Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hardware, software, mobiteli, programiranje, internet...
Moderator: Benq
dend
Posts: 3440 Joined: 08/10/2018 14:07
Post
by dend » 30/11/2021 18:18
Ali_G wrote: ↑ 30/11/2021 18:12
Jel ima neko problema sa 4g? Ne prelazi mi 5mbps. Scc, pofalici, malta
Kod mene sve ok
Ako se ne rijesi problem u roku od 48h, posalji email na
[email protected] sa tacnom adresom stanovanja pa neka oni provjere signal
Ali_G
Posts: 4642 Joined: 02/03/2002 00:00
Post
by Ali_G » 30/11/2021 18:21
Ma imam konstantan problem danas na citavom potezu scc-malta. Mozda je do mob
tandrli
Posts: 103 Joined: 19/10/2014 17:14
Location: Slavinovici city
Post
by tandrli » 30/11/2021 21:17
Ali_G wrote: ↑ 30/11/2021 18:21
Ma imam konstantan problem danas na citavom potezu scc-malta. Mozda je do mob
imali su prekid juče/preključe
Sabit zavario vlakno za ADSL prema releju. Čim otvore spojnicu popravit će. Tebi 200+ a ADSL-u tih 5mbps.
Hercegoviina
Posts: 2267 Joined: 14/02/2013 14:11
Post
by Hercegoviina » 30/11/2021 21:19
ima li kakav paket za penzionere sa ukljucenim internetom
zubi
Posts: 5161 Joined: 16/07/2009 00:27
Post
by zubi » 30/11/2021 21:35
Kad nemam tv signala, pise "No sync", to mi je krepao ovaj ZTE?
Telefon i internet rade normalno..
fusion_ba
Posts: 4410 Joined: 02/12/2017 20:10
Post
by fusion_ba » 30/11/2021 23:16
un1ted wrote: ↑ 30/11/2021 09:57
Jos vece opravdanje ce biti ako se pokaze tacna info da otvaraju urede u BIH pa da ce biti i nasi domaci komentatori, pa nece biti "Nasa reprezentacija" kada igra Srbija.
O ne. Toga se najviše i bojim jer ne znam šta je gore, to ili ovi naši "stručni" komentatori - svi do jednog
A tek zanimljivo bi bilo da taj BiH ured otvore u Banjaluci gdje je sjedište mtel-a pa će biti em lošiji komentatori, em će Srbija i dalje biti "naša reprezentacija"
Ajdinn4
Posts: 637 Joined: 21/06/2021 20:59
Post
by Ajdinn4 » 01/12/2021 12:22
Da li postoji neka opcija da se promijeni broj tokom ugovorne obaveze ili je to nemoguće?
sencobih
Posts: 6953 Joined: 08/09/2010 08:33
Post
by sencobih » 01/12/2021 13:19
Ajdinn4 wrote: ↑ 01/12/2021 12:22
Da li postoji neka opcija da se promijeni broj tokom ugovorne obaveze ili je to nemoguće?
ako misliš na broj telefona, nema razloga da ne može
ing-ecc
Posts: 18125 Joined: 31/03/2013 09:58
Post
by ing-ecc » 01/12/2021 13:55
samo jos komsiji da crkne krava
ing-ecc
Posts: 18125 Joined: 31/03/2013 09:58
Post
by ing-ecc » 01/12/2021 13:58
Ovo na slici su oni korisnici sto nece na novu platformu i sto cekaju da se odjave.
PlusSA
Posts: 3175 Joined: 13/07/2011 16:51
Post
by PlusSA » 01/12/2021 14:07
ing-ecc wrote: ↑ 01/12/2021 13:58
Ovo na slici su oni korisnici sto nece na novu platformu i sto cekaju da se odjave.
Duži je red cim sebe ne vidim na slici
REDDEVILS
Posts: 4420 Joined: 21/02/2011 12:56
Post
by REDDEVILS » 01/12/2021 15:51
Zašto mi obični korisnici nemamo mogućnost da testiramo novu platformu
Casual's
Posts: 5751 Joined: 19/01/2012 00:08
Location: 44°12′N 17°56′E / 44.2°N 17.933°
Post
by Casual's » 01/12/2021 15:54
Fontovi su im sranje.
ing-ecc
Posts: 18125 Joined: 31/03/2013 09:58
Post
by ing-ecc » 01/12/2021 16:27
REDDEVILS wrote: ↑ 01/12/2021 15:51
Zašto mi obični korisnici nemamo mogućnost da testiramo novu platformu
Zato sto za vas obicne korisnike i nema nista od nove platforme. Ne znam sta mislite testirati ako od tog nesto nema nista??
REDDEVILS
Posts: 4420 Joined: 21/02/2011 12:56
Post
by REDDEVILS » 01/12/2021 16:35
ing-ecc wrote: ↑ 01/12/2021 16:27
REDDEVILS wrote: ↑ 01/12/2021 15:51
Zašto mi obični korisnici nemamo mogućnost da testiramo novu platformu
Zato sto za vas obicne korisnike i nema nista od nove platforme. Ne znam sta mislite testirati ako od tog nesto nema nista??
Zasto si tako nekulturan:?:
Ja kao korisnik BH Telecoma od 2010 godine mjesecno izdvajam 130 KM za usluge koje koristim.
PlusSA
Posts: 3175 Joined: 13/07/2011 16:51
Post
by PlusSA » 01/12/2021 17:13
REDDEVILS wrote: ↑ 01/12/2021 15:51
Zašto mi obični korisnici nemamo mogućnost da testiramo novu platformu
Pa šta imaš Bgt testirati
Šta su promjenili ikone a lafo nova platforma
REDDEVILS
Posts: 4420 Joined: 21/02/2011 12:56
Post
by REDDEVILS » 01/12/2021 17:23
PlusSA wrote: ↑ 01/12/2021 17:13
REDDEVILS wrote: ↑ 01/12/2021 15:51
Zašto mi obični korisnici nemamo mogućnost da testiramo novu platformu
Pa šta imaš Bgt testirati
Šta su promjenili ikone a lafo nova platforma
Testirao bi ja i kanale koje mi trenutno nemamo u ponudi, ali zato uposlenici BH Telecoma imaju.
Zašto ne prikaže listu kanala
escobar__
Posts: 8885 Joined: 07/06/2010 22:48
Location: 🇪🇺
Post
by escobar__ » 01/12/2021 17:31
Fakat ima li đe sign up za testiranje nove platforme?
ing-ecc
Posts: 18125 Joined: 31/03/2013 09:58
Post
by ing-ecc » 01/12/2021 18:01
REDDEVILS wrote: ↑ 01/12/2021 16:35
ing-ecc wrote: ↑ 01/12/2021 16:27
Zato sto za vas obicne korisnike i nema nista od nove platforme. Ne znam sta mislite testirati ako od tog nesto nema nista??
Zasto si tako nekulturan:?:
Ja kao korisnik BH Telecoma od 2010 godine mjesecno izdvajam 130 KM za usluge koje koristim.
Tebi ko nesto nije jasno?
dend
Posts: 3440 Joined: 08/10/2018 14:07
Post
by dend » 01/12/2021 18:05
zubi wrote: ↑ 30/11/2021 21:35
Kad nemam tv signala, pise "No sync", to mi je krepao ovaj ZTE?
Telefon i internet rade normalno..
No sync ...
kad crkne STB većinom se ne pali ili se konstanto resetuje.
Nisam nikad čuo za taj problem, da li imaš samo jedan ili dva STB ? Da li radi na drugom ? Da li si probao jednostavno resetovat ?
U svakom slučaju, ako ne radi, prijavi smetnju pa neka dođu i neka poprave/zamjene ...
REDDEVILS
Posts: 4420 Joined: 21/02/2011 12:56
Post
by REDDEVILS » 01/12/2021 19:28
ing-ecc wrote: ↑ 01/12/2021 18:01
REDDEVILS wrote: ↑ 01/12/2021 16:35
Zasto si tako nekulturan:?:
Ja kao korisnik BH Telecoma od 2010 godine mjesecno izdvajam 130 KM za usluge koje koristim.
Tebi ko nesto nije jasno?
Sve je meni jasno
Ubuduće ne odgovaraj na moje postove.