakav dizelas do 3500KM?,da nije preskup za odrzavanje (dijelovi),i ne velike potrosac
Znaci pocetnicki auto,polozio prije par mjeseci.
Ili su te pare za dizelasa opet male?uzeo bi benzinca ali jbg kad nisam nikad sjeo u benzinca za volan...Malo mi glupo i to danas u autoskolama,sve se uci kako voziti dizelasa,"ne dodavaj gasa dok ne pustis kvacilo skroz,krenut ce on sam bez gasa"po meni nebi bilo lose da cak i u dizelasima instruktori obucavaju po principu benzinca.Sta neko zeli uzme benzinca i kasnije prc...i dodatna gnjavaza i tebi,a i nekome drugom ako ga nadjes da ti objasni.
Ili ima i slucaja da uzmu i dodatne casove na benzincu....
I ja isto pitanje imam i isti cjenovni rang gore dole 500-1000KM. Meni je se svidio Peugeot 307 66kw jer nema plivajuceg i nisu dijelovi skupi. Ali koliko vidim po OLXu i nema ih nesto mnogo
Dany97 wrote: ↑26/05/2022 11:39
Sta mislite jel se moze naci kakav dizelas do 3500KM?,da nije preskup za odrzavanje (dijelovi),i ne velike potrosac
Znaci pocetnicki auto,polozio prije par mjeseci.
Ili su te pare za dizelasa opet male?uzeo bi benzinca ali jbg kad nisam nikad sjeo u benzinca za volan...Malo mi glupo i to danas u autoskolama,sve se uci kako voziti dizelasa,"ne dodavaj gasa dok ne pustis kvacilo skroz,krenut ce on sam bez gasa"po meni nebi bilo lose da cak i u dizelasima instruktori obucavaju po principu benzinca.Sta neko zeli uzme benzinca i kasnije prc...i dodatna gnjavaza i tebi,a i nekome drugom ako ga nadjes da ti objasni.
Ili ima i slucaja da uzmu i dodatne casove na benzincu....
I ja isto pitanje imam i isti cjenovni rang gore dole 500-1000KM. Meni je se svidio Peugeot 307 66kw jer nema plivajuceg i nisu dijelovi skupi. Ali koliko vidim po OLXu i nema ih nesto mnogo
Vecina tih dizelasa do 5k su rupa bez dna.
Vjeruj znam o cemu pricam
Pa ne mislim sigurno 10000 davati za prvo auto koji mi treba samo za kuca-posao. Mada nisam barem ja u svom postu navodio da zelim dizela,manje bitno mi je to i jedno i drugo moras tocit
Po meni je bitnije da je turbo nego sama kubikaza. Vozio sam u par dana dva slabija auta, jedan benzin atm a drugi turbo dizel, zvanicno benzinac ima malo vecu snagu u kw ali je osjecaj u turbo dizelu bio puno bolji, vjerovatno zbog obrtnog momenta, oba auta su tu negdje po tezini, cak je ovaj dizel bio i malo tezi.
To je to. Uvijek ce TD imati vise okretnog momenta od TB iste kubikaže i figurativno recimo istog godišta i modela. U konačnici, bit će elastičniji i odavat će osjećaj bržeg, ali ne mora nužno biti zaista brži. Nerijetko TB i jesu brži od istog modela TD.
Da, kljucni je taj osjecaj snage u niskim obrtajima kod td, ali sto kazes ne znaci da je ukupno ubtzanje bolje. Po meni je isto tako puno bitnije ubrzanje od recimo 60 do 120 nego od 0 do 100, jer ovo prvo ti puno vise treba kod preticanja, mislim da i tu td ima blagu prednost.
Ateista wrote: ↑26/05/2022 13:42
Po meni je bitnije da je turbo nego sama kubikaza. Vozio sam u par dana dva slabija auta, jedan benzin atm a drugi turbo dizel, zvanicno benzinac ima malo vecu snagu u kw ali je osjecaj u turbo dizelu bio puno bolji, vjerovatno zbog obrtnog momenta, oba auta su tu negdje po tezini, cak je ovaj dizel bio i malo tezi.
Slazem se. I mislio sam na turbo benzince.
Vozio sam nedavno Megane 1.2 turbo benzin oko 130KS ja mislim i Scenic 1.3 oko 160KS, uzasan osjecaj. Nisam zadovoljan snagom nikako.
Ja sam skoro vozio neki rent a car u DE, nisam uspio naci u njihovoj saobracajnoj snagu ali mislim da je 110-120ks, turbo benzin, i bio mi je dosta dobar osjecaj kako vuce, navikao sam inace na HDI 140ks. Prednost ovome je vjerovatno i sto je bio automatik i 10 godina novije vozilo, pa moj vjerovatno u praksi nema vise toliko ks.
Ko je vozio atmo benzince ranije, turbak mu je odlican jer je navikao da drzi obrtaje motora 1500-2500.
Ko je na dizelasu guslao sa 1200-1800 tome se ne dopada benzinski turbo.
Recimo kod mene na Astri 1,4 turbo max obrtni moment (200 Nm) pocinje na 1800 rpm, max HP na 3500 rpm.