Zdravo @Haris033,
Primite naše izvinjenje zbog čekanja.
Molimo da nam dostavite korisničke podatke kako bismo provjerili i hitno Vas pozvali.
Hvala Vam unaprijed na razumijevanju.
Moderator: Benq
Zdravo @Haris033,
Fazn kod iptv je sto signal kasni nekad i po 90s ljudi zabiju gol odu na centar a ti tek gledas priliku. Znam da mnogima ne smeta ali zna biti iritantno akd komsija u stanu iznad tebe prije vidi gol ti se pitas sta se desava
Meni ovo nikada nije bilo bitno...jer nisam kladionicar,da refreshujem livescore stalno i cekam gol ili priliku
Možeš raskinuti podkolegione wrote: ↑01/02/2021 17:21 Pozdrav,
Zamolio bih forumase za pomoc, imam ozbiljan problem sa Telemach
Prije sam imao HS nakon nekog vremena prije tacno 2 godine potpisem ugovor, EON FULL DUO iskustvo je bilo lose, ali ne katastrofalno
EON Box nije radio na TV-u, rekli mi da je do TV-a internet je bio na kablu 70 iako je paket 150mbps, i kartica mi nije radila na drugom tv, no medjutim puno sam radio i nije mi bio problem.
Kupim novi TV (Na kojem se slika ne moze razvuci do ivica)
EH SAD
Odem i potpisem novi ugovor, uz obecanje da ce mi rijesiti problem iznad i dali su mi neki popust od 15% ali ce mi obracunati (karticu, sada reciever) pa na kraju cu 12 mjeseci placati manje 5 KM a narednih 12 mjeseci 5KM vise te nisam ni dobio dakle popust
Po dogovoru izasli su na teren promjenili kabal do objekta, karticu zamijenili recieverom, EON BOX i dalje nece raditi a internet na kablu 40 mbps
Potrosio sam 2h pricajuci sa korisnicim servisom, buduci da nemam namjeru, da mi TELEMACH bira TV a i nemam viska novca da placam do 150mbps, a isporucuju 40mbps kojem i nisu dovoljne.
I sustinski nisam dobio popust koji smo dogovorili
Da li mogu raskinuti ugovor sa ovim providerom i kako.
Hvala svima koji mogu pomoci
https://telemach.ba/podrska/cjenovnici- ... ja/?qc=121#tačka 4.9 kaže
4.9.Ukoliko je brzina usluge pristupa Internetu manja od 50% maksimalne pristupne brzine predviđene određenim paketom u vremenu koje prelazi 1% kumulativno u jednom mjesečnom periodu, korisniku se omogućava prelazak na drugi paket sa manjim brzinama pristupa Internetu bez klix naknade ili raskid ugovora.
Pa ja to nemam nikad, kako da evindetiram ispravnodend wrote: ↑01/02/2021 17:53Možeš raskinuti podkolegione wrote: ↑01/02/2021 17:21 Pozdrav,
Zamolio bih forumase za pomoc, imam ozbiljan problem sa Telemach
Prije sam imao HS nakon nekog vremena prije tacno 2 godine potpisem ugovor, EON FULL DUO iskustvo je bilo lose, ali ne katastrofalno
EON Box nije radio na TV-u, rekli mi da je do TV-a internet je bio na kablu 70 iako je paket 150mbps, i kartica mi nije radila na drugom tv, no medjutim puno sam radio i nije mi bio problem.
Kupim novi TV (Na kojem se slika ne moze razvuci do ivica)
EH SAD
Odem i potpisem novi ugovor, uz obecanje da ce mi rijesiti problem iznad i dali su mi neki popust od 15% ali ce mi obracunati (karticu, sada reciever) pa na kraju cu 12 mjeseci placati manje 5 KM a narednih 12 mjeseci 5KM vise te nisam ni dobio dakle popust
Po dogovoru izasli su na teren promjenili kabal do objekta, karticu zamijenili recieverom, EON BOX i dalje nece raditi a internet na kablu 40 mbps
Potrosio sam 2h pricajuci sa korisnicim servisom, buduci da nemam namjeru, da mi TELEMACH bira TV a i nemam viska novca da placam do 150mbps, a isporucuju 40mbps kojem i nisu dovoljne.
I sustinski nisam dobio popust koji smo dogovorili
Da li mogu raskinuti ugovor sa ovim providerom i kako.
Hvala svima koji mogu pomoci
Opći uslovi April 2020 ( posljednji )https://telemach.ba/podrska/cjenovnici- ... ja/?qc=121#tačka 4.9 kaže
4.9.Ukoliko je brzina usluge pristupa Internetu manja od 50% maksimalne pristupne brzine predviđene određenim paketom u vremenu koje prelazi 1% kumulativno u jednom mjesečnom periodu, korisniku se omogućava prelazak na drugi paket sa manjim brzinama pristupa Internetu bez klix naknade ili raskid ugovora.
https://telemach.ba/wp-content/uploads/ ... t-2020.pdf
1% mjeseca je 7.31h
Dokaz o manjoj pristupnoj brzini jeste evidentirana smetnja na pristupnu brzinu ( speedtest i ostali načini mjerenja nisu vjerodostojni )
Pa prijava smetnje gdje će ti radnik potvrditi da je evidentirana smetnja na brzini. Shodno da je potrebno samo 8h trajanje tog perioda, možeš komotno sutra ujutro u poslovnicu i tražiti raskid ako sad prijaviš smetnju. Naravno obavezno kada ti preko telefona kažu da je sve uredu, ti kažeš da nije i da preko laptopa/računara sa gigabitnom mrežnom karticom mjeriš ispod 50% brzine i to baš dok pričate. Negiraš eventualne pozive da je problem riješen.kolegione wrote: ↑01/02/2021 18:16Pa ja to nemam nikad, kako da evindetiram ispravnodend wrote: ↑01/02/2021 17:53Možeš raskinuti podkolegione wrote: ↑01/02/2021 17:21 Pozdrav,
Zamolio bih forumase za pomoc, imam ozbiljan problem sa Telemach
Prije sam imao HS nakon nekog vremena prije tacno 2 godine potpisem ugovor, EON FULL DUO iskustvo je bilo lose, ali ne katastrofalno
EON Box nije radio na TV-u, rekli mi da je do TV-a internet je bio na kablu 70 iako je paket 150mbps, i kartica mi nije radila na drugom tv, no medjutim puno sam radio i nije mi bio problem.
Kupim novi TV (Na kojem se slika ne moze razvuci do ivica)
EH SAD
Odem i potpisem novi ugovor, uz obecanje da ce mi rijesiti problem iznad i dali su mi neki popust od 15% ali ce mi obracunati (karticu, sada reciever) pa na kraju cu 12 mjeseci placati manje 5 KM a narednih 12 mjeseci 5KM vise te nisam ni dobio dakle popust
Po dogovoru izasli su na teren promjenili kabal do objekta, karticu zamijenili recieverom, EON BOX i dalje nece raditi a internet na kablu 40 mbps
Potrosio sam 2h pricajuci sa korisnicim servisom, buduci da nemam namjeru, da mi TELEMACH bira TV a i nemam viska novca da placam do 150mbps, a isporucuju 40mbps kojem i nisu dovoljne.
I sustinski nisam dobio popust koji smo dogovorili
Da li mogu raskinuti ugovor sa ovim providerom i kako.
Hvala svima koji mogu pomoci
Opći uslovi April 2020 ( posljednji )https://telemach.ba/podrska/cjenovnici- ... ja/?qc=121#tačka 4.9 kaže
4.9.Ukoliko je brzina usluge pristupa Internetu manja od 50% maksimalne pristupne brzine predviđene određenim paketom u vremenu koje prelazi 1% kumulativno u jednom mjesečnom periodu, korisniku se omogućava prelazak na drugi paket sa manjim brzinama pristupa Internetu bez klix naknade ili raskid ugovora.
https://telemach.ba/wp-content/uploads/ ... t-2020.pdf
1% mjeseca je 7.31h
Dokaz o manjoj pristupnoj brzini jeste evidentirana smetnja na pristupnu brzinu ( speedtest i ostali načini mjerenja nisu vjerodostojni )
Na koji nacin testiras brzinu?
Speedtest, vec gore napisao preko kabla, btw ne mogu uci trenutno ni u jedan multiplayer game
Mozes li postaviti screenshot signala iz modema?
Benq wrote: ↑01/02/2021 19:59Mozes li postaviti screenshot signala iz modema?
Takodjer ako mozes postaviti sliku TV-a da vidimo sta se desava. Imam dva TV-a, 43" i 50" i nema nikakvih problema sa uklapanjem slike. Mislim da je tvoj slucaj prvi takve vrste na forumu.
Dajes jako malo informacija pa je tesko skontati o cemu se zapravo radi.
Evo ovaj speedtest sa kabla na racunaru:Benq wrote: ↑01/02/2021 19:59Mozes li postaviti screenshot signala iz modema?
Takodjer ako mozes postaviti sliku TV-a da vidimo sta se desava. Imam dva TV-a, 43" i 50" i nema nikakvih problema sa uklapanjem slike. Mislim da je tvoj slucaj prvi takve vrste na forumu.
Dajes jako malo informacija pa je tesko skontati o cemu se zapravo radi.
Ne znam koji modem imas, uglavnom u postavke ulazis preko IP adrese 192.168.0.1, username i password ostavi prazno i klikni na Login.kolegione wrote: ↑01/02/2021 20:04 Ovo za Modem mogu ako mi kazes kako da dodjem do tog siganala, a sto se tice TV ne znam prijatelju kako da ti objasnim ako sam rekao da ukoliko je ekran 43" slika se prikazuje na 40" probao ja napraviti probala sluzba probao tim na terenu
Prije toga na drugom TV nije bilo tona na TV preko BOXA ali najveca frustracija je ovaj internet
Oni su resetovali izlaze a probali smo sa Zoom in i Zoom out bukvalno sam sve probao vezano za TV, izvini kod mene je ovaj CISCO trazim ti gdje je connection pa da ti posaljemBenq wrote: ↑01/02/2021 20:16Ne znam koji modem imas, uglavnom u postavke ulazis preko IP adrese 192.168.0.1, username i password ostavi prazno i klikni na Login.kolegione wrote: ↑01/02/2021 20:04 Ovo za Modem mogu ako mi kazes kako da dodjem do tog siganala, a sto se tice TV ne znam prijatelju kako da ti objasnim ako sam rekao da ukoliko je ekran 43" slika se prikazuje na 40" probao ja napraviti probala sluzba probao tim na terenu
Prije toga na drugom TV nije bilo tona na TV preko BOXA ali najveca frustracija je ovaj internet
Status signala zavisi od modema:
EPC modemi - signali su prikazali na pocetnoj cim upises IP adresu
Ubee - nakon logiranja u modem klikni na "Connection"
CGA2121 (bijeli modem) - Advanced - Status - Docsis status
Za EON Box i sliku, ako ne ide od ivice do ivice a izlazna rezolucija u Boxu setovana kako treba, onda izadji iz EON aplikacije u glavni Meni, gore desno na zupcanik (Settings) - Device preferences - Display - Screen position - i tu imas dvije opcije: "Zoom in screen" i "Zoom out screen" sa kojima podesavas uklapanje slike u ekran.
Je li ovo to?Benq wrote: ↑01/02/2021 20:16Ne znam koji modem imas, uglavnom u postavke ulazis preko IP adrese 192.168.0.1, username i password ostavi prazno i klikni na Login.kolegione wrote: ↑01/02/2021 20:04 Ovo za Modem mogu ako mi kazes kako da dodjem do tog siganala, a sto se tice TV ne znam prijatelju kako da ti objasnim ako sam rekao da ukoliko je ekran 43" slika se prikazuje na 40" probao ja napraviti probala sluzba probao tim na terenu
Prije toga na drugom TV nije bilo tona na TV preko BOXA ali najveca frustracija je ovaj internet
Status signala zavisi od modema:
EPC modemi - signali su prikazali na pocetnoj cim upises IP adresu
Ubee - nakon logiranja u modem klikni na "Connection"
CGA2121 (bijeli modem) - Advanced - Status - Docsis status
Za EON Box i sliku, ako ne ide od ivice do ivice a izlazna rezolucija u Boxu setovana kako treba, onda izadji iz EON aplikacije u glavni Meni, gore desno na zupcanik (Settings) - Device preferences - Display - Screen position - i tu imas dvije opcije: "Zoom in screen" i "Zoom out screen" sa kojima podesavas uklapanje slike u ekran.
Volio bih ti pomoci ali tesko je to na ovaj nacin, siguran sam da se moze podesit jer imam dva TV-a i dva EON Box-a.
Hvala prijatelju na info, bukvalno su danas bili 2 puta u dvije godine sam zvao par puta, uvijek je sve 5 ovaj forumas mi je objasnio da mogu prekinuti saradnju pa cu tako i uraditi, svejedno hvala ti.
Je li trollas ili stvarno ovo pitas ?malwarebyte wrote: ↑01/02/2021 20:25 Kad smo već kod mjerenja brzine, ja ne kontam zašto se i dalje potencira kabal (kaže spoji kablom pa mjeri). Kod mene lično u stanu 4 laptopa, 2 mobitela. Niti jedan ethernet priključak.
Šta meni znači brzina od 400 Mbs ako te brzine mogu postići samo kablom ili ako moram kupovati neki super mega fensi modem koji košta da bih dobio te deklarisane brzine.
Ako već plaćam 400 Mbs hoću 24/7/365 ethernet/wifi
Potencira se zato sto je to jedini ispravan nacin testiranja brzine, jer nijedan operater ne zna kakve su wifi kartice u tim laptopima i mobitelima, da li imas interferencije u signalu... Ako imas paket sa brzinom downloada 100+ Mbps, onda moras imati racunar/laptop sa Gigabit mreznom karticom i minimalno CAT5e mrezni kabal da bi testiranje brzine bilo mjerodavno pravom stanju. Priblizno takvu brzinu preko wifi-a mozes imati samo ako si spojen na 5Ghz mrezu i ako nisi previse udaljen od modema, jer je signal 5Ghz mreze dosta manji u odnosu na 2,4Ghz.malwarebyte wrote: ↑01/02/2021 20:25 Kad smo već kod mjerenja brzine, ja ne kontam zašto se i dalje potencira kabal (kaže spoji kablom pa mjeri). Kod mene lično u stanu 4 laptopa, 2 mobitela. Niti jedan ethernet priključak.
Šta meni znači brzina od 400 Mbs ako te brzine mogu postići samo kablom ili ako moram kupovati neki super mega fensi modem koji košta da bih dobio te deklarisane brzine.
Ako već plaćam 400 Mbs hoću 24/7/365 ethernet/wifi
Ukljucujem se ovako kao padobranac i mozda je neko vec predlagao ali da ti na TVu slucajno nije pod opcijama slike stavljen neki drugi format,ono 4:3 ili originalni signal od uredjaja,pa ne prikazuje 16:9 fullkolegione wrote: ↑01/02/2021 20:31Hvala prijatelju na info, bukvalno su danas bili 2 puta u dvije godine sam zvao par puta, uvijek je sve 5 ovaj forumas mi je objasnio da mogu prekinuti saradnju pa cu tako i uraditi, svejedno hvala ti.
Sto se tice TV vjerujem i ja da je moguce napraviti ja nisam uspio, oni nisu uspjeli, mozda je opet do TV-a drugi put, a sto se tice kartice stavili su resiver ma sve u svemu isplati se raskinuti ugovor sa se ne bi dalje frustirao za svoje novce
Bas bas lose, pristao sam kao sto si vidio i na 60mbps godinama sad su prevrsili svaku granicu.