Autoputevi u BiH - Koridor 5C

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderator: anex

Post Reply
User avatar
Haris.ba
Posts: 24823
Joined: 08/09/2005 20:08

#19551 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Haris.ba »

Neka se komentarise Terzic, a ne komentarise se Satler koji spominje korupciju u izgradnji cesta, a Evropa i dalje daje kredite i jedan dio i poklanja.
User avatar
Porodice Foht
Posts: 2826
Joined: 14/01/2019 04:56

#19552 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Porodice Foht »

Haris.ba wrote: 23/10/2020 12:37 Neka se komentarise Terzic, a ne komentarise se Satler koji spominje korupciju u izgradnji cesta, a Evropa i dalje daje kredite i jedan dio i poklanja.
I ja to ovdje neki dan napisao ovdje. Covjek upozorio na neshvatljivo usitnjavanje lot-ova u gradnji koridora, korupciju...i -nista! :|
BadBoy
Posts: 8086
Joined: 01/11/2005 21:55

#19553 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by BadBoy »

Haris.ba wrote: 23/10/2020 12:37 Neka se komentarise Terzic, a ne komentarise se Satler koji spominje korupciju u izgradnji cesta, a Evropa i dalje daje kredite i jedan dio i poklanja.
Nisu ni oni više tolike budale, sprema se promjena politike i uvodi se izričita mogućnost suspendovanja finansija.

Pogledajte najnoviji draft IPA III uredbe...
User avatar
Grof
Posts: 564
Joined: 24/02/2002 00:00

#19554 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Grof »

Zna li iko kako je predviđeno se vrši naplata autoputa nekad kad bude gotova neka dionica koja iz FBiH prelazi u RS i obratno? Pogotovo kako će se to naplaćivati za one koji imaju TAG uređaj? Mislim da bi bilo glupo da se ta dionica posebno plaća ako se bez zaustavljanja prolazi koridorom VC koji ide preko RS-a.
User avatar
klixoris
Posts: 6329
Joined: 07/11/2012 09:36
Location: u zavoju....na koljenu

#19555 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by klixoris »

Grof wrote: 23/10/2020 14:33 Zna li iko kako je predviđeno se vrši naplata autoputa nekad kad bude gotova neka dionica koja iz FBiH prelazi u RS i obratno? Pogotovo kako će se to naplaćivati za one koji imaju TAG uređaj? Mislim da bi bilo glupo da se ta dionica posebno plaća ako se bez zaustavljanja prolazi koridorom VC koji ide preko RS-a.
Imat ces 2 taga - jedan federalni, jedan srpski. Jer bi jedan zajednicki tag znacio prenos entitetskih nadleznosti, sto bi predstavljalo direktni udar na srpski narod i njegove interese ! :mrgreen:
Bobi
Forum administrator
Posts: 32162
Joined: 30/10/2002 00:00
Location: http://www.klix.ba
Grijem se na: J.P."Grijanje"Zenica
Vozim: TDI sve crveno
Contact:

#19556 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Bobi »

klixoris wrote: 23/10/2020 14:56
Grof wrote: 23/10/2020 14:33 Zna li iko kako je predviđeno se vrši naplata autoputa nekad kad bude gotova neka dionica koja iz FBiH prelazi u RS i obratno? Pogotovo kako će se to naplaćivati za one koji imaju TAG uređaj? Mislim da bi bilo glupo da se ta dionica posebno plaća ako se bez zaustavljanja prolazi koridorom VC koji ide preko RS-a.
Imat ces 2 taga - jedan federalni, jedan srpski. Jer bi jedan zajednicki tag znacio prenos entitetskih nadleznosti, sto bi predstavljalo direktni udar na srpski narod i njegove interese ! :mrgreen:
Apsolutno, iako se tehnicki lako moze rijesiti sve s jednim tagom biti ce dva kao u cijeloj Evropi gdje vise vlasnika ima nadleznost nad auto putevima. Italija?
Bobi
Forum administrator
Posts: 32162
Joined: 30/10/2002 00:00
Location: http://www.klix.ba
Grijem se na: J.P."Grijanje"Zenica
Vozim: TDI sve crveno
Contact:

#19557 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Bobi »

Ja ne kontam sto EU ne uvede neki euro tag..nesto zajednicko ko shuko uticnica :D, sve se to neciji interesi :D.
User avatar
studiorum_tuzlaensis
Posts: 5949
Joined: 08/07/2015 11:06
Location: dogodine u Mariupolju

#19558 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by studiorum_tuzlaensis »

Naplata se na pomenutoj dionici može jednostavno softverski srediti i uvezati za prolaz sa jednim ACC tagom, bio on naš ili njihov. Čak i bez taga je isto moguće bez gradnje nekih dodatnih naplatnih mjesta.

Mada i ovdje se mogu očekivati nebuloze i gradnja dodatnih naplatnih mjesta, jer tako se može uzet još koji milion.
toooka
Posts: 110
Joined: 15/02/2016 08:12

#19559 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by toooka »

Sve se može riješiti ako bude političke volje. U Hrvatskoj postoje 3 ili 4 koncesionara koji upravljaju pojedinim dionicama a moguce je sve sa 1 tag uređajem, samo je potrebno recimo za Istarski ipsilon registrovati svoj tag online besplatno i možeš ga koristiti, naravno ako je uzet kod drugog koncesionara npr. HAC-a, ali eto, kao što neko spomenu, odmah je ugrožavanje nekog naroda i narodnosti...
User avatar
drug_profi
Posts: 50604
Joined: 16/07/2012 16:00

#19560 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by drug_profi »

Nekad je bila prica i o regionalnom tagu.
User avatar
Haris.ba
Posts: 24823
Joined: 08/09/2005 20:08

#19561 Re: AP Koridor 5c BiH - Ko je kriv sto jos nije izgrađen?

Post by Haris.ba »

problemnatravunu wrote: 14/10/2020 06:40 Upravo tako, kad se zavrsi, eventualno će ubrzati vožnju nekih 5 minuta i izbiti jos koju marku iz džepa, i to pod uslovom da imas ACC tag i ne čekaš plaćanje na naplatnoj postaji.
Da se razumijemo, zaista ne želim obezvrjeđivati njihov rad na tunelu i ostalom, ali mali je ovo komad ceste, i tek ima smisla kad bude dio cijele trase
Meni je bas ovaj dio ceste ogroman napredak. Nije to toliko u kilometrazi koliko u udobnosti i sigurnosti. Narocito zimi.
User avatar
So What!
Posts: 11157
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#19562 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by So What! »

Bez da politiziramo temu previše, mislim da je svima jasno, ko ne želi da učestvuje u zajedničkim projektima.

TAG uređaje možda nekada i uvežu, ali naplatu zajedničku da uvedu, mislim da ne bi išlo.

Eventualno, postoji opcija da se naplaćuje u zajedničku kasu, pa da ga raspoređujemo kao PDV, možda bi tek tada jedna strana pristala.
User avatar
studiorum_tuzlaensis
Posts: 5949
Joined: 08/07/2015 11:06
Location: dogodine u Mariupolju

#19563 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by studiorum_tuzlaensis »

Naplata nije zajednička, već prostom matematikom se obračuna kilometraza kroz fbih i rs i podijeli na 2 računa kad vozilo dođe na naplatne...


Ali oni su država za sebe, pa neće sigurno htjet, prije bi se u govnima valjali. :skoljka:
User avatar
drug_profi
Posts: 50604
Joined: 16/07/2012 16:00

#19564 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by drug_profi »

Pa jebote jel toliko komplikovano reci cestarina kroz RS je npr. 0,12 kpf po km. Usao TAG registrovan u JPACFBiH taj i taj kod Doboja, izasao kod Odzaka, presao (lupam) 40 km. Dakle 4,80 sa racuna JPACFBIH na racun JPAPRS po toj fakturi, ili usao TAG kod Zenice, registrovan u JPAPRS i vozio do Doboja, presao 50 km, sa cetarinom 0,12 kpf po km. Dakle sa racuna JPAP na racun JPAC 6 KM.
I na kraju mjeseca se prebijemo i prebacimo 1,20.
Ne moze biti jednostavnije i lakse. Samo poiticka vojla bi trebala, a taj aranzman bi ucnio popularnijim i tagove i povecao njihovu prodaju vise nego odvojeni obracuni.
User avatar
mk ultra
Posts: 19511
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Bošnjačka verzija države
Grijem se na: Ugalj
Vozim: Bahato
Horoskop: Maćak

#19565 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by mk ultra »

studiorum_tuzlaensis wrote: 23/10/2020 18:14 Naplata nije zajednička, već prostom matematikom se obračuna kilometraza kroz fbih i rs i podijeli na 2 računa kad vozilo dođe na naplatne...


Ali oni su država za sebe, pa neće sigurno htjet, prije bi se u govnima valjali. :skoljka:
Kad su pare u pitanju nema drzave :lol:
User avatar
Dope_Man
Posts: 7777
Joined: 03/06/2016 16:31

#19566 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Dope_Man »

Pa fora je upravo da su pare u gradjenju dodatnih prepreka. Dakle naplatne kucice sa obje strane na ulazu u RS, pa opet gore na izlazu. To su 4 projekta, 4 ogromne prilike za zavrtanje para.

A onda valja i kroz teritoriju Brckog proci... e trebace nam jos naplatnih, idemo jedan, dva, tri, cetiri tendera napravit... :izet:
RJ57
Posts: 3400
Joined: 10/04/2017 15:12

#19567 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by RJ57 »

pitanje, kad se govori o petlji poprikuše spominje se veza brzom cestom za tuzlu. kuda bi oni to pravili (pa makar to bilo i 2050 nakon kompletiranja Vc)? to je totalno van zdrave pameti bez obzira na to što je jasno da iza toga stoji ideja cijelokupne trase kroz federaciju.
ja iskreno ne vidim nikakvu mogućnost pravljenja veze za tuzlu bilo kuda drugo osim od doboja, sve ostalo je suludo
mistek
Posts: 3390
Joined: 23/05/2010 15:16

#19568 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by mistek »

RJ57 wrote: 24/10/2020 11:47 pitanje, kad se govori o petlji poprikuše spominje se veza brzom cestom za tuzlu. kuda bi oni to pravili (pa makar to bilo i 2050 nakon kompletiranja Vc)? to je totalno van zdrave pameti bez obzira na to što je jasno da iza toga stoji ideja cijelokupne trase kroz federaciju.
ja iskreno ne vidim nikakvu mogućnost pravljenja veze za tuzlu bilo kuda drugo osim od doboja, sve ostalo je suludo
Tuzla, pa pored Lukavca, pa oko Modraca, pa dolinom rijeke Turije do Seone, pa onda prema Zavidovićima i konačno Žepču, manje-više prateći Krivaju i Bosnu :D
Nivelacija
Posts: 5366
Joined: 24/08/2018 23:15
Location: Travnik

#19569 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Nivelacija »

RJ57 wrote: 24/10/2020 11:47 pitanje, kad se govori o petlji poprikuše spominje se veza brzom cestom za tuzlu. kuda bi oni to pravili (pa makar to bilo i 2050 nakon kompletiranja Vc)? to je totalno van zdrave pameti bez obzira na to što je jasno da iza toga stoji ideja cijelokupne trase kroz federaciju.
ja iskreno ne vidim nikakvu mogućnost pravljenja veze za tuzlu bilo kuda drugo osim od doboja, sve ostalo je suludo
Zenica i okolina i Tuzla i okolina moraju dobiti vezu preko Vozuce. To su područja sa 500 k stanovnika, Srednja Bosna i TK.
User avatar
Haris.ba
Posts: 24823
Joined: 08/09/2005 20:08

#19570 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Haris.ba »

Zanimljiva je ta nepovezanost Zenice i Tuzle. Imam osjecaj da se sve gleda samo iz vizure Sarajeva.
tec
Posts: 1084
Joined: 15/12/2011 15:25

#19571 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by tec »

Pa malo vidjeti na šta liči pa onda razmisliti kako povezati.
Image

https://goo.gl/maps/EjKecoL6ATHKVQT47
Možda čak postoji razlog zašto na tom području ne postoje ni regionalni putevi.
ja71
Posts: 5400
Joined: 31/03/2006 14:45

#19572 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by ja71 »

Razlog više da se povežu tz i ze
User avatar
Haris.ba
Posts: 24823
Joined: 08/09/2005 20:08

#19573 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Haris.ba »

Pa i treba malo razmisliti. Jer, nije sve do topografije terena. Stvar je umnogome i historijskih okolnosti. Postoje i gori tereni od ovoga preko Zepca preko kojih su provucene magistrale i pruge.

Moderna Zenica i Tuzla su ipak za novijeg doba veca naselja. Za vrijeme popisa AU Vares je imao vise stanovnika od Zenice. :D

Zasto za vrijeme Juge nije povucena moderna magistrala je isto spletom okolnosti vise politicke nego ekonomske prirode. Mada, ima i ekonomskih razloga, jer ekonomija je bila manje orjentisana na iskoristavanje medjuregionalne ekonomije, vec izvozu sirovina i proizvoda prema drugim republikama.
mistek
Posts: 3390
Joined: 23/05/2010 15:16

#19574 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by mistek »

Ma nije taj put besmislen, ali jednostavno ima većih prioriteta. I samoj Tuzli je puno važnije da put prema Sarajevu bude bolji, pa onda onaj prema Orašju, pa onda prema Doboju, i tek onda ovaj prema Zenici :D
User avatar
Haris.ba
Posts: 24823
Joined: 08/09/2005 20:08

#19575 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje

Post by Haris.ba »

Pravac Orasje je najbitniji za Tuzlu. Ali, nista od toga nazalost jos dugo, dugo.

Spajanjem na autoput preko Zepca, spajanje i sa Sarajevom je zavrseno sto se tice autoputa.
Post Reply