Milenkov buraz wrote: ↑11/11/2020 14:57
Srećom ne razmišljaju svi kao ti, pa ni članovi Macronove vlade.
A kako ja razmišljam?
"I'm not shocked, when I do my shopping I go to the Breton products section because I am Breton,” he said.
Da, kupujmo naše, podržavajmo domaće. Jesam li ja išta kontra toga rekao?
He also accused the interior minister of holding double standards. “In my district ... there is a large company that exports 500,000 tons of chicken to Saudi Arabia and it's halal chicken. So, I can see that when it allows entire industries to survive and businesses to prosper, and we consider that we are adapting to market demand, then [producing halal food] is not an issue,” Ferrand said.
OK, ali čemu ovo? Da, ministar je izvalio notornu glupost koju nitko razuman neće braniti, ali ja sam prozvao kolegu zbog nepotpunog konteksta i izvlačenje misli koja je njemu trebala za vođenje svoje filozofije i pozvao sam ga na zdravu i argumentiranu debatu. Štoviše ja sam za uvođenje svega što potiče ekonomiju za napredak dok god je u moralnim granicama.
P.S Naravno da je sasvim normalno da su proizvodi odvojeni, prvo prema nekom generalnoj kategoriji, tjestenina, higijena, mliječni proizvodi, mesni proizvodi, tekstil...itd. Pa onda imaš pod kategorije između ostalog hrana za kućne ljubimce, odjeljak za dijabetičare, odjeljak za gurmane...itd.
Pa da, ne razumijem čemu ovo, ovo svi znamo, ali među svim tim proizvodima su i proizvodi označeni "halal", znači halal mlijeko se nalazi s ostalim mlijekom, halal meso se nalazi u istim frižderima kao i ostalo meso, ali označeno da je halal, halal paštete su na istom mjestu gdje i obične paštete, halal čips...
Ta priča da eto odjeljak sa halal proivodima je separacija i poticaj radikalima je samo loš pokušaj sakrivanja islamofobije u FR, dobro mu je ovaj odgovorio dupli standardni.
Pa i cilj je prodiskutirati njegovu misao, a ne ga nasloviti svim negativnim prije rasprave.
Evo ja ću krenuti kad vas dvojica izbjegavate temu, očito.
U Londonu 2017. sam pošao ući u trgovinu satova, volim satove i sami je centar Londona, jedva sam dočekao ući, prilazim i veli mi stražar, gospodine ne možete unutra, odmah sam shvatio u čemu je riječ, nisam potencijalni kupac za tu kategoriju proizvoda. Ali gledaj sada kolika je tu razlika, ja jednoga dana možda mogu postati bogat i da me taj isti stražar koji me odbio, vuče na kočiji dok gledam koji ću sat kupiti, meni je jedina prepreka novac.
Hajdemo sada na Francusku, tu imaš dvije prepreke. Rasna i religijska. Oni će većinu svog života kupovati u odvojenom dijelu trgovine, bilo to meso, čips, paštete, šta god trebaju kupiti oni će to kupovati na ODVOJENOM dijelu trgovine. Tu nisu pomiješani nehalal mlijeko s halal mlijekom nego su na različitim dijelovima iste trgovine. Znači, "domaći" francuzi će ih čitavo vrijeme gledati kao nekakvu odvojenu skupinu, nema veze što žive zajedno u zgradama, oni su primorani kupovati u izoliranim dijelovima
Sada, kako musliman francuz to može riješiti? Jedan način je da se odmakne od svoje vjere i da kupuje šta mu se sviđa, koji je drugi način?
Da promijeni boju kože?
Koliko god bi se on pokušavao integrirati u ostatak društva nakon odbacivanja vjere opet bi ljudi s kojima je on bio povezan u prošlosti bili odvojeni i "domaćem" francuzu takvi neobični uzorci upadaju u oko, svakoj osobi na svijetu neobična ponašanja i odvajanja od većine upadaju u oči.
Kada bi čak i odbacio religiju, svejedno bi bio gledan drugačije od ostalih, iako s objektivnog stajališta je to razumno, kako se pojedinac osjeća da nakon svih njegovih pokušaja je svejedno izdvojen iz društva. Šta mu ostaje, odbacio je svoj ideološki identitet da bi se normalizirao, a svejedno je odbijen, i u isto vrijeme udaljen od svojih najbližih, i tu bi mogla biti prevaga prema radikalizaciji.
Od malena se uči, zato trebaju ti proizvodi biti na zajedničkim policama kao i ostali proizvodi, možda ne možemo iskorijeniti predrasude kod odraslih, ali možemo naučiti generacije iza nas kako zajedno obitavati.
Vidiš sada na što sam mislio s prozivanjem kolege, objektivnu i zdravu raspravu, a ne prozivanje.
Uzet ću ekstreman primjer, Hitler.
Da, lako ga je nazvati masovnim ubojicom, fašistom i možemo se svi složiti da je bio najgore govno prošlog stoljeća, ali važno je i nama kao pojedincima i kao kolektivu razgovarati o njegovim postupcima da bismo učili od njega i njegovog pokreta i prepoznavali znakove uspostave slične ideologije, tako o svemu, koliko god kontroverzna tema rasprava je jedini način da idemo dalje, nije prozivanje i vrijeđanje, a kamo li kloniranje.
The 51st State wrote: ↑11/11/2020 17:23
Najbolje je rjesenje da svi proizvodi budu halal.
Najbolje je da su svi ja.