Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderator: anex

Post Reply
costacurta
Posts: 3520
Joined: 05/05/2005 08:25

#3776 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by costacurta »

I tako dan za danom pred kockastim ekranom......
Vlade Tuzlanskog kantona i Kantona Sarajevo saglasno naglašavaju da loša cestovna infrastruktura na magistralnoj cesti M-18 Tuzla – Sarajevo stvara velike probleme i prepreke privrednom razvoju oba kantona, a posebno Tuzlanskog kantona. Zbog toga rješavanje ovog problema treba biti zajednički prioritet kako bi kantoni i ovi dijelovi Bosne Hercegovine bili bolje saobraćajno i privredno povezani.
'Bo vam pas mater
palermo
Posts: 22425
Joined: 23/07/2007 21:46
Location: BiH

#3777 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by palermo »

Naslovnica wrote: 20/06/2021 22:35
doktor78 wrote: 20/06/2021 21:53 Šta bi sa onom pričom da će tokom turističke sezone radovi u Crnaji prestati? Majku li vam lažljivu!
Rekli da će otvoriti u oba smjera od 01 juna, pa onda od 01 jula.
Debili.
Nije od 1 juna, ali je otvorena sada u oba smjera.

Crnaja ide zaista iznenađujuće dobro
User avatar
drug_profi
Posts: 50769
Joined: 16/07/2012 16:00

#3778 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by drug_profi »

costacurta wrote: 25/06/2021 17:50 I tako dan za danom pred kockastim ekranom......
Vlade Tuzlanskog kantona i Kantona Sarajevo saglasno naglašavaju da loša cestovna infrastruktura na magistralnoj cesti M-18 Tuzla – Sarajevo stvara velike probleme i prepreke privrednom razvoju oba kantona, a posebno Tuzlanskog kantona. Zbog toga rješavanje ovog problema treba biti zajednički prioritet kako bi kantoni i ovi dijelovi Bosne Hercegovine bili bolje saobraćajno i privredno povezani.
'Bo vam pas mater
Ma slabo ko zna koja je jebada iz Sarajeva za Tuzlu ako ne mora vise od jednom godisnje ici.
Realno nisam ni ja bio nacisto skroz jer ima jedno 10 godina da sam zadnji put za Tuzlu isao. I evo ove godine dva puta, tacno mi se gadi sto moram opet za mjesec dana. Kako je onima koji moraju cesto ili svakodnevno, ne bih da zamisljam.
A zapravo - SRAMOTA!
User avatar
escobar__
Posts: 8895
Joined: 07/06/2010 22:48
Location: 🇪🇺

#3779 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by escobar__ »

Cesta kad se spuštaš prema Kladnju je onako izlomljena zadnjih najmanje pet godina, a vjerovatno i duže. Oni nisu u stanju održavat ono što su drugi napravili, a ko fol bi rješavali problem na drugi način, mater im jebem lojavu
izvrsni direktor
Posts: 9617
Joined: 20/12/2018 16:11

#3780 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by izvrsni direktor »

drug_profi wrote: 25/06/2021 21:00
costacurta wrote: 25/06/2021 17:50 I tako dan za danom pred kockastim ekranom......
Vlade Tuzlanskog kantona i Kantona Sarajevo saglasno naglašavaju da loša cestovna infrastruktura na magistralnoj cesti M-18 Tuzla – Sarajevo stvara velike probleme i prepreke privrednom razvoju oba kantona, a posebno Tuzlanskog kantona. Zbog toga rješavanje ovog problema treba biti zajednički prioritet kako bi kantoni i ovi dijelovi Bosne Hercegovine bili bolje saobraćajno i privredno povezani.
'Bo vam pas mater
Ma slabo ko zna koja je jebada iz Sarajeva za Tuzlu ako ne mora vise od jednom godisnje ici.
Realno nisam ni ja bio nacisto skroz jer ima jedno 10 godina da sam zadnji put za Tuzlu isao. I evo ove godine dva puta, tacno mi se gadi sto moram opet za mjesec dana. Kako je onima koji moraju cesto ili svakodnevno, ne bih da zamisljam.
A zapravo - SRAMOTA!
3 godine minimalno jednom mjesecno. Horor. Fobiju od voznje dobio.
Mislim da mi je najjadniji dozivljaj bio kad je drvo ogromno palo preko puta cekaj sad da dodje neko i dosli putari koji odrzavaju taj put inace, isjekli samo grane toliko velike da auto moze proci. I tako redom se provlacili ispod stabla :-) picka li im materina
vjerujem da je pdrzavanje puteva u boliviji bolje
User avatar
mk ultra
Posts: 19646
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Bošnjačka verzija države
Grijem se na: Ugalj
Vozim: Bahato
Horoskop: Maćak

#3781 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by mk ultra »

Za to vrijeme postali smo najsiromasnija drzava u cijeloj europi, Albanina ima veci gdp :lol:
User avatar
tramvajtrojka
Posts: 10947
Joined: 27/04/2021 22:52

#3782 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by tramvajtrojka »

mk ultra wrote: 25/06/2021 23:14 Za to vrijeme postali smo najsiromasnija drzava u cijeloj europi, Albanina ima veci gdp :lol:
da ima donacija za veci GDP bili bi u top deset u evropi po pitanju njega :skoljka:

smijesno da pricamo trideset godina o 300 km i prodjose nam zivoti dok docekamo normalan sma asfalt na svim dionicama i necemo ga nikad ni docekati

do bihaca kad ides trebas planirati put kao da do minkena ides :bih:
User avatar
escobar__
Posts: 8895
Joined: 07/06/2010 22:48
Location: 🇪🇺

#3783 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by escobar__ »

izvrsni direktor wrote: 25/06/2021 22:58
drug_profi wrote: 25/06/2021 21:00
costacurta wrote: 25/06/2021 17:50 I tako dan za danom pred kockastim ekranom......



'Bo vam pas mater
Ma slabo ko zna koja je jebada iz Sarajeva za Tuzlu ako ne mora vise od jednom godisnje ici.
Realno nisam ni ja bio nacisto skroz jer ima jedno 10 godina da sam zadnji put za Tuzlu isao. I evo ove godine dva puta, tacno mi se gadi sto moram opet za mjesec dana. Kako je onima koji moraju cesto ili svakodnevno, ne bih da zamisljam.
A zapravo - SRAMOTA!
3 godine minimalno jednom mjesecno. Horor. Fobiju od voznje dobio.
Mislim da mi je najjadniji dozivljaj bio kad je drvo ogromno palo preko puta cekaj sad da dodje neko i dosli putari koji odrzavaju taj put inace, isjekli samo grane toliko velike da auto moze proci. I tako redom se provlacili ispod stabla :-) picka li im materina
vjerujem da je pdrzavanje puteva u boliviji bolje
Ja vozim sedmično. 😂 Bukvalno su neke rupe nesređene zadnjih 4 godine otkako redovno vozim tom cestom. Dio koji održava Sarajevoputevi je još i dobar, ono što je prepušteno SDP diletantima HIH iz Živinica je zaista sramno da sramotnije teško da može bit. Zato im i ovim putem jebem milu majku, i njima i radnicima, a posebno onim koji im već godinama daju posao održavanja dionice te ceste.
costacurta
Posts: 3520
Joined: 05/05/2005 08:25

#3784 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by costacurta »

escobar__ wrote: 26/06/2021 16:13
izvrsni direktor wrote: 25/06/2021 22:58
drug_profi wrote: 25/06/2021 21:00

Ma slabo ko zna koja je jebada iz Sarajeva za Tuzlu ako ne mora vise od jednom godisnje ici.
Realno nisam ni ja bio nacisto skroz jer ima jedno 10 godina da sam zadnji put za Tuzlu isao. I evo ove godine dva puta, tacno mi se gadi sto moram opet za mjesec dana. Kako je onima koji moraju cesto ili svakodnevno, ne bih da zamisljam.
A zapravo - SRAMOTA!
3 godine minimalno jednom mjesecno. Horor. Fobiju od voznje dobio.
Mislim da mi je najjadniji dozivljaj bio kad je drvo ogromno palo preko puta cekaj sad da dodje neko i dosli putari koji odrzavaju taj put inace, isjekli samo grane toliko velike da auto moze proci. I tako redom se provlacili ispod stabla :-) picka li im materina
vjerujem da je pdrzavanje puteva u boliviji bolje
Ja vozim sedmično. 😂 Bukvalno su neke rupe nesređene zadnjih 4 godine otkako redovno vozim tom cestom. Dio koji održava Sarajevoputevi je još i dobar, ono što je prepušteno SDP diletantima HIH iz Živinica je zaista sramno da sramotnije teško da može bit. Zato im i ovim putem jebem milu majku, i njima i radnicima, a posebno onim koji im već godinama daju posao održavanja dionice te ceste.
Niko ni prstom da makne.
Još više me frustriranim čine ovi što se samo kao nešto sastaju i izdaju saopštenja o mogućim planovima, pa prilazna svjetla na TZL još uvijek nisu završena, petlja Šićki i kružni na Bukinju 6 godina ruglo, jbo li vam hitler majku milu
User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37199
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#3785 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Alfons Kauders »

Čisto da napomenem da je i ovo što su Lasić i Pravdić neki dan "obećali" čista lafina. Ko ne vjeruje može pogledati plan rata Cesta FBiH za ovu godinu.

S novcem alociranim za M18 i tu zaobilaznicu oko Živinica mogu napraviti idejni projekat i studiju uticaja na okoliš. :) Sva iole bitna ulaganja su na teritoriji KS, HNK i ZHK.
izvrsni direktor
Posts: 9617
Joined: 20/12/2018 16:11

#3786 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by izvrsni direktor »

Naravno da nema niata od tog.budala je ko je nasjeo na tu pricu.
Ja sam prilicno siguran da nikad nece nista biti pd ceste sicki-djurdjevik. Najdalje sto ce dogurati je otkup zemljista
costacurta
Posts: 3520
Joined: 05/05/2005 08:25

#3787 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by costacurta »

izvrsni direktor wrote: 27/06/2021 14:05 Naravno da nema niata od tog.budala je ko je nasjeo na tu pricu.
Ja sam prilicno siguran da nikad nece nista biti pd ceste sicki-djurdjevik. Najdalje sto ce dogurati je otkup zemljista
Jutros Vedran Lakić inače ministar financija TK opet nešto kenja o neravnomjernoj raspodjeli sredstava, jedan u nizu koji se ponekad oglase i ućute. Nikakvog konkretnog djelovanja nema. Doduše onaj ko ga uopšte postavi za ministra financija nije dobar s mozgom i kad pogledaš i analiziraš shvatiš da mi na TK nemamo insana školovanog i sposobnog koji bi se mogao upustiti u tu avanturu i da se izbori za više sredstava.
Sa vrha na TK se gleda kao na provinciju, zabit i fukare kojima je dovoljno to što imaju, nekad neku rupu da im se pokrpi i mrš stoko.
Offtopik
Sad sam iz grada i vidio sam 3 Dacia-e sa Euroasfalt naljepnicama, il su neki upoalenici sa područja TK ili nešto spremaju...... nadam se :skoljka:
User avatar
So What!
Posts: 11178
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#3788 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Izgradnja magistralne ceste M17.3 [Stolac - Neum]

Image

Image

Image

Image

Image

Image
User avatar
So What!
Posts: 11178
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#3789 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Image

Image

Image

Image

Image

Image
User avatar
Hercegoviina
Posts: 2280
Joined: 14/02/2013 14:11

#3790 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Hercegoviina »

ovo su sTARE SLIKE, OVO JE ODAVNO U PROMETU
User avatar
escobar__
Posts: 8895
Joined: 07/06/2010 22:48
Location: 🇪🇺

#3791 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by escobar__ »

Ovo će bit fantastična cesta što jest jest.
User avatar
So What!
Posts: 11178
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#3792 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Hercegoviina wrote: 03/07/2021 13:11 ovo su sTARE SLIKE, OVO JE ODAVNO U PROMETU
Jedan dio je već par mjeseci u prometu, a ovu petlju s početka tek završavaju, ona je dodana na postojeću trasu kod Babinog Dola.

Svako selo u pojasu oko Neuma će dobiti izlaz na ovu cestu, ali sa raskrsnicama u nivou, a mjestimično i sa denivelisanim raskrsnicama.

Takva rješenja su haman postala Sci-fi u BiH iako bi trebala biti nešto najnormalnije.
User avatar
mk ultra
Posts: 19646
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Bošnjačka verzija države
Grijem se na: Ugalj
Vozim: Bahato
Horoskop: Maćak

#3793 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by mk ultra »

Ispravite me ako grijesim ali ovo je prva poslijeratna dionica magistralne ceste koja je rađena na novo, bez rekonstrukcija i sl. sranja
User avatar
So What!
Posts: 11178
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#3794 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

mk ultra wrote: 03/07/2021 18:52 Ispravite me ako grijesim ali ovo je prva poslijeratna dionica magistralne ceste koja je rađena na novo, bez rekonstrukcija i sl. sranja
Tako je, do rata je izgrađeno desetak kilometara od Stoca do Drenovca, a put se zatim sužavao na jednu traku i tako nastavljao sve do križanja sa cestom preko Svitave i Neuma.

Prije dvanaest godina i osnivanja JP Ceste FBiH, federalna Vlada je započela nešto i izgradila sa Neumske strane, što dođe nekih 6-7 kilometara, jedan sloj asfalta je nanešen i to se koristilo sve do 2017. kada su Ceste FBiH ovaj projekat nastavile, završile te prethodne dionice do kraja i započele nove.

Trenutno je preostalo posljednjih 10 kilometara, koji bi trebali biti završeni početkom sljedeće godine, te će dužina nove trase ukupno iznositi oko 32 kilometra između Neuma i Drenovca.

Stara cesta će ostati lokalcima, tako se može reći da ovu saobraćajnicu prati i servisna saobraćajnica, te će je lokalci u Nemskom zaleđu manje-više jedini koristiti. Od Drenovca prema Stolcu ipak, ostaj stara trasa, mada je i ona poprilično uska mjestimično, asfalt je star i potrebna joj je sanacija.
User avatar
So What!
Posts: 11178
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#3795 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

Zanimljivo je da čak i iako su im skinuli kadra sa čela JP Autoceste FBiH, Dnevni Avaz i dalje piše hvalospjeve o njihovim projektima ...

Izgradnja brze ceste s tunelom "Hranjen": Višedecenijska nepravda prema jugoistočnoj Bosni bit će ispravljena
Radnici „Euroasfalta“ uspjeli su probiti 2.035 metara glavne cijevi tunela koji predstavlja najzahtjevniji dio projekta

Image
Tunel „Hranjen“: Radnici „Euroasfalta“ uspjeli su probiti 2.035 metara glavne cijevi tunela

Svakim novim izgrađenim metrom tunela „Hranjen“ sve je manje skeptika koji su i nakon potpisivanja ugovora smatrali da se radi o još jednom neispunjenom obećanju datom Goraždu.

Imali vezu s Beogradom

Radnici „Euroasfalta“ uspjeli su probiti 2.035 metara glavne cijevi tunela koji predstavlja najzahtjevniji dio projekta izgradnje brze ceste Sarajevo – Goražde.

Uporedo su probijena i 1.833 metra servisne cijevi tunela.

„Hranjen“ će biti dug 5,5 kilometara, što ga čini najdužim cestovnim tunelom u BiH. Radovi su počeli prije godinu i po, a vrijednost ovog dijela projekta procijenjena je na gotovo 82 miliona KM. Sredstva su najvećim dijelom izdvojena iz akumulirane dobiti „BH Telecoma“. Uporedo se radi na projektiranju pristupnih cesta iz pravca Hrenovice i Goražda.

Izgradnja brze ceste s tunelom „Hranjen“ historijski je projekt za Goražde i jugoistok BiH, jer se udaljenost između obala Drine i Sarajeva, sa sadašnjih 95,6, skraćuje na 56 kilometara.

Image
Tunel „Hranjen“: Radnici „Euroasfalta“ uspjeli su probiti 2.035 metara glavne cijevi tunela

- Sredinom 70-ih godina svi gradovi jugoistočne Bosne svoje ključne transportne aktivnosti obavljali su željeznicom i imali smo vezu s Beogradom i Suboticom, zatim Sarajevom, Bihaćem, Ljubljanom i zapadnom Evropom. Ukidanjem uskotračne pruge ostala nam je samo cesta, koja se sa 300-400 metara „diže“ na 1.000 metara nadmorske visine preko Romanije, što je povećalo udaljenost od Sarajeva, ali i donijelo mnogo teže i surovije uvjete transporta roba, repromaterijala i usluga - kaže Dževad Terović, predsjednik Privredne komore (PK) BPK Goražde.

Image
Terović: Svaki dan mnogo znači

Zbog toga su građani i privrednici iz ovog dijela države decenijama u neravnopravnom položaju u odnosu na ostatak BiH.

- Mi sada nemamo kvalitetnu konekciju s Koridorom 5C, kao ni pristup željeznici, aerodromu, riječnim ili pomorskim lukama, veliki su troškovi transporta sirovina do Goražda i gotovih proizvoda iz Goražda, pa vam je jasno s kakvim nestrpljenjem privrednici čekaju da brza cesta prema Sarajevu bude izgrađena. Svaki dan nam mnogo znači i to bi barem donekle ublažilo nepravdu učinjenu ovom kraju ukidanjem željeznice - dodaje Terović.

Na raskrsnici

Bivši premijer BPK Emir Oković podsjeća na to da su izrada dokumentacije i pripreme do potpisivanja ugovora trajale oko tri godine.

Politička volja da Goražde dobije kvalitetnu vezu s glavnim gradom BiH je postojala, ali dvadesetak godina nedostajali su prostorni plan i projektna dokumentacija.

Image
Oković: Nedostajao je prostorni plan

Pripreme su trajale od 2015. do 2018. Čini mi se da su SDA i SBB pronašli opravdanost za ovaj projekt. Tu jeste bilo malo “guranja” kroz stranačke organe, predsjedništva i glavne odbore. KS je odobrio inicijalna sredstva, pomoglo je i Ministarstvo izbjeglica FBiH. Ovo je prioritet, osnovna pretpostavka za daljnji razvoj, a cijela priča uklapa se u širi kontekst koridora kroz BiH. Tu se preklapaju i evropska SITO mreža puteva, ukupni interesi saobraćajnog povezivanja na tromeđi BiH, Srbije i Crne Gore. Mi smo na raskrsnici i tu ćemo biti i pozicionirani, samo da se ovaj projekt završi - kaže nam Oković.

Brza cesta Beograd – Sarajevo

Kompanije iz Goražda izvoze u 58 država svijeta i konstantno se bore da budu konkurentne na svjetskom tržištu, uprkos činjenici da cijene gotovih proizvoda značajno uvećavaju troškovi transporta.

- Mi još ne znamo šta će se dešavati s ovim putem Sarajevo – Beograd i kuda će tačno trasa ići, ali zašto se ne bi na njoj našlo i Goražde. Najbliža komunikacija Turske, Grčke, Srbije prema Jadranskom moru je preko Goražda, a izgradnjom brze ceste Goražde – Hranjen – Sarajevo dobila bi se mnogo bolja komunikacija od postojećih pa je za očekivati i preusmjeravanje međunarodnog saobraćaja na tu cestu - ističe predsjednik PKBPK Dževad Terović.
Avaz
Last edited by So What! on 04/07/2021 14:46, edited 1 time in total.
User avatar
So What!
Posts: 11178
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#3796 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by So What! »

@konjz (Skyscrapercity forum)
novi pregled i prognoza za tunel Hranjen

u toku je 29. od 36 mjeseci predviđenih planom radova
trenutno iskopana trećina (36,7%) glavne cijevi
trend i dalje pokazuje otprilike pola prokopane glavne tunelske cijevi do kraja roka

Image

x-osa: mjesečni presjek na osnovu roka izgradnje
y-osa: dužina tunela
siva linija: teoretska procjena kako bi napredak mogao izgledati da se ravnomjerno radi svaki mjesec
narandžasta linija: trenutno prokopana dužina glavne cijevi
crvena linija: trenutni presjek - mjesec juli
narandžasta isprekidana linija: linearna prognoza radova (trend)
žuta linija: preostali radovi u zadatom roku (norma)
User avatar
nineinchnails
Posts: 1668
Joined: 24/02/2009 12:09

#3797 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by nineinchnails »

costacurta wrote: 13/06/2021 12:48
Ministarstvo komunikacija i prometa BiH
predložilo je dopunu Zakona o osnovama sigurnosti saobraćaja kojim bi se dodatno sankcioniralo “nasilničko ponašanje u saobraćaju”

Dopune koje su kandidovane odnose se na prekoračenje brzine i vožnju u alkoholisanom stanju, što su, prema podacima BIHAMK-a, najčešći uzročnici saobraćajnih nezgoda i nesreća u našoj zemlji.
Mislim ono, svaka čast za inicijativu. Odlično, tako i treba. Predviđene Kazne od 1000 do 5000KM, oduzimanje vozačke do 9 mjeseci, zatorske kazne...... sve super, ALI
da mi je jedared pročitati izvještaj MUPa da se desila saobraćajka zbog uslova na kolovozu, u pm.
Ajte prilagodite prvo uslove pa onda kažnjavajte! :roll:
Pod "prilagođavanjem" ne mislim zabodi znak ograničenja i stavi radar uzimaj lovu, već ispravi krivinu, probij tunel, napravi pješački, urafi totoar i ogradi bankinom..... eonda me kažnjavaj. Na dionici puta Tz Bijeljina ili Tz Orašje iimaš dionica gdje je ograničenje 30km/h :shock: (kao škola ovo ono), hajd vozi 30 majčin sine na magistralnoj cesti, znači vozim 50 u 2 ujutro kad žive duše nema i ti uzmeš mi vozačku mjesec i 200KM kazna?! A nema veze što nisu uradili trotoare, ogradili pješačke staze il nedoBog nadvožnjak napravili.
Ma hajd u pizdu materinu.
Mene su jednom zaustavili nakon rakrsnice u Konjicu, kažu nisam vozio svojom trakom. Izađem iz auta i pokažem im go asfalt: a gdje su ti te trake po kojim treba da vozim?
User avatar
Haris.ba
Posts: 25066
Joined: 08/09/2005 20:08

#3798 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Haris.ba »

- Mi još ne znamo šta će se dešavati s ovim putem Sarajevo – Beograd i kuda će tačno trasa ići, ali zašto se ne bi na njoj našlo i Goražde. Najbliža komunikacija Turske, Grčke, Srbije prema Jadranskom moru je preko Goražda, a izgradnjom brze ceste Goražde – Hranjen – Sarajevo dobila bi se mnogo bolja komunikacija od postojećih pa je za očekivati i preusmjeravanje međunarodnog saobraćaja na tu cestu - ističe predsjednik PKBPK Dževad Terović.
Hahahahahaha.
User avatar
Alfons Kauders
Posts: 37199
Joined: 24/09/2004 13:39
Location: Glavni Stan NVZ
Contact:

#3799 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by Alfons Kauders »

Danas su počeli radovi na sanaciji tunela „Ivan“, na magistralnom putu Tarčin-Konjic, zbog čega se u vremenu od 08 do 20 sati saobraća jednom trakom, naizmjeničnim propuštanjem vozila. #BIHAMK #IVAN #stanjenacestama


:lol: :lol: :lol: :lol:
User avatar
mk ultra
Posts: 19646
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Bošnjačka verzija države
Grijem se na: Ugalj
Vozim: Bahato
Horoskop: Maćak

#3800 Re: Bosanski putevi (magistralni, lokalni, regionalni) - all about

Post by mk ultra »

Alfons Kauders wrote: 05/07/2021 12:59 Danas su počeli radovi na sanaciji tunela „Ivan“, na magistralnom putu Tarčin-Konjic, zbog čega se u vremenu od 08 do 20 sati saobraća jednom trakom, naizmjeničnim propuštanjem vozila. #BIHAMK #IVAN #stanjenacestama


:lol: :lol: :lol: :lol:
jel zajebancija?

fkt nije :shock:

Image
Post Reply