Kupovina novog ili polovnog vozila
Moderators: anex, _BataZiv_0809
-
- Posts: 780
- Joined: 30/09/2016 11:47
#251 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila
Toyota yaris GR je limited edition homologation special, ako neko ne konta sta to znaci ne vrijedi se raspravljati, porediti takav auto sa bilo kakvim golfom, audijem, itd... Meni licno smijesno Pa toyotu ce uzeti svaki pravi poznavalac autobilizma, a golfa taj neki rejser
-
- Posts: 1155
- Joined: 11/12/2012 22:27
#252 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila
sime_cipol wrote: ↑13/05/2021 15:08 1. Ako je ijedan auto za boy racere to je Golf
2. Treba biti kao svi drugi, kupi Golfa
3. Golf pouzdaniji od Toyote
Pod 3.
-
- Posts: 9366
- Joined: 20/12/2018 16:11
#253 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila
Ili druga opcija da kipis novo auto pa nakon tri godine prodas po "trzisno amortizovanoj cijeni", tj za 18k manjoj od one koju si platio, ali u medjuvremenu jos si morao dodati za "servis, gume, kasko registraciju". Ako uspijes prodati, tj ti snosis rizik da mozda 20k izgubis, jer na "trzisno amortizovanu cijenu" utice i mnogo vise faktora koje ne mozes tri godine unaprijed predvidjeti, tj lizingom neko drugi preuzima taj rizik.
Pronadji razliku i skontaj sta je bolje?
Ima i skupljih lizinga, onih na kojima si u minusu golemom, ali zato je trziste takvo pa pronadji ili ispregovaraj ono sto ti je prihvatljivo, u EU su pogotovo povoljne ponude lizinga.
Ne treba gledati na lizing kao na nesto "auto nikad nije tvoje" ili "na kraju ti nista ne ostane". Vozis potpuno novo auto, u garanciji auto, vozis auto koje ima najmoderniju sigurnosnu zastitu putnika (pogotovo bitno za nekog ko ima djecu), i poslije isteka ces opet da uzmes novo auto i nastavljas opet novo. Opet kazem, treba samo naci povoljnu opciju, ispregovarati ponudu. Kad je novo, nije toliko ni bitno je li dugorpcno izdrzljivo i jel mu pada cijena, tako da i Kia, hyundai, reno...dolaze u obzir
Last edited by izvrsni direktor on 13/05/2021 15:38, edited 1 time in total.
- mirsek
- Posts: 12823
- Joined: 07/05/2010 15:40
#254 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila
Moze li neko uporediti ukupne troskove auta uzetog na operativni lizing na 4-5 godina, 15.000 km godisnje, bez ucesca, otkupljenog na kraju lizinga i istog tog auta kupljenog na kredit na 4-5 godina.
Da vidimo razliku u ukupnim troskovima.
Da vidimo razliku u ukupnim troskovima.
- beco
- Posts: 3397
- Joined: 25/08/2004 14:22
#255 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila
emko1234 wrote: ↑13/05/2021 14:30Nije uopšte stvar VWa, problem s tim malim turbacima su imali svi. PSA grupa, s BMWom i Mini Morisom je muku mučila sa 1.6T motorom. VW sa 1.4T, reno je 1.2T unazadio pravo. Toliko da su odustali od 1.2 i prešaltali se na 0.9tce i 1.3tce. Ford je imao problem s 1.0t u jačoj varijanti. Nejse. Nije uopšte to poenta priče. Poenta priče je da mali motor + veliki turbo dobar ali ne i dugotrajan recept. I super je kad su u pitanju neke auto moto discipline gdje se nakon svake trke uradi remont mašine.beco wrote: ↑13/05/2021 10:54Toyota nije VW pa da izda polu proizvod tipa 1.2, 1.4 i 1.8 TSI, da im treba 5 godina i tri revizije da naprave nešto što se može koristiti na iole duži period. Toyota je zadnja izdali mali turbak da prosječan korisnik ne mora kao VW pačenici da generalku rade na 60k km. Tako da sekundu ne sumnajm da će 1.6 u Yaris GR dogurati do 300k km bez problema.emko1234 wrote: ↑13/05/2021 00:03
Mislim da ti je pogrešan primjer. Audi kad je izbacio to auto, nije očekivao prodaju. Cilj je više bio marketing i implementacija te tehnologijue u mainstream vozila koja su se već prodavala. Oni su iskorisitli momentum koji je quattro dobio u reliju da bi napravili brend. Osim toga idejno, nisu imali konkurencije. Trojka tad još nije imala X drive, a mercedes nije 4matic ugrađivao nikako.
S druge strane Toyota to sve već ima, ima brend, ima pogon, ima dobro jebenu konkurenciju u tom segmentu. Mini hot hatcheva ima koliko hoćeš. Istina ne ovakvih. Ali moraš uzet u obzir da je ovo auto prilično ograničeno. A ako smo išta naučili danas, naučili smo da ograničena vozila može prodat 5 proizvođača na svijetu, a bojim se da toyota nije jedan od njih.
Prvo nije hothetch, nego super hothetch u ligi Golf R, Focus RS..... Pogledaj malo odnos mase i snage.
Drugo ko gleda u WRC homologacijskom auto koje košta 70+ kKM praktičnost i koliko stane u gepek. Ovo auto je ekskluziva,
i siguran sam da Toyota gubi pare na svakom primjerku. Nije pravljen za profit.
I da Yaris GR ce za 15 godina imati status Supre, Lancera EVO i Impreze STI.
Ono što ti hoću priznati da je zadnji Golf R zanimljiv, drugaciji 4x4 pogon ima od ranije više baziran na stražnju osovinu.
U ovom slučaju future classic prica je prenapuhana jer je auto tek izašlo. Niti se zna nešto više o dugotrajnosti te mašine, niti iko na svijetu može sa sigurnošću reći da će biti future classic samo zbog toga što ima to što ima. Priča o super hot hatchu ne stoji jer auto nema performanse da bi bilo u toj ligi. Malo ispod 6 sekundi do stoje i 230 maksimalne brzine ti danas radi i polo gti, ford fiesta ST, mini cooper S, i20N i mnogi drugi.
Porediti tu toyotu s golfom R ili audijem S3 ili 135i ili a35amg je nonsens.
Kombinacija pogona i diferncijala zvuči kao fensi način da privučeš boy rejsere koji će se okretat pod ručnom na praznim parkinzima. Upotrebljivost u stvarnom životu bi imala kad bi joj ciljna grupa bili stanovnici vratnika i širokače i ostalih padisnkih dijelova Sarajeva. Budimo realni. Neko ko je zaljubljenik u auta i ima lovu, nikad neće ni pomisliti da kupi yarisa na steroidima. S druge strane za za 45 000 eura s može uzeti puno kompletnije, brže, pouzdanije auto jačeg brenda od toyote. Recimo jedan golf R.
Ti se baš mučiš sa činjenicama Polo GTI 6.7 s, Fiesta ST 6.5 s do 100 km/h. Honda type R 5.7, Golf R 4.7. Toyota Yaris GR oficijelno 5.3 a ljudi su mjerili 4.7 pa čak i 4.5 s. Auto nema direktnog konkurenta.
Generalno slažem se za male turbake i trajnost, ali ako već hoćeš dobar mali turbak 1.2 Puretech PSA u svim izvedbama od 100-130 bez greške. Prinčevi 1.6 motori je BMW zajeb (German construction).
Naprotiv većina će kupiti GTI ili R a samo oni koji znaju Yaris GR.
Samo čekam Enioo da kaže šta se parkira ispred Argelinija
Pošto meni ne vjeruješ poslušaj čovjeka koji zna Chriss Haris.
-
- Posts: 4008
- Joined: 14/06/2005 02:47
#256 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila
Radio sam ja sebi kalkulaciju, na 8 godina, i razlika u korist kredita ispadne nekih 8-10k KM na taj period, ali ovisi od puno faktora, najviše od ostatka vrijednosti (tj cijene polovnog) auta kojeg kupiš na kredit, pa je opet neki rizik na tebi. Ali tu za 8 godina vozis jedno auto a na leasing 2 nova auta i na kredit od 5 godina bi ti rata bila skoro dupla u odnosu na leasing.
- Evolution_IV
- Posts: 13305
- Joined: 29/08/2020 22:58
- Location: Tahiti
#257 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila
tabija wrote: ↑13/05/2021 15:16sime_cipol wrote: ↑13/05/2021 15:08 1. Ako je ijedan auto za boy racere to je Golf
2. Treba biti kao svi drugi, kupi Golfa
3. Golf pouzdaniji od Toyote
Pod 3.
- mirsek
- Posts: 12823
- Joined: 07/05/2010 15:40
#258 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila
Jesi li racunao i otkup drugog auta na kraju lizinga ili si racunao samo troskove lizinga tokom 8 godina bez otkupa na kraju ?Gray wrote: ↑13/05/2021 16:51Radio sam ja sebi kalkulaciju, na 8 godina, i razlika u korist kredita ispadne nekih 8-10k KM na taj period, ali ovisi od puno faktora, najviše od ostatka vrijednosti (tj cijene polovnog) auta kojeg kupiš na kredit, pa je opet neki rizik na tebi. Ali tu za 8 godina vozis jedno auto a na leasing 2 nova auta i na kredit od 5 godina bi ti rata bila skoro dupla u odnosu na leasing.
I na koju si cijenu novog auta imao ustedu 8-10k KM preko kredita ?
-
- Posts: 4008
- Joined: 14/06/2005 02:47
#259 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila
Nisam računao otkup nego da uzmem 2 auta na lizing, svako po 4 godine, a na "uštedu" mislim koliko više bih platio na lizing u odnosu na kredit na period od 8 godina - u suštini na leasing platiš manje ukupno (npr na 8 godina 50k), na kredit platiš više ukupno (npr 60k),ali ti poslije kredita ostane auto (npr 18k), pa je to gdje je kredit kao povoljniji jer si u "plusu" 8k.
S tim da sam ja pravio računicu za svoje okolnosti, neko možda ima drugačije okolnosti pa je i računica drugačija.
S tim da sam ja pravio računicu za svoje okolnosti, neko možda ima drugačije okolnosti pa je i računica drugačija.
-
- Posts: 2365
- Joined: 07/11/2010 16:05
#260 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila
Jednostavno receno, ko hoce sigurnost, non stop zadnju liniju auta i da ga boli ona stvar za istim to mora dobro i platit pa eto ko moze priustit zasto ne. Ja da mogu sigurno bih. Na zapadu je to postalo normalno, zato uglavnom i voze najnovije modele.
- madner
- Posts: 56763
- Joined: 09/08/2004 16:35
#261 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila
Operativni lizing ima plus sto je lakse podnosiv. Prednost finacijskog je sto nakon 3-4 godine nema rate, nema obaveze kaska, nema obaveze ovlastenog itd... Samo treba podnjeti tu ratu.Gray wrote: ↑13/05/2021 17:37 Nisam računao otkup nego da uzmem 2 auta na lizing, svako po 4 godine, a na "uštedu" mislim koliko više bih platio na lizing u odnosu na kredit na period od 8 godina - u suštini na leasing platiš manje ukupno (npr na 8 godina 50k), na kredit platiš više ukupno (npr 60k),ali ti poslije kredita ostane auto (npr 18k), pa je to gdje je kredit kao povoljniji jer si u "plusu" 8k.
S tim da sam ja pravio računicu za svoje okolnosti, neko možda ima drugačije okolnosti pa je i računica drugačija.
-
- Posts: 4008
- Joined: 14/06/2005 02:47
#262 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila
Tako je, na operativni leasing ti je rata oko 50% ili 60% rate za kredit ili finansijski leasing
- mirsek
- Posts: 12823
- Joined: 07/05/2010 15:40
#263 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila
Jesi li siguran da je tako, na koliko km godisnje je to ?Gray wrote: ↑13/05/2021 17:37 Nisam računao otkup nego da uzmem 2 auta na lizing, svako po 4 godine, a na "uštedu" mislim koliko više bih platio na lizing u odnosu na kredit na period od 8 godina - u suštini na leasing platiš manje ukupno (npr na 8 godina 50k), na kredit platiš više ukupno (npr 60k),ali ti poslije kredita ostane auto (npr 18k), pa je to gdje je kredit kao povoljniji jer si u "plusu" 8k.
S tim da sam ja pravio računicu za svoje okolnosti, neko možda ima drugačije okolnosti pa je i računica drugačija.
Koliko su tolerantni na kasnjenje i neplacanje rata
ili reprogramiranje lizinga ?
Jer po ovome sto si naveo lizing nije ni los posto 8 godina imas najnoviji auto pod oficijelnom servisnom garancijom i osiguranjem, koji te ako ga na kraju otkupis kosta samo oko 15% skuplje od kredita.
-
- Posts: 4008
- Joined: 14/06/2005 02:47
#264 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila
Ovo iznad je samo primjera radi, nije tačna računica, cifre su samo onako da pokažem princip
Kažem, ja nisam računao otkup, nego nastavljanje leasinga i uzimanje novog auta, tako da to stvarno ne mogu komentarisati, ja sam pravio računicu za sebe, svako mora vidjeti uslove i za sebe napraviti račun.
Koliko su tolerantni ne znam, ja sve plaćam na vrijeme
Kažem, ja nisam računao otkup, nego nastavljanje leasinga i uzimanje novog auta, tako da to stvarno ne mogu komentarisati, ja sam pravio računicu za sebe, svako mora vidjeti uslove i za sebe napraviti račun.
Koliko su tolerantni ne znam, ja sve plaćam na vrijeme
- mirsek
- Posts: 12823
- Joined: 07/05/2010 15:40
#265 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila
Aha, ma sve ok, diskutujemo opusteno, a na koliko si km godisnje pravio racunicu i jel bilo sa ucescem ili bez ucesca ?Gray wrote: ↑13/05/2021 18:16 Ovo iznad je samo primjera radi, nije tačna računica, cifre su samo onako da pokažem princip
Kažem, ja nisam računao otkup, nego nastavljanje leasinga i uzimanje novog auta, tako da to stvarno ne mogu komentarisati, ja sam pravio računicu za sebe, svako mora vidjeti uslove i za sebe napraviti račun.
Koliko su tolerantni ne znam, ja sve plaćam na vrijeme
-
- Posts: 4008
- Joined: 14/06/2005 02:47
#266 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila
Na 15k, bez učešća je bilo
- mirsek
- Posts: 12823
- Joined: 07/05/2010 15:40
#267 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila
Ekstra, slicne uslove bi i ja gledao.
Kad budem uzimao novo auto, definitivno cu i operativni lizing ubaciti u opciju, izgleda vrlo zanimljivo.
Nece to svakako biti skoro, sad su nekretnine u prvom planu.
Ne gine mi polovnjak bar jos 4-5 godina.
- madner
- Posts: 56763
- Joined: 09/08/2004 16:35
#268 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila
S tim da kod 15k godisnje je operativna rata dosta niska, a na kraju finacijskog lizinga imamo auto koje je preslo 120 000.
-
- Posts: 7735
- Joined: 14/06/2012 22:59
#269 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila
Kao neko ko je prodao desetine vozila koji su finansirani putem operativnog lizinga, moram vam reći da mi nije jasno kako neko kao fizičko lice može uopšte da razmišlja o operativnom lizingu.
Pravilo je da na operativni lizing kupuju vozila oni koji neće spustiti svoju guzicu na vozačevo sjedište tog vozila.
Izuzetak su direktori(ce) u bankama i farmaceutskim firmama, kada kupuju za sebe službeni automobil, a sa kojim neće prelaziti neku veliku kilometražu.
Pravilo je da na operativni lizing kupuju vozila oni koji neće spustiti svoju guzicu na vozačevo sjedište tog vozila.
Izuzetak su direktori(ce) u bankama i farmaceutskim firmama, kada kupuju za sebe službeni automobil, a sa kojim neće prelaziti neku veliku kilometražu.
- Evolution_IV
- Posts: 13305
- Joined: 29/08/2020 22:58
- Location: Tahiti
-
- Posts: 4582
- Joined: 23/06/2009 21:57
- Location: sarajevo
#271 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila
Ja ne znam što se ti toliko grčevito boriš da dokažeš nešto u vezi ovog auta. Prvo da krenemo redom, toyota je rekla 5.5 do 100 ali ljudi su mjerili u prosjeku 5.0. Brže ne može s ručnim mjenjačem zbog kratkih omjera jer moraš prešaltati u treću da bi dosao do stoje. S druge strane, iako fabrika kaže da polo gti ide 6.7, ljudi su polu s dsg mjenjačem mjerili oko 6.2 ( uzeo sam pola za primjer ali tako je većini auta u toj klasi ). Mini cooper S ide još brže. Ali nije to ni bitno. Spominješ golfa R-a, golf R je do stoje ide haman ispod 4 sekunde.beco wrote: ↑13/05/2021 15:45emko1234 wrote: ↑13/05/2021 14:30Nije uopšte stvar VWa, problem s tim malim turbacima su imali svi. PSA grupa, s BMWom i Mini Morisom je muku mučila sa 1.6T motorom. VW sa 1.4T, reno je 1.2T unazadio pravo. Toliko da su odustali od 1.2 i prešaltali se na 0.9tce i 1.3tce. Ford je imao problem s 1.0t u jačoj varijanti. Nejse. Nije uopšte to poenta priče. Poenta priče je da mali motor + veliki turbo dobar ali ne i dugotrajan recept. I super je kad su u pitanju neke auto moto discipline gdje se nakon svake trke uradi remont mašine.beco wrote: ↑13/05/2021 10:54
Toyota nije VW pa da izda polu proizvod tipa 1.2, 1.4 i 1.8 TSI, da im treba 5 godina i tri revizije da naprave nešto što se može koristiti na iole duži period. Toyota je zadnja izdali mali turbak da prosječan korisnik ne mora kao VW pačenici da generalku rade na 60k km. Tako da sekundu ne sumnajm da će 1.6 u Yaris GR dogurati do 300k km bez problema.
Prvo nije hothetch, nego super hothetch u ligi Golf R, Focus RS..... Pogledaj malo odnos mase i snage.
Drugo ko gleda u WRC homologacijskom auto koje košta 70+ kKM praktičnost i koliko stane u gepek. Ovo auto je ekskluziva,
i siguran sam da Toyota gubi pare na svakom primjerku. Nije pravljen za profit.
I da Yaris GR ce za 15 godina imati status Supre, Lancera EVO i Impreze STI.
Ono što ti hoću priznati da je zadnji Golf R zanimljiv, drugaciji 4x4 pogon ima od ranije više baziran na stražnju osovinu.
U ovom slučaju future classic prica je prenapuhana jer je auto tek izašlo. Niti se zna nešto više o dugotrajnosti te mašine, niti iko na svijetu može sa sigurnošću reći da će biti future classic samo zbog toga što ima to što ima. Priča o super hot hatchu ne stoji jer auto nema performanse da bi bilo u toj ligi. Malo ispod 6 sekundi do stoje i 230 maksimalne brzine ti danas radi i polo gti, ford fiesta ST, mini cooper S, i20N i mnogi drugi.
Porediti tu toyotu s golfom R ili audijem S3 ili 135i ili a35amg je nonsens.
Kombinacija pogona i diferncijala zvuči kao fensi način da privučeš boy rejsere koji će se okretat pod ručnom na praznim parkinzima. Upotrebljivost u stvarnom životu bi imala kad bi joj ciljna grupa bili stanovnici vratnika i širokače i ostalih padisnkih dijelova Sarajeva. Budimo realni. Neko ko je zaljubljenik u auta i ima lovu, nikad neće ni pomisliti da kupi yarisa na steroidima. S druge strane za za 45 000 eura s može uzeti puno kompletnije, brže, pouzdanije auto jačeg brenda od toyote. Recimo jedan golf R.
Ti se baš mučiš sa činjenicama Polo GTI 6.7 s, Fiesta ST 6.5 s do 100 km/h. Honda type R 5.7, Golf R 4.7. Toyota Yaris GR oficijelno 5.3 a ljudi su mjerili 4.7 pa čak i 4.5 s. Auto nema direktnog konkurenta.
Generalno slažem se za male turbake i trajnost, ali ako već hoćeš dobar mali turbak 1.2 Puretech PSA u svim izvedbama od 100-130 bez greške. Prinčevi 1.6 motori je BMW zajeb (German construction).
Naprotiv većina će kupiti GTI ili R a samo oni koji znaju Yaris GR.
Samo čekam Enioo da kaže šta se parkira ispred Argelinija
Pošto meni ne vjeruješ poslušaj čovjeka koji zna Chriss Haris.
Ne možeš cijenu nekog vozila pravdat time što nema direktnog konkurenta. Gledao sam danas cijene u Hrvatskoj pošto nam je ona najbliža. Model s Race opremom do registracije košta 355.000 kuna, što je skoro 50.000 eura.
Meni iskreno ne bi bio dovoljan razlog da ga kupim to što je neki poznati novinar napisao da je auto zabavan za voziti. Opet se vraćam na priču o ne direktnim konkurentima, nego o vozilima u klasi iznad s provjerenim motorima, kvalitetnim awd pogonima ( quattro, 4matic, xdrive, 4motion ), boljom opremom i boljim performansama koje kupuješ za iste pare. Ok, bit će entuzijasta koji će kupiti to auto. Ali jako malo. Jer na na kraju dana ti pred kućom imaš samo skupog yarisa na steriodima. A dat za yarisa sa 260+ konja 50.000 eura samo zato što ima torsen i još kojekakve rally tehnologije koji ti ništa ne znače in real life, po meni je to perverzno.
I vjeruj mi, od 10 ljudi koji su na tržištu i koji gledajiu hot hatcha za 50.000 eura, 8 će otići i kupiti s3, golf r, a35amg, 135i, focusa st-a. Ne zato jer ova toyota ne valja, nego zato što je preskupa za ono što nudi.
- konektovan
- Posts: 40656
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#272 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila
Stvarno moraš biti udaren u glavu i kupiti yaris pored R golfa, audi rs3, amg A, honde civic....
Last edited by konektovan on 13/05/2021 22:18, edited 1 time in total.
- sime_cipol
- Posts: 16335
- Joined: 20/12/2018 15:06
- Location: Jedan grad, dva kluba. Jedan osnovala raja, drugi UDBA.
- Grijem se na: Zdrvima
- Vozim: Kola
#273 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila
Zašto gledati HR kad ima u BiH.
Centralni diferencijal, sa dva torsena naprijed/nazad su bolji od Haldexa
- konektovan
- Posts: 40656
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#274 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila
Golf je prelijep i moćan fakat.
- sime_cipol
- Posts: 16335
- Joined: 20/12/2018 15:06
- Location: Jedan grad, dva kluba. Jedan osnovala raja, drugi UDBA.
- Grijem se na: Zdrvima
- Vozim: Kola
#275 Re: Kupovina novog ili polovnog vozila
Dabogda ga imao ti i jos 20 ostalih kompleksasa u gradu