U tom slučaju sam sebi isključuješ kompetentnost da komentarišeš temu ...
Sve što napišeš svakako je spamanje teme i liječenje nekih vlastitih frustracija, jer da imaš prečeg posla sigurno ne bi bi bombao po ovoj temi.
Moderator: anex
U tom slučaju sam sebi isključuješ kompetentnost da komentarišeš temu ...
Njihova greška je što su ga proglasili završenim i napravili premijeru za medije sa nedovršenom dionicom.Nivelacija wrote: ↑25/11/2020 20:51 Ovo isto udjes nekome u kupatilo u pola gradnje i uslikas i pokazujes vidi jest sfuserio ni plocice nije zalijepio.
Tema se može i čitati a ne zatrpavati silnim glupostima kako ti činiš, iznova i iznova, reciklirajući stare informacije, informacije koje drugi forumaši napišu ali eto, ti moraš da potvrdiš i slično. Nisam ništa ni pisao, samo mala konstatacija. A da na temama pišu samo kompetentni onda bi ovaj forum imao 7 tema i 12 učesnika.
Fol je sto Cengiz ima hiljade radnika ali u Bosnu salje najveci sljam koji ima u firmi, tako da Cengiz koji vidis kod nas i negdje u ozbiljnijim drzavama uopste nije isti... pa ja se sjecam kakvi su to likovi bili ba nevjerovatno, dovedu rudara da upravlja betoniranjem obloge tunela i tome slicno... lik nema veze o tome i kao ono sve ok, skontace tokom izvodjenja. Sta su samo radili nasim podizvodjacima, to je bilo bas robovanje... salju ljude u tunel u kamionima a toksicni dimovi od miniranja jos unutra, ma nema price ili ides ili neces vise raditi. Gamad, ja nemam druge rijeci za te ljude.So What! wrote: ↑25/11/2020 10:52
Što se tiče Cengiza, ono što njih izdvaja je brzina i na kraju krajeva međunarodna reputacija, pa nije niko lud da im da projekata nove cijevi tunela Karavanke, ako već nisu renomirani u tom poslu, ali definitivno je da iza njihovog gradilišta od Tarčina do Vlakova ostalo mnogo repova.
Ako ostalim učesnicima ovog foruma to smeta, slobodno nek kažu, ja ću prestati ...MMM1977 wrote: ↑25/11/2020 22:12Tema se može i čitati a ne zatrpavati silnim glupostima kako ti činiš, iznova i iznova, reciklirajući stare informacije, informacije koje drugi forumaši napišu ali eto, ti moraš da potvrdiš i slično. Nisam ništa ni pisao, samo mala konstatacija. A da na temama pišu samo kompetentni onda bi ovaj forum imao 7 tema i 12 učesnika.
Na kraju krajeva, ti nemaš ovlasti nad temom da bi određivao ko će šta pisati.
Vi što ste radili na autoputu, što češće ne pišete na temi iskustva i zapažanja?Hendrix wrote: ↑25/11/2020 22:40Fol je sto Cengiz ima hiljade radnika ali u Bosnu salje najveci sljam koji ima u firmi, tako da Cengiz koji vidis kod nas i negdje u ozbiljnijim drzavama uopste nije isti... pa ja se sjecam kakvi su to likovi bili ba nevjerovatno, dovedu rudara da upravlja betoniranjem obloge tunela i tome slicno... lik nema veze o tome i kao ono sve ok, skontace tokom izvodjenja. Sta su samo radili nasim podizvodjacima, to je bilo bas robovanje... salju ljude u tunel u kamionima a toksicni dimovi od miniranja jos unutra, ma nema price ili ides ili neces vise raditi. Gamad, ja nemam druge rijeci za te ljude.So What! wrote: ↑25/11/2020 10:52
Što se tiče Cengiza, ono što njih izdvaja je brzina i na kraju krajeva međunarodna reputacija, pa nije niko lud da im da projekata nove cijevi tunela Karavanke, ako već nisu renomirani u tom poslu, ali definitivno je da iza njihovog gradilišta od Tarčina do Vlakova ostalo mnogo repova.
Imali jednog lafo prevodioca lik veze nema sa zivotom i uglavnom su radili sta su htjeli niko ih nije mogao zaustaviti a likovi u nadzoru su bili sabotirani na svakom koraku. Ja im ne bi bio u kozi definitivno, moras potpisati sav taj fuseraj. Jer naravno... ima rok da se zavrsi i opet se ponavlja isto u Zenici.
Nasi su u Cengizu nasli savrsenog partnera za prevare i fuseraj, a mislim i da su braca Cengiz bili odusevljeni fuserajem koji im je bio dozvoljen.
I mislim da je zalosno kako nasi ljudi ovakve komentare shvacaju kao neku negativnost... mi ovo placamo ba kroz porez i vracanje kredita svjetskoj banci, dobijamo puno losije izvodjenje za velike pare i ono kao trebamo reci "hajd ba sta ima veze, to je sve super". Uzas je sta se sve radi na ovom autoputu i ovo bi trebao biti najveci standard u gradnji i primjer kako se treba graditi... al malo sutra kod nas.
Slazem se !So What! wrote: ↑25/11/2020 21:14Njihova greška je što su ga proglasili završenim i napravili premijeru za medije sa nedovršenom dionicom.Nivelacija wrote: ↑25/11/2020 20:51 Ovo isto udjes nekome u kupatilo u pola gradnje i uslikas i pokazujes vidi jest sfuserio ni plocice nije zalijepio.
Pa u tome i jeste fol, ti kada prolazis 120 na sat ne vidis detalje ali to i nije poenta problema. Da li vidis da je beton koji je ugradjen bio ispod prosjeka ili se stedilo na ankerima i milion drugih detalja koji su izmjenjeni od projekta da bi se ugodilo izvodjacima. Dakle problem nije sa aspekta vozaca nego sa aspekta korupcije, lopovluka i fuseraja detalja koje vidi struka.mistek wrote: ↑26/11/2020 00:10 Ja fakat samo ne kontam od kud tolike zamjerke na izvedbu autoputa. OK zamjerke Terzić, ok zamjerke za rokove, ok zamjerke za sporost gradnje, sve stoji i 1001 zamjerka u tom smjeru. Ali, negativno je ba kad počnete mahanisati za neke stvari koje nisu loše. Evo s aspekta vozača, koji je jebeni problem te dionice Sarajevo-Tarčin? Češće idem na sjever, ali i ovom dionicom prođem makar 10-15 puta godišnje i meni je ono fantastična cesta za voziti. Šta je konkretno mahana onom putu? Čengiz fušeri? Moguće, ali ja fakat ne kontam kako mi vozači to osjetimo i gdje je problem.
Prema sjeveru jednako, a prođem desetine puta godišnje. OK, prvi dio provučen kroz gusto naseljena područja, neke, za moj ukus, oštre krivine. Ali, sve u svemu ljepota voziti, nema problema, nema belaja, u najmanju ruku ok autoput ono što se ima. Ovo iznad Zenice je i više od toga. Nikakva razlika vozio ovdje ili na autoputu negdje vani. Ne kontam što se tu kao traže problemi?
Realan problem može biti pentranje do petlje na sjeveru Zenice, ili pričati o tom priključku dole na magistralu, jer jeste glupost, ali nemojte izmišljati negativne stvari na silu.
Ili ovaj što mu je teško pamtiti mjesta, ali dođe da kritikuje i još ko nekakvo pljuvanje po SoWhat! Ovo isto kao oni koji dođu ljudima koji prate PLBiH i onda kažu "Jebo to, ne znaju lopte, ko je lud da to gleda." Nemoj gledati, ali šta imaš pametovati onda? Taman dok nije autoput napravljen, napravi đir ka sjeveru pa pokušaj naučiti imena raznih sela, jer je prilično sramota ne znati gdje su Vranduk ili Nemila.
Nije zenicka zaobilaznica ko sarajevska. Valjda je samo planirana sarajevska da se ne placa. Ne vidim da Zenicanima bas treba za autoput za lokalni saobracaj.
U BiH se ocito placaju. Koliko sam upratio samo oko Sarajeva se nece placati. Mislim, jasno je bilo da ce se placati jos davno kad nisu ostavili prostor za naplatne kucice na glavnoj trasi. Naravno, i to bi se dalo rijesiti jednostavnim oduzimanjem cijene sa finalne, tj. ne racunanjem tih kilometara u cijenu... ali nisu ludi da propuste profit.
U pravilu, tunel Karaula između Kladnja i Olova bi se smio naplaćivati, jer postoji alternativa, ali se ne naplaćuje logično.Dope_Man wrote: ↑26/11/2020 10:07U BiH se ocito placaju. Koliko sam upratio samo oko Sarajeva se nece placati. Mislim, jasno je bilo da ce se placati jos davno kad nisu ostavili prostor za naplatne kucice na glavnoj trasi. Naravno, i to bi se dalo rijesiti jednostavnim oduzimanjem cijene sa finalne, tj. ne racunanjem tih kilometara u cijenu... ali nisu ludi da propuste profit.
Baš izvođače prate forum?
Ma daj!So What! wrote: ↑26/11/2020 11:09U pravilu, tunel Karaula između Kladnja i Olova bi se smio naplaćivati, jer postoji alternativa, ali se ne naplaćuje logično.Dope_Man wrote: ↑26/11/2020 10:07U BiH se ocito placaju. Koliko sam upratio samo oko Sarajeva se nece placati. Mislim, jasno je bilo da ce se placati jos davno kad nisu ostavili prostor za naplatne kucice na glavnoj trasi. Naravno, i to bi se dalo rijesiti jednostavnim oduzimanjem cijene sa finalne, tj. ne racunanjem tih kilometara u cijenu... ali nisu ludi da propuste profit.
Sarajevska obilaznica je besplatna jer sarajevska alternativa ustvari nikakva, a sam projekat Sarajevske obilaznice je mnogo stariji od koridora Vc, i da Sarajevo nije glavni grad, koridor Vc bi išao od Busovače do Kiseljaka pa dalje na Tarčin, a ne bi krivudao ovoliko samo da dođe do Sarajeva.
Ostale obilaznice, oko Visokog, Kaknja, Zenice, Žepča, Tešnja, Doboja, Mostara, Odžaka itd... se naplaćuju ili će se naplaćivati logično.