Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ne mogu, brdo Berkheim mi smeta, a daleko 1300Km nevalja mi during I magla oko minkena, alpe jos slovenci na granici. Nevidi se dobro.
Pa prijatelju, kako onda vidiš ono što maloprije tvrdiš ?
Kamera, iz porodicne kuce. All ššš nemoj nikome reći
Drago mi je da mogu komunicirati sa tehnološkim osviještenim ljudima. Iako tu tvoju tvrdnju zapravo ne shvatam ozbiljno
Koje ti je marke kamera, ako nije tajna ? I da li je Direct WIFI ili zahtijeva HUB ? Pitam jer ih ja imam više na svojim nekretninama pa da uporedimo iskustva ?
Zakalwe wrote: ↑22/02/2021 14:05
Da se ne svadjamo bezveze, evo vam statistika (na Engleskom) sa tacnim brojem elektricnih auomobila (totalno i po autu) za vecinu zemalja u evropi. Kao sto vidite, najveci totalni broj elektricnih auta registrovano je u Njemackoj (!)... Relativno gledajuci på autu, Norveska je prva, onda idu Holandija,Svedska, Svajcarska itd.
Sto se tice siromasnih zemalja i elektricnih auta, vjerujem da ce biti kao i sa svim ostalim: prvo razvijene zemlje, pa poslije siromasne. Kad Svabe prestanu proizvoditi dizle, smanjice se izvoz polovnih auta sa SUS motorima i poslije 20 godina (kad Gnjolfovi i Pasati istrule) nece biti cega drugog da se uvozi nego elektricni auti.
Ono malo sto ostane ce se moci vozitii "oko kuce" ali ce biti zabranjeno ulaz u EU. I polako.
Fali struje za punjenje? Ili gradi elektrane ili se vozi tramvajom...ha ja.
Glede tog linka, hm hm, želio bih dobronamjerno podsjetiti da engleska rečenica "Newly registered cars" znači "nova registrovana auta", ili na drevnom Bosanskom "Taze registrovana auta".
Lijepo bi bilo vidjeti procenat registrovanih EV u odnosu na ukupan broj registrovanih "samohotki". Procenat je vrlo mali.
logicno da je mali jer ukupan broj se odnosi i na ono auto koje se registruje vec 20-30 godina dok je auto na struju bilo "misaona" imenica za obicnog vozaca
logicno da je mali jer ukupan broj se odnosi i na ono auto koje se registruje vec 20-30 godina dok je auto na struju bilo "misaona" imenica za obicnog vozaca
Naravno da je logično i tu si sasvim u pravu. Ali statistika je neumoljiva, i to kažu brojke...
Iako tih automobila starosti 20 do 30 godina na zapadu baš i nema....
logicno da je mali jer ukupan broj se odnosi i na ono auto koje se registruje vec 20-30 godina dok je auto na struju bilo "misaona" imenica za obicnog vozaca
Naravno da je logično i tu si sasvim u pravu. Ali statistika je neumoljiva, i to kažu brojke...
Iako tih automobila starosti 20 do 30 godina na zapadu baš i nema....
ima oldtajmera dovoljno
svejedno tek zadnjih desetak cak bih rekao 5 je u europi sto se tice elektricnih automobila
naravno niko normalan nece reci da sada svi kupuju elektricne i da je to vec preplavilo europu samo sto iz godine u godinu sve ih je vise i novoregistrovanih i ukupni broj
da se razumijemo ne branim ja elektricna i vjerovatno elektricno necu voziti minimalno jos 5 godina nego cu gurati na benzin
logicno da je mali jer ukupan broj se odnosi i na ono auto koje se registruje vec 20-30 godina dok je auto na struju bilo "misaona" imenica za obicnog vozaca
Naravno da je logično i tu si sasvim u pravu. Ali statistika je neumoljiva, i to kažu brojke...
Iako tih automobila starosti 20 do 30 godina na zapadu baš i nema....
ima oldtajmera dovoljno
svejedno tek zadnjih desetak cak bih rekao 5 je u europi sto se tice elektricnih automobila
naravno niko normalan nece reci da sada svi kupuju elektricne i da je to vec preplavilo europu samo sto iz godine u godinu sve ih je vise i novoregistrovanih i ukupni broj
What is the point ? Ubjeđivati mene ili druge da će EV zavladati svijetom ? Moja teorija je, a ti je molim te upamti, da neče. End and over.
Naravno da je logično i tu si sasvim u pravu. Ali statistika je neumoljiva, i to kažu brojke...
Iako tih automobila starosti 20 do 30 godina na zapadu baš i nema....
ima oldtajmera dovoljno
svejedno tek zadnjih desetak cak bih rekao 5 je u europi sto se tice elektricnih automobila
naravno niko normalan nece reci da sada svi kupuju elektricne i da je to vec preplavilo europu samo sto iz godine u godinu sve ih je vise i novoregistrovanih i ukupni broj
What is the point ? Ubjeđivati mene ili druge da će EV zavladati svijetom ? Moja teorija je, a ti je molim te upamti, da neče. End and over.
nije poenta nikoga da ubjedjujem nego govorim da ce zavladati a ti slobodno svoju teoriju iznesi
i ajmo se sloziti da se ne slazemo
I krenes na more sa EV, npr Split, 300 km od Sa. Dodjes do onog tunela prije Jablanice, cekas jedno 2 sata, napolju 38 stepeni. Ne smijes klimu upaliti i molis Boga da barem do Mostara dobacis. Dodaj cekanje na granici. U toj situaciji da je litar nafte 10 KM prvi bi stao u red. Mozda prica o EV bi imala smisla 2035 u Bosni dok zavrse Osejavu ili kako se vec zove taj tunel.
nije poenta nikoga da ubjedjujem nego govorim da ce zavladati a ti slobodno svoju teoriju iznesi
i ajmo se sloziti da se ne slazemo
Dogovorili smo se da se ne slažemo.
Ovako je najpoštenije, svaka čast
Lik smara ovdje danima svojim "ravnozemljaškim" teorijama. Kakvi ljudi hodaju zemljom, strašno. Eksperata stotine mozes naci na netu kako objasnjavaju trenutne probleme snabdjevanja el energijom u slucaju naglog porasta el vozila, lik udario svoju pricu. Flat Earther
nije poenta nikoga da ubjedjujem nego govorim da ce zavladati a ti slobodno svoju teoriju iznesi
i ajmo se sloziti da se ne slazemo
Dogovorili smo se da se ne slažemo.
Ovako je najpoštenije, svaka čast
Lik smara ovdje danima svojim "ravnozemljaškim" teorijama. Kakvi ljudi hodaju zemljom, strašno. Eksperata stotine mozes naci na netu kako objasnjavaju trenutne probleme snabdjevanja el energijom u slucaju naglog porasta el vozila, lik udario svoju pricu. Flat Earther
Idi prati online nastavu ne mijesaj se u price normalnih ljudi
Lik smara ovdje danima svojim "ravnozemljaškim" teorijama. Kakvi ljudi hodaju zemljom, strašno. Eksperata stotine mozes naci na netu kako objasnjavaju trenutne probleme snabdjevanja el energijom u slucaju naglog porasta el vozila, lik udario svoju pricu. Flat Earther
Idi prati online nastavu ne mijesaj se u price normalnih ljudi
Lik smara ovdje danima svojim "ravnozemljaškim" teorijama. Kakvi ljudi hodaju zemljom, strašno. Eksperata stotine mozes naci na netu kako objasnjavaju trenutne probleme snabdjevanja el energijom u slucaju naglog porasta el vozila, lik udario svoju pricu. Flat Earther
Idi prati online nastavu ne mijesaj se u price normalnih ljudi
Normalni ljudi ne gledaju foxlife
Da si malo samo stariji pa da si bio ovdje tada znao bi i zasto je foxlife samo beznacajni nik al trebas ti jos pure jesti
Podsjecas me na emka samo sto nemas auto da se hvalis kao on
Idi prati online nastavu ne mijesaj se u price normalnih ljudi
Normalni ljudi ne gledaju foxlife
Da si malo samo stariji pa da si bio ovdje tada znao bi i zasto je foxlife samo beznacajni nik al trebas ti jos pure jesti
Podsjecas me na emka samo sto nemas auto da se hvalis kao on
Taman da imaš nick Genijalčina ni to ti ne bi pomoglo. Čašu kako god okreneš, dno ostaje dno ahahaha
Na tvoju nesreću imam 2 automobila, jedan ganjc nov iz fabrike. Hajd da mi opereš šajbu
Da si malo samo stariji pa da si bio ovdje tada znao bi i zasto je foxlife samo beznacajni nik al trebas ti jos pure jesti
Podsjecas me na emka samo sto nemas auto da se hvalis kao on
Taman da imaš nick Genijalčina ni to ti ne bi pomoglo. Čašu kako god okreneš, dno ostaje dno ahahaha
Na tvoju nesreću imam 2 automobila, jedan ganjc nov iz fabrike. Hajd da mi opereš šajbu
ajde u skolu mali
ili si ti ipak emko koji misli da je najpametniji
Da si malo samo stariji pa da si bio ovdje tada znao bi i zasto je foxlife samo beznacajni nik al trebas ti jos pure jesti
Podsjecas me na emka samo sto nemas auto da se hvalis kao on
Taman da imaš nick Genijalčina ni to ti ne bi pomoglo. Čašu kako god okreneš, dno ostaje dno ahahaha
Na tvoju nesreću imam 2 automobila, jedan ganjc nov iz fabrike. Hajd da mi opereš šajbu
ajde u skolu mali
ili si ti ipak emko koji misli da je najpametniji
Na tvoju žalost škole i fakultete davno završio. Najpametniji nisam naravno ali ispred tebe sam par svjetlosnih godina
Srazmjerno malo elektricnih auta ima u Njemackoj. Vrlo vrlo malo. Hibrida ima tu i tamo. Na punjacima po naseljima se uglavnom pune hibridi. Doduse, sad je ponuda pravih el. auta takva da su ili jeftina ili skupa, nema sredine. Ili je ID.3 ili Taycan.
Ali su elektricna definitivno buducnost. Tu vise nema price, to je vec odluceno i dogovoreno. Ostaje samo da se vidi kako ce to izgledati.
Ja vec 20tak godina radim u autoindustriji, sto Svapskoj sto USA, imam dodir malte ne sa proizvodjacima sa svih kontinenata. Benzinci su stvar proslosti, odluka je pala, raja se moze koprcati i govoriti ja necu, nikada i sl. ali sve dolazi na svoje.
Ja ne radim ali imam prijatelje koji rade. Ali to nije nista sto ne mozes procitati u novinama. BMW naprimjer uveliko radi na novoj platformi/arhitekturi za elektricna auta, nakon sto su prije 5 godina predstavili potpuno novu CLAR platformu. I to nakon sto su se dugo opirali. To je ogromno ulaganje kad je autoindustrija u krizi. Ne rade sigurno da bi je bacili.
ado-nekad-sampion wrote: ↑23/02/2021 15:05
Ja ne radim ali imam prijatelje koji rade. Ali to nije nista sto ne mozes procitati u novinama. BMW naprimjer uveliko radi na novoj platformi/arhitekturi za elektricna auta, nakon sto su prije 5 godina predstavili potpuno novu CLAR platformu. I to nakon sto su se dugo opirali. To je ogromno ulaganje kad je autoindustrija u krizi. Ne rade sigurno da bi je bacili.
Naravno i tu ne pricamo samo o OEMs nego i o dobavljacima koji se prestruktuiraju ka proizvodnji elektricnih automobila. Dosta kompanija koje se na vrijeme ne presaltaju ce nestati sa scene a neke druge ce se pojaviti.
Da ne pricamo da sa AD (autonomous driving) pitanje vlasnistva nad vozilom ce postati totalno drugacije.
Veliki proizvodjaci vec sad racunaju da u bliskoj buducnosti vise nece biti klasicnog vlasnistva nad automobilima. Treba ti auto, imas app, zovnes ga, on sam dodje, odvede te od tacke A do tacke B i ode dalje onome ko ga treba.
Kod mene u naselju zauzeli 10 parking mjesta i rezervisali za elektricna dijeljena auta od grada. Spomenem im mamicu ovom prilikom. Ali to je drugo.
Nece biti instant, zasad je politika da se novo auto sa SUS motorom nece moci registrovati u EU od 2035. Ako su se proizvodjaci obavezali da ce raditi na tome, zakonodavnci su duzni krerati zakone koji ce omoguciti adopciju. To je dvosmjerna cesta, nista se tu ne radi bez dogovora. Ako je odlucno da se ide s elektricnim tako ce i biti.
foxlife wrote: ↑23/02/2021 15:18
Ma dobro da se ne lazemo nece ova klasicna izumrijeti jos bar 20ak godina
Naravno da nece, nije to salter od svjetla pa da ga samo jedan dan ugasis ili upalis.
Ali tehnologija napreduje, danasnje baterije su puno bolje nego one od prije pet godina, infrastruktura je puno bolja nego prije pet godina i svakim danom je sve bolja.
Na stranu, da je kvalitet puno bolji jer imas puno manje dijelova koji se kvare nego u klasicnim automobilima.
Imas masu podataka da ljudi vec sada voze 200, 300 ili 400 hiljad milja Tesle i da su popravke/regularne zamjene koje su imali jako male u poredjenju sa klasicnim automobilima.
foxlife wrote: ↑23/02/2021 15:18
Ma dobro da se ne lazemo nece ova klasicna izumrijeti jos bar 20ak godina
Naravno da nece, nije to salter od svjetla pa da ga samo jedan dan ugasis ili upalis.
Ali tehnologija napreduje, danasnje baterije su puno bolje nego one od prije pet godina, infrastruktura je puno bolja nego prije pet godina i svakim danom je sve bolja.
Na stranu, da je kvalitet puno bolji jer imas puno manje dijelova koji se kvare nego u klasicnim automobilima.
Imas masu podataka da ljudi vec sada voze 200, 300 ili 400 hiljad milja Tesle i da su popravke/regularne zamjene koje su imali jako male u poredjenju sa klasicnim automobilima.
Tesle se ne mogu baš pohvaliti kvalitetom izrade a niti trajnošću baterija a i preprodajna vrijednost im je jako niska što upućuje na 2 stvari, da ih ljudi ne žele tj da je tražnja niska i da ne vrijede mnogo. Rekao sam nekidan softver je na izuzetnom nivou ali kvalitet izrade koji je važniji dosta dosta loš. Tesle koje su se prodavale za 120 000 nakon 3 godine i pređenih recimo 60 000 milja se mogu naći za 30 do 40 000 USD. Dok god ne riješe trajanje baterija bez da ima značajne degradacije, veci domet sa jednim punjenjem te brzo punjenje koje je znacajno manje od 35, 40 min ljudi nece placati ogromne novce za te neugodnosti.
Pa sad se vec puni na 80% kapaciteta za 20 minuta.
Nije stvar u skupim nepristupacnim autima nego u pristupacnim kao sto je VW ID.3 ili Tesla 3. Ne zavisi trziste od sacice onih koji kupe nepristupacna auta.