Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Pitanje za @Telemach ali i za ljude koji su se susretali.
Kupio bluetooth slusalice. Navece pojacam jer volim jak zvuk pa da ne maltretiram ukucane.
Upare se najnormalnije sa eon box-om.
Ali
Na "live" tv programu ne ide zvuk preko njih nego samo normalno preko tv-a. Ako program koji gledam vratim samo sekundu nazad, onda ide zvuk na slusalice. Ista stvar je i sa dva BT zvucnika. Kada gledam neato sa vlc player-a zvuk je ne BT uredjaju koji god je prikljucen.
Hajde pls ako ima korisnika jos kojima nije mrsko neka probaju da vidim jesam li ja jedini.
A i @Telemach ako zna lijek.....
Hvala.
Ne postoji rješenje za ovo jer je stavljena zaštita na live sadržaj, pa se zvuk na takvom sadržaju na EON box uređaju na mreži reproducira isključivo putem TV zvučnika.
Rješenje je ono na koje si i sam naišao, da vratiš jednu sekundu sadržaj unazad i tada ide preko svih bluetooth uređaja.
Ne postoji rješenje za ovo jer je stavljena zaštita na live sadržaj, pa se zvuk na takvom sadržaju na EON box uređaju na mreži reproducira isključivo putem TV zvučnika.
Rješenje je ono na koje si i sam naišao, da vratiš jednu sekundu sadržaj unazad i tada ide preko svih bluetooth uređaja.
Samo jedno jednostavno pitanje
"Zastita", ZASTO?????
zdruzdjo wrote: ↑02/05/2021 12:04
Samo jedno jednostavno pitanje
"Zastita", ZASTO?????
Vjerovatno neki fazon sa live prenosom sadržaja i pravima TV kanala za prenos zvuka uživo, nešto kao što ima ona zaštita da se ne može preko HDMI kabla direktno snimati live sadržaj, niti isti vidjeti putem remote control aplikacija i screen recordera.
Hercegoviina wrote: ↑01/05/2021 22:50
Ima li kakva beneficija za aktiviranje e-računa?
Mene su nazvali i dali 3 mjeseca besplatan HBO Premium paket da bi presao na eracun, pokusaj i vidi sta uspijes izvuci
mislis da ce mi dati? Moracu da zovem
To ti ne bi znao reci druze jer su u ovom slucaju oni mene prvi nazvali. Ne vjerujem da ces sta izgubiti ako pitas a vjerujem da ce ti dati barem nesto jer i njima je u cilju da odrezu te troskove printanja racuna i samo slanje
Hercegoviina wrote: ↑01/05/2021 22:50
Ima li kakva beneficija za aktiviranje e-računa?
Zdravo @Hercegoviina,
Zahvaljujemo se na javljanju.
Aktivacija e-računa ne podrazumijeva dodatne pogodnosti.
Za sva dodatna pitanja stojimo na raspolaganju.
Hercegoviina wrote: ↑01/05/2021 22:50
Ima li kakva beneficija za aktiviranje e-računa?
Zdravo @Hercegoviina,
Zahvaljujemo se na javljanju.
Aktivacija e-računa ne podrazumijeva dodatne pogodnosti.
Za sva dodatna pitanja stojimo na raspolaganju.
Hercegoviina wrote: ↑01/05/2021 22:50
Ima li kakva beneficija za aktiviranje e-računa?
Zdravo @Hercegoviina,
Zahvaljujemo se na javljanju.
Aktivacija e-računa ne podrazumijeva dodatne pogodnosti.
Za sva dodatna pitanja stojimo na raspolaganju.
Ne postoji rješenje za ovo jer je stavljena zaštita na live sadržaj, pa se zvuk na takvom sadržaju na EON box uređaju na mreži reproducira isključivo putem TV zvučnika.
Rješenje je ono na koje si i sam naišao, da vratiš jednu sekundu sadržaj unazad i tada ide preko svih bluetooth uređaja.
Samo jedno jednostavno pitanje
"Zastita", ZASTO?????
imas li na tv bt, upari sluske sa njim, ako ima podrzano
Hercegoviina wrote: ↑01/05/2021 22:50
Ima li kakva beneficija za aktiviranje e-računa?
Zdravo @Hercegoviina,
Zahvaljujemo se na javljanju.
Aktivacija e-računa ne podrazumijeva dodatne pogodnosti.
Za sva dodatna pitanja stojimo na raspolaganju.
Pozz za ekipu Temelacha, koja radi na forumu.
Naime, zelio bih pitati, kako ds kanal Federalna tv, prebacim na broj 2, sad mi je na 53 broju, paket mi je D3, onaj od 50km.
Mrsko mi se peglati , hocu da mi je na pocetku( donedavno je bio).
Postoji li takva mogucnost, memorisanja kanala, da ih prebacimo na brojeve na koje mi zelimo?
Hercegoviina wrote: ↑01/05/2021 22:50
Ima li kakva beneficija za aktiviranje e-računa?
Zdravo @Hercegoviina,
Zahvaljujemo se na javljanju.
Aktivacija e-računa ne podrazumijeva dodatne pogodnosti.
Za sva dodatna pitanja stojimo na raspolaganju.
Pozz za ekipu Temelacha, koja radi na forumu.
Naime, zelio bih pitati, kako ds kanal Federalna tv, prebacim na broj 2, sad mi je na 53 broju, paket mi je D3, onaj od 50km.
Mrsko mi se peglati , hocu da mi je na pocetku( donedavno je bio).
Postoji li takva mogucnost, memorisanja kanala, da ih prebacimo na brojeve na koje mi zelimo?
Hvala
Napravi favourite listu pa ces onda moci sortirati kanale po zelji.
Hercegoviina wrote: ↑01/05/2021 22:50
Ima li kakva beneficija za aktiviranje e-računa?
Zdravo @Hercegoviina,
Zahvaljujemo se na javljanju.
Aktivacija e-računa ne podrazumijeva dodatne pogodnosti.
Za sva dodatna pitanja stojimo na raspolaganju.
Pozz za ekipu Temelacha, koja radi na forumu.
Naime, zelio bih pitati, kako ds kanal Federalna tv, prebacim na broj 2, sad mi je na 53 broju, paket mi je D3, onaj od 50km.
Mrsko mi se peglati , hocu da mi je na pocetku( donedavno je bio).
Postoji li takva mogucnost, memorisanja kanala, da ih prebacimo na brojeve na koje mi zelimo?
Hvala
Zdravo Sociolog,
Imate mogućnost kreiranja omiljene liste kanala. Na taj način ćete imati najdraže kanale na prvim pozicijama.
Za sve dodatne informacije smo Vam na raspolaganju.
Koji je login na ovaj cisco technicolor modem. Admin admin nece, admin i prazno nece, oboje prazno nece. A tek mi je prikljuceno nemam podatke da udjem na mojtelemach.
Mustang1 wrote: ↑04/05/2021 09:59
Koji je login na ovaj cisco technicolor modem. Admin admin nece, admin i prazno nece, oboje prazno nece. A tek mi je prikljuceno nemam podatke da udjem na mojtelemach.
Za Cisco uređaje login su oba prazna polja, probaj da ga vratiš na fabričke postavke ubodom u reset rupicu sa zadnje strane, pa onda pokušaj sa praznim poljima.
Mustang1 wrote: ↑04/05/2021 09:59
Koji je login na ovaj cisco technicolor modem. Admin admin nece, admin i prazno nece, oboje prazno nece. A tek mi je prikljuceno nemam podatke da udjem na mojtelemach.
Za Cisco uređaje login su oba prazna polja, probaj da ga vratiš na fabričke postavke ubodom u reset rupicu sa zadnje strane, pa onda pokušaj sa praznim poljima.
tap3ah75 wrote: ↑04/05/2021 14:22
Dernek u kući.
Djeci u sred online nastave nestalo neta.
Nema ni tv kanala.
Zdravo tap3ah75,
Izvinjavamo se zbog poteškoća koje imate kao korisnik naše usluge.
Vaše podatke i opis problema, proslijedili smo kolegama u tehničkom odjelu, sa zahtjevom za detaljnu provjeru. Molimo Vas za malo strpljenja, kolege će Vas uskoro kontaktirati.
Zadovoljstvo naših korisnika i kvalitetna usluga je naša osnovna misija, nastojat ćemo opravdati Vaše povjerenje.
tap3ah75 wrote: ↑04/05/2021 14:22
Dernek u kući.
Djeci u sred online nastave nestalo neta.
Nema ni tv kanala.
Zdravo tap3ah75,
Izvinjavamo se zbog poteškoća koje imate kao korisnik naše usluge.
Vaše podatke i opis problema, proslijedili smo kolegama u tehničkom odjelu, sa zahtjevom za detaljnu provjeru. Molimo Vas za malo strpljenja, kolege će Vas uskoro kontaktirati.
Zadovoljstvo naših korisnika i kvalitetna usluga je naša osnovna misija, nastojat ćemo opravdati Vaše povjerenje.
Nije samo kod mene
Cijeli komšiluk nema ni neta ni tv ni telefona.
Vasa sluzba sa posebnu brigu mi je nesto obecala prosli tjedan, i nije ispunila.
Zdravo drug_profi,
Uvidom u sistem, kolege su ispoštovale dogovor.
Predlažemo da uradite reset uređaja. U slučaju potrebe budite slobodni da nam se javite ponovo, kako bismo izvršili dodatnu provjeru.
tap3ah75 wrote: ↑04/05/2021 14:22
Dernek u kući.
Djeci u sred online nastave nestalo neta.
Nema ni tv kanala.
Zdravo tap3ah75,
Izvinjavamo se zbog poteškoća koje imate kao korisnik naše usluge.
Vaše podatke i opis problema, proslijedili smo kolegama u tehničkom odjelu, sa zahtjevom za detaljnu provjeru. Molimo Vas za malo strpljenja, kolege će Vas uskoro kontaktirati.
Zadovoljstvo naših korisnika i kvalitetna usluga je naša osnovna misija, nastojat ćemo opravdati Vaše povjerenje.
Nije samo kod mene
Cijeli komšiluk nema ni neta ni tv ni telefona.
Ljubazno Vas molimo da prihvatite izvinjenje zbog neugodnosti koje je prouzrokovao grupni prekid signala na području Vašeg stanovanja. Ukoliko želite, dostavit ćemo Vam potvrdu o prekidu signala, u svrhu opravdanja zbog izostanka tokom online nastave.
Potvrdu o prekidu, dostavit ćemo na e-mail adresu koju želite. Molimo Vas da nas obavijestite.