Meni ovdje ne smeta što je nedovršeno. Ok, kasni se koju sedmicu i ćao, nije kraj svijeta. Problem je što stvari koje su završene i koje trebaju trajati decenijama ne izgledaju kako treba, poput onog "cut and cover" tunela ili kako se već zove, pa blokova u zidu itd.
To nisu stvari koje se daju ušminkati, nije to postavljanje ograde ili signalizacije. Kad steseš pola brda, napraviš potporni zid i tunel, onda je urađeno je kako je urađeno i tu nema popravnog ispita. Te se stvari neće rušiti i graditi od nule, već ostaju takve.
A ovo o odluci za putarinu je smiješno i komentarisati. Gradi se 6 godina i tek na dan kad je planirano da se otvori saznamo da nisu utvrdili putarinu? Pa djeca u osnovnoj imaju bolje izgovore kad ne urade zadaću...
Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Moderator: anex
- Alfons Kauders
- Posts: 37199
- Joined: 24/09/2004 13:39
- Location: Glavni Stan NVZ
- Contact:
- So What!
- Posts: 11160
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#19902 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Zakon to dopušta, ali fakat.Porodice Foht wrote: ↑26/11/2020 11:12Ma daj!So What! wrote: ↑26/11/2020 11:09 U pravilu, tunel Karaula između Kladnja i Olova bi se smio naplaćivati, jer postoji alternativa, ali se ne naplaćuje logično.
Sarajevska obilaznica je besplatna jer sarajevska alternativa ustvari nikakva, a sam projekat Sarajevske obilaznice je mnogo stariji od koridora Vc, i da Sarajevo nije glavni grad, koridor Vc bi išao od Busovače do Kiseljaka pa dalje na Tarčin, a ne bi krivudao ovoliko samo da dođe do Sarajeva.
Ostale obilaznice, oko Visokog, Kaknja, Zenice, Žepča, Tešnja, Doboja, Mostara, Odžaka itd... se naplaćuju ili će se naplaćivati logično.
- anex
- Nindža revizor
- Posts: 3651
- Joined: 20/02/2007 13:25
- Location: Grad sa željezarom bez dima
- Grijem se na: čumur
- Vozim: točak skot
- Horoskop: imam
- Contact:
-
- Posts: 5181
- Joined: 15/03/2015 17:38
#19904 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Meni bi logično bilo da bude besplatna dionica dok se ne uradi sljedeća.
Zašto?
Da ne bi pola auta zbog marke uštede izlazilo na Zenica jug i koristilo M17.
Zašto?
Da ne bi pola auta zbog marke uštede izlazilo na Zenica jug i koristilo M17.
- So What!
- Posts: 11160
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#19905 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Hering i Trgošped grade dionicu brze ceste Lašva-Nević Polje - Radovi kroz poslovnu zonu Vitez koštaće 32,25 mil KM
eKapija
Ceste Federacije donijele su odluku od dodjeli ugovora za izgradnju dijela brze ceste Lašva–Nević Polje, prolaz kroz poslovnu zonu Vitez, kompanijama Hering iz Širokog Brijega i Trgošped iz Kaknja.
Ova dionica ceste prolazi kroz poslovnu zonu Vitez. Kakon pokretanja postupka izbora izvođača javila su se tri ponuđača.
Hering i Trgošped ponudili su najnižu cijenu od 36,5 mil KM sa PDV-om. Nakon same aukcije, formirana je konačna lista ponuda sa sniženim cijenama.
Konačna cijena Heringa i Trgošpeda sa PDV-om iznosila je 32,25 mil KM, što je samo za 41.000 KM manje do druge ponude, sarajevske kompanije Euro-Asfalt.
Jata Group i Prijedorputevi imali su ponudu skuplju za oko 5 mil KM.
Krajem januara 2020. Vlada FBiH je je dala urbanističku suglasnost za izgradnju dionice brze ceste Lašva petlja - Nević Polje, kao dijela brze ceste Lašva - Donji Vakuf, s pratećim objektima.
Dionica brze ceste Lašva - Nević Polje se sastoji od tri poddionice i to Lašva - Kaonik, Kaonik - Vitez, te Vitez - Nević Polje, ukupne dužine 23 kilometra. Imaće sve karakteristike brze ceste, propisane Zakonom o cestama Federacije BiH, osim dijela koji prolazi kroz poslovnu zonu Vitez, koji će predstavljati magistralni put i njemu će se pristupati preko novoformiranih kružnih tokova na ulazu i izlazu iz poslovne zone.
- spree
- Posts: 7886
- Joined: 04/04/2009 02:10
- Location: oʌǝɾɐɹɐs
#19906 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
dakle samo ako je alternativa nikakva onda se ne naplacuje zaobilaznica? jel ima to negdje normirano/regulisano? i ovaj dio sto je starije od Vc isto ima neke veze? ja koliko znam zaobilaznice se ne naplacuju, moguce da grijesim. isto tako po meni se ne moze porediti recimo visoko i kakanj sa sarajevom i zenicom. koliko kontam samo u jednom dijelu tih manjih gradova ima spoj na autoput, a i nekako ne ide duzinom tih mjesta, jer i nisu tolika. u sarajevu i zenici je drugacija situacija, jer fakticki ap ide pored tih gradova i moze se uci na jedom dijelu grada, a izaci na drugom.So What! wrote: ↑26/11/2020 11:09U pravilu, tunel Karaula između Kladnja i Olova bi se smio naplaćivati, jer postoji alternativa, ali se ne naplaćuje logično.Dope_Man wrote: ↑26/11/2020 10:07U BiH se ocito placaju. Koliko sam upratio samo oko Sarajeva se nece placati. Mislim, jasno je bilo da ce se placati jos davno kad nisu ostavili prostor za naplatne kucice na glavnoj trasi. Naravno, i to bi se dalo rijesiti jednostavnim oduzimanjem cijene sa finalne, tj. ne racunanjem tih kilometara u cijenu... ali nisu ludi da propuste profit.
Sarajevska obilaznica je besplatna jer sarajevska alternativa ustvari nikakva, a sam projekat Sarajevske obilaznice je mnogo stariji od koridora Vc, i da Sarajevo nije glavni grad, koridor Vc bi išao od Busovače do Kiseljaka pa dalje na Tarčin, a ne bi krivudao ovoliko samo da dođe do Sarajeva.
Ostale obilaznice, oko Visokog, Kaknja, Zenice, Žepča, Tešnja, Doboja, Mostara, Odžaka itd... se naplaćuju ili će se naplaćivati logično.
-
- Posts: 625
- Joined: 18/04/2013 13:43
- Location: selo
-
- Posts: 4008
- Joined: 14/06/2005 02:47
#19908 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
A kuda treba da ide taj most? Nisam skontao tačno šta je njegova funkcija?
-
- Posts: 4008
- Joined: 14/06/2005 02:47
#19909 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Mislim da je poenta nenaplacivanja zaobilaznice rasterećenje lokalnog saobraćaja, dakle nekoga ko samo hoce da dođe iz jednog dijela grada u drugi a lokalne ceste su preotperecene, npr u Sarajevu ko hoće da dođe iz vlakova u raj lovac, ili iz novog grada u vogoscu i slično, zaobilaznice omogućava taj čisto lokalni saobraćaj i rasterecuje gradske ceste.
U Zenici mislim da to nije bitno, jer mislim da Autoput nema tu funkciju, neće neko ko ide iz Zenica jug do Zenica sjever penjati se na Autoput i spuštati kada za to ima m17 ili ggm niti ima. Potrebe za tim jer vjerovatno lokalne ceste sada neće biti preotperecene jer će Autoput uzeti tranzitni saobraćaj. Bar je to moja logika.
U Zenici mislim da to nije bitno, jer mislim da Autoput nema tu funkciju, neće neko ko ide iz Zenica jug do Zenica sjever penjati se na Autoput i spuštati kada za to ima m17 ili ggm niti ima. Potrebe za tim jer vjerovatno lokalne ceste sada neće biti preotperecene jer će Autoput uzeti tranzitni saobraćaj. Bar je to moja logika.
-
- Posts: 2958
- Joined: 07/09/2013 18:57
#19910 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Znaci 2050. godine ocekujemo. Dobra stvar je sto nece biti guzve radi letecih automobila ili tako nestomouton noir wrote: ↑26/11/2020 12:192002e su rekli 2013te, 2007e su rekli 2015te, 2013te su rekli 2020te...pa et' izracunaj
- So What!
- Posts: 11160
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#19911 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Ne mogu sada zaista tražiti, član u zakonu koji se odnosi na naplatu.spree wrote: ↑26/11/2020 11:33dakle samo ako je alternativa nikakva onda se ne naplacuje zaobilaznica? jel ima to negdje normirano/regulisano? i ovaj dio sto je starije od Vc isto ima neke veze? ja koliko znam zaobilaznice se ne naplacuju, moguce da grijesim. isto tako po meni se ne moze porediti recimo visoko i kakanj sa sarajevom i zenicom. koliko kontam samo u jednom dijelu tih manjih gradova ima spoj na autoput, a i nekako ne ide duzinom tih mjesta, jer i nisu tolika. u sarajevu i zenici je drugacija situacija, jer fakticki ap ide pored tih gradova i moze se uci na jedom dijelu grada, a izaci na drugom.
Zenica ima već obilaznicu, od Drivuše pa sve do Pehara, nema divljih priključaka, u grad se ulazi petljama, zabrana kretanja sporim vozilima, lokalne ceste su paralelno pružene, postoje pothodnici za pješake i ograničenje gotovo cijelom dužinom je 80 km/h.
Dakle sasvim uredna zaobilaznica, neopterećena i generalno vožnja kroz Zenicu je vazda bila ugodna upravo zbog postojanja dobre obilaznice / tranzita.
Sarajevo nikada nije imalo obilaznicu, a prolazak prema jugu je zahtijevalo vožnju kroz sami grad. Nakon rata izgrađen je Zapadni prilaz koji je bio tu da rastereti tranzit, ali definitivno nije bio obilaznica.
U Zenici, pa ni u Mostaru i Doboju recimo da bi se vozio u pravcu sjever - jug, ne moraš se isključivati prema gradu ili prolaziti kroz grad, a ograničenja su sasvim pristojna.
U Sarajevu je nekada se moralo spustiti sa petlje na glavnu gradsku magistralu, zatim istom produžiti prema Zapadnom prilazu i tako dalje ...
U Mostaru recimo, u pravcu prema Zapadu, mora se proći kroz grad kako bi se obavio tranzit i trenutno se gradi Južna obilaznica Mostara, koja će biti besplatna i koja će tranzit izvući iz samog grada.
Od gradova koji nemaju obilaznicu možemo ubrojati Tuzlu, ona ima tranzit, koji ne tjera vozače da koriste glavnu gradsku magistralu, ali svakako koriste gradske bulevare u određenom trenutku, pa eto obilaznica oko Tuzle se ne bi smjela naplaćivati, ako ista bude izgrađena.
Obilaznica oko Brčkog je također besplatna jer je tranzit išao kroz grad.
Dodatni primjer, Zapadni prilazi Tuzle i Sarajeva su također besplatni, jer se radi o poboljšanju gradskih pristupnih saobraćajnica koji svakako nemaju alternativu.
Da ponovim primjer, nova ruta preko Karaule bi imala zakonsko uporište da se naplaćuje, jer ima alternativu u standardima magistralne ceste, sporiju naravno, ali je alternativa, dok se u slučaju ceste Stolac - Neum to ne bi moglo uraditi, jer alternativa je van standarda magistralne ceste.
- _BataZiv_0809
- Nindža revizor
- Posts: 66227
- Joined: 09/05/2013 13:56
- Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
- Vozim: Lancia na servisu
#19912 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Sta znaci brza cesta? Kuda ce ici?So What! wrote: ↑26/11/2020 11:22 Hering i Trgošped grade dionicu brze ceste Lašva-Nević Polje - Radovi kroz poslovnu zonu Vitez koštaće 32,25 mil KM
eKapija
Ceste Federacije donijele su odluku od dodjeli ugovora za izgradnju dijela brze ceste Lašva–Nević Polje, prolaz kroz poslovnu zonu Vitez, kompanijama Hering iz Širokog Brijega i Trgošped iz Kaknja.
Ova dionica ceste prolazi kroz poslovnu zonu Vitez. Kakon pokretanja postupka izbora izvođača javila su se tri ponuđača.
Hering i Trgošped ponudili su najnižu cijenu od 36,5 mil KM sa PDV-om. Nakon same aukcije, formirana je konačna lista ponuda sa sniženim cijenama.
Konačna cijena Heringa i Trgošpeda sa PDV-om iznosila je 32,25 mil KM, što je samo za 41.000 KM manje do druge ponude, sarajevske kompanije Euro-Asfalt.
Jata Group i Prijedorputevi imali su ponudu skuplju za oko 5 mil KM.
Krajem januara 2020. Vlada FBiH je je dala urbanističku suglasnost za izgradnju dionice brze ceste Lašva petlja - Nević Polje, kao dijela brze ceste Lašva - Donji Vakuf, s pratećim objektima.
Dionica brze ceste Lašva - Nević Polje se sastoji od tri poddionice i to Lašva - Kaonik, Kaonik - Vitez, te Vitez - Nević Polje, ukupne dužine 23 kilometra. Imaće sve karakteristike brze ceste, propisane Zakonom o cestama Federacije BiH, osim dijela koji prolazi kroz poslovnu zonu Vitez, koji će predstavljati magistralni put i njemu će se pristupati preko novoformiranih kružnih tokova na ulazu i izlazu iz poslovne zone.
- So What!
- Posts: 11160
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#19913 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Imali smo raspravu o ovome, napali su me kada sam rekao da je ovo HDZ-ovština, možda pomalo aminovana od lokalnih SDA-ovaca.
Ovo je razlog zašto se brza cesta Lašva - Nević Polje, opstruira tolike godine, ako ona prođe, ko će onda zaboga svraćati u FIS, Economic, Franšizni centar i ostale brojne poslovne subjekte u ovoj poslovnoj zoni.
Iako već više godina postoji novac za ovaj projekat, ništa se nije pomjeralo sa mrtve tačke dok se nije udovoljilo sitnim interesima, koji su rekli da u ovom segmentu, brza cesta zadržava svoj 2x2 format, ali će imati više kružnih tokova, kako bi se lakše pristupalo dolini šoping centara poznatijoj kao Poslovna zona Vitez.
Nadležnost je prebačena sa JP Autoceste FBiH na JP Ceste FBiH, a očigledno je da uslov bio da se ova dionica prva i napravi, kako bi se valjda uvjerili da ih neće izlevatiti za ovo rješenje, s obizrom da ranije raspisani tender za dionicu Vitez - Nević Polje je nešto zakočen.
Kakav seljakuluk i primitivizam vlada Lašvanskom dolinom, vazda se ibretim, ali ovo je baš katastrofalno u svakom segmentu. Čekam kada će ćevabdžije i ostali slavni ugostitelji iz Lašvanske doline, tražiti svoj priključke poput ovih u Vitezu.
Brza cesta je cesta sa ograničenjem do 100 km/h, sa po dvije saobraćajne trake u oba smjera i bez zaustavne trake.
- drug_profi
- Posts: 50614
- Joined: 16/07/2012 16:00
#19914 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Više dionica do sad su po otvorenju imali period besplatnog koristenja radi promocije pravca. Čak je i Tarčin-Vlakovo bio bio free čini mi se više od mjesec dana. Ovo je samo jeftin izgovor da ne otvore cestu ze upotrebu jer je realno potpuno nedovršena i nebezbjedna.Alfons Kauders wrote: ↑26/11/2020 11:12
A ovo o odluci za putarinu je smiješno i komentarisati. Gradi se 6 godina i tek na dan kad je planirano da se otvori saznamo da nisu utvrdili putarinu? Pa djeca u osnovnoj imaju bolje izgovore kad ne urade zadaću...
- Haris.ba
- Posts: 24894
- Joined: 08/09/2005 20:08
#19915 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Hvala. Imas li info kako su to zamislili, logiku povezivanja - sta rjesavaju i sl .
Nisu je opstruirali zbog poslovne zone. Znalo se da ce tuda proci cesta.
Zato i jeste prije dok je bila ledina, brze ceste ni u planovima, ostavljen pojas za cestu sa 4 trake plus sa obje strane dodatne servisne dvije. Mislim da niko nije ni razmatrao ozbiljno alternativnu rutu.
Mozda se mogla provuci iza Fisa, blize urbanom dijelu Viteza, ali to opet ima svoje probleme, kvari im planiranu poslovnu zonu.
Donekle je bilo politicki vise razlog opstrukcije, a vise sto nije bilo papirologije spremljene, od prostornog plana pa nadalje. Bila je muka sa pairologijom sa dijelom autoputa prema Tarcinu koji prolazi kroz SBK.
Jedini problem ja vidim u tome sto su odustali od rampi i presli na kruzne tokove. Ili, mogli su napraviti kruzni na stubovima na kraju poslovne zone, pa nek kruzi ko hoce.
Barem je jeftinije ovo sto su izabrali.
Najgore je sto su ovo rjesenje kroz poslovnu zonu mogli uraditi davnih dana. I pola saobracajnih problema bilo bi rjeseno. Mozda su mislili da bi tako izgubili neku opravdanost brze ceste na potezu Lasva - Travnik, mada opravdana je svakako.
45 minuta Sarajevo - Travnik. Kad se zavrsi. Nije lose.
Last edited by Haris.ba on 26/11/2020 13:30, edited 1 time in total.
- drug_profi
- Posts: 50614
- Joined: 16/07/2012 16:00
#19916 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Ja već vidim crne tačke na tim kruznim tokovima.
jel samo meni izgleda totalno nebezbjedno staviti kruzni tok na sred brze ceste?
jel samo meni izgleda totalno nebezbjedno staviti kruzni tok na sred brze ceste?
- Haris.ba
- Posts: 24894
- Joined: 08/09/2005 20:08
#19917 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Vjerovatno nesta ko u Turskoj na njihovim autoputevima. Ide cesta 2 trake i zaustavna u oba pravca i onda kruzni u nivou.drug_profi wrote: ↑26/11/2020 13:29 Ja već vidim crne tačke na tim kruznim tokovima.
jel samo meni izgleda totalno nebezbjedno staviti kruzni tok na sred brze ceste?
Kad ga Turcin na autoput stavi, mozemo i mi na brzu cestu.
Nego, vjerovatno ce tu biti 60 ogranicenje. Nece se voditi ko brza cesta.
- Cossack
- Posts: 7146
- Joined: 22/12/2002 00:00
- Location: Sarajevo
- Vozim: Astrilaka
#19918 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Tabla sa ograničenjem prije ulaska u kružni tok?drug_profi wrote: ↑26/11/2020 13:29 Ja već vidim crne tačke na tim kruznim tokovima.
jel samo meni izgleda totalno nebezbjedno staviti kruzni tok na sred brze ceste?
- anex
- Nindža revizor
- Posts: 3651
- Joined: 20/02/2007 13:25
- Location: Grad sa željezarom bez dima
- Grijem se na: čumur
- Vozim: točak skot
- Horoskop: imam
- Contact:
#19919 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
@Haris.ba
Vjeruj mi, za šta služi taj most nije mi jasno. Osim što vodi direktno do terminala HIFA Petrola.
Možda je privatnik upetljao svoje prste i dobio direktan ulaz/izlaz na autoput.
Može takođe poslužiti i kao ulaz/izlaz kamiona u Mittal, da se ne ide na petlju...
Sve ovo je moje mišljenje. Ne zvanično.
Mene više zanima zašto nisu napravili mještanima Heca izlaz na ovu cestu. Pješaci sada moraju magistralom do svojih kuča. Ako si bez auta, primoran si na to kao mještanin Heca. A smrtnih slučajeva je bilo i do sada...
Vjeruj mi, za šta služi taj most nije mi jasno. Osim što vodi direktno do terminala HIFA Petrola.
Možda je privatnik upetljao svoje prste i dobio direktan ulaz/izlaz na autoput.
Može takođe poslužiti i kao ulaz/izlaz kamiona u Mittal, da se ne ide na petlju...
Sve ovo je moje mišljenje. Ne zvanično.
Mene više zanima zašto nisu napravili mještanima Heca izlaz na ovu cestu. Pješaci sada moraju magistralom do svojih kuča. Ako si bez auta, primoran si na to kao mještanin Heca. A smrtnih slučajeva je bilo i do sada...
- drug_profi
- Posts: 50614
- Joined: 16/07/2012 16:00
#19920 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Naravno da će biti ograničenje, i naravno da Bošnje to vazda poštuju, pogotovo ove iz srednje Bosne.Haris.ba wrote: ↑26/11/2020 13:34Vjerovatno nesta ko u Turskoj na njihovim autoputevima. Ide cesta 2 trake i zaustavna u oba pravca i onda kruzni u nivou.drug_profi wrote: ↑26/11/2020 13:29 Ja već vidim crne tačke na tim kruznim tokovima.
jel samo meni izgleda totalno nebezbjedno staviti kruzni tok na sred brze ceste?
Kad ga Turcin na autoput stavi, mozemo i mi na brzu cestu.
Nego, vjerovatno ce tu biti 60 ogranicenje. Nece se voditi ko brza cesta.
I niko nikad pijan po mraku ne sjeda u auto.
Pa ako imamo suludih nesreća negdje redovno do sad to je ta dolina Lašve... sve alkohol i brzina.
-
- Posts: 16
- Joined: 16/03/2014 12:15
#19921 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Dobro je da imamo srbe i hrve koji znaju kako trebadrug_profi wrote: ↑26/11/2020 13:49Naravno da će biti ograničenje, i naravno da Bošnje to vazda poštuju, pogotovo ove iz srednje Bosne.Haris.ba wrote: ↑26/11/2020 13:34Vjerovatno nesta ko u Turskoj na njihovim autoputevima. Ide cesta 2 trake i zaustavna u oba pravca i onda kruzni u nivou.drug_profi wrote: ↑26/11/2020 13:29 Ja već vidim crne tačke na tim kruznim tokovima.
jel samo meni izgleda totalno nebezbjedno staviti kruzni tok na sred brze ceste?
Kad ga Turcin na autoput stavi, mozemo i mi na brzu cestu.
Nego, vjerovatno ce tu biti 60 ogranicenje. Nece se voditi ko brza cesta.
I niko nikad pijan po mraku ne sjeda u auto.
Pa ako imamo suludih nesreća negdje redovno do sad to je ta dolina Lašve... sve alkohol i brzina.
- _BataZiv_0809
- Nindža revizor
- Posts: 66227
- Joined: 09/05/2013 13:56
- Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
- Vozim: Lancia na servisu
#19922 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Ja i dalje ne kontam je li se gradi nova cesta ili ce se postojecoj od Lasve dodati jos dvije trake?
-
- Posts: 5366
- Joined: 24/08/2018 23:15
- Location: Travnik
#19923 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Sa druge strane Bosne i ovog mosta se pravi saobrqcajnica sa biciklističkom stazom rasvjetom itd od Banloza do Blatuse duzine 4 km. Tako da ces iz Blatuse ici na ovaj most pa na autoput ako neces m17.anex wrote: ↑26/11/2020 13:39 @Haris.ba
Vjeruj mi, za šta služi taj most nije mi jasno. Osim što vodi direktno do terminala HIFA Petrola.
Možda je privatnik upetljao svoje prste i dobio direktan ulaz/izlaz na autoput.
Može takođe poslužiti i kao ulaz/izlaz kamiona u Mittal, da se ne ide na petlju...
Sve ovo je moje mišljenje. Ne zvanično.
Mene više zanima zašto nisu napravili mještanima Heca izlaz na ovu cestu. Pješaci sada moraju magistralom do svojih kuča. Ako si bez auta, primoran si na to kao mještanin Heca. A smrtnih slučajeva je bilo i do sada...
Bukvalno u sklopu ove dionice je i bulevar kao kroz grad sve uz obalu rijeke od Blatuse do dole onog romskog naselja. Pored Hifinih terminala.
- So What!
- Posts: 11160
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#19924 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Pa u tom dijelu i neće biti brza cesta, već nešto kao Zapadni prilaz u Tuzli sa onim kružnim tokovima.drug_profi wrote: ↑26/11/2020 13:29 Ja već vidim crne tačke na tim kruznim tokovima.
jel samo meni izgleda totalno nebezbjedno staviti kruzni tok na sred brze ceste?
Pored HIFA terminala, Cengiz Insaat mora izgraditi u potpunosti novu saobraćajnicu pored rijeke Bosne do petlje u Blatuši u dužini od 4 kilometra.anex wrote: ↑26/11/2020 13:39 @Haris.ba
Vjeruj mi, za šta služi taj most nije mi jasno. Osim što vodi direktno do terminala HIFA Petrola.
Možda je privatnik upetljao svoje prste i dobio direktan ulaz/izlaz na autoput.
Može takođe poslužiti i kao ulaz/izlaz kamiona u Mittal, da se ne ide na petlju...
Sve ovo je moje mišljenje. Ne zvanično.
Mene više zanima zašto nisu napravili mještanima Heca izlaz na ovu cestu. Pješaci sada moraju magistralom do svojih kuča. Ako si bez auta, primoran si na to kao mještanin Heca. A smrtnih slučajeva je bilo i do sada...
Dakle ovaj most će biti direktna veza grada Zenice i autoputa, bez da se mora koristiti magistralna cesta.
Isti slučaj je i sa onim mostom u Drivuši, kao i vangradskom dionicom GGM-a.
- Dope_Man
- Posts: 7780
- Joined: 03/06/2016 16:31
#19925 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Sto je najsmjesnije, siguran sam da bi mnogi, za sebe znam sigurno, isli cesce u taj dio kad bi bila brza cesta, a sto se tice prilaza FIS-u i sam bio volio da se silazi na pocektu te zone na neke paralelne ceste koje bi bile za servisiranje tih objekata. Ovako sam svjestan sta radi HDZ prvenstveno tu, i bas zato ne planiram u objektima koji su ''njihovi'' svracati i ostavljati pare ako ne moram.