Azijske nakaze
Moderators: anex, _BataZiv_0809
- sime_cipol
- Posts: 16335
- Joined: 20/12/2018 15:06
- Location: Jedan grad, dva kluba. Jedan osnovala raja, drugi UDBA.
- Grijem se na: Zdrvima
- Vozim: Kola
#1051 Re: Azijske nakaze
Junacine, Ima li azijskih nakaza?
-
- Posts: 21692
- Joined: 05/11/2009 11:49
#1052 Re: Azijske nakaze
Da nisu Kinezi kupili beNve.
- mk ultra
- Posts: 19530
- Joined: 31/12/2012 14:05
- Location: Bošnjačka verzija države
- Grijem se na: Ugalj
- Vozim: Bahato
- Horoskop: Maćak
#1053 Re: Azijske nakaze
Skoro trecinu vozila BMW proda u kini samo...
- MorningStar
- Posts: 9431
- Joined: 22/11/2019 18:43
#1054 Re: Azijske nakaze
Oj ovo ko matematika u 8om kad nestade brojevatempuser wrote: ↑14/01/2021 18:33Sad malo okrećeš priču.ado-nekad-sampion wrote: ↑14/01/2021 18:17 Pa definitivno slicniji nego E60 i E65. Ili ne?
Mozda sam ja malo pretjerao u tome, ali ne uzmi me za rijec. Generalno stoji, daleko najveca razlika dizajnerski izmedju sedmice i petice je bila za vrijeme E60. Stavi zmigavce do farova u E28, koja bi razlika izmedje njega i E23 kad gledas sprijeda? Nego sta nego su slicni.
To sto si ti naveo nije nikakav dokaz, jer dokaz da E60 nema identitet ne moze biti slicnost s autom koje je isaslo 4-5 godina poslije, to nema logike nikako. Mogla biti slicnost s autom koje je izaslo godinu-dvije ranije, ali kako moje slike pokazuju to nije slucaj ni blizu.
Krenuo si od tvrdnje da E60 ima prepoznatljiv identitet, a za poređenje si uzeo tvrdnju da druge generacije petice i samo umanjene sedmice.
Gdje je ovdje prepoznatljiv "identitet" E60 u odnosu na E65???? Ja ovdje vidim dva modela koji dijele identitet, tj da pripadaju istom dizajnerskom "opusu"!
Čuj stavi žmigavce do farova i biće isti?!?!? Nema veze što nazad nisu ni nalik!? Stavi štop lampe od E65 na E60 i biće skoro identični! E23 identitetom dijeli zadnji dio sa E12.
Nije bitno, jesu li E23 i E28 sličniji nego E60 i E65, iako ne znam koliko mogu biti sličniji ako imaju različitu siluetu, svjetla i prednje žmigavce (što mijenja cijelu fizionomiju prednjeg dijela), nego pogrešna konstatacija da je E28 kraća verzija E23. Za E34 vs E32 konstatacija stoji
-
- Posts: 2396
- Joined: 08/02/2016 20:34
#1055 Re: Azijske nakaze
Je li ovo i BMW postao azijska nakaza ?
- konektovan
- Posts: 40650
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#1056 Re: Azijske nakaze
Ova sedmica je gora od azijskih nakaza...
-
- Posts: 2396
- Joined: 08/02/2016 20:34
#1057 Re: Azijske nakaze
Nešto kontam, prava okupacijska priča - malo im "sjedneš" na BMW temu odmah kuknjava, moderatori upomoč, brišu se komentari itd itd. Naravno, sve uz podršku moderatora od kojih se barem ja lično ne bih nadao tom poslu......Izbrišu masu interesantnih postova, ali eto...
S druge strane, BMW nedonoščad sjednu na temu nas jadnika koji ne možemo sebi BMW priuštiti i vozimo azijske nakaze i lagano seruckaju par stranica i moderator to naravno sve dopušta
Molim objašnjenje
S druge strane, BMW nedonoščad sjednu na temu nas jadnika koji ne možemo sebi BMW priuštiti i vozimo azijske nakaze i lagano seruckaju par stranica i moderator to naravno sve dopušta
Molim objašnjenje
- Optimist
- Posts: 13658
- Joined: 08/02/2010 19:01
- Location: Sarajevo
#1058 Re: Azijske nakaze
Moderator vozi BMW?
-
- Posts: 2396
- Joined: 08/02/2016 20:34
- Optimist
- Posts: 13658
- Joined: 08/02/2010 19:01
- Location: Sarajevo
#1060 Re: Azijske nakaze
Kad se azijska nakaza uvali savrsenstvu njemacke autoindustrije.
-
- Posts: 9363
- Joined: 20/12/2018 16:11
#1061 Re: Azijske nakaze
Pocelo se pricati da bmw ima veliki gril, ovi iz azije pozurili da ih nadmase.
- Evolution_IV
- Posts: 13299
- Joined: 29/08/2020 22:58
- Location: Tahiti
-
- Posts: 952
- Joined: 14/12/2017 15:51
#1063 Re: Azijske nakaze
Ne branim ovog u Mazdi (jest debil) ali kad neko ide 250+ km/h to je skroz druga dimenzija brzine, kad pogledas na retrovizoru on je tackica udaljena 500 metara, ti dok se prestrojis i dodjes do pola vozila pogledas opet u retrovizor, on te vec stigao i mora kociti i blicati. Ko ne zna da je to tako u lijevoj traci u njemackoj, zna biti vrlo zajebano.Evolution_IV wrote: ↑19/01/2021 09:24 kakav debil jbt,fakat ne znam cemu retrovizori sluze ljudima,imao sam isti slucaj al na 190,njemacka kanta G4 sdi
od svih nakaza ona nije,pogotovo u ovoj braon-zlatnoj boji
Btw tacno se vidi da je ovo svabo smireni za volanom, ovo da je bio bosanski BMW vozac Mazda bi zavrsila izgurana desno na njivu
Salu na stranu, vozac na snimku je reagovao vrhunski, hladan ko spricer.
-
- Posts: 4338
- Joined: 23/08/2011 14:12
#1064 Re: Azijske nakaze
Ja sam imao takvih par situacija u Njemačkoj i na drugim autoputevima, ali nekako mi se čini da iskusan vozač može takvo nešto da očekuje, ako je gužva u svim trakama desno od njega, upravo zato što je moguće da ga ne vide na vrijeme zbog njegove prevelike brzine.
Samo ako ima dovoljno prostora u drugim trakama, onda može rahat da nagazi toliko brzo.
Recimo išao sam kroz Italiju, (ko fol je ograničenje 130 ali svi idu brže dosta), autoput 4 trake, desne dvije zakrčene kamionima, ova treća zakrčena kamionima koji pretiču druge kamione i između njih svako malo iskače poneki auto u krajnju lijevu traku da pretiče. To maltene možeš da očekuješ. I sad ga nagaziš u toj traci mnogo brže od ostalih, rizik je prevelik.
Samo ako ima dovoljno prostora u drugim trakama, onda može rahat da nagazi toliko brzo.
Recimo išao sam kroz Italiju, (ko fol je ograničenje 130 ali svi idu brže dosta), autoput 4 trake, desne dvije zakrčene kamionima, ova treća zakrčena kamionima koji pretiču druge kamione i između njih svako malo iskače poneki auto u krajnju lijevu traku da pretiče. To maltene možeš da očekuješ. I sad ga nagaziš u toj traci mnogo brže od ostalih, rizik je prevelik.
- Optimist
- Posts: 13658
- Joined: 08/02/2010 19:01
- Location: Sarajevo
#1065 Re: Azijske nakaze
Ako bolje pogledate snimak, ovaj sa Mazdom se iz krajnje desne ukoso odmah prestrojava u krajnju lijevu. Dakle kriv 1/1.
Ovaj BMW ima odlicne kocnice a vozac celicne zivce.
Ovaj BMW ima odlicne kocnice a vozac celicne zivce.
-
- Posts: 952
- Joined: 14/12/2017 15:51
#1066 Re: Azijske nakaze
Kocnice odlicne a gume vrhunske, sa 280 na 140 u nepune 3 sekunde, ni najmanji skrip se nije cuo.
-
- Posts: 2841
- Joined: 30/04/2020 19:47
#1067 Re: Azijske nakaze
Ni po meni vozač Mazde nije potpuno kriv, ima odgovornosti vozača BMW-a. Mazda je išla iz kranje desne trake u krajnju lijevu i tu je njegova odgovornost jer zbog te putanje auta na lijevom retrovizoru najvjerovatnije nije mogao vidjeti BMW. Međutim da je BMW vožen brzinom u skladu sa uvjetima na cesti a to nije 280 kmh, ne bi došlo do ove situacije
U svakom slučaju dobra reakcija vozača BMW-a ali ima i njegove odgovornosti....
U svakom slučaju dobra reakcija vozača BMW-a ali ima i njegove odgovornosti....
- Optimist
- Posts: 13658
- Joined: 08/02/2010 19:01
- Location: Sarajevo
#1068 Re: Azijske nakaze
A koliko je to trebao voziti u no limit zoni?
- Fossil
- Posts: 688
- Joined: 11/10/2010 18:32
#1069 Re: Azijske nakaze
U BIH se za sve pausalno okrivljuje neprilagodjena brzina uslovima. (Valjda u medijima prosuli pricu zbog losih auta, neuslovnih puteva, pretovarenih kamiona itd.)
Jel neko naglo skrenuo bez zmigavca, gledao telefon, bio pijan i sl. nije bitno, kriv je i drugi jer nije “prilagodio brzinu”.
Idiotima je tesko prilagodit brzinu i 40 na sat da vozis konstantno, ne garantuje ti nikakvu zastitu od idiota.
Jel neko naglo skrenuo bez zmigavca, gledao telefon, bio pijan i sl. nije bitno, kriv je i drugi jer nije “prilagodio brzinu”.
Idiotima je tesko prilagodit brzinu i 40 na sat da vozis konstantno, ne garantuje ti nikakvu zastitu od idiota.
- bitanga_sa_otesa
- Posts: 37289
- Joined: 27/03/2014 09:56
- Location: štavanj
- Grijem se na: drva
- Vozim: pezejca
- Horoskop: ne vjerujem
- Contact:
-
- Posts: 2841
- Joined: 30/04/2020 19:47
#1071 Re: Azijske nakaze
Te zone no limit nisu apsolutne....oni to shvataju tako da su uvjereni kao Švabe naravno da u prosjeku sigurno mogu voziti bržom brzinom u odnosu na druge zemlje gdje je ograničenje u pravilu 130 kmh, ali no limit ne shvataju kao mjesto gdje svako može vozit kad poželi koliko auto može ići. Zbog toga no limit dijelove ne treba miješati sa trkaćom stazom. I kod njih zna biti polemike oko toga. Na dionicama gdje imaju digitalne displeje, a mislim da ih je većina, često na njima mijenjaju ograničenje brzine sa no limit pa spuste do 100kmh... zima, kiša, puno saobraćaja, zastoji...u drugim slučajevima vozač procjenjuje, a oni Švabe misle da njihovi vozači najbolje procjenjuju ...dešavalo se da policija zaustavi vozača jer konstatno vozi visokim brzinama....imaš tih snimaka i sad na njihovim kanalima. Ja sam vozio autobahnom i tim dionicama, i na lijevoj krajnjoj traci ćeš provesti većinu vremena sa brzinom od 180 kmh i rijetko kome ćeš se morati skloniti...i to govori da ovakvi vozači koji voze kao ovaj sa BMW-om čitaj youtuberi koji snimaju svoje auto i autobahn nisu baš toliko česta pojava ni na njihovim dijelovima autoputa gdje " nema " ograničenja brzine.
- Optimist
- Posts: 13658
- Joined: 08/02/2010 19:01
- Location: Sarajevo
#1072 Re: Azijske nakaze
@artur morgan
Puno price a nema odgovora na pitanje, a to je koliko je trebao voziti u no limit zoni i koja je za tebe u konkretnom slucaju brzina prilagodjena uslovima na cesti?
Puno price a nema odgovora na pitanje, a to je koliko je trebao voziti u no limit zoni i koja je za tebe u konkretnom slucaju brzina prilagodjena uslovima na cesti?
-
- Posts: 2841
- Joined: 30/04/2020 19:47
#1073 Re: Azijske nakaze
Ja ne odgovaram dva puta na jedno te isto pitanje
I prvi put mi je bilo, mrsko ( p.s. nemam vremena...)
Pogotova kad neko sve shvati, a pravi se da ne razumije
I prvi put mi je bilo, mrsko ( p.s. nemam vremena...)
Pogotova kad neko sve shvati, a pravi se da ne razumije
- sime_cipol
- Posts: 16335
- Joined: 20/12/2018 15:06
- Location: Jedan grad, dva kluba. Jedan osnovala raja, drugi UDBA.
- Grijem se na: Zdrvima
- Vozim: Kola
#1074 Re: Azijske nakaze
Da je ubio nekoga Isao bi u zatvor. Pogledati mozda najpoznatiji takav slucaj Turbo Rolf
-
- Posts: 2841
- Joined: 30/04/2020 19:47
#1075 Re: Azijske nakaze
Bravo
Gledam sad upravo Turbo Rolf, nazvan je " turbo " jer je vozio brzo....i bio je testni vozač Mercedesa. On je osuđen zbog nesmotrene vožnje na brzoj cesti bez ograničenja a da nije ni imao fizički kontakt sa vozilom ispred koje je žena vozila, i koja je zbog njegove brze vožnje izgubila kontrolu nad autom i nastradala, sa kćerkom.
Gledam sad upravo Turbo Rolf, nazvan je " turbo " jer je vozio brzo....i bio je testni vozač Mercedesa. On je osuđen zbog nesmotrene vožnje na brzoj cesti bez ograničenja a da nije ni imao fizički kontakt sa vozilom ispred koje je žena vozila, i koja je zbog njegove brze vožnje izgubila kontrolu nad autom i nastradala, sa kćerkom.