Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Qler wrote: ↑10/11/2021 14:05
Meni i dalje nije jasno sto kad prave kruzne tokove ne prave sa onim malim tortoarom u njemu, koji te vodi daiz desne trake mozes samo na prvi izlaz, uveliko bi skratilo guzve...
Tzv.turbo rotori?
Pa lakse ovako, pa opet uzeti pare na preprojektovnju i ponovnoj izgradnji.
Qler wrote: ↑10/11/2021 14:05
Meni i dalje nije jasno sto kad prave kruzne tokove ne prave sa onim malim tortoarom u njemu, koji te vodi daiz desne trake mozes samo na prvi izlaz, uveliko bi skratilo guzve...
Na konkretnom primjeru, jer nemaju dvije izlazne trake ovdje Generalno, na KT gdje imaju dvije ulazne i izlazne trake na svakom ulazu/izlazu i nije problem.
Qler wrote: ↑10/11/2021 14:05
Meni i dalje nije jasno sto kad prave kruzne tokove ne prave sa onim malim tortoarom u njemu, koji te vodi daiz desne trake mozes samo na prvi izlaz, uveliko bi skratilo guzve...
Meni uopste nije jasno koje ih budaletine navratise da grade KT i gdje treba i gdje ne treba. Oni uopste ne grade KT/Semafore kako struka kaze nego grade kako kaze rekla-kazala
Semafori i jesu dobri da vremenski prave razdvajanje i razvodnjavanje saobracaja a KT cine da se pri svakoj guzvi saobracaj nabija a ne rasterecuje. KT funkcionisu bolje tamo gdje nisu nikada nikakve guzve ni zacepljenja a semafori funkcionisu bolje kada i gdje su zacepljenja i spice.
Osim toga semafori cine i pravedniji saobracaj jer svi moraju postivati signalizaciju, dok u kruznim tokovima svako smatra da moze da vozi kako hoce. Plus pod semaforima vozaci ne mogu grijesiti a u KT grijese non-stop jer mnogi ne znaju nacin voznje u KT pa tako zbog greski smetaju i prave probleme jedni drugima. Semafori nisu bez veze i bez razloga izmisljeni.
Gužve nije bilo 100%. Ja sam 3 godine svaki dan vozio na toj relaciji oko 17:00. Gužva je bila jedino u slučaju udesa.
Ja svaki dan prođem više puta kružnim tokom, obzirom da sam žitelj Pofalića i po meni je kružni tok donio napredak, iako na početku nije djelovalo tako. Ono što je greška, a što se da čak i sada ispraviti, po meni, jeste isključna traka iz pravca željezničke stanice prema FDS, prije samog KT. To bi koliko-toliko ubrzalo stvari, iako bi se ta auta opet morala uključiti u traku koja ide iz KT, ali makar bi protok kroz KT bio jednostavniji.
Ovako, problem se gotovo jedino stvara iz pravca željezničke stanice. Iz pravca ekonomske škole nikad nema gužve, iz pravca Mercatora nikad nema gužve. Iz pravca Pofalića se stvori gužva u špici, ali je to bilo i sa semaforom tako, a sad ide sasvim ok, brzo. Plus je što, kad nema nikoga, prođeš, a da je tu semafor, nekad bi morao stati, nekad proći, kako naletiš. Dakle, problem je samo iz pravca željezničke, a i tu samo u vrijeme špice. A i to bi bilo riješeno s ovom dodatnom trakom.
Netacno. Jedino u slucaju udesa se stvarala guzva za pravo, za desno je cesto bila guzva (prema fabrici duhana). i Sad je tako, jedino je ustvari guzva za fabriku i stvori se cep u kruznom i niko ne moze proci. Ovih dana je guzva pocinjala od avaza pa do kruznog, to se nikad, ali nikad prije nije desilo.
Trappist wrote: ↑10/11/2021 18:06
Netacno. Jedino u slucaju udesa se stvarala guzva za pravo, za desno je cesto bila guzva (prema fabrici duhana). i Sad je tako, jedino je ustvari guzva za fabriku i stvori se cep u kruznom i niko ne moze proci. Ovih dana je guzva pocinjala od avaza pa do kruznog, to se nikad, ali nikad prije nije desilo.
Druže, nema šta biti netačno, kad se krene na posao između 7:20 i 08:00, imao si situaciju da je kolona niz Pofaliće znala biti duga par stotina metara Mislim da se nismo tu razumjeli, govorim o dolasku iz pravca FDS.
Hoću reći, iz sva tri ostala pravca [sjever, zapad, jug] je bolje nego prije. Iz pravca istoka [željeznička stanica] je gore nego prije u špici. Da su napravili isključnu traku prema FDS, riješili bi barem 50% ovaj problem.
Slazem se, efekat ovog kruznog toka puno zavisi od smjera sa kojeg inace ulazis u njega. Meni koji obicno dolazim na tu raskrsnicu sa sjevera ili juga je isto znatno ubrzao prolazak.
Najkorisniji kruzni tok je onaj na kraju Tranzita, preporodio je saobracaj u tom dijelu grada. Prije se standardno 5-10 minuta cekalo na ukljucenju sa Tranzita, ili za skretanje lijevo iz Azize Sacirbegovic.
geralt wrote: ↑11/11/2021 15:16
Slazem se, efekat ovog kruznog toka puno zavisi od smjera sa kojeg inace ulazis u njega. Meni koji obicno dolazim na tu raskrsnicu sa sjevera ili juga je isto znatno ubrzao prolazak.
Najkorisniji kruzni tok je onaj na kraju Tranzita, preporodio je saobracaj u tom dijelu grada. Prije se standardno 5-10 minuta cekalo na ukljucenju sa Tranzita, ili za skretanje lijevo iz Azize Sacirbegovic.
Jest i napravio gužvu u Švr
U svakom slucaju sad taj komad ceste je najvise opterecen a najlosija je infrastruktura
A semafor kod hife i skretanja lijevo preko zabrane su posebna prica
geralt wrote: ↑11/11/2021 15:16
Slazem se, efekat ovog kruznog toka puno zavisi od smjera sa kojeg inace ulazis u njega. Meni koji obicno dolazim na tu raskrsnicu sa sjevera ili juga je isto znatno ubrzao prolazak.
Najkorisniji kruzni tok je onaj na kraju Tranzita, preporodio je saobracaj u tom dijelu grada. Prije se standardno 5-10 minuta cekalo na ukljucenju sa Tranzita, ili za skretanje lijevo iz Azize Sacirbegovic.
Jest i napravio gužvu u Švr
U svakom slucaju sad taj komad ceste je najvise opterecen a najlosija je infrastruktura
A semafor kod hife i skretanja lijevo preko zabrane su posebna prica
Ukinut semafor kod hife bi znacajno olaksao stvar
osim ukidanja semafora, predlazem kod ulaza na hifa pumpu ivicnjak umjesto pune linije
mk ultra wrote: ↑11/11/2021 20:45
Jest i napravio gužvu u Švr
U svakom slucaju sad taj komad ceste je najvise opterecen a najlosija je infrastruktura
A semafor kod hife i skretanja lijevo preko zabrane su posebna prica
Ukinut semafor kod hife bi znacajno olaksao stvar
Najgluplji semafor u gradu. Zbog skretanja gore gdje se zadesi 1 auto od 100 svi stoje i kolona.
Kruzni kod ckrve malo dole nize prema Fahdovoj nadam se da ce uz to i skloniti taj semafor i onda bi imali semafor u Svrakinom pa dole kod Fahdove tek
P308 wrote: ↑08/11/2021 19:14
Dok nije izgradjen kruzni tok, ja se skoro i ne sjecam guzvi od želj. stanice prema Mercatoru. Sad je svaki dan kolaps na tom mjestu i od stanice do Mercatora vozi se skoro pola sata
Gužve nije bilo 100%. Ja sam 3 godine svaki dan vozio na toj relaciji oko 17:00. Gužva je bila jedino u slučaju udesa.
bilo je guzve jedino u drinskoj, silazak prema semaforu (sadasnjem kruznom) tu se znalo cekati po nekoliko semafora da skrenes lijevo prema zeljeznickoj stanici, jer je iz h.cemerlica uvijek islo dosta auta pravo
koldzo je i promovisao kruzni kao olaksavajuce rjesenje za stanovnike pofalica, sto je i ispunio, ali je zacepio sva tri ostala pravca
Dragi ljudi asfaltirana je Jukiceva napokon. Iako jos nije drugi sloj urađen stanje je sad neuporedivo bolje i zivot se vraca koliko toliko u normalu. Mi koji djecu vozimo u skolu napokon mozemo koliko toliko bez problema proci a da ne pobudalimo u guzvi. Skoro pola godine im je trebalo sto je pokazatelj kakve neimare i planere imamo pogotovo u ViKu
addem wrote: ↑12/11/2021 08:19
Dragi ljudi asfaltirana je Jukiceva napokon. Iako jos nije drugi sloj urađen stanje je sad neuporedivo bolje i zivot se vraca koliko toliko u normalu. Mi koji djecu vozimo u skolu napokon mozemo koliko toliko bez problema proci a da ne pobudalimo u guzvi. Skoro pola godine im je trebalo sto je pokazatelj kakve neimare i planere imamo pogotovo u ViKu
addem wrote: ↑12/11/2021 08:19
Dragi ljudi asfaltirana je Jukiceva napokon. Iako jos nije drugi sloj urađen stanje je sad neuporedivo bolje i zivot se vraca koliko toliko u normalu. Mi koji djecu vozimo u skolu napokon mozemo koliko toliko bez problema proci a da ne pobudalimo u guzvi. Skoro pola godine im je trebalo sto je pokazatelj kakve neimare i planere imamo pogotovo u ViKu
Cudo se desilo
jednom je već neko spomenuo to ovdje, a u stvari nije bila asfaltirana.