Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
- problemnatravunu
- Posts: 15653
- Joined: 26/10/2014 07:41
- Location: Sarajevo
#13101 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
I šta je sada , zna li neko konačno, jel na ovaj uslovno rečeno "zajednički" ulaz Bingo-Makbel guma ide kružni tok ili šta ,
jel upravo tu nije gotovo i opet se raskopava...
A na drugoj strani Bingo centra vidim da je na poprečnoj cesti između Binga i naselja "Miljacka" montiran semafor
jel upravo tu nije gotovo i opet se raskopava...
A na drugoj strani Bingo centra vidim da je na poprečnoj cesti između Binga i naselja "Miljacka" montiran semafor
-
- Posts: 27941
- Joined: 20/03/2013 15:38
#13102 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Sada će postaviti 2-3 semafora, ko da gledam.
-
- Posts: 9386
- Joined: 20/12/2018 16:11
#13103 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Ovaj most je zadnji klin u kovceg gradskog autoputa. Kad vidis ovaj most uvijek se sjeti kako obicni sda opcinski nacelnik moze da sjebe cijeli grad bez problema.Mate_Miso_Kovac wrote: ↑02/07/2021 19:33 Kako u odnosu na ovaj most figurira uskoro gotovi gradski autoput? Ide ispod, medju stubovima, pored pruge? ili ide preko? Ili treca varijanta neka?
- So What!
- Posts: 11161
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
- Haris.ba
- Posts: 24904
- Joined: 08/09/2005 20:08
#13105 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Ostalo je prostora ako ce ukidati kolosjeke. Prvobitno je plan bio prostor izmedju kolosjeka i kruznog bez ukidanja kolosjeka. Mislim da na jednom videu to i lijepo vidi. Mada niko nije rekao sta sa zeljeznickom jer bi odmah pored nje prolazio put (mozda i preko). Tako, da nije savrseno rjesenje.
Sada je napravljeno tako da se mora ukinuti kolosjek.
Plus pitanje je koji. Jer tu odmah je i zeljeznicka stanica.
E sad. Mozda i najveci razlog guranja na prugu trase jeste sto postoji mogucnost provlacenja trase preko bivseg carinskog terminala. Mada bi to bili radovi, malo sa jedne strane, pa predjes sa druge. Uglavnom, kako su napravili 9 trasferzalu, vidi se ascare da je napravljena da onemoguci jednostavnu trasu gradse ceste.
A cija li je ta parcela kojoj su namjenili spo?
Carinski je lijevo od 9 trasferzale. One zelene kucice i dalje. A desno se vidi cista parcela.
-
- Posts: 75
- Joined: 07/01/2017 16:08
#13106 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Poceli su sa postavljenjem semafora, za sad postavljaju na ulazu u Gras i Miljacku
-
- Posts: 27941
- Joined: 20/03/2013 15:38
- Truba
- Posts: 81801
- Joined: 17/03/2004 09:36
- Location: Vizantija
#13108 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Samo se seljaci plase semafora
-
- Posts: 27941
- Joined: 20/03/2013 15:38
-
- Posts: 4008
- Joined: 14/06/2005 02:47
#13110 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Mislim da ima dovoljno mjesta da prođe Autoput ispod mosta južno od pruge, ima dovoljno širine a za visinu se može ukopati malo ako treba.izvrsni direktor wrote: ↑03/07/2021 10:11Ovaj most je zadnji klin u kovceg gradskog autoputa. Kad vidis ovaj most uvijek se sjeti kako obicni sda opcinski nacelnik moze da sjebe cijeli grad bez problema.Mate_Miso_Kovac wrote: ↑02/07/2021 19:33 Kako u odnosu na ovaj most figurira uskoro gotovi gradski autoput? Ide ispod, medju stubovima, pored pruge? ili ide preko? Ili treca varijanta neka?
- Haris.ba
- Posts: 24904
- Joined: 08/09/2005 20:08
#13111 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
I kuda dalje? Znaci mora se autoput spustiti sa visine na kojoj je sada da bi presao na juznu stranu pruge, i onda se opet dizati jer treba preci na sjevernu stranu.
Mogu misliti tog tobogana.
-
- Posts: 58
- Joined: 05/08/2018 10:30
-
- Posts: 9386
- Joined: 20/12/2018 16:11
#13113 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Ili da se ukine pruga skroz. Sda bagri je svejedno od cega se odustaje, od autoputa ili pruge i zeljeznicke stanice. Bitno je da se dobije dodatno prostora za podobne da zaradjuju milione.Gray wrote: ↑03/07/2021 13:19Mislim da ima dovoljno mjesta da prođe Autoput ispod mosta južno od pruge, ima dovoljno širine a za visinu se može ukopati malo ako treba.izvrsni direktor wrote: ↑03/07/2021 10:11
Ovaj most je zadnji klin u kovceg gradskog autoputa. Kad vidis ovaj most uvijek se sjeti kako obicni sda opcinski nacelnik moze da sjebe cijeli grad bez problema.
-
- Posts: 4008
- Joined: 14/06/2005 02:47
#13114 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Znam, daleko od toga da je optimalno ali hoću da kažem da ne mora nužno značiti da je nemoguće zbog IX transverzale, može se naći neko rješenje.
- sime_cipol
- Posts: 16347
- Joined: 20/12/2018 15:06
- Location: Jedan grad, dva kluba. Jedan osnovala raja, drugi UDBA.
- Grijem se na: Zdrvima
- Vozim: Kola
#13115 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Ako treba birati izmedju transverzale i autoputa, rusi transverzalu
- nosara
- Posts: 22695
- Joined: 30/03/2005 12:10
- Location: Socijalistička Federativna Republika Jugoslavija
#13116 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Odlucice trust mozgova sljeglih u grad da se na njemu uce zidarskim poslovima, prije nego spizde u Njemacku na baustel.
-
- Posts: 7558
- Joined: 06/03/2009 11:19
#13117 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Od Binga do Mercatora (2,5 km) moze iznad pruge, onda iza Mercatora do Pofalica...
-
- Posts: 10992
- Joined: 31/10/2013 06:48
#13118 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Al' fakat koji ce im kutac semafor postavi ogranicenje mobilni radar i laganinni
- Novi_Nick
- Posts: 2897
- Joined: 24/08/2003 00:00
#13119 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Sarajevska zaobilaznica
S Wikipedije, slobodne enciklopedije
Sarajevska zaobilaznica će biti javna cesta duga oko 17 kilometara, sa dva puta po dvije saobraćajne trake plus zaustavne trake, što čini puni profil autoputa. Počinje od kraja prve dionice autoputa Sarajevo - Zenica na sjeveroistoku.
Izgradnja
Pocetak radova je najavljen za 17. oktobar 2007 godine.[1]
Na dionici Jošanica - Butila (5,7 km) izgradit će se tunel Ostrik (dužina 270 metara), te tunel Ožega (dužina 400 metara). Na dijelu Butila - Vlakovo tunel Treševine, približne dužine od oko 165 metara, izgradit će se na principu "presijeci i pokrij". Zaobilaznica od Jošanice do Blažuja uključuje sedam vijadukata, od kojih dva idu preko meandera rijeke Bosne.
Dionica Butila - Briješće (3,5 km) - ul. Safeta Zajke (1,4km) uključuje vijadukt dužine 954 metra nad dvjema željezničkim trakama i buduću zaobilanicu Briješće, kao i 120 metara dug nadvožnjak preko željezničke trake između dionice Briješće i ul. Safeta Zajke. Na ovoj dionici neće biti tunela.
Planirana je i izgradnja najveće petlje (Petlja Butila) na tri nivoa, koja je uključena i u ovaj prvi dio zaobilaznice od petlje u Jošanici do Butila.
Većina radova će biti finansirana sredstvima Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD) koja je izdvojila oko 118 miliona eura na šta Vlada Federacije BiH dala saglasnost.
Last edited by Novi_Nick on 04/07/2021 00:20, edited 2 times in total.
- Novi_Nick
- Posts: 2897
- Joined: 24/08/2003 00:00
#13120 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
1 Varijanta: Od kruznog toka u Boljakovom potoku do Pofalica (duzina caa 6 km) a mozda i do Zeljeznicke stanice ici sa 2,5x2,5 trake cijelom ulicom Safeta Zajke i Drinske sa jedne strane a sa druge strane Pergolm iznad pruge gdje god je to potrebno i moguce.
2 Varijanta: Od kruznog toka u Boljakovom potoku do Pofalica (duzina caa 6 km) a mozda i do Zeljeznicke stanice ici sa 2x3 trake autoputa Pergolom iznad pruge.
3 Varijanta: Posto ima nekoliko kolosjeka pruge, mogao bi se danasni zeljeznicki saobracaj prebaciti sa postojeceg kolosjeka na skroz juzni kolosjek i tim sjevernim postojecim ukinutim tracnicama izgraditi autoput ili jedan dio autoputa zavisno od prostora.
Mislim da bi se u ovom slucaju trebalo baviti kvalitetnim rjesenjem na duze staze radi rasterecenja ostalih saobracajnica u gradu. Nebi se toliko trebalo fokusirati na sto jeftiniju varijantu i losim rjesenjima. Jer ovaj gradski autoput ce se sigurno isplatiti gradu i na kratke i na duge staze. Jedan dio bespovratnih sredstava za izgradnju ovog kratkog gradskog autoputa mogu sigurno dobit iz EU fondova za razvoj ili obnavljanje infrastrukture u gradu.
-
- Posts: 7558
- Joined: 06/03/2009 11:19
#13121 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
To je ono sto Rumenige hoce, da sebi napravi aveniju sa semaforima i ogranicenjem 50-60 km/h (ko misli da bi se ispred skole moglo voziti 100 km/h, neka pokaze gdje to ima), kroz Brijesce i Boljakov Potok (kakva je Zmaja od Bosne). Time bi za sva vremena bila unistena ideja Gradskog Autoputa, jer vise ne bi imalo nikakvog smisla, niti prostora za tu namjenu. Neka je Rumeni pravi sebi, ali pruzi nece ni prismrditi. Zna se sta je autoput/brza cesta.Novi_Nick wrote: ↑03/07/2021 23:49
1 Varijanta: Od kruznog toka u Boljakovom potoku do Pofalica (duzina caa 6 km) a mozda i do Zeljeznicke stanice ici sa 2,5x2,5 trake cijelom ulicom Safeta Zajke i Drinske sa jedne strane a sa druge strane Pergolm iznad pruge gdje god je to potrebno i moguce.
2 Varijanta: Od kruznog toka u Boljakovom potoku do Pofalica (duzina caa 6 km) a mozda i do Zeljeznicke stanice ici sa 2x3 trake autoputa Pergolom iznad pruge.
3 Varijanta: Posto ima nekoliko kolosjeka pruge, mogao bi se danasni zeljeznicki saobracaj prebaciti sa postojeceg kolosjeka na skroz juzni kolosjek i tim sjevernim postojecim ukinutim tracnicama izgraditi autoput ili jedan dio autoputa zavisno od prostora.
Mislim da bi se u ovom slucaju trebalo baviti kvalitetnim rjesenjem na duze staze radi rasterecenja ostalih saobracajnica u gradu. Nebi se toliko trebalo fokusirati na sto jeftiniju varijantu i losim rjesenjima. Jer ovaj gradski autoput ce se sigurno isplatiti gradu i na kratke i na duge staze. Jedan dio bespovratnih sredstava za izgradnju ovog kratkog gradskog autoputa mogu sigurno dobit iz EU fondova za razvoj ili obnavljanje infrastrukture u gradu.
Ova pergola na slici je trebala biti samo privremeno rjesenje.
- Tesla Edison
- Posts: 8364
- Joined: 08/05/2017 19:17
-
- Posts: 7558
- Joined: 06/03/2009 11:19
#13123 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Jos nesto, ko zamislja da ce se vozaci, iz vise od deset ulicica koje se s brda spustaju na Safeta Zajke i Drinsku (i nebrojeno kucnih prilaza), strpljivo voziti desno do najblizeg kruznog toka, kako bi se okrenuli prema gradu, taj se pozdravio s pamecu. Da li mislite da ce likovi, koji su kuce pravili bez ijedne dozvole, postovati tu dosadnu duplu punu liniju na toj zamisljenoj cesti?
- Haris.ba
- Posts: 24904
- Joined: 08/09/2005 20:08
#13124 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
Kakva dupla linija? Odvojena trasa sa vec postojecim definisanim raskrsnicama.zilog wrote: ↑04/07/2021 16:22 Jos nesto, ko zamislja da ce se vozaci, iz vise od deset ulicica koje se s brda spustaju na Safeta Zajke i Drinsku (i nebrojeno kucnih prilaza), strpljivo voziti desno do najblizeg kruznog toka, kako bi se okrenuli prema gradu, taj se pozdravio s pamecu. Da li mislite da ce likovi, koji su kuce pravili bez ijedne dozvole, postovati tu dosadnu duplu punu liniju na toj zamisljenoj cesti?
Moze se jedino raspravljati o spoju na 9 transferzali, naravno sa rampama.
Inace, treba poslusati Efendica. Prosiriti Safeta Zajke i stati na tome. Odustati od projekta gradske ceste.
Kad smo vec kasaba, da ostanemo kasaba.
-
- Posts: 622
- Joined: 10/12/2010 18:45
#13125 Re: Izgradnja saobraćajnica u Kantonu Sarajevo
ovo drvo preživi saamo što je slučajno u privatnom posjedu. tik iza ograde. i nekoliko iza ograde energoinvesta . bar nesto zelenila...problemnatravunu wrote: ↑03/07/2021 06:24 I šta je sada , zna li neko konačno, jel na ovaj uslovno rečeno "zajednički" ulaz Bingo-Makbel guma ide kružni tok ili šta ,
jel upravo tu nije gotovo i opet se raskopava...
A na drugoj strani Bingo centra vidim da je na poprečnoj cesti između Binga i naselja "Miljacka" montiran semafor