Komentar na ovu objavu?
Rekonstrukcija tramvajske pruge
- Vitezanin
- Posts: 3799
- Joined: 27/08/2009 21:53
- Location: https://angotrips.blog
- thekupus
- Posts: 6864
- Joined: 25/06/2011 22:38
#402 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Komedija živa. Post prije toga je o djevojčici koja je umrla u privatnoj bolnici. "Eko akcija", a nigdje veze sa ekologijom nema. Dobijaju od nekoga (SDA) upute šta trebaju pisati.
- Truba
- Posts: 82696
- Joined: 17/03/2004 09:36
- Location: Vizantija
#403 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Renoviraju se sine i u remizi
Stoga fejk njuz
Stoga fejk njuz
- studiorum_tuzlaensis
- Posts: 5959
- Joined: 08/07/2015 11:06
- Location: dogodine u Mariupolju
#404 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Renovirace oni njih triput ako treba pa skinut. $$$$____$$$$
- thekupus
- Posts: 6864
- Joined: 25/06/2011 22:38
#405 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Al pričaju o Dobrinji, a nisu ni pogledali trasu pruge do Dobrinje. Sjećate se koliko je dugo blokirana A transferzala zbog jednog legalizovanog objekta na trasi, gdje je čovjek tražio milion maraka za komadić zemlje? Eh sad to pomnožite sa brojem kuća na slici.
Naravno da će se 90% ljudi koji pročita njihov post složiti da je Dobrinja važnije i veće naselje, ali Dobrinja ima trole (stižu nove na proljeće), a Hrasnica nema ništa skoro trenutno.
Naravno da će se 90% ljudi koji pročita njihov post složiti da je Dobrinja važnije i veće naselje, ali Dobrinja ima trole (stižu nove na proljeće), a Hrasnica nema ništa skoro trenutno.
- Haris.ba
- Posts: 25358
- Joined: 08/09/2005 20:08
- Logovan
- Posts: 94848
- Joined: 15/05/2010 00:44
- Location: http://i57.klix.com/6ocy11.png
#407 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Zašto "Eko akcija" priča o gradnji pruge prema Hrasnici/Dobrinji? Kako gore reče momak, imaju post i o djevojčici koja umrla u privatnoj bolnici.
Čekam da se izjasne o ovim propalim kvalifikacijama fudbalske reprezentacije.
Čekam da se izjasne o ovim propalim kvalifikacijama fudbalske reprezentacije.
Last edited by Logovan on 17/11/2021 15:08, edited 1 time in total.
-
- Posts: 41152
- Joined: 30/07/2015 20:01
#408 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
- thekupus
- Posts: 6864
- Joined: 25/06/2011 22:38
#409 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
I kad autobusi svi budu električni, tramvaj ima svoje prednosti, pogotovo u Sarajevu zbog specifičnog rasporeda grada. Tri do pet puta veći kapacitet, mogućnost uvezivanja nekoliko garnitura po potrebi, odvojena traka u kojoj brzina ne zavisi od gužve na ostatku ceste... Tramvaji su srce gradskog prevoza u Sarajevu, i za vrijeme špice prevezu ogroman broj građana s jedne strane grada na drugi.
- Haris.ba
- Posts: 25358
- Joined: 08/09/2005 20:08
#410 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
-
- Posts: 41152
- Joined: 30/07/2015 20:01
#411 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Upravo kako the kupus kaže.
- _BataZiv_0809
- Nindža revizor
- Posts: 67516
- Joined: 09/05/2013 13:56
- Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
- Vozim: Lancia na servisu
-
- Posts: 3416
- Joined: 23/05/2010 15:16
#413 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Pa ne može u ovakvim stvarima uvijek biti ekonomske opravdanosti. Ima nešto i u vremenu, komforu, potrebama zajednice.
A vala, i ovo što navode - izmještanje remize da bi se tamo pravile zgrade, sve je to normalna stvar. Remiza gdje sada jeste predstavlja ruglo i treba je izmjestiti na strogu periferiju. Ne znam čemu pobuna za takve ideje. Pa, kakva god da je Nova Otoka, ljepše je od remize.
A vala, i ovo što navode - izmještanje remize da bi se tamo pravile zgrade, sve je to normalna stvar. Remiza gdje sada jeste predstavlja ruglo i treba je izmjestiti na strogu periferiju. Ne znam čemu pobuna za takve ideje. Pa, kakva god da je Nova Otoka, ljepše je od remize.
-
- Posts: 41152
- Joined: 30/07/2015 20:01
- thekupus
- Posts: 6864
- Joined: 25/06/2011 22:38
#415 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Izmještanje remize bi bilo užasan potez. Njena sadašnja pozicija je idealna. @dresdener78 je to objašnjavao nekoliko puta, koga zanima nek potraži njegove postove na forumu. Jedini razlog zašto bi mogla biti izmještena je pogodovanje građevinskom lobiju.
-
- Posts: 41152
- Joined: 30/07/2015 20:01
#416 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Da. I ona izmjena vozača na Čvili je bez veze, neka se mijenjaju na početnoj/krajnjoj stanici.mistek wrote: ↑17/11/2021 15:13 Pa ne može u ovakvim stvarima uvijek biti ekonomske opravdanosti. Ima nešto i u vremenu, komforu, potrebama zajednice.
A vala, i ovo što navode - izmještanje remize da bi se tamo pravile zgrade, sve je to normalna stvar. Remiza gdje sada jeste predstavlja ruglo i treba je izmjestiti na strogu periferiju. Ne znam čemu pobuna za takve ideje. Pa, kakva god da je Nova Otoka, ljepše je od remize.
- Haris.ba
- Posts: 25358
- Joined: 08/09/2005 20:08
#417 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Ako krenemo da racunamo sa svim tim faktorima izacemo da smo ko drustvo neekonomicni i najbolje je da se izbrisemo.
Evo, Hakiz je napisao.
Helem, oko tramvaja na Dobrinji. Mogao je onaj na trasi traziti 100 miliona. Dobice koliko treba. Problem je bilo sto se nije htjelo talasati ko mu je izdao dozvolu za kucu bez pristupnog puta.
I onda onako rjesenje.
Nelegalna kuca na trasi? Dobijes vrijednost zemljista. Ako je legalizovana napravljena kuca nakon utvrdjivanja trase? E zbog takvih stvari niko nece to dirati. Barem dok ne pomru ti sto su izdali dozvole.
-
- Posts: 6769
- Joined: 17/02/2005 07:57
#418 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Nije to baš tako crno kako se konstantno predstavlja..Trasa pruge prema dobrinji je većim dijelom u opštini novi grad, a taj je dio je katastarski još prije rata iscijepan i jednim dijelom i otkupljen. Nakon rata nikakve legalizovane novogradnje nije bilo na trasi pruge kroz novi grad, uglavnom su preostale ruševne prizemnice i 3-4 kuće koje su nelegalno izgrađene uz upozorenje da ne mogu biti legalizovane.
Na dijelu koji prolazi kroz opštinu ilidža na trasi se nalazi 5-6 kuća koje su tu bile i prije rata..
Mislim da je daleko bitnija pruga za Dobrinju i nepravedno je zapostavljena. Ta pruga dužine cca 2,5km opsluživala bi preko 50.000 stanovnika, dok hrasnička dužine 5km na sebe veže jedva 20.000
-
- Posts: 41152
- Joined: 30/07/2015 20:01
#419 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Napraviti obje. I metro.
- thekupus
- Posts: 6864
- Joined: 25/06/2011 22:38
-
- Posts: 2566
- Joined: 18/05/2014 18:02
#421 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Kad neko kaže da remiza ne treba da bude gdje je trenutno on nema pojma o životu. Dobro to da je to jedan neuređen i razbacan dio i da je katastrofalno zapušteno to stoji
Čuj stavi je u Hrasnicu, a da prebacimo takvima kuću/stan u neki drugi grad ali da moraju svaki dan da dolaze u Sarajevo na posao... Eto tako nekako to dođe
Čuj stavi je u Hrasnicu, a da prebacimo takvima kuću/stan u neki drugi grad ali da moraju svaki dan da dolaze u Sarajevo na posao... Eto tako nekako to dođe
- thekupus
- Posts: 6864
- Joined: 25/06/2011 22:38
#422 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
I to u 5 ujutro da bude na poslu svakog jutra...
Ovako pozicionirana remiza olakšava raspoređivanje tramvaja ujutro, i povratak u remizu navečer. Uz to, u slučaju kvara, puno je jednostavnije odvući pokvareni tramvaj do remize koja je maksimalno na pola dužine ukupne pruge. Zamisli pokvari se kod Vijećnice, a trebaš ga odvući do Hrasnice...
- Haris.ba
- Posts: 25358
- Joined: 08/09/2005 20:08
- Logovan
- Posts: 94848
- Joined: 15/05/2010 00:44
- Location: http://i57.klix.com/6ocy11.png
#424 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
A ovo što govore pojedini da je remiza ruglo to je istina, ali majku mu valjda se može i to nekako srediti, uljepšati. Sredi malo, nova ograda, drvored, nova kapija, itd.thekupus wrote: ↑17/11/2021 16:15I to u 5 ujutro da bude na poslu svakog jutra...
Ovako pozicionirana remiza olakšava raspoređivanje tramvaja ujutro, i povratak u remizu navečer. Uz to, u slučaju kvara, puno je jednostavnije odvući pokvareni tramvaj do remize koja je maksimalno na pola dužine ukupne pruge. Zamisli pokvari se kod Vijećnice, a trebaš ga odvući do Hrasnice...
- thekupus
- Posts: 6864
- Joined: 25/06/2011 22:38
#425 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Ja govorim šta je realistično, a to tvoje nije. Do Vogošće bi se možda mogao adaptirati industrijski kolosijek željezničke pruge, tako da do nje može ići gradski voz.