Ta cesta bi eventualno mogla doći do Jajca, a dalje čisto sumnjam. Još ako dobiju neke pare za ovaj aerodrom, onda pogotovo neće dobiti ništa za ceste.Nivelacija wrote: ↑21/10/2020 14:15 Misljenja sam da je prioritet Lasva Travnik Krajina.
Tuzla je grad od 100 hiljada stanovnika i dobila je investiciju od milijardu KM u blok 7.
Krajina nema nista.
Treba ravnomjerno ulagati na cijelu Federaciju.
Autoputevi u BiH - Koridor 5C
Moderator: anex
- jednonogi_Jack
- Posts: 2716
- Joined: 14/12/2005 21:21
#19526 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
- Haris.ba
- Posts: 24892
- Joined: 08/09/2005 20:08
#19527 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Nema nista od ceste Travnik Lasva, a ni Tuzla Orasje s dugo dugo.
Dzaba raspravljati. I nikada u planovima nije bila cesta Travnik Jajce, barem ozbiljno.
Dzaba raspravljati. I nikada u planovima nije bila cesta Travnik Jajce, barem ozbiljno.
- So What!
- Posts: 11160
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#19528 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Radovi punom parom na poddionici Tarčin – Ivan
Približiti Sarajevo i Mostar i skratit udaljenost na ovoj dionici spajanjem ceste M17 s koridorom 5c jedan je od prioriteta Javnog preduzeća Autoceste Federacije Bosne i Hercegovina.
Osim bržeg i ugodnijeg putovanja izgradnjom moderne autoceste Tarčin – Ivan otvara se i ekonomska perspektiva i poboljšava zaštita okoliša kroz ovaj projekat ukupne vrijednosti 124 miliona eura bez PDV-a.
Poddionica Tarčin Ivan duga je 6,9 kilometara, podijeljena je na dva LOT-a na LOT 1, koji je dužine 4,9 kilometara i kreće od Tarčina do ulaza u Tunel Ivan i LOT 2 je sam Tunel Ivan sa nekim dijelovima otvorene trase u dužini od 150 metara, tako da je ukupna dužina LOT-a 2 cca. 2 kilometra, kazao je Ermin Handžar šef projekta JP Autoceste FBiH za poddionicu Tarčin-Ivan.
Prvi korak ka ostvarenju tog cilja bio je početak radova na probijanju tunela Ivan gdje se radovi intezivno izvode već 11 mjeseci.
Tunel je dug 1760 metara sa dvije cijevi profila autoceste. Tunel se sastoji od šest poprečnih veza od toga je pet poprečnih veza pješačkih i jedna poprečna veza za vozila. Mi smo sada na nekih 550 metara u lijevoj tunelskoj cijevi, gdje smo izvršili iskop i primarnu podgradu. U desnoj smo negdje oko 450 metara do 500 metara je izvršen iskop. Radove izvodimo po Novoj austrijskoj metodi. Napredujemo u skladu sa geologijom koja je na ovom projektu veoma zahtjevna i koja se mijenja sa svakim korakom iskopa. Do sada smo imali veoma loše materijale s tim da smo na južnoj strani ušli u bolji materijal i korak se malo pojačava, tako da ćemo malo ubrzati sa radovima na iskopu, izjavio je Damir Peštelić, direktor projekta ispred izvođača Euro Asfalt.
Trenutna lokacija čela Tunela Ivan je neposredno ispod magistralnog Tunela Ivan tako da smo sada negdje u ukrštanju sa magistralom, prilazom i izlazom magistralnog Tunela Ivan, dodao je Handžar.
Uprkos epidemiji koronavirusa radovi su se izvodili bez ikakvih zastoja. Na gradilištu za sada nije bilo oboljelih od koronavirusa, a tome se može zahvaliti ponajviše zbog poštivanja svih mjera i preporuka nadležnih institucija.
Na terenu je ukupno 130 radnika koji rade na obje poddionice. Radovi se izvode u tri smjene.
Budući da se Tunel Ivan kopa sa obje strane, obje cijevi, i sa sjevera i juga spajanje se očekuje prema nekim dinamičkim planovima oktobar/novembar 2021. godine. Paralelno uz te aktivnosti pri izvođenju vršit će se i neke finalne faze u tunelogradnji kao što je hidroizolacija, sekundarna obloga. Na LOT-u 2 pored Tunela Ivan i dijelova otvorene trase imamo i privremenu spojnu cestu kako bismo osigurali nesmetan promet između Tarčina i Ivana na koju će biti smješteno bočno naplatno mjesto, ona je dužine 700 metara spojena je na magistralnu cestu u mjestu Bradina, pojasnio je Handžar.
Prije mjesec dana počeli su i radovi na poddionici Tarčin – ulaz u tunel Ivan.
Trenutno imamo tri napadna mjesta, nalazimo se na prvom to je početak samog LOT-a 1 u dužini od nekih 1200 metara. Izvode se iskopi zamjene podtla, ojačavanje tla. Na drugoj lokaciji izvodimo duboko fundiranje mosta M2 Raštelica 2, gdje smo izveli već značajan broj možda čak i pola od ukupne količine šipova, kumulativne dužine cca. 1700 metra tako da smo u dobroj dinamici, čak i boljoj nego što je planirano, čijenicom zato što se izvođač na vrijeme aktivirao i krenuo sa angažmanom izvođenja radova.
Zanimljive karakteristike LOT-a 1 su mostovi Raštelica 1 dužine 518 metara i Raštelica 2 s dužinom 609 metara. Raštelica 1 je predviđena na 13 raspona, većina raspona su dužine 42 metra, dok je visina stubova nešto iznad 20 metara do 23 metra maksimalno. Raštelica 1 se nepovoljno ukršta sa magistralnom cestom i rijekom Kalašnicom tako da imamo koliziju sa magistralom zbog čega premoštavamo taj potez sa mostom jedan. Most Raštelica 2 predviđen je da se gradi na 19 raspona i većina raspona je negdje oko 30 metara do 32 metra. Stubovi su nešto niži od mosta jedan visine cca. 15 metara i ovaj most se nepovoljno ukrštava sa magistralom.
Kažu da je najteže je naći prvi posao. Partnerskom saradnjom Javnog preduzeća Autoceste Federacije Bosne i Hercegovina i Evropske banke za obnovu i razvoj 25 mladih ljudi je dobilo priliku da rade na projektu tunel Ivan, i na taj način se edukuju te steknu nova znanja i iskustava. Kroz ovaj projekat ulazak na tržište rada dobila je i Adela Salkić, inžinjer geologije.
Već tri mjeseca radim na projektu Tunela Ivan na poziciji inžinjera geologije. Mogu reći da se inžinjering u realnom sektoru razlikuje od onoga kako nam predstavljaju na fakultetu. To je svakako istina, ali mogu da svjedočim tome da se kvalitetan posao ne može odraditi bez dobre teoretske prakse. Moja lična očekivanja su se ispunila, veoma sam sretna što radim na jednom ovakvom dobrom i velikom i zahtjevnom projektu i što stičem radna iskustva zajedno sa svojim starijim iskustveno bogatijim i stručnijim kolegama, saopštila je Adela Salkić – inžinjer geologije.
Radovi izgradnje poddionice Tarčin-Ivan se finansiraju iz sredstava osiguranih kod međunarodnih finansijskih banaka Evropske banke za obnovu i razvoj i Evropske investicijske banke u visni od 100 miliona eura i bespovratnim sredstvima Evropske unije u visini od 23,1 milion eura koja su osigurana u okviru Agende za povezivanje preko Investicijskog okvira za Zapadni Balkan (WBIF).
Rok za završetak kompletne autoceste od Tarčina do Bradine je kraj maja 2022.
- So What!
- Posts: 11160
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
- So What!
- Posts: 11160
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
-
- Posts: 8088
- Joined: 01/11/2005 21:55
#19531 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Ovi između magistrale i autoputa će pravo dobro proći
- So What!
- Posts: 11160
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
- So What!
- Posts: 11160
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
- So What!
- Posts: 11160
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#19534 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Izgradnja mosta Gradiška [E661] - 10. 10. 2020.
- So What!
- Posts: 11160
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#19535 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Tunel Putnikovo brdo dva: Zajednički projekat JP Autoceste FBiH i JP Autoputevi RS
JP Autoceste FBiH
Direktori preduzeća JP Autoceste Federacije BiH i Autoputevi Republike Srpske Adnan Terzić i i Dušan Topić razgovarali su u Banjoj Luci o saradnji dvije firme na zajedničkim projektima, među kojima je gradnja tunela Putnikovo brdo dva.
Tunel se nalazi u okviru realizacije projekta dionice autoputa na Koridoru Vc, na pravcu od petlje Rudanka do međuentitetske linije. Specifičan je po tome što se nalazi na međuentitetskoj granici s ukupnom dužinom od 700 metara, od čega 120 metara pripada Federaciji BiH, dok se preostali dio nalazi na teritoriji RS-a i iznosi 580 metara, što predstavlja većinski dio tunela od 83%.
JP Autoceste FBiH i JP Autoputevi RS su u fazi pripreme sporazuma o implementaciji projekta Tunel Putnikovo brdo dva u cilju izbjegavanja dvostrukih procedura, preklapanja ugovora sa izvođačima radova, te samog izvođenja radova na tunelu od strane dva različita izvođača radova.
Sporazumom će se urediti osnove saradnje dva preduzeća radi izvršavanja međusobnih obaveza za implementaciju, pripremu, izgradnju i upravljanje objektom Tunel Putnikovo brdo dva, kao specifičnog dijela cjelokupnog projekta izgradnje autoceste na Koridoru Vc.
Ovaj projekt je jedna lijepa priča o saradnji dva preduzeća radi olakšanja interne i regionalne intagraciju Bosne i Hercegovine kroz poboljšanje ključne saobraćajne infrastrukture, a u cilju ekonomičnosti, efikasnosti te usklađenosti i jednakosti radova.
Evropska banka za obnovu i razvoj (EBRD) je obezbijedila finansiranje od 210 miliona eura koje će koristiti JP Autoceste FBiH u iznosu od 60 miliona eura i Autoputevi RS-a u iznosu od 150 miliona eura. U cilju ekonomičnosti i efikasnosti, te davanja jednoličnog odgovora na zahtjeve finansijera projekta JP Autoceste FBiH daje saglasnost da 120 metara tunela, koji se nalazi na teritoriji FBiH, implementira JP Autoputevi RS.
Dobojska obilaznica je duga 14 kilometara i nalazi se između petlje Rudanka u općini Doboj RS i petlje Medakovo u općini Doboj Jug u Federaciji BiH. Obilaznica se sastoji iz dvije poddionice Rudanka – Putnikovo brdo u RS-u i Putnikovo brdo – Medakovo u FBiH.
JP Autoceste FBiH planira da izgradi 8,5 kilometara dugu dionicu Putnikovo brdo – Medakovo. Projekat počinje na međuentitetskoj granici unutar tunela Putnikovo Brdo dva, ukupne dužine 700 metara, dok je dužina u FBiH oko 120 metara.
Trasa izlaskom iz tunela Putnikovo brdo dva se spušta niz padinu gdje presjeca postojeći lokalni put i dolazi do petlje Usora na lijevoj obali rijeke te dalje u nastavku prelazi preko korita Usore. Prvi most preko Usore, je planiran u ovom dijelu. Prelaskom na desnu obalu rijeke Usore trasa se približava postojećem magistralnom putu M-4 te ide paralelno sa magistralnim putem i presjeca korito rijeke Usore drugi put (most Tešanjka 1) i prelazi na lijevu obalu nakon čega ponovo prelazi korito rijeke Usore (most Tešanjka 2) i magistralni put i ulazi u općinu Tešanj.
U zoni sela Tešanjka, trasa će prolazi kroz „cut and cover“ tunel Hrastik (220 metara). Izlaskom iz tunela trasa presjeca postojeći lokalni put, dva potoka (koji će biti u propustima) i prelazi rijeku Tešanjku mostovima na pet mjesta. Projekat obuhvata i petlju Medakovo kao i objekt Centra za održavanje i kontrolu saobraćaja. Autocesta je projektirana za brzine do 120 km/h i biće širine do 27 m.
- So What!
- Posts: 11160
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#19536 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Ambasador EU Sattler održao drugi sastanak na visokom nivou o Koridoru 5c i posjetio dionicu Tarčin - Tunel Ivan
Šef Delegacije Evropske unije u BiH i specijalni predstavnik EU, ambasador Johann Sattler, bio je domaćin drugog sastanka na visokom nivou o Koridoru 5c održanog danas putem video linka, na kojem su učestvovali predsjedavajući Vijeća ministara BiH Zoran Tegeltija, premijer Federacije BiH Fadil Novalić, premijer Republike Srpske Radovan Višković, nadležni ministri, direktori JP Autoceste FBiH i JP Autoputevi RS, kao i predstavnici Evropske investicijske banke (EIB) i Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD).
Na sastanku se razgovaralo o trenutnom stanju i o budućim planovima za izgradnju autoputa na Koridoru 5c u BiH, s posebnim naglaskom na ubrzavanje radova.
Koridor 5c najambiciozniji je investicijski program u Bosni i Hercegovini, koji zahtijeva značajna finansijska sredstva i ljudske resurse. Evropska unija najveći je donator koji je za izgradnju za izgradnju 11 poddionica autoputa na Koridoru 5c u BiH izdvojila više od 200 miliona eura bespovratnih sredstava kroz Investicijski okvir Zapadnog Balkana (WBIF), nadopunjavajući zajmove EIB-a i EBRD-a.
Nakon sastanka, ambasador Sattler je posjetio radove na iskopu tunela Ivan i tom prilikom izjavio: „Drago mi je što vidim da su uprkos pandemiji radovi na izgradnji ovog značajnog investicijskog projekta nastavljeni na većini lokacija. Međutim, kao što sam naglasio na današnjem sastanku na visokom nivou, potrebno je riješiti prepreke radi ubrzavanja radova. EU će nastaviti da pruža podršku, uključujući kroz Ekonomski i Investicijski plan za Zapadni Balkan koji je komesar za susjedstvo i proširenje Oliver Varhelyi predstavio prošle sedmice.“
Tokom sastanka, predstavnici vlasti potvrdili su opredjeljenje za ubrzavanje priprema i provedbe dosadašnjih ulaganja u Koridor 5c. Predstavnici Evropske banke za razvoj i obnovu i Evropske investicijske banke istakli su svoju spremnost da pomognu u tom pravcu.
Koridor 5c je prioritet koji će obezbijediti moderne transportne veze koje povezuju zemlju sa regionom i EU za dobrobit građana i ekonomije.
Evropska unija je 2015. godine pokrenula Agendu za povezivanje za Zapadni Balkan te osigurala izdvajanje bespovratnih sredstava za sufinansiranje ključnih transportnih i energetskih veza u regionu do 2020. godine. Za naredni period, kroz sveobuhvatni Ekonomski i investicijski plan za Zapadni Balkan, Evropska unija nastoji potaknuti dugoročni ekonomski oporavak, podržati zelenu i digitalnu tranziciju te podržati regionalne integracije i povezanost sa Evropskom unijom.
Za više informacija o radovima na Koridoru 5c pogledajte infografiku.
- So What!
- Posts: 11160
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
- So What!
- Posts: 11160
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
- nepass1
- Posts: 9711
- Joined: 06/07/2017 07:35
#19539 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Nece konjic zaobici za 7g, a autoput nece zavrsiti za 27g da jebe rak raka
- drug_profi
- Posts: 50614
- Joined: 16/07/2012 16:00
#19540 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Ako se vlast promijeni 2022, sanse ce biti vece.
- nepass1
- Posts: 9711
- Joined: 06/07/2017 07:35
#19541 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Ja vjerujem samo ako dovedu kineze i kazu im koliko cete para, zavrsite do 2028. Drugacije nema sanse
- drug_profi
- Posts: 50614
- Joined: 16/07/2012 16:00
#19542 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Ispade da je to jedino rjesenje
- Dope_Man
- Posts: 7780
- Joined: 03/06/2016 16:31
#19543 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Kinez bi za prave pare garantirao da ce zavrsiti i 2023. (i zavrsio bi naravno).. ali prave pare.
- So What!
- Posts: 11160
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
- moon_walker_90
- Posts: 2355
- Joined: 21/12/2012 18:16
- Location: Ćućurak
-
- Posts: 4578
- Joined: 05/06/2008 00:46
#19546 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Znaci, ništa od toga Da su htjeli da se brzo gradi, davno bi to uraditi, ovako im bolje odgovara, lokalne firme kupe reference za međunarodne tendere, a narod ko ebe.
-
- Posts: 11043
- Joined: 05/12/2013 16:06
- Cossack
- Posts: 7146
- Joined: 22/12/2002 00:00
- Location: Sarajevo
- Vozim: Astrilaka
#19548 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Terzić u Avazu ličnost dana jer "ispunjava obećanja"
https://avaz.ba/vijesti/kolumne/604003/ ... a-obecanja
https://avaz.ba/vijesti/kolumne/604003/ ... a-obecanja
-
- Posts: 110
- Joined: 15/02/2016 08:12
#19549 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
HAHAHA... Al' kad kaže:"...U državi u kojoj tenderske procedure traju beskonačno dugo, strpljivo i bez mnogo pompe u javnosti, Terzić sa saradnicima otvara nove i završava započete poslove."Cossack wrote: ↑23/10/2020 09:02 Terzić u Avazu ličnost dana jer "ispunjava obećanja"
https://avaz.ba/vijesti/kolumne/604003/ ... a-obecanja
Pa samo što nije počeo svečano otvarati i potputnjake na trasi autoceste...
- So What!
- Posts: 11160
- Joined: 19/04/2011 01:35
- Location: Charming, CA
#19550 Re: Autoputevi u BiH - pregled izgradnje
Ovo je odvratno, počevši od medija pa sve do "ličnosti", isto kao politički pamflet u nekoj diktatorskoj državi.Cossack wrote: ↑23/10/2020 09:02 Terzić u Avazu ličnost dana jer "ispunjava obećanja"
https://avaz.ba/vijesti/kolumne/604003/ ... a-obecanja
Umjesto da šute i rade na tome da završe ovo što se godinama oteže, oni se još i hvale pri tome.