Uvazi ti svoj novcanik jebo misljenjazigson wrote: ↑27/10/2020 11:25Ma hajde uvazavam svacije misljenje hvalaavijon wrote: ↑27/10/2020 10:54Prosli mjesec pregledano 5 petica sve cijene na piku bile iznad 10 do 11 hiljada. Les do lesa, niko nista ne zna kad je mijenjao, niko pojma nema da mu curi nesta itd itd. A.gledalo se sa vecom cijenom kontas.bolje autozigson wrote: ↑27/10/2020 09:55 Koliko bih mogao realno uzeti za auto kad bi prodavao:
Golf 5 1.9tdi 4motion 2008god. United oprema, komande na volanu, onaj kineski rcd510, guzno grijanje, dvizinska digitalna klima, sta ja znam vise, nove ljetne gume 16 i nove zimske gume 15 sa setovima felgi, 300k na satu (ja od toga presao 120k), sve moguce mu je promjenjeno od glave motora do alternatora, dusu mi je izvukao . Uradicu mu veliki servis kroz par dana.
Ima par packica po limariji ukupnog uloga jedno 500-600km
Ako je tako kako kazes ne daj ispod 10 nikako
I nisi trebao na ovaj forum to pitat, sad kad se sektasi probude pa te napadnu da to ne vrijedi ni 7 hiljada, bolja dacia itd ostale gluposti. Ne obracaj paznju uglavnom
Pomoć oko kupovine auta
Moderators: anex, _BataZiv_0809
-
- Posts: 1533
- Joined: 20/08/2012 22:10
#11501 Re: Pomoć oko kupovine auta
- Dozer
- Posts: 28398
- Joined: 19/09/2008 10:14
- Location: Zemlja maloumne ENV matrice...
#11502 Re: Pomoć oko kupovine auta
I onda neko kaze VW vrh... 12 godina, 300K, a na autu promijenjeno sve moguce...
Japiji predju cca. 500K dok dodju do toga da im se mijenja sve nabrojano.
Plus, Toyota stavlja lanac za koji tvrde da ne moze puknuti. I izgleda da ne lazu, jer jos nisam cuo da je neko rekao da je imao problem s lancem. Na starom Avensisu nikad nisam ni cuo lanac, a ne da mu je nesto falilo. Za 9 godina i 130K sve sto je u autu zamijenjeno je bila vodena pumpa na 95K. I to je to.
Japiji predju cca. 500K dok dodju do toga da im se mijenja sve nabrojano.
Plus, Toyota stavlja lanac za koji tvrde da ne moze puknuti. I izgleda da ne lazu, jer jos nisam cuo da je neko rekao da je imao problem s lancem. Na starom Avensisu nikad nisam ni cuo lanac, a ne da mu je nesto falilo. Za 9 godina i 130K sve sto je u autu zamijenjeno je bila vodena pumpa na 95K. I to je to.
-
- Posts: 839
- Joined: 18/04/2017 22:53
#11503 Re: Pomoć oko kupovine auta
To je zato sto kod ovog VW uzmes kilometrazu i pomnozis je sa 2x, 3x nekada i vise. Dok kod japanca rijedje to rade.
-
- Posts: 3027
- Joined: 04/04/2015 22:17
#11504 Re: Pomoć oko kupovine auta
Lanac je tito u vecibi auta. Zupcasti bih izbacio iz upotrebe skrozDozer wrote: ↑27/10/2020 11:42 I onda neko kaze VW vrh... 12 godina, 300K, a na autu promijenjeno sve moguce...
Japiji predju cca. 500K dok dodju do toga da im se mijenja sve nabrojano.
Plus, Toyota stavlja lanac za koji tvrde da ne moze puknuti. I izgleda da ne lazu, jer jos nisam cuo da je neko rekao da je imao problem s lancem. Na starom Avensisu nikad nisam ni cuo lanac, a ne da mu je nesto falilo. Za 9 godina i 130K sve sto je u autu zamijenjeno je bila vodena pumpa na 95K. I to je to.
@avijon u pravu si
Ma ja sam iskren, otislo mi je sve sto je moglo otici, od turba do glave motora i sve sam zamjenio posteno i nema nikakvih problema. Jbg bilo kako bilo, a i ja sam vozio puno. Presao sam 120k u 2 i po godine.
-
- Posts: 391
- Joined: 01/10/2020 10:53
#11505 Re: Pomoć oko kupovine auta
Lose tvrde i ti si lose upucen. Dizel koji su uzeli od BMWa nakon sto je BMW presao na novije je bio relativno sklon pucanju lanaca, i to se desavalo i na Toyotama. Ne znam koliko cesto ali jeste. Zaguglaj ako meni ne vjerujes.Dozer wrote: ↑27/10/2020 11:42 I onda neko kaze VW vrh... 12 godina, 300K, a na autu promijenjeno sve moguce...
Japiji predju cca. 500K dok dodju do toga da im se mijenja sve nabrojano.
Plus, Toyota stavlja lanac za koji tvrde da ne moze puknuti. I izgleda da ne lazu, jer jos nisam cuo da je neko rekao da je imao problem s lancem. Na starom Avensisu nikad nisam ni cuo lanac, a ne da mu je nesto falilo. Za 9 godina i 130K sve sto je u autu zamijenjeno je bila vodena pumpa na 95K. I to je to.
Zamisli paradoksa da su izlozili takvom riziku da uzmu stari dizel koji je bio poznat kao problematican da bi se malo modernizovali s dizelima. A zamisli koliko su onda moderni biti ti dizeli koje su zamijenili ovim hem starim hem problematicniom. I onda kaze ne kvari se. Pa kako ce se kvarit uzeo 7-8 godina star motor, cudno bi bilo da se kvari.
- konektovan
- Posts: 40627
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#11506 Re: Pomoć oko kupovine auta
To je bmw inzinjering, nije toyotin,....bavarska bruka
-
- Posts: 391
- Joined: 01/10/2020 10:53
#11507 Re: Pomoć oko kupovine auta
Ja nisam tvrdio da nije bavarska bruka. Apsolutno jeste.
Ali kad pricas o inzinjeringu zamisli japanski inzinjering koji uzme 7-8 godina star motor za koji se zna da je problematican i prodaje ko nov. Znaci Toyotin inzinjering je - ako se izvede zakljucak - da sami ne mogu bolje od 7-8 godina starog problematicnog motora.
Inzinjering je stalno ici naprijed i pomjerati granice a ne prodavati 10 godina staru tehnologiju kao novu.
Ali kad pricas o inzinjeringu zamisli japanski inzinjering koji uzme 7-8 godina star motor za koji se zna da je problematican i prodaje ko nov. Znaci Toyotin inzinjering je - ako se izvede zakljucak - da sami ne mogu bolje od 7-8 godina starog problematicnog motora.
Inzinjering je stalno ici naprijed i pomjerati granice a ne prodavati 10 godina staru tehnologiju kao novu.
- Evolution_IV
- Posts: 13280
- Joined: 29/08/2020 22:58
- Location: Tahiti
#11508 Re: Pomoć oko kupovine auta
nije to inzinjering,nego evropljan vapi za dizelom,ta ce pouzdan benzic i hibrid,daj traktora i ljudi im daju,ne vidim problem..to kako ti mislis o tome je drugi par rukavica
eto sad ima corolla 2.0B hybrid i trosi 4.5-5l po Zagrebu ,nadji mi neki tvoj tehnoloski,najnoviji i najbolji td ili tb koji moze isto sa nekih 180ks
eto sad ima corolla 2.0B hybrid i trosi 4.5-5l po Zagrebu ,nadji mi neki tvoj tehnoloski,najnoviji i najbolji td ili tb koji moze isto sa nekih 180ks
- Dozer
- Posts: 28398
- Joined: 19/09/2008 10:14
- Location: Zemlja maloumne ENV matrice...
#11509 Re: Pomoć oko kupovine auta
Jesi procitao sta si napisao...?ado-nekad-sampion wrote: ↑27/10/2020 12:02 Lose tvrde i ti si lose upucen. Dizel koji su uzeli od BMWa nakon sto je BMW presao na novije je bio relativno sklon pucanju lanaca, i to se desavalo i na Toyotama. Ne znam koliko cesto ali jeste. Zaguglaj ako meni ne vjerujes.
Dakle, BMW-ov lanac, ne ToyotinZamisli paradoksa da su izlozili takvom riziku da uzmu stari dizel koji je bio poznat kao problematican da bi se malo modernizovali s dizelima. A zamisli koliko su onda moderni biti ti dizeli koje su zamijenili ovim hem starim hem problematicniom. I onda kaze ne kvari se. Pa kako ce se kvarit uzeo 7-8 godina star motor, cudno bi bilo da se kvari.
- Dozer
- Posts: 28398
- Joined: 19/09/2008 10:14
- Location: Zemlja maloumne ENV matrice...
#11510 Re: Pomoć oko kupovine auta
To se zove ekonomija, ne inzinjering. Zato su taj motor odavno batalili i napravili svoj. Na kojem lanac ne puca.ado-nekad-sampion wrote: ↑27/10/2020 12:29 Ja nisam tvrdio da nije bavarska bruka. Apsolutno jeste.
Ali kad pricas o inzinjeringu zamisli japanski inzinjering koji uzme 7-8 godina star motor za koji se zna da je problematican i prodaje ko nov. Znaci Toyotin inzinjering je - ako se izvede zakljucak - da sami ne mogu bolje od 7-8 godina starog problematicnog motora.
Inzinjering je stalno ici naprijed i pomjerati granice a ne prodavati 10 godina staru tehnologiju kao novu.
U datom momentu su skontali da im je isplativije uzeti taj BMW-ov motor za neku seriju vozila, nego da prave vlastiti, i tako se i odradilo. Ne sekiraj se, unovcili su oni i njega.
Last edited by Dozer on 27/10/2020 13:07, edited 1 time in total.
-
- Posts: 1533
- Joined: 20/08/2012 22:10
#11511 Re: Pomoć oko kupovine auta
A kad ne puca onda je toyotin najjaci
-
- Posts: 391
- Joined: 01/10/2020 10:53
#11512 Re: Pomoć oko kupovine auta
U pravu si ekonomija, upravo tako. Samo takve ekonomije ne prave evropski proizvodjaci koji svoja vozila naplacuju kao Toyota.Dozer wrote: ↑27/10/2020 13:05To se zove ekonomija, ne inzinjering. Zato su taj motor odavno batalili i napravili svoj. Na kojem lanac ne puca.ado-nekad-sampion wrote: ↑27/10/2020 12:29 Ja nisam tvrdio da nije bavarska bruka. Apsolutno jeste.
Ali kad pricas o inzinjeringu zamisli japanski inzinjering koji uzme 7-8 godina star motor za koji se zna da je problematican i prodaje ko nov. Znaci Toyotin inzinjering je - ako se izvede zakljucak - da sami ne mogu bolje od 7-8 godina starog problematicnog motora.
Inzinjering je stalno ici naprijed i pomjerati granice a ne prodavati 10 godina staru tehnologiju kao novu.
U datom momentu su skontali da im je isplativije uzeti taj BMW-ov motor za neku seriju vozila, nego da prave vlastiti, i tako se i odradilo. Ne sekiraj se, unovcili su oni i njega.
Koji svoj? To je zadnji dizel motor koji je Toyota imala, u zadnjem Aurisu i Avensisu, i to je jedini Euro 6 dizel motor koji su imali. Jesu ga "batalili" kad su skroz batalili dizel motore. Samo mi je cudno kojom magijom je taj motor postao Euro 6, s obzirom da je BMW presao na noviji motor upravo prelaskom na Euro 6. I kakav je taj njihov prethodni motor bio kad ga nisu uspjeli dotjerati na Euro 6, a ovaj BMWov, koji je bio Euro 4 kad se tek pojavio 2007. godine, kao jesu. Nisam upucen ali garant motor s pocetka 2000-ih koji je originalno bio Euro 3, smijem glavu na panj stavit da je tako.
Ja nemam pojma o Toyoti, ali ti koji je valjda vozis se bas dicis neznanjem.
- Dozer
- Posts: 28398
- Joined: 19/09/2008 10:14
- Location: Zemlja maloumne ENV matrice...
#11513 Re: Pomoć oko kupovine auta
O kojem BMW-ovom dizelu pricas - 1.4, 1.6, 2.0, 2.2, 2.5, 2.8, 3.0...?
Sve su ovo dizelasi u nekim njihovim modelima od 2000-te.
Sve su ovo dizelasi u nekim njihovim modelima od 2000-te.
-
- Posts: 391
- Joined: 01/10/2020 10:53
#11514 Re: Pomoć oko kupovine auta
Radi se o N47 motoru od 2 litra zapremine koji se pojavio 2007. i ugradjivao mislim do 2015, u sve BMW modele u koje su isli 4-cilindricni motori, kao i u Mini. U medjuvremenu je dobio i 1.6 varijantu. Mislim da su bas Mini varijante zavrsile kod Toyote jer su to bile varijante za poprecnu ugradnju.
Ugradjivao se u Auris kao 1.6 D-4D sa 112 KS i Avensis kao 2.0 D-4D sa 140 KS, vjerujem u jos neke modele Toyote izmedju 2015. i mislim 2018. Kako sto rekoh to im je bio jedini Euro 6 dizel koji su nudili. Zaguglaj. Sve sto nadjes Euro 6 dizel to je BMW N47. Makar kod Toyote, jer isto kao sto rekoh, BMW je odbacio taj motor upravo prilkom prelaska na Euro 6.
Ugradjivao se u Auris kao 1.6 D-4D sa 112 KS i Avensis kao 2.0 D-4D sa 140 KS, vjerujem u jos neke modele Toyote izmedju 2015. i mislim 2018. Kako sto rekoh to im je bio jedini Euro 6 dizel koji su nudili. Zaguglaj. Sve sto nadjes Euro 6 dizel to je BMW N47. Makar kod Toyote, jer isto kao sto rekoh, BMW je odbacio taj motor upravo prilkom prelaska na Euro 6.
- Dozer
- Posts: 28398
- Joined: 19/09/2008 10:14
- Location: Zemlja maloumne ENV matrice...
#11515 Re: Pomoć oko kupovine auta
Mislim da grijesis. Euro 6 je uveden krajem 2015., a svi modeli Toyote, i benzinski i dizel su od 2016 imali Euro 6 standard. I 1.6, i 1.4, i 2.0. i 2.2, itd.ado-nekad-sampion wrote: ↑27/10/2020 14:09 Radi se o N47 motoru od 2 litra zapremine koji se pojavio 2007. i ugradjivao mislim do 2015, u sve BMW modele u koje su isli 4-cilindricni motori, kao i u Mini. U medjuvremenu je dobio i 1.6 varijantu. Mislim da su bas Mini varijante zavrsile kod Toyote jer su to bile varijante za poprecnu ugradnju.
Ugradjivao se u Auris kao 1.6 D-4D sa 112 KS i Avensis kao 2.0 D-4D sa 140 KS, vjerujem u jos neke modele Toyote izmedju 2015. i mislim 2018. Kako sto rekoh to im je bio jedini Euro 6 dizel koji su nudili. Zaguglaj. Sve sto nadjes Euro 6 dizel to je BMW N47. Makar kod Toyote, jer isto kao sto rekoh, BMW je odbacio taj motor upravo prilkom prelaska na Euro 6.
-
- Posts: 391
- Joined: 01/10/2020 10:53
#11516 Re: Pomoć oko kupovine auta
Mislim da ne grijesim. Da je ovaj 1.6 i 2.0 BMW motor to ne grijesim sigurno.
Isto tako, svoj stari 2.0 kao i 2.2 su ukinuli 2015. kad su poceli koristiti BMW dizele. Da, 2016. su svi dizeli bili Euro 6 jer su svi bili BWMovi, tj. samo ova dva 1.6 112 KS i 2.0 143 KS. Za 1.4 ne znam.
Isto tako, svoj stari 2.0 kao i 2.2 su ukinuli 2015. kad su poceli koristiti BMW dizele. Da, 2016. su svi dizeli bili Euro 6 jer su svi bili BWMovi, tj. samo ova dva 1.6 112 KS i 2.0 143 KS. Za 1.4 ne znam.
- Laplace
- Posts: 10412
- Joined: 19/11/2012 18:37
#11517 Re: Pomoć oko kupovine auta
Ono kad te sektaš nazove sektašem.
- Laplace
- Posts: 10412
- Joined: 19/11/2012 18:37
#11518 Re: Pomoć oko kupovine auta
Ili je to dokaz da se u Toyoti ne žele zamarati sa razvojem dizel motora kad imaju mnogo bolja rješenja sa benzincima i hibridima? Kvaka je u inteprpretaciji podataka.ado-nekad-sampion wrote: ↑27/10/2020 12:29 Ja nisam tvrdio da nije bavarska bruka. Apsolutno jeste.
Ali kad pricas o inzinjeringu zamisli japanski inzinjering koji uzme 7-8 godina star motor za koji se zna da je problematican i prodaje ko nov. Znaci Toyotin inzinjering je - ako se izvede zakljucak - da sami ne mogu bolje od 7-8 godina starog problematicnog motora.
Inzinjering je stalno ici naprijed i pomjerati granice a ne prodavati 10 godina staru tehnologiju kao novu.
Inače, i mnogi evropski proizvođači koriste motore od drugih proizvođača, ali to već znaš.
- Laplace
- Posts: 10412
- Joined: 19/11/2012 18:37
#11519 Re: Pomoć oko kupovine auta
Evolution_IV wrote: ↑27/10/2020 12:43 nije to inzinjering,nego evropljan vapi za dizelom,ta ce pouzdan benzic i hibrid,daj traktora i ljudi im daju,ne vidim problem..to kako ti mislis o tome je drugi par rukavica
eto sad ima corolla 2.0B hybrid i trosi 4.5-5l po Zagrebu ,nadji mi neki tvoj tehnoloski,najnoviji i najbolji td ili tb koji moze isto sa nekih 180ks
-
- Posts: 391
- Joined: 01/10/2020 10:53
#11520 Re: Pomoć oko kupovine auta
Kako se to moze interpretirati podatak da 30% trzista u Evropi cine dizeli, uprkos skandalima, prici o ekologiji, itd? A hibridi manje od 10%. Ne zele se zamarati s 30% trzista jer je to njima skupo. Jeftinije im je uzeti bezninac s tehnologijom starom 15-20 godina i dodat mu elektromotor.Laplace wrote: ↑28/10/2020 09:45Ili je to dokaz da se u Toyoti ne žele zamarati sa razvojem dizel motora kad imaju mnogo bolja rješenja sa benzincima i hibridima? Kvaka je u inteprpretaciji podataka.ado-nekad-sampion wrote: ↑27/10/2020 12:29 Ja nisam tvrdio da nije bavarska bruka. Apsolutno jeste.
Ali kad pricas o inzinjeringu zamisli japanski inzinjering koji uzme 7-8 godina star motor za koji se zna da je problematican i prodaje ko nov. Znaci Toyotin inzinjering je - ako se izvede zakljucak - da sami ne mogu bolje od 7-8 godina starog problematicnog motora.
Inzinjering je stalno ici naprijed i pomjerati granice a ne prodavati 10 godina staru tehnologiju kao novu.
Inače, i mnogi evropski proizvođači koriste motore od drugih proizvođača, ali to već znaš.
Ako imaju bolja rjesenja, gdje su moderni PHEV motori u njihovim modelima? Evo tek sad izbacili Rav4 PHEV, u njemu 2.5 benzinac ko da je 2000. godina. Iz tog benzinca + elektromotor izvlace 300 konja dok npr. Mercedes iz 2.0 + elektromotor 320 konja, npr. GLC 350e, u prodaji vec skoro 5 godina. Da ne govorim od PHEV rjesenjima s 1.4-1.6 litara + elektromotor iz kojih evropski proizvodjaci izvlace 220-260 konja (Pezo, Volvo, BMW, Merc). Kako bi ove podatke interpretirali? Koja su to bolja rjesenja? I koji je to napedak?
Ovo drugo je tipicna zamjena teza. Da, mnogi evropski proizvodjaci koriste motore drugih proizvodjaca, ali aktuelne a ne odbacene motore. Odbacene motore koriste diskont proizvodjaci tipa Dacia a Toyota definitivno nije diskont proizvodjac. I ti to vec znas, vjerujem.
- Evolution_IV
- Posts: 13280
- Joined: 29/08/2020 22:58
- Location: Tahiti
#11521 Re: Pomoć oko kupovine auta
haj ti pasa pogledaj cijene tih navedenih,naravno nedokazanih hybrid sistema(koji vjerujem nece bit pouzdani kao toyotini) pa uporedi
jedino sto si upravu je da se ne zamraju evropom,a i ne treba jer su najdebilniji zakoni o zagadjenju,zapremini i slicno...
-
- Posts: 391
- Joined: 01/10/2020 10:53
#11522 Re: Pomoć oko kupovine auta
Pa dragi Amare o cemu ja pricam nego o cijenama.
Rav4 PHEV je od 46 000 eura navise. P 3008 GT PHEV s takodjer 300 konja (s 1.6 benzincem ) i dva elektromotora kosta 49. Volvo XC40 PHEV s istina 40 KS manje isto kosta 49, ali to je inace skuplje/premium auto. Cak je i X1 Hybrid 1000 jeftiniji. Nije ona 10 hiljada jeftinija pa da se kaze eto jeftinija. Izvini ali ja za ove pare ocekujem malo vise od pouzdanosti. Ne tvrdim ja da Toyota nudi iskljucivo pouzdanost, ali zajebi pricu o pouzdanosti auto isto skupo ili cesto skuplje od konkurencije koja ide ukorak s tehnologijom. To moze proci kad je auto bar 20% jeftinije.
Nedokazani? Pa ti turbo-benzinski motori se ugradjuju vec 10 godina, koliko treba da budu dokazani? 30? Elektromotor postoji preko 100 godina. Sta tu ima biti nedokazano? Nije hibridni motor atomska fizika.
Nemamo ni ja ni ti puno hajra od toga s cim se oni zamaraju u US jer ne zivimo tamo i ti modeli nam nisu dostupni. Doduse, ja zivim u Evropi i imam hajra o tih "najdebilnijih zakona o zagadjenju", ne gusim se svake godine po 3 mjeseca u nevjerovatnom smogu. Pasa
Rav4 PHEV je od 46 000 eura navise. P 3008 GT PHEV s takodjer 300 konja (s 1.6 benzincem ) i dva elektromotora kosta 49. Volvo XC40 PHEV s istina 40 KS manje isto kosta 49, ali to je inace skuplje/premium auto. Cak je i X1 Hybrid 1000 jeftiniji. Nije ona 10 hiljada jeftinija pa da se kaze eto jeftinija. Izvini ali ja za ove pare ocekujem malo vise od pouzdanosti. Ne tvrdim ja da Toyota nudi iskljucivo pouzdanost, ali zajebi pricu o pouzdanosti auto isto skupo ili cesto skuplje od konkurencije koja ide ukorak s tehnologijom. To moze proci kad je auto bar 20% jeftinije.
Nedokazani? Pa ti turbo-benzinski motori se ugradjuju vec 10 godina, koliko treba da budu dokazani? 30? Elektromotor postoji preko 100 godina. Sta tu ima biti nedokazano? Nije hibridni motor atomska fizika.
Nemamo ni ja ni ti puno hajra od toga s cim se oni zamaraju u US jer ne zivimo tamo i ti modeli nam nisu dostupni. Doduse, ja zivim u Evropi i imam hajra o tih "najdebilnijih zakona o zagadjenju", ne gusim se svake godine po 3 mjeseca u nevjerovatnom smogu. Pasa
- Evolution_IV
- Posts: 13280
- Joined: 29/08/2020 22:58
- Location: Tahiti
#11523 Re: Pomoć oko kupovine auta
Jao poredi covjek peugeot/volvo i toyotu koja pravi hybrid preko 20 godina
sto se tice zagadjenja,garant su auta problem u Sarajevu
sto se tice zagadjenja,garant su auta problem u Sarajevu
- Dozer
- Posts: 28398
- Joined: 19/09/2008 10:14
- Location: Zemlja maloumne ENV matrice...
#11524 Re: Pomoć oko kupovine auta
Fulas totalno ba. Imaju more dizel motora, svojih. https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_T ... nes#Dieselado-nekad-sampion wrote: ↑27/10/2020 15:47 Mislim da ne grijesim. Da je ovaj 1.6 i 2.0 BMW motor to ne grijesim sigurno.
Isto tako, svoj stari 2.0 kao i 2.2 su ukinuli 2015. kad su poceli koristiti BMW dizele. Da, 2016. su svi dizeli bili Euro 6 jer su svi bili BWMovi, tj. samo ova dva 1.6 112 KS i 2.0 143 KS. Za 1.4 ne znam.
A evo i za ta 2 iz BMW-a, kao i razlozi te transkacije. https://www.auto123.com/en/news/officia ... nes/11117/
Ali to su samo ta 2, ostalo je sve njihovo.
- Evolution_IV
- Posts: 13280
- Joined: 29/08/2020 22:58
- Location: Tahiti
#11525 Re: Pomoć oko kupovine auta
pa naravno,toyota njima pomogla oko hybrida,ono vjerovatno su bez njihove pomoci napravili i3 i i8