Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Na obje dodaj x2 cijenu Moraju obje, ako je ta oslabila oslabit ce i druga kroz koji mjesec. Zamjenom samo jedne, te oslabljene, dobit ces isti efekat kad oslabi ta druga. Najbolje je u paru ih rijesit. Cuvaj tu ispravnu za rezerve, ako kad pregori na putu ili nisi u situaciji mijenjati odma.
Znaci cijena 100-150KM je za jednu sijalicu?
Ja bolan ako hoces dobru sijalicu naravno a ne da izgubi sjaj ili crkne za 2 mjessca
Ma ako bi kupovao kupio bi neku originalnu. Nesto mi to puno djeluje Odo' trazit golfa s obicnim farovima Na Sportageu za 2 i po godine nisam nijednu sijalicu zamijenio osim zmigavca kojeg sam razbio
Koliko traju te originalne sijalice otprilike? Jel to drzi godinama ili se cesto mijenja?
Imas za svaku tehničke specifikacije, pa kad budeš kupovao ako ne kupiš originalnu, neka philipsova ili druga koju odabereš približno budu blizu sa kelvinima i lumenima orginalnoj.
Last edited by artur morgan on 08/05/2021 19:30, edited 1 time in total.
Ja bolan ako hoces dobru sijalicu naravno a ne da izgubi sjaj ili crkne za 2 mjessca
Ma ako bi kupovao kupio bi neku originalnu. Nesto mi to puno djeluje Odo' trazit golfa s obicnim farovima Na Sportageu za 2 i po godine nisam nijednu sijalicu zamijenio osim zmigavca kojeg sam razbio
Koliko traju te originalne sijalice otprilike? Jel to drzi godinama ili se cesto mijenja?
Kupiš jednu ako je druga ok, ili kupiš alternativu iz čajne.
Meni su ollo trajale 2 godine za cijenu od 15 ak KM.
Nije strasno. Pretpostavio sam da se obje mijenjaju zbog jacine. Hvala
Na obje dodaj x2 cijenu Moraju obje, ako je ta oslabila oslabit ce i druga kroz koji mjesec. Zamjenom samo jedne, te oslabljene, dobit ces isti efekat kad oslabi ta druga. Najbolje je u paru ih rijesit. Cuvaj tu ispravnu za rezerve, ako kad pregori na putu ili nisi u situaciji mijenjati odma.
Znaci cijena 100-150KM je za jednu sijalicu?
Ima lik na OLXu iz Tuzle, nafatao originalnih xenonskih sijalica odnekle i prodaje 2 komada 100 KM
Kod insignije je jos skuplje, mislim da je njemu 200km komad. Pricamo o OEM sijalicama, ne zamjenskim. I traju, dugo.. 10godina je auto u mom vlasnistvu, ja je promijenio nisam.
Veceras upalim auto , klimu , svijetla i cim krenuh saltat brzine na ventilaciji odma ciknu ventilator. Ne reaguje ni na jednoj brzini. Sutra idem do elektricara , moguce da je samo osigurac izbio iz nekog razloga , da sam preopteretio sistem , u roku par sekundi popalio i klimu,svijetla i ventilaciju na 4 okrenuo? Manuelna klima , corsa c. Prije tog bi mi zimi na velikim hladnocama znao se cuti lezaj ventilatora na nizim brzinama , al to sam lako rijesavao
Meni opel astra h slično trzanje u vožnji i ponekad gašenje je bio senzor bregaste, a teško paljenje ujutro ili kad je hladan bobina.. pa eto probaj nešto od toga.. lp
Edit: vidim izbrisao si za opel meriva 1.6 pa eto probaj
Samo da pohvalim AutoKliniku Kajimović @Al'din, jučer odrađena špura kao nikada do sada.
Od provjere ujednačenosti pritiska u gumama, luftova do štelovanja, sve za 5, svaka preporuka.
Jedino sam, uprkos zakazanom terminu, čekao sahatak+, gužva je a u tom poslu se vazda nešto iskomplikuje ali je tenda i ugodna stolica olakšala čekanje.
Uglavnom, vrijedi doći i ostaviti pare koliko god da košta (a mislim da nema povoljnije nadaleko) jer momci urade posao kako treba.
U svakom slučaju, ako ne morate, ne dolazite bez termina.
Hvala još jednom i ostanite temeljiti i kvalitetni, jer jedino tako možete uspjeti u poslu.
Naslovnica wrote: ↑11/05/2021 10:31
Samo da pohvalim AutoKliniku Kajimović @Al'din, jučer odrađena špura kao nikada do sada.
Od provjere ujednačenosti pritiska u gumama, luftova do štelovanja, sve za 5, svaka preporuka.
Jedino sam, uprkos zakazanom terminu, čekao sahatak+, gužva je a u tom poslu se vazda nešto iskomplikuje ali je tenda i ugodna stolica olakšala čekanje.
Uglavnom, vrijedi doći i ostaviti pare koliko god da košta (a mislim da nema povoljnije nadaleko) jer momci urade posao kako treba.
U svakom slučaju, ako ne morate, ne dolazite bez termina.
Hvala još jednom i ostanite temeljiti i kvalitetni, jer jedino tako možete uspjeti u poslu.
Džaba svi termini svijeta kada zapekne šaraf
Nedavno sam i ja mijenjao lafetu i uradili mi špuru nakon toga, nisam odavno vidio nekoga onako ispraksiranog za servis trapa i ovjesa na autima kao Aldin i njegova ekipa
Naslovnica wrote: ↑11/05/2021 10:31
Samo da pohvalim AutoKliniku Kajimović @Al'din, jučer odrađena špura kao nikada do sada.
Od provjere ujednačenosti pritiska u gumama, luftova do štelovanja, sve za 5, svaka preporuka.
Jedino sam, uprkos zakazanom terminu, čekao sahatak+, gužva je a u tom poslu se vazda nešto iskomplikuje ali je tenda i ugodna stolica olakšala čekanje.
Uglavnom, vrijedi doći i ostaviti pare koliko god da košta (a mislim da nema povoljnije nadaleko) jer momci urade posao kako treba.
U svakom slučaju, ako ne morate, ne dolazite bez termina.
Hvala još jednom i ostanite temeljiti i kvalitetni, jer jedino tako možete uspjeti u poslu.
Džaba svi termini svijeta kada zapekne šaraf
Nedavno sam i ja mijenjao lafetu i uradili mi špuru nakon toga, nisam odavno vidio nekoga onako ispraksiranog za servis trapa i ovjesa na autima kao Aldin i njegova ekipa
Aldin je odlican
Ja mu iz Starog grada idem u Hadzice maksuz, za sve.Kocnice, trap, spura, vulkanizerske usluge.Samo jos mali servis nisam uradio kod njega, a i to cemo kad vrijeme dodje
Pozdrav, imam problem na Ford Mondeo mk4 1.8 tdci (klima)
Prije 2 dana sam napunio klimu jer "nije radila", nakon punjenja trebalo je par minuta da pokrene kompresor.
Nakon toga nece da ga pokrene i nakon duze voznje.
Izbacuje mi ove greske, pa ako se neko razumije pomogao bi mi
guLee wrote: ↑11/05/2021 18:23
Pozdrav, imam problem na Ford Mondeo mk4 1.8 tdci (klima)
Prije 2 dana sam napunio klimu jer "nije radila", nakon punjenja trebalo je par minuta da pokrene kompresor.
Nakon toga nece da ga pokrene i nakon duze voznje.
Izbacuje mi ove greske, pa ako se neko razumije pomogao bi mi
Otprilike
.
Na lijevoj strani pokretač zaklopke temperature
I na desnoj strani klapna za kruženhe zraka
Radi se o Fiat Bravo 2008. 1.9 MJTD. Supruga je upalila i vozila par stotina metara, primjetila je da je volan postao jako težak za upravljanje, uspjela je jedva uparkirati i ostaviti ga tu.
Ja sam kasnije podigao haubu i na strani kanalnog remena vidio dosta kapljica ulja ili čega već kao i na alternatoru. Dole na plasitici zaštite motora se vide tragovi nekakve kao masti, ulja...
Uspio sam skinuti poklopac motora. I jednu zaštitnu plastiku zupčastog, on se čini ok. Zategnut, sve uredno.
Međutim, remenica PK remena je sva masna sa strane, i oko nje je ulje i mast nekakva. PK remen stoji čini mi se malo ukrivo.
Radi se o Fiat Bravo 2008. 1.9 MJTD. Supruga je upalila i vozila par stotina metara, primjetila je da je volan postao jako težak za upravljanje, uspjela je jedva uparkirati i ostaviti ga tu.
Ja sam kasnije podigao haubu i na strani kanalnog remena vidio dosta kapljica ulja ili čega već kao i na alternatoru. Dole na plasitici zaštite motora se vide tragovi nekakve kao masti, ulja...
Uspio sam skinuti poklopac motora. I jednu zaštitnu plastiku zupčastog, on se čini ok. Zategnut, sve uredno.
Međutim, remenica PK remena je sva masna sa strane, i oko nje je ulje i mast nekakva. PK remen stoji čini mi se malo ukrivo.
PK kaiš ti je ispao iz ležista. Vidiš i sam po utorima na remenici.