Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
BarbaDue wrote: ↑09/05/2021 09:22
Moze li mi neko od vas automobilskih znalaca reći koja je razlika u Škoda Oktavie kod verzija 1.6, 1.9 i 2.0 cca? Godišta otprilike 2010, 2011 i 2012.
Hvala
1.6 dobar, 2.0 dobar. Ako ti je snaga bitna ideš na 2.0 uz malo skuplje održavanje i veću potrošnju, ako ćeš jeftinije održavanje i nižu potrošnju naročito na otvorenom.
1.9 ja ne bih, dobar je motor al previše glasan, a i jeftinije je održavanje kod 1.6, a uz to 1.6 tih i miran rad ima, tu su negdje sa ubrzanjima.
Koji god da odabereš motor dobar je, zavisi kakav ti je džep i potrebe.
BarbaDue wrote: ↑09/05/2021 09:22
Moze li mi neko od vas automobilskih znalaca reći koja je razlika u Škoda Oktavie kod verzija 1.6, 1.9 i 2.0 cca? Godišta otprilike 2010, 2011 i 2012.
BarbaDue wrote: ↑09/05/2021 09:22
Moze li mi neko od vas automobilskih znalaca reći koja je razlika u Škoda Oktavie kod verzija 1.6, 1.9 i 2.0 cca? Godišta otprilike 2010, 2011 i 2012.
Hvala
Nemas 1.9 kod tih godišta
Traziti savjet od forumskih znalaca...
Naravno da ne mislim da vi koji ste na ovim temama jednom rukom zavrćete šarafate na motoru a drugom tipkate po forumu. Pretpostavljam da vas ima dosta koji ste svaki dan u tom fazonu, raspitajte se, pričate i čujete od nekoga korisne stvari, te da ste pasionirani ljubitelji automobila čim ste na ovim temama.
BarbaDue wrote: ↑09/05/2021 09:22
Moze li mi neko od vas automobilskih znalaca reći koja je razlika u Škoda Oktavie kod verzija 1.6, 1.9 i 2.0 cca? Godišta otprilike 2010, 2011 i 2012.
Hvala
Nemas 1.9 kod tih godišta
Traziti savjet od forumskih znalaca...
nadam se da se šališ.. danas u doba tehnologije teško ukucati i pogledati do kad je 1.9 pravljen i ima li ga u tim godištima, al lakše se provalit na forumu i glumiti neku pamet..
BarbaDue wrote: ↑09/05/2021 09:22
Moze li mi neko od vas automobilskih znalaca reći koja je razlika u Škoda Oktavie kod verzija 1.6, 1.9 i 2.0 cca? Godišta otprilike 2010, 2011 i 2012.
Hvala
Nemas 1.9 kod tih godišta
Traziti savjet od forumskih znalaca...
1.9 se ugradjivao do kraja proizvodnje tj do 2013te godine.
BarbaDue wrote: ↑09/05/2021 09:22
Moze li mi neko od vas automobilskih znalaca reći koja je razlika u Škoda Oktavie kod verzija 1.6, 1.9 i 2.0 cca? Godišta otprilike 2010, 2011 i 2012.
BarbaDue wrote: ↑09/05/2021 09:22
Moze li mi neko od vas automobilskih znalaca reći koja je razlika u Škoda Oktavie kod verzija 1.6, 1.9 i 2.0 cca? Godišta otprilike 2010, 2011 i 2012.
Hvala
Nemas 1.9 kod tih godišta
Traziti savjet od forumskih znalaca...
1.9 se ugradjivao do kraja proizvodnje tj do 2013te godine.
@BarbaDue od pomenuta tri, ja bih birao izmedju 1.9 i 2.0, ovisno koji je u boljem stanju.
1.6 bih zaobisao.
Dobra je ova, međutim malo mi je otežavajuće jer je u Stocu, a volio bi auto prilikom kupovine pregledati u ovlaštenom servisu. Tamo to možda nije moguće.
foxlife wrote: ↑07/05/2021 15:25
Ja koliko se sjecam audi 80 kod ase prema gradu kad se zapalio ugasen pp aparatom iz grasovog busa
Tako da nisi svi izgorili kako neko rece
Tom prilikom je vozač automobila pogin'o, jer mu je taj aparat ekplodir'o, najvjerovatnije zbog neispravnosti, auto je vjerovatno ugašeno nekim drugim aparatom.
foxlife wrote: ↑07/05/2021 15:25
Ja koliko se sjecam audi 80 kod ase prema gradu kad se zapalio ugasen pp aparatom iz grasovog busa
Tako da nisi svi izgorili kako neko rece
Tom prilikom je vozač automobila pogin'o, jer mu je taj aparat ekplodir'o, najvjerovatnije zbog neispravnosti, auto je vjerovatno ugašeno nekim drugim aparatom.
ne sjecam se da je poginuo to je mozda neki drugi slucaj ne znam stvarno moguce da i grijesim ne bih se smio zakleti
foxlife wrote: ↑07/05/2021 15:25
Ja koliko se sjecam audi 80 kod ase prema gradu kad se zapalio ugasen pp aparatom iz grasovog busa
Tako da nisi svi izgorili kako neko rece
Tom prilikom je vozač automobila pogin'o, jer mu je taj aparat ekplodir'o, najvjerovatnije zbog neispravnosti, auto je vjerovatno ugašeno nekim drugim aparatom.
ne sjecam se da je poginuo to je mozda neki drugi slucaj ne znam stvarno moguce da i grijesim ne bih se smio zakleti
Ne bih se ni ja sjetio da nisi spomenuo audi jaje i pp aparat GRAS-vog autobusa, taj čovjek je poginuo baš na Alipašinu, otac jednog mog poznanika.
Tom prilikom je vozač automobila pogin'o, jer mu je taj aparat ekplodir'o, najvjerovatnije zbog neispravnosti, auto je vjerovatno ugašeno nekim drugim aparatom.
ne sjecam se da je poginuo to je mozda neki drugi slucaj ne znam stvarno moguce da i grijesim ne bih se smio zakleti
Ne bih se ni ja sjetio da nisi spomenuo audi jaje i pp aparat GRAS-vog autobusa, taj čovjek je poginuo baš na Alipašinu, otac jednog mog poznanika.
ok opet razlog zasto je poginuo je njegova greska jer nije vodio racuna o tome nego ono standardno nase ma neka je tu da me ne kazni policija
ne sjecam se da je poginuo to je mozda neki drugi slucaj ne znam stvarno moguce da i grijesim ne bih se smio zakleti
Ne bih se ni ja sjetio da nisi spomenuo audi jaje i pp aparat GRAS-vog autobusa, taj čovjek je poginuo baš na Alipašinu, otac jednog mog poznanika.
ok opet razlog zasto je poginuo je njegova greska jer nije vodio racuna o tome nego ono standardno nase ma neka je tu da me ne kazni policija
Ne znam tačan razlog pogibije, da li je nestručno rukovanje ili je pp aparat bio neispravan, ali mislim da je ovo drugo. Aparat nije bio njegov, dao mu ga je vozač autobusa koji se tu našao.
Ne bih se ni ja sjetio da nisi spomenuo audi jaje i pp aparat GRAS-vog autobusa, taj čovjek je poginuo baš na Alipašinu, otac jednog mog poznanika.
ok opet razlog zasto je poginuo je njegova greska jer nije vodio racuna o tome nego ono standardno nase ma neka je tu da me ne kazni policija
Ne znam tačan razlog pogibije, da li je nestručno rukovanje ili je pp aparat bio neispravan, ali mislim da je ovo drugo. Aparat nije bio njegov, dao mu ga je vozač autobusa koji se tu našao.
ne znam kazem al mi je neobicno da nije bilo tuzbe na gras ili sl a to bi vjerujem bilo ispraceno medijski ili sam ja propustio to
ne znam tako da necu dalje da idem u diskusiju jer na dalje samo mogu nagadjati sta kako gdje kuda
U 1.9 tdi stane oko 3,8l ulja dok u 1.6 tdi ide 5l ulja kao i u 2.0 tdi. Tako da kad su u pitanju cijene redovnog i vanrednog odrzavanja, najjeftiniji je 1.9 tdi, a priblizno isto kostaju 1.6 tdi i 2.0 tdi.
reuf i minka wrote: ↑10/05/2021 19:18
Tražim neko manje auto. Gledam Ford Fiestu 2018 godište, benzin, 70 PS, 1000cm3. Zna li neko kakve su, mogu li se očekivati kakvi problemi?
Sa 1.1 Duratec motorom ce te sigurno manje glava boljeti... Ne znam kakvi su im ti mali turbo benzinci ali za Duratec sigurno znam da su dobri, i Ztec je bio dobar motor u vakat a Duratec jos bolji, sa japnaskom atmosferom nema greske
reuf i minka wrote: ↑10/05/2021 19:18
Tražim neko manje auto. Gledam Ford Fiestu 2018 godište, benzin, 70 PS, 1000cm3. Zna li neko kakve su, mogu li se očekivati kakvi problemi?
Gledaj auto sa jacim motorom. Ako mozes naci 1.0 turbo, onda bi to bio pun pogodak.
@BarbaDue od pomenuta tri, ja bih birao izmedju 1.9 i 2.0, ovisno koji je u boljem stanju.
1.6 bih zaobisao.
Dobra je ova, međutim malo mi je otežavajuće jer je u Stocu, a volio bi auto prilikom kupovine pregledati u ovlaštenom servisu. Tamo to možda nije moguće.
P.S. zbog čega izbjegavati 1.6?
Ima Hercegovina auto i Apolo u Mostaru. Dogovori se s čovjekom da se nađete u Mostaru, to je pola sata vožnje. Ili otiđi u Stolac pa se provozajte do Mostara. Ako nema šta kriti, pristati će valjda.
U Stocu je bio prije ovlašteni servis ali nisam siguran da je i dalje ovlašteni. Ima unitrade.
BarbaDue wrote: ↑09/05/2021 11:53
Dobra je ova, međutim malo mi je otežavajuće jer je u Stocu, a volio bi auto prilikom kupovine pregledati u ovlaštenom servisu. Tamo to možda nije moguće.
P.S. zbog čega izbjegavati 1.6?
Ovu sam postavio cisto kao primjer da ima 1.9 TDI u ovoj verziji, a ne kao preporuku za kupovinu.
1.6tdi iz ovih godina proizvodnje ima dosta problema sa egr, hladnjakom egr-a, dpf, diznama. Tako da nije vrijedno rizika pored 1.9 i 2.0 motora koji su isli u isto vozilo a koji su puno pouzdaniji.
Sad imam neku starudiju, dao je svoje, ne isplati se ulagati više. Budžet je do 9000KM. Malo prelazim, do 10k godišnje.
Znači potrošnja nije toliko bitna koliko pouzdanost i lako održavanje. Treba mi za porodicu, ne ni malo auto ne ni veliko radi žene. Auta ne mijenjam cesto. Ne bolujem od marke i estetike pretjerano.
Volio bih da mi preporučite ili tačan auto ili vrstu motora koju da gledam i sl. Nisam baš upućen.
S obzirom na ovog golf 3 kojeg jos vozam kupovina bilo kakvog auta će biti veliki skok naprijed. Eto samo mi treba pauzdanost i sl. a ne ko kod poznanika koji je kupio auto za 12k KM i odma mora mijenjati taj nekakav dpf filter i odma bum 500e.
Volio bih tako neke savjete i preporuke. Hvala unaprijed
NediM17 wrote: ↑11/05/2021 15:40
Treba ti neki auto kompakt klase.
Posto ne prelazis puno i nije ti bitna potrosnja ganjaj nekog solidnog atmo benzinca, od njih manje boli glava.
corei3 wrote: ↑11/05/2021 15:34
Sad imam neku starudiju, dao je svoje, ne isplati se ulagati više. Budžet je do 9000KM. Malo prelazim, do 10k godišnje.
Znači potrošnja nije toliko bitna koliko pouzdanost i lako održavanje. Treba mi za porodicu, ne ni malo auto ne ni veliko radi žene. Auta ne mijenjam cesto. Ne bolujem od marke i estetike pretjerano.
Volio bih da mi preporučite ili tačan auto ili vrstu motora koju da gledam i sl. Nisam baš upućen.
S obzirom na ovog golf 3 kojeg jos vozam kupovina bilo kakvog auta će biti veliki skok naprijed. Eto samo mi treba pauzdanost i sl. a ne ko kod poznanika koji je kupio auto za 12k KM i odma mora mijenjati taj nekakav dpf filter i odma bum 500e.
Volio bih tako neke savjete i preporuke. Hvala unaprijed