Potpuno se slažem sa konstatacijama, dakle JL stoji gdje stoji ko zna koliko već godina,Thorgerson wrote: ↑02/10/2021 01:34 Sta je sa juznom longitudinalom? Izmjestanje zgrade? Nista, a?
Mislim super ovo sa Dzemala Bijedica, ali ljudi dragi kome se pravi taj put?!!? Zar nije prioritet bio juzna longitudinala?!!
Imas na jednoj strani naselja sa preko 50-60000 ljusi (Dobrinja i Alipasino) i ti pravis cestu u naselju gdje ima 7 zgrada, remiza 2 pumpe.
Cije su ovo fix ideje, zapocinjanje i odradjivanje po 20% projekta i onda ga ostavis tako 10 godina.
Evo neka mi neko objasni kako ce to 4 trake 500 metara u Dzemala B pomoci rasterecenju. Ako prvo ides haman makadom do njih, te te onda opet poslije ceka makadam od fisa nadalje i ides nigdje, opet moras na glavnu saobr.
Ovo sto rumeni okolo propagira spajanje sa autoputem i ostale gluposti. Za to je gradski autoput, a ne ova cesta.
Izgradite juznu do kad ce se narod truckat satima iz centra do Dobrinje.
da ne govorim da podzemni (pješački) prolaz ispod kružnog toka nikad nije "zaživio" ,
sat gore nikad proradio, (samo bi bolje bilo da stoji na 5 do 12 , a ne na 12 h kao sada),
prošle i ove godine pokrpano i djelom rekonstruisano do Švrakinog, znači ništa od nastavka gradnje u profilu 2+2, ,
iako je to po meni zbog poboljšanja protočnosti trolejbuskog prometa od krucijalne važnosti za grad!
A sa druge strane Miljacke, Đemina ulica , ono par stotina metara se radi godinama, niđe veze,
osim da Bingov šoping centar ljepše izgleda ,sa novom cestom ispred...spoj sa izlaskom na auto put isto tako, sviranje kurcu,
tamo sa druge strane napravljeni stubovi za budući kružni tok i tako stoji već mjesecima....ma strašno
Prvu transferzalu, taj "najbitniji projekat ulaza u grad" , ne bih pominjao!
Ko nas je kleo, nije puno pogriješio