Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderator: anex

Post Reply
User avatar
So What!
Posts: 11159
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#19876 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

MMM1977 wrote: 25/11/2020 19:47
So What! wrote: 25/11/2020 19:45
MMM1977 wrote: 25/11/2020 19:29 Koliko se o ovom piše, mislio sam da makar do žepča je završeno
Pa što se ne informišeš bolje?
Mrsko mi. Da bih se informisao, morao bih popamtiti nazive 74 sela i 26 tendera a imam prečeg posla.
U tom slučaju sam sebi isključuješ kompetentnost da komentarišeš temu ...

Sve što napišeš svakako je spamanje teme i liječenje nekih vlastitih frustracija, jer da imaš prečeg posla sigurno ne bi bi bombao po ovoj temi.

:)
User avatar
-Chesterfield-
Posts: 5639
Joined: 04/08/2020 19:22

#19877 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by -Chesterfield- »

A jesu ga sfušerili. :-) Možda će malo izbrusiti? Ili ide još jedan sloj asfalta?

Image

Danas sam prošao prema sjeveru i stoji znak zabrane na ovo brdo - Brce.
Nivelacija
Posts: 5366
Joined: 24/08/2018 23:15
Location: Travnik

#19878 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Nivelacija »

Ovo isto udjes nekome u kupatilo u pola gradnje i uslikas i pokazujes vidi jest sfuserio ni plocice nije zalijepio.
User avatar
So What!
Posts: 11159
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#19879 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Nivelacija wrote: 25/11/2020 20:51 Ovo isto udjes nekome u kupatilo u pola gradnje i uslikas i pokazujes vidi jest sfuserio ni plocice nije zalijepio.
Njihova greška je što su ga proglasili završenim i napravili premijeru za medije sa nedovršenom dionicom.
MMM1977
Posts: 4618
Joined: 15/07/2009 12:56

#19880 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by MMM1977 »

So What! wrote: 25/11/2020 20:29
MMM1977 wrote: 25/11/2020 19:47
So What! wrote: 25/11/2020 19:45

Pa što se ne informišeš bolje?
Mrsko mi. Da bih se informisao, morao bih popamtiti nazive 74 sela i 26 tendera a imam prečeg posla.
U tom slučaju sam sebi isključuješ kompetentnost da komentarišeš temu ...

Sve što napišeš svakako je spamanje teme i liječenje nekih vlastitih frustracija, jer da imaš prečeg posla sigurno ne bi bi bombao po ovoj temi.

:)
Tema se može i čitati a ne zatrpavati silnim glupostima kako ti činiš, iznova i iznova, reciklirajući stare informacije, informacije koje drugi forumaši napišu ali eto, ti moraš da potvrdiš i slično. Nisam ništa ni pisao, samo mala konstatacija. A da na temama pišu samo kompetentni onda bi ovaj forum imao 7 tema i 12 učesnika.

Na kraju krajeva, ti nemaš ovlasti nad temom da bi određivao ko će šta pisati.
Hendrix
Posts: 4111
Joined: 27/02/2004 00:00

#19881 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Hendrix »

So What! wrote: 25/11/2020 10:52
Što se tiče Cengiza, ono što njih izdvaja je brzina i na kraju krajeva međunarodna reputacija, pa nije niko lud da im da projekata nove cijevi tunela Karavanke, ako već nisu renomirani u tom poslu, ali definitivno je da iza njihovog gradilišta od Tarčina do Vlakova ostalo mnogo repova.
Fol je sto Cengiz ima hiljade radnika ali u Bosnu salje najveci sljam koji ima u firmi, tako da Cengiz koji vidis kod nas i negdje u ozbiljnijim drzavama uopste nije isti... pa ja se sjecam kakvi su to likovi bili ba nevjerovatno, dovedu rudara da upravlja betoniranjem obloge tunela i tome slicno... lik nema veze o tome i kao ono sve ok, skontace tokom izvodjenja. Sta su samo radili nasim podizvodjacima, to je bilo bas robovanje... salju ljude u tunel u kamionima a toksicni dimovi od miniranja jos unutra, ma nema price ili ides ili neces vise raditi. Gamad, ja nemam druge rijeci za te ljude.

Imali jednog lafo prevodioca lik veze nema sa zivotom i uglavnom su radili sta su htjeli niko ih nije mogao zaustaviti a likovi u nadzoru su bili sabotirani na svakom koraku. Ja im ne bi bio u kozi definitivno, moras potpisati sav taj fuseraj. Jer naravno... ima rok da se zavrsi i opet se ponavlja isto u Zenici.

Nasi su u Cengizu nasli savrsenog partnera za prevare i fuseraj, a mislim i da su braca Cengiz bili odusevljeni fuserajem koji im je bio dozvoljen.

I mislim da je zalosno kako nasi ljudi ovakve komentare shvacaju kao neku negativnost... mi ovo placamo ba kroz porez i vracanje kredita svjetskoj banci, dobijamo puno losije izvodjenje za velike pare i ono kao trebamo reci "hajd ba sta ima veze, to je sve super". Uzas je sta se sve radi na ovom autoputu i ovo bi trebao biti najveci standard u gradnji i primjer kako se treba graditi... al malo sutra kod nas.
User avatar
So What!
Posts: 11159
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#19882 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

MMM1977 wrote: 25/11/2020 22:12Tema se može i čitati a ne zatrpavati silnim glupostima kako ti činiš, iznova i iznova, reciklirajući stare informacije, informacije koje drugi forumaši napišu ali eto, ti moraš da potvrdiš i slično. Nisam ništa ni pisao, samo mala konstatacija. A da na temama pišu samo kompetentni onda bi ovaj forum imao 7 tema i 12 učesnika.

Na kraju krajeva, ti nemaš ovlasti nad temom da bi određivao ko će šta pisati.
Ako ostalim učesnicima ovog foruma to smeta, slobodno nek kažu, ja ću prestati ...
User avatar
So What!
Posts: 11159
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#19883 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Hendrix wrote: 25/11/2020 22:40
So What! wrote: 25/11/2020 10:52
Što se tiče Cengiza, ono što njih izdvaja je brzina i na kraju krajeva međunarodna reputacija, pa nije niko lud da im da projekata nove cijevi tunela Karavanke, ako već nisu renomirani u tom poslu, ali definitivno je da iza njihovog gradilišta od Tarčina do Vlakova ostalo mnogo repova.
Fol je sto Cengiz ima hiljade radnika ali u Bosnu salje najveci sljam koji ima u firmi, tako da Cengiz koji vidis kod nas i negdje u ozbiljnijim drzavama uopste nije isti... pa ja se sjecam kakvi su to likovi bili ba nevjerovatno, dovedu rudara da upravlja betoniranjem obloge tunela i tome slicno... lik nema veze o tome i kao ono sve ok, skontace tokom izvodjenja. Sta su samo radili nasim podizvodjacima, to je bilo bas robovanje... salju ljude u tunel u kamionima a toksicni dimovi od miniranja jos unutra, ma nema price ili ides ili neces vise raditi. Gamad, ja nemam druge rijeci za te ljude.

Imali jednog lafo prevodioca lik veze nema sa zivotom i uglavnom su radili sta su htjeli niko ih nije mogao zaustaviti a likovi u nadzoru su bili sabotirani na svakom koraku. Ja im ne bi bio u kozi definitivno, moras potpisati sav taj fuseraj. Jer naravno... ima rok da se zavrsi i opet se ponavlja isto u Zenici.

Nasi su u Cengizu nasli savrsenog partnera za prevare i fuseraj, a mislim i da su braca Cengiz bili odusevljeni fuserajem koji im je bio dozvoljen.

I mislim da je zalosno kako nasi ljudi ovakve komentare shvacaju kao neku negativnost... mi ovo placamo ba kroz porez i vracanje kredita svjetskoj banci, dobijamo puno losije izvodjenje za velike pare i ono kao trebamo reci "hajd ba sta ima veze, to je sve super". Uzas je sta se sve radi na ovom autoputu i ovo bi trebao biti najveci standard u gradnji i primjer kako se treba graditi... al malo sutra kod nas.
Vi što ste radili na autoputu, što češće ne pišete na temi iskustva i zapažanja? :)
Nivelacija
Posts: 5366
Joined: 24/08/2018 23:15
Location: Travnik

#19884 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Nivelacija »

So What! wrote: 25/11/2020 21:14
Nivelacija wrote: 25/11/2020 20:51 Ovo isto udjes nekome u kupatilo u pola gradnje i uslikas i pokazujes vidi jest sfuserio ni plocice nije zalijepio.
Njihova greška je što su ga proglasili završenim i napravili premijeru za medije sa nedovršenom dionicom.
Slazem se !

Ali eto zbog vaznog datuma danas.

Raduje sto ce za mjesec dana biti sve top ali ja opet ne bi dozvolio pustanje u promet dok ne dobijemo dva kruzna toka na M17.

VELIKA KRITIKA MEDIJIMA STO NE POTENCIRAJU to pitanje za autoceste. Gdje su spojevi?
mistek
Posts: 3391
Joined: 23/05/2010 15:16

#19885 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by mistek »

Ja fakat samo ne kontam od kud tolike zamjerke na izvedbu autoputa. OK zamjerke Terzić, ok zamjerke za rokove, ok zamjerke za sporost gradnje, sve stoji i 1001 zamjerka u tom smjeru. Ali, negativno je ba kad počnete mahanisati za neke stvari koje nisu loše. Evo s aspekta vozača, koji je jebeni problem te dionice Sarajevo-Tarčin? Češće idem na sjever, ali i ovom dionicom prođem makar 10-15 puta godišnje i meni je ono fantastična cesta za voziti. Šta je konkretno mahana onom putu? Čengiz fušeri? Moguće, ali ja fakat ne kontam kako mi vozači to osjetimo i gdje je problem.

Prema sjeveru jednako, a prođem desetine puta godišnje. OK, prvi dio provučen kroz gusto naseljena područja, neke, za moj ukus, oštre krivine. Ali, sve u svemu ljepota voziti, nema problema, nema belaja, u najmanju ruku ok autoput ono što se ima. Ovo iznad Zenice je i više od toga. Nikakva razlika vozio ovdje ili na autoputu negdje vani. Ne kontam što se tu kao traže problemi?

Realan problem može biti pentranje do petlje na sjeveru Zenice, ili pričati o tom priključku dole na magistralu, jer jeste glupost, ali nemojte izmišljati negativne stvari na silu.

Ili ovaj što mu je teško pamtiti mjesta, ali dođe da kritikuje i još ko nekakvo pljuvanje po SoWhat! :D Ovo isto kao oni koji dođu ljudima koji prate PLBiH i onda kažu "Jebo to, ne znaju lopte, ko je lud da to gleda." Nemoj gledati, ali šta imaš pametovati onda? Taman dok nije autoput napravljen, napravi đir ka sjeveru pa pokušaj naučiti imena raznih sela, jer je prilično sramota ne znati gdje su Vranduk ili Nemila.
Hendrix
Posts: 4111
Joined: 27/02/2004 00:00

#19886 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Hendrix »

mistek wrote: 26/11/2020 00:10 Ja fakat samo ne kontam od kud tolike zamjerke na izvedbu autoputa. OK zamjerke Terzić, ok zamjerke za rokove, ok zamjerke za sporost gradnje, sve stoji i 1001 zamjerka u tom smjeru. Ali, negativno je ba kad počnete mahanisati za neke stvari koje nisu loše. Evo s aspekta vozača, koji je jebeni problem te dionice Sarajevo-Tarčin? Češće idem na sjever, ali i ovom dionicom prođem makar 10-15 puta godišnje i meni je ono fantastična cesta za voziti. Šta je konkretno mahana onom putu? Čengiz fušeri? Moguće, ali ja fakat ne kontam kako mi vozači to osjetimo i gdje je problem.

Prema sjeveru jednako, a prođem desetine puta godišnje. OK, prvi dio provučen kroz gusto naseljena područja, neke, za moj ukus, oštre krivine. Ali, sve u svemu ljepota voziti, nema problema, nema belaja, u najmanju ruku ok autoput ono što se ima. Ovo iznad Zenice je i više od toga. Nikakva razlika vozio ovdje ili na autoputu negdje vani. Ne kontam što se tu kao traže problemi?

Realan problem može biti pentranje do petlje na sjeveru Zenice, ili pričati o tom priključku dole na magistralu, jer jeste glupost, ali nemojte izmišljati negativne stvari na silu.

Ili ovaj što mu je teško pamtiti mjesta, ali dođe da kritikuje i još ko nekakvo pljuvanje po SoWhat! :D Ovo isto kao oni koji dođu ljudima koji prate PLBiH i onda kažu "Jebo to, ne znaju lopte, ko je lud da to gleda." Nemoj gledati, ali šta imaš pametovati onda? Taman dok nije autoput napravljen, napravi đir ka sjeveru pa pokušaj naučiti imena raznih sela, jer je prilično sramota ne znati gdje su Vranduk ili Nemila.
Pa u tome i jeste fol, ti kada prolazis 120 na sat ne vidis detalje ali to i nije poenta problema. Da li vidis da je beton koji je ugradjen bio ispod prosjeka ili se stedilo na ankerima i milion drugih detalja koji su izmjenjeni od projekta da bi se ugodilo izvodjacima. Dakle problem nije sa aspekta vozaca nego sa aspekta korupcije, lopovluka i fuseraja detalja koje vidi struka.

Jednostavno izgradnja na ovakvom nivou ima mnogo strozije standarde sta je u redu a sta nije... pa evo gledam ove slike iz Zenice ovi betonski blokovi sa strane krivi brate... vidi se deformacija. To je nedopustivo shvacas... ovo bi bilo vraceno da se ponovo gradi bilo gdje na Zapadu ja ti garantujem. A bio sam svjedok rusenja zidova radi mnogo manjeg odstupanja od dozvoljene tolerancije. I zato se nadzor ne radi voznjom 120 na sat nego na terenu jbg, nadam se da je malo jasnije.
User avatar
drug_profi
Posts: 50610
Joined: 16/07/2012 16:00

#19887 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by drug_profi »

Meni također ono izgleda uzasno sfusereno i ne uljeva sigurnost.
User avatar
van Basten
Posts: 7547
Joined: 21/09/2006 02:59

#19888 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by van Basten »

Najjace mi je bilo kad sam procitao da je jedan od razloga sto auta ne mogu jos ovom dionicom i taj sto vlada FBiH jos nije odredila cijenu putarine tu :-) :lol: :lol: :lol: :lol: :izet:
Iznenadila ih valjda dionica koja se gradi "100 godina" pa nisu stigli provuci cijenu?
I sta imaju odredjivati? Zar nisu davno utvrdili cijenu od (preskupih) 11pf/km, sto bi onda na ovih 10 novih km znacilo 1,10KM, tj zaokruzivanjem 1KM pa bi od Sarajeva do kraja autoputa sad bilo 7KM?
pinkman
Posts: 2958
Joined: 07/09/2013 18:57

#19889 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by pinkman »

Zna li neko kad bi se ovo sve moglo zavrsiti? Od sjevera do juga :D
User avatar
spree
Posts: 7883
Joined: 04/04/2009 02:10
Location: oʌǝɾɐɹɐs

#19890 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by spree »

Pa zar se zaobilaznice placaju? Ili ovo zvanicno nije Zenicka zaobilaznica?
Dr Arsla
Posts: 1186
Joined: 05/01/2013 16:16

#19891 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Dr Arsla »

Direktor JP Autoceste FBIH podnio neopozivu ostavku. Razlog ostavke je neispunjeno obećanje da će zenička zaobilaznica biti puštena u promet 25.11.2020. godine. Kažu da mu je uzor bio direktor japanske željeznice koji je podnio ostavku jer je voz/vlak krenuo 30 sekundi ranije sa stanice :D
User avatar
kurty
Posts: 45059
Joined: 17/08/2008 23:29
Location: Made in Breza

#19892 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by kurty »

radio na LOTu1 (Hering) i Na Lotu 2 (EA)...
4 godine zivota ostavio na onim gore brdima...
odmah nakon GGM-a se "gore" prebacio...

Lijepo mi Vas je citati...

a recimo na EA dionici, sam mislim, jedini operativac, koji je poceo i zavrsio nesto... Svi su prije ili poslije odustajali, letili, bjezali....
User avatar
kurty
Posts: 45059
Joined: 17/08/2008 23:29
Location: Made in Breza

#19893 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by kurty »

So What! wrote: 25/11/2020 23:02
Vi što ste radili na autoputu, što češće ne pišete na temi iskustva i zapažanja? :)
uslikas... belaj od glavnog izvođača
pises... belaj od glavnog izvođača

ako nemas belaja sa njima, imas ovdje na forumu... "vidi pukotine", "Vidi krivine", "vidi ovo vidi ono"...

:skoljka: :skoljka: :skoljka:
User avatar
Haris.ba
Posts: 24855
Joined: 08/09/2005 20:08

#19894 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Haris.ba »

spree wrote: 26/11/2020 02:24 Pa zar se zaobilaznice placaju? Ili ovo zvanicno nije Zenicka zaobilaznica?
Nije zenicka zaobilaznica ko sarajevska. Valjda je samo planirana sarajevska da se ne placa. Ne vidim da Zenicanima bas treba za autoput za lokalni saobracaj.

Nije ni u Mostaru planirana dzabane.

Nego, planiran je na izlazu Sjever Zenica most preko Bosne?
User avatar
anex
Nindža revizor
Posts: 3632
Joined: 20/02/2007 13:25
Location: Grad sa željezarom bez dima
Grijem se na: čumur
Vozim: točak skot
Horoskop: imam
Contact:

#19895 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by anex »

Ima most.
User avatar
Dope_Man
Posts: 7778
Joined: 03/06/2016 16:31

#19896 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Dope_Man »

spree wrote: 26/11/2020 02:24 Pa zar se zaobilaznice placaju? Ili ovo zvanicno nije Zenicka zaobilaznica?
U BiH se ocito placaju. Koliko sam upratio samo oko Sarajeva se nece placati. Mislim, jasno je bilo da ce se placati jos davno kad nisu ostavili prostor za naplatne kucice na glavnoj trasi. Naravno, i to bi se dalo rijesiti jednostavnim oduzimanjem cijene sa finalne, tj. ne racunanjem tih kilometara u cijenu... ali nisu ludi da propuste profit.
User avatar
Haris.ba
Posts: 24855
Joined: 08/09/2005 20:08

#19897 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Haris.ba »

anex wrote: 26/11/2020 09:28Ima most.
Na onom snimku voznje autoputem na kliksu ima neka metalna konstrukcija kada se sidje na Zenici sjever. To je taj most?
User avatar
So What!
Posts: 11159
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#19898 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Dope_Man wrote: 26/11/2020 10:07
spree wrote: 26/11/2020 02:24 Pa zar se zaobilaznice placaju? Ili ovo zvanicno nije Zenicka zaobilaznica?
U BiH se ocito placaju. Koliko sam upratio samo oko Sarajeva se nece placati. Mislim, jasno je bilo da ce se placati jos davno kad nisu ostavili prostor za naplatne kucice na glavnoj trasi. Naravno, i to bi se dalo rijesiti jednostavnim oduzimanjem cijene sa finalne, tj. ne racunanjem tih kilometara u cijenu... ali nisu ludi da propuste profit.
U pravilu, tunel Karaula između Kladnja i Olova bi se smio naplaćivati, jer postoji alternativa, ali se ne naplaćuje logično.

Sarajevska obilaznica je besplatna jer sarajevska alternativa ustvari nikakva, a sam projekat Sarajevske obilaznice je mnogo stariji od koridora Vc, i da Sarajevo nije glavni grad, koridor Vc bi išao od Busovače do Kiseljaka pa dalje na Tarčin, a ne bi krivudao ovoliko samo da dođe do Sarajeva.

Ostale obilaznice, oko Visokog, Kaknja, Zenice, Žepča, Tešnja, Doboja, Mostara, Odžaka itd... se naplaćuju ili će se naplaćivati logično.
User avatar
So What!
Posts: 11159
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#19899 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

kurty wrote: 26/11/2020 08:58
So What! wrote: 25/11/2020 23:02
Vi što ste radili na autoputu, što češće ne pišete na temi iskustva i zapažanja? :)
uslikas... belaj od glavnog izvođača
pises... belaj od glavnog izvođača

ako nemas belaja sa njima, imas ovdje na forumu... "vidi pukotine", "Vidi krivine", "vidi ovo vidi ono"...

:skoljka: :skoljka: :skoljka:
Baš izvođače prate forum? :D

I smije li se sada šta reći o izgradnji, kada je sve valjda završeno.

Naslovnica nam je davno utekao, rekao je da neće više da piše.
User avatar
Porodice Foht
Posts: 2829
Joined: 14/01/2019 04:56

#19900 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Porodice Foht »

So What! wrote: 26/11/2020 11:09
Dope_Man wrote: 26/11/2020 10:07
spree wrote: 26/11/2020 02:24 Pa zar se zaobilaznice placaju? Ili ovo zvanicno nije Zenicka zaobilaznica?
U BiH se ocito placaju. Koliko sam upratio samo oko Sarajeva se nece placati. Mislim, jasno je bilo da ce se placati jos davno kad nisu ostavili prostor za naplatne kucice na glavnoj trasi. Naravno, i to bi se dalo rijesiti jednostavnim oduzimanjem cijene sa finalne, tj. ne racunanjem tih kilometara u cijenu... ali nisu ludi da propuste profit.
U pravilu, tunel Karaula između Kladnja i Olova bi se smio naplaćivati, jer postoji alternativa, ali se ne naplaćuje logično.

Sarajevska obilaznica je besplatna jer sarajevska alternativa ustvari nikakva, a sam projekat Sarajevske obilaznice je mnogo stariji od koridora Vc, i da Sarajevo nije glavni grad, koridor Vc bi išao od Busovače do Kiseljaka pa dalje na Tarčin, a ne bi krivudao ovoliko samo da dođe do Sarajeva.

Ostale obilaznice, oko Visokog, Kaknja, Zenice, Žepča, Tešnja, Doboja, Mostara, Odžaka itd... se naplaćuju ili će se naplaćivati logično.
Ma daj! :-)
Post Reply