Telemach - ALL ABOUT 4

Hardware, software, mobiteli, programiranje, internet...

Moderator: Benq

Locked
User avatar
Telemach
Posts: 15723
Joined: 13/10/2010 14:13

#104226 Re: Telemach - ALL ABOUT 4

Post by Telemach »

_BataZiv_0809 wrote: 20/10/2020 22:32
Maharadza wrote: 20/10/2020 21:41
_BataZiv_0809 wrote: 20/10/2020 21:08 Je li u svakom EON paketu imas sve Arene ukljucene? Interesuju me DUO paketi.
Koliko znam ako potpišeš na 12/24 mjeseca dobiješ i Arene SD kao i PINK paket "promotivno"....na kraju krajeva navedene su pod "Lista kanala" na stranici: https://telemach.ba/eon-paketi/eon-duo-paketi/

A mogu potvrditi da na DUO LIGHT imaju AreneSD kao i PINK (zadržao ih i kada sam se prebacio sa trio na jeftiniji duo),a brzina je ova:

Image
Koliko traje to "promotivno"? Sad sam na Duo net grande starom paketu i vec dugo dobijam ponude da predjen na EON.
Zdravo @BataZiv_0809,
Zahvaljujemo se na interesovanju za naše usluge.
Arena Sport SD i PINK kanale dobijete promotivno na 24 mjeseca. Ukoliko ste zainteresirani za ponudu, zamoliti ćemo Vas da nam podatke dostavite u pp i rado ćemo Vas pozvati i detaljno upozntati sa mogućnostima.
User avatar
Telemach
Posts: 15723
Joined: 13/10/2010 14:13

#104227 Re: Telemach - ALL ABOUT 4

Post by Telemach »

alipasijaner wrote: 21/10/2020 00:18 @Telemach
Hvala, nadam se da cemo kao i uvijek do sada rijesiti problem u najkracem roku jer stvarno postaje frustrirajuce :(
Naime od 20h kada sam dosao kuci do sada se box sledio i sam od sebe rebotao vise puta, bar 3-4... vi svakako vidite to u sistemu tako da...
Telemach wrote: 20/10/2020 08:46
alipasijaner wrote: 19/10/2020 20:19 @Telemach
Radost je bila kratka daha... BOX se nastavio rebootati sam od sebe...
Zdravo @alipasijaner,
Primjedba je proslijeđena kolegama.
Biti ćete kontaktirani u najkraćem mogućem roku za dodatnu provjeru.
Zdravo @alipasijaner,
Ne brinite, biti će riješeno kao i uvijek. Zamoliti ćemo za još malo strpljenja i zahvaljujemo se na razumijevanju.
User avatar
Telemach
Posts: 15723
Joined: 13/10/2010 14:13

#104228 Re: Telemach - ALL ABOUT 4

Post by Telemach »

zippoo87 wrote: 20/10/2020 21:30
Telemach wrote: 20/10/2020 19:55
zippoo87 wrote: 20/10/2020 15:24 SaFunica sa Telemachom se nastavlja ...


Evo meni bili sada i donijeli ubee 5 GHz router...veliki onaj i skopcali
Za sada radi...probao sam i 5GHz wifi,izvuce 98 Mbps ,toliko i jeste max na mom paketu

Nego,moram i ovo naglasiti pa budite oprezni
Naime,dosli Telemachovi podizvodjaci da mi zamijene router,dva momka i hajde zamijenise i na kraju,stavise pred mene hrpu papira,kaze to je da potpises zamjenu modema i ja potpisa jedan,drugi,kad na trecem,vidim aneks ugovora za produzenje ugovora na 2 godine,moje ime na ugovoru,moja adresa...ja skonta da su mi poturili da u neznanju to sve potpisem,sve zajedno priheftano,na kraju dva primjerkq ugovora i kazem ja njima,reko sta je ovo,podmecete da se potpise ugovor sa ostalim papirima,reko ja ovo necu potpisati...kad momci zovu svog nadredjenog,kazu nece on potpisati to,kaze kao ne mora ,neka samo ostalo potpise.
Sreca pa sam gledao sta potpisujem,inace mi me smotali u neznaju a ja bih onda morao dokazivati na koji nacin se sve odigralo.

Pa eto,dobro iscitajte svaki papir i pazite se,znaci poceli su i oni da love u mutnom.
Kroz 10 min nakon sto su ovi otisli,zove me neki iz telemacha za brigu o korisnicima,kao da vidi da li sada radi,haman mu je neko javio za ovaj "incident",kazem ja i njemu da je supacki ovaj pokusaj poturanja novog ugovora u nenzanju (njegovo je Ime na nalogu),on se nesto vadi,prica,kao nije to ni trebalo tako...a hoce novi ugovor od mene i da me zadrze kao korisnika a ovo mi pokusavaju uraditi.
Ludilo u BiH,nema vise postena covjeka ni firme.

DOBRO SE PAZITE KADA VAM DOLAZE MONTERI I SVE ISCITAJTE PRIJE NEGO POTPISETE
Mene je sekunda dijelila od novog vezivanja na 2 godine,vjerovatno bez ikakvih benefita i mogli bi mi mahati papirom.
Ostavio sam sebi primjerak ugovora koji su mi pokusali uvaliti,sve bilo unaprijed popunjeno i spremno sa mojim podacima,samo da seja potpisem.
Zdravo @zippoo87,
Hvala Vam što dijelite Vaše mišljenje sa nama, iako, vjerujemo da je riječ o nesporazumu.
Procedura potpisivanja Ugovora je dobro poznata i svaki potencijalni korisnik ili postojeći koji je zainteresiran za obnovu je prvenstveno upoznat sa ponudom, benefitima te ukoliko je saglasan sa navedenim kao završni korak se potpisuje Ugovor u određenom trajanju.
O manipulacijama bilo koje vrste je suvišno govoriti. Svakako, Vašu primjedbu smo evidentirali te ćemo izvršiti provjeru navoda.
Zaista nam je žao ukoliko ste doživjeli neugodno iskustvo zbog kojeg ste posumnjali u nas. Sigurni smo da ćemo riješiti cijelu situaciju te nastaviti uspješno sarađivati sa Vama.
pozdrav
meni ovaj odgovor izgleda kao da ja lazem i da sam ovo izmislio,je li ?
mozete li objasniti otkud uopste dvije kopije ugovora medju papirima sa zamjenom routera...to budu dva indigo papira,upisu serijski broj i vrstu opreme na list i to je to,potpises i cao...a meni poslali dva primjerka ugovora,eto bas se desio nesporazum :D
hocete li da uslikam ugovor koji je bio spreman za mene na moje ime i koji sam samo trebao potpisati a koji nije ni spomenut nigdje niti je ko trazio potpisivanje novog ugovora,osim sto su me zvali preko telefona i nudili ono standardno sto svima nude ?
hocete li da kazem i ime vaseg kolege koji me zvao i koji je napravio nalog za mene,ime mu pocinje sa "E",vjerujem da znate ko je on i on me je zvao kroz manje od 10minuta,nakon sto su ovi ustekali router u struju,pita me da li sada sve radi...eto ja mogu testirati sve za par minuta nakon sto su monteri izasli iz kuce
izgleda da cu ja morati ovdje postaviti sliku ugovora,da ne bude da lazem
EDIT:
evo slika ugovora,autenticnost se moze provjeriti i dokazati na vise nacina,ovdje sam sakrio licne podatke
Image
@zippoo87,
Žao nam je ukoliko ste negativno doživjeli odgovor koji smo Vam uputili.
Nikako ne želimo da mislite da Vas optužujemo kako ne govorite istinu, međutim, ne možemo ništa konkretno reći na sve što ste naveli dok ne izvršimo provjeru i ustanovimo šta se dogodilo i zbog čega, a ista je u procesu trenutno. Stoga ćemo Vas zamoliti za malo strpljenja.
Ono što možemo tvrditi jeste da sa nisu dozvoljene bilo kakve manipulacije na ovaj način i Telemach kao kompanija koja uvijek stavlja korisnika na prvo mjesto neće dozvoliti da bude na bilo koji način oštećen. Svi korisnici su nam važni i u obavezi smo da vas upoznamo sa svim mogućnostima pri potpisivanju Ugovora koji je na kraju lični izbor korisnika.
Rješenje ćemo sigurno pronaći, a Vas će kolege pozvati u najkraćem mogućem roku.
Unaprijed se zahvaljujemo na razumijevanju.
User avatar
drugtito2011
Posts: 2888
Joined: 01/08/2011 18:45

#104229 Re: Telemach - ALL ABOUT 4

Post by drugtito2011 »

Telemach wrote: 21/10/2020 10:32
zippoo87 wrote: 20/10/2020 21:30
Telemach wrote: 20/10/2020 19:55

Zdravo @zippoo87,
Hvala Vam što dijelite Vaše mišljenje sa nama, iako, vjerujemo da je riječ o nesporazumu.
Procedura potpisivanja Ugovora je dobro poznata i svaki potencijalni korisnik ili postojeći koji je zainteresiran za obnovu je prvenstveno upoznat sa ponudom, benefitima te ukoliko je saglasan sa navedenim kao završni korak se potpisuje Ugovor u određenom trajanju.
O manipulacijama bilo koje vrste je suvišno govoriti. Svakako, Vašu primjedbu smo evidentirali te ćemo izvršiti provjeru navoda.
Zaista nam je žao ukoliko ste doživjeli neugodno iskustvo zbog kojeg ste posumnjali u nas. Sigurni smo da ćemo riješiti cijelu situaciju te nastaviti uspješno sarađivati sa Vama.
pozdrav
meni ovaj odgovor izgleda kao da ja lazem i da sam ovo izmislio,je li ?
mozete li objasniti otkud uopste dvije kopije ugovora medju papirima sa zamjenom routera...to budu dva indigo papira,upisu serijski broj i vrstu opreme na list i to je to,potpises i cao...a meni poslali dva primjerka ugovora,eto bas se desio nesporazum :D
hocete li da uslikam ugovor koji je bio spreman za mene na moje ime i koji sam samo trebao potpisati a koji nije ni spomenut nigdje niti je ko trazio potpisivanje novog ugovora,osim sto su me zvali preko telefona i nudili ono standardno sto svima nude ?
hocete li da kazem i ime vaseg kolege koji me zvao i koji je napravio nalog za mene,ime mu pocinje sa "E",vjerujem da znate ko je on i on me je zvao kroz manje od 10minuta,nakon sto su ovi ustekali router u struju,pita me da li sada sve radi...eto ja mogu testirati sve za par minuta nakon sto su monteri izasli iz kuce
izgleda da cu ja morati ovdje postaviti sliku ugovora,da ne bude da lazem
EDIT:
evo slika ugovora,autenticnost se moze provjeriti i dokazati na vise nacina,ovdje sam sakrio licne podatke
Image
@zippoo87,
Žao nam je ukoliko ste negativno doživjeli odgovor koji smo Vam uputili.
Nikako ne želimo da mislite da Vas optužujemo kako ne govorite istinu, međutim, ne možemo ništa konkretno reći na sve što ste naveli dok ne izvršimo provjeru i ustanovimo šta se dogodilo i zbog čega, a ista je u procesu trenutno. Stoga ćemo Vas zamoliti za malo strpljenja.
Ono što možemo tvrditi jeste da sa nisu dozvoljene bilo kakve manipulacije na ovaj način i Telemach kao kompanija koja uvijek stavlja korisnika na prvo mjesto neće dozvoliti da bude na bilo koji način oštećen. Svi korisnici su nam važni i u obavezi smo da vas upoznamo sa svim mogućnostima pri potpisivanju Ugovora koji je na kraju lični izbor korisnika.
Rješenje ćemo sigurno pronaći, a Vas će kolege pozvati u najkraćem mogućem roku.
Unaprijed se zahvaljujemo na razumijevanju.
Jos jedan odogovor tipa "iz supljeg u prazno".

TM imate li vi hrabrosti odgovoriti, jasno i bez dodatnih supljiranja, KAKO JE SERVISER DOBIO UGOVOR SA SVIM PODACIMA KORISNIKA I SPREMAN ZA POTPISIVANJE?
Neko ga je morao pripremiti i dati seviseru ili ce ipak biti da je serviser na svoju ruku napravio ugovor i donio na potpisivanje.
zippoo87
Posts: 15526
Joined: 13/05/2009 19:04
Location: TK

#104230 Re: Telemach - ALL ABOUT 4

Post by zippoo87 »

@Telemach
Nema potrebe da me iko vise zove i oduzima mi vrijeme i da slusam ovakva supljiranja jos i preko telefona i dodatno se nerviram,pa mogu i ja jos puci pa reci preko telefona i nesto neprimjereno.
Sada su me zvali a nisam se ni javio...eto crno na bijelo sve i slijedeci puta me moze neko nazvati samo da se izvine i materijalno kompenzira ovo sto ste uradili u vidu smanjenja racuna na 24 mjeseca,ukoliko bi isti potpisao ,jer evo potvrdjeno je da ja nisam jedini kojim se ovo radi i vecina vjerovatno i nema pojma da je na ovakav nacin potpisala novi ugovor,misle da su potpisali ono sto im se kaze.
Kada sve "ispitate" i nadjete krivca,citirajte ponovo moj post i objavite JAVNO sta je bio problem i ko je kriv u lancu i ko mi je pripremio ugovor i naredio da mi se poturi sa drugim papirima.
Nema potrebe da to bude na telefon,jer sam i ja javno iznio problem,pa i vi se javno "operite"
LP zelim i nadam se da cu ja biti zadnji kojem ste ovako nesto uradili i da cete ovu praksu izbaciti iz poslovanja.
User avatar
zlo zlo
Posts: 4485
Joined: 28/10/2012 16:01

#104231 Re: Telemach - ALL ABOUT 4

Post by zlo zlo »

meni ističe eronet preplata za home tv, tako da me vec i zovu... dobro sam iznervirana s njima jer ono zadnje talijane nije se dalo gledati na home tv + repke itd.. tako da ozbiljno razmišljam o telemachu, gledam sad malo ponudu..ovaj unifone što konkretno znaci?
User avatar
Telemach
Posts: 15723
Joined: 13/10/2010 14:13

#104232 Re: Telemach - ALL ABOUT 4

Post by Telemach »

zlo zlo wrote: 21/10/2020 13:38 meni ističe eronet preplata za home tv, tako da me vec i zovu... dobro sam iznervirana s njima jer ono zadnje talijane nije se dalo gledati na home tv + repke itd.. tako da ozbiljno razmišljam o telemachu, gledam sad malo ponudu..ovaj unifone što konkretno znaci?
Zdravo @"zlo zlo",
Hvala Vam na javljanju i ukazanom povjerenju.
Unifon je besplatna aplikacija koja funkcionira kao dodatna fiksna linija, odnosno kao da imate fiksnu liniju na mobilnom uređaju.
Imate mogućnost instaliranja aplikacije na pet mobilnih uređaja. Pozivate kao da ste kod kuće i obavljate razgovore putem fiksnog telefona, naravno neophodna je WiFi konekcija.
Više detaljnijih informacija Vam, svakako, možemo pružiti ukoliko Vas pozovemo. Stoga ćemo zamoliti da nam dostvite kontakt telefon u pp. Rado ćemo pronaći opciju sa kojom ćete biti zadovoljni.
Stojimo Vam na raspolaganju.
User avatar
zlo zlo
Posts: 4485
Joined: 28/10/2012 16:01

#104233 Re: Telemach - ALL ABOUT 4

Post by zlo zlo »

krcat vam je folder s porukama :D
User avatar
Telemach
Posts: 15723
Joined: 13/10/2010 14:13

#104234 Re: Telemach - ALL ABOUT 4

Post by Telemach »

zlo zlo wrote: 21/10/2020 14:06 krcat vam je folder s porukama :D
@"zlo zlo",
Hvala Vam, rado smo Vam uputili odgovor ;-)
User avatar
anex
Nindža revizor
Posts: 3572
Joined: 20/02/2007 13:25
Location: Grad sa željezarom bez dima
Grijem se na: čumur
Vozim: točak skot
Horoskop: imam
Contact:

#104235 Re: Telemach - ALL ABOUT 4

Post by anex »

Pređi u ekipu @zlo zlo
Pusti pojedine komentare, @Telemach je svjetlosnu godinu ispred konkurencije.
User avatar
zlo zlo
Posts: 4485
Joined: 28/10/2012 16:01

#104236 Re: Telemach - ALL ABOUT 4

Post by zlo zlo »

anex wrote: 21/10/2020 14:13 Pređi u ekipu @zlo zlo
Pusti pojedine komentare, @Telemach je svjetlosnu godinu ispred konkurencije.
a vidi drug imala sam kada došli u Mo u startu ali znalo mi je da neam neta 5 dana..nadam se da je to sređeno... :-? a kasnije je samo hometv imao arena sport kanale, a znaš ovog mog da jedino što gleda je juve :mrgreen:
User avatar
Telemach
Posts: 15723
Joined: 13/10/2010 14:13

#104237 Re: Telemach - ALL ABOUT 4

Post by Telemach »

anex wrote: 21/10/2020 14:13 Pređi u ekipu @zlo zlo
Pusti pojedine komentare, @Telemach je svjetlosnu godinu ispred konkurencije.
@anex :srce:
User avatar
zlo zlo
Posts: 4485
Joined: 28/10/2012 16:01

#104238 Re: Telemach - ALL ABOUT 4

Post by zlo zlo »

anex je stara ulizica :lol:
User avatar
anex
Nindža revizor
Posts: 3572
Joined: 20/02/2007 13:25
Location: Grad sa željezarom bez dima
Grijem se na: čumur
Vozim: točak skot
Horoskop: imam
Contact:

#104239 Re: Telemach - ALL ABOUT 4

Post by anex »

zlo zlo wrote: 21/10/2020 14:20
anex wrote: 21/10/2020 14:13 Pređi u ekipu @zlo zlo
Pusti pojedine komentare, @Telemach je svjetlosnu godinu ispred konkurencije.
a vidi drug imala sam kada došli u Mo u startu ali znalo mi je da neam neta 5 dana..nadam se da je to sređeno... :-? a kasnije je samo hometv imao arena sport kanale, a znaš ovog mog da jedino što gleda je juve :mrgreen:
Ja sam od pocetka sa njima, nikad se nije desilo da nemam neta ni jedan cijeli dan.
Desi se da pukne konekcija ili smanji brzina ali to je ukratko sve.
Dok npr. moja sestra je zbog tehničkih NEmogučnosti Telemacha u tom mjestu, primorana na konkurenciju bhtelecom....nedavno nije imala 15 dana neta, nisu joj ni račun umanjili a kamo li sta više.

Znaći slobodno na telemach, brzine su :thumbup:
Konekcija stabilna.

S tim da ja nisam uzeo Eon box nego koristim CAM modul i eon aplikaciju na smart tv.
User avatar
Mirzareli
Posts: 1023
Joined: 18/03/2013 20:34

#104240 Re: Telemach - ALL ABOUT 4

Post by Mirzareli »

zlo zlo wrote: 21/10/2020 13:38 meni ističe eronet preplata za home tv, tako da me vec i zovu... dobro sam iznervirana s njima jer ono zadnje talijane nije se dalo gledati na home tv + repke itd.. tako da ozbiljno razmišljam o telemachu, gledam sad malo ponudu..ovaj unifone što konkretno znaci?
Telemach nije savršen koliko se predstavlja ima tu jos stvari za popraviti i doradit ! Ali je sigurno ispred uhljeba i usluge koja dolazi iz Bht,Eronet i M:Tela.Slobodno Eronet mozes napucat nogom ako imas mogućnost Telemach usluge. Jer sam onako iz znatiželje pretrazivao i uporedjivao usluge TV i neta tako sam gledao Eronet uslugu meni je iskreno ista gora cak i od usluge koju daje Bh Telecom i Mtel.
Last edited by Mirzareli on 21/10/2020 19:17, edited 3 times in total.
sencobih
Posts: 6952
Joined: 08/09/2010 08:33

#104241 Re: Telemach - ALL ABOUT 4

Post by sencobih »

Ima posebno tema za uspoređivanje usluga i operatera
User avatar
typeOnegative
Posts: 4857
Joined: 06/03/2013 00:31
Location: Winterfell

#104242 Re: Telemach - ALL ABOUT 4

Post by typeOnegative »

Benq wrote: 20/10/2020 21:52
typeOnegative wrote: 20/10/2020 20:26
DON_eARL wrote: 20/10/2020 14:37

Ako nisi reinstalirao aplikaciju nakon deaktivacije, obriši cache na aplikaciji, obriši aplikaciju i instaliraj ponovo, pa probaj aktivaciju. Ako ne nađeš brisanje cache, isključi TV iz struje 10ak minuta nakon brisanja aplikacije, pa instaliraj po paljenju.

Ne znam da li je HBO eventualno mijenjao nešto oko tipa uređaja koji se mogu registrovati, ali mislim da kod mene imaju bar tri-četiri registrovana TV uređaja - nisam brisao nikada, samo aktiviram raji kako kome zatreba.
Probao i ovo, nula bodova. Na portalu javi uređaj aktiviran ali ovamo vrti do sudnjeg dana :?

@telemach...
Do koga je ovo, do vas ili HBO—a? Kome se obratiti za problem?
To je do uslova koristenja HBO GO aplikacije:
Pravila za rukovanje uređajima
Ako nije drugačije utvrđeno u Pretplatničkom ugovoru, Korisnici imaju pravo (i) registrirati do pet (5) uređaja od kojih se dva (2) uređaja mogu koristiti istovremeno i (ii) promijeni status Uređaja (što znači (a) registrirati novi uređaj ili (b) odjaviti već registrirani uređaja i registrirati novi uređaj) pet (5) puta u bilo kojem mjesecu s time da isti Uređaj ne može biti registriran dva puta u razdoblju od dvadeset četiri (24) sata. Korisnici prihvaćaju da u slučaju upotrebe bilo kojeg Uređaja protivno ovim Uvjetima korištenja i Pretplatničkom ugovoru, HBO GO Usluge neće biti dostupne takvom Korisniku.
https://hbogo.ba/terms-and-conditions-a ... bscription
Kontaktirao HBO szk , sad je ok nakon što su iz baze resetirali profil .
User avatar
crnivrag
Posts: 12921
Joined: 17/10/2010 19:58
Location: Sarajevo

#104243 Re: Telemach - ALL ABOUT 4

Post by crnivrag »

Obogaćujemo ponudu TV kanala za korisnike EON mobilne aplikacije

Image

Imamo sjajne vijesti za vas!

Svim Total TV korisnicima koji televiziju gledaju preko EON mobilne aplikacije smo obogatili ponudu.

U Extra paketu, ljubitelji svjetskih pop i rock hitova svih vremena mogu da uživaju u sadržajima kanala MTV 80’s, MTV 90’s, MTV Hits, MTV Live HD, dok će djeca svoje omiljene crtiće moći da gledaju na Nickelodeon HD. Domaći muzički kanal Grand 2, bit će dostupan u Start paketu.

Image

Putem EON mobilne aplikacije možete da gledate TV na jednom aktivnom, do najviše tri registrovana mobilna uređaja (telefon, tablet, računar), a imate mogućnost i da započnete gledanje na jednom, a nastavite na drugom uređaju.

Pratite najtraženije kanale uz EON!
Link na obavijest na Total TV BiH web stranici
Kondenzator
Posts: 136
Joined: 23/11/2010 01:29

#104244 Re: Telemach - ALL ABOUT 4

Post by Kondenzator »

@Telemach

Pionirska Dolina.. Oscilacije ogromne u download/upload, gubitak paketa preko 5%.

Prva linija podrske beskorisna, tzv napredna linija podrske samo restartuje router. Monteri kad dodju masu onim uredjajem i govore vidis da je sve zeleno.

Poslao sam Vam mail sa screenshotovima koja ukljucuju mjerenja zadnja 24h kad je navodno sve ok sa mrezom.

Okacit cu ih i ovdje cim budem uz racunar ( s moba trenutno pisem ).

Problemi traju preko pola godine...

1. dijagnoza kriv hum ( televizija bih ili fbih ) pustili neke frekfencije i pikaju me sa Huma? Ja od Huma pobjec ne mogu :)

2. Radovi na tom podrucju

3. Kabal koji ide od kuce do prvog stuba ( zamijenjen )

4. Zamijenjen uredjaj

Nista nije pomoglo..

Molim Vas da posaljete najnaprednijeg od napredne podrske da pokusa rijesit problem, a ne nekog ko ce uci reci sta je problem. Izvadit onaj uredjaj evo ga vidis zeleno, zeleno, zeleno i to je to.

Do sad sam jedino zadovoljan operaterkama koje su me zvale za novi ugovor svaka 2 mjeseca. Nakon posljednjeg poziva i moje kritike i iznosenja gore navedenih problema zatrazio sam da upisu zabiljesku da se korisnik Haris H nikako ne zove i ne nudi novi ugovor jer ako to nastave da ce raskinut postojeci. I zaista nisu vise nikad pozvale. Dakle vidite kako mozete kad hocete.

PS Pocnite odgovarat na mailove.

Korisnik: Haris Hajdarevic
Dzontra_Volta
Posts: 6481
Joined: 20/01/2011 11:10

#104245 Re: Telemach - ALL ABOUT 4

Post by Dzontra_Volta »

Kondenzator wrote: 22/10/2020 07:17 @Telemach

Pionirska Dolina.. Oscilacije ogromne u download/upload, gubitak paketa preko 5%.

Prva linija podrske beskorisna, tzv napredna linija podrske samo restartuje router. Monteri kad dodju masu onim uredjajem i govore vidis da je sve zeleno.

Poslao sam Vam mail sa screenshotovima koja ukljucuju mjerenja zadnja 24h kad je navodno sve ok sa mrezom.

Okacit cu ih i ovdje cim budem uz racunar ( s moba trenutno pisem ).

Problemi traju preko pola godine...

1. dijagnoza kriv hum ( televizija bih ili fbih ) pustili neke frekfencije i pikaju me sa Huma? Ja od Huma pobjec ne mogu :)

2. Radovi na tom podrucju

3. Kabal koji ide od kuce do prvog stuba ( zamijenjen )

4. Zamijenjen uredjaj

Nista nije pomoglo..

Molim Vas da posaljete najnaprednijeg od napredne podrske da pokusa rijesit problem, a ne nekog ko ce uci reci sta je problem. Izvadit onaj uredjaj evo ga vidis zeleno, zeleno, zeleno i to je to.

Do sad sam jedino zadovoljan operaterkama koje su me zvale za novi ugovor svaka 2 mjeseca. Nakon posljednjeg poziva i moje kritike i iznosenja gore navedenih problema zatrazio sam da upisu zabiljesku da se korisnik Haris H nikako ne zove i ne nudi novi ugovor jer ako to nastave da ce raskinut postojeci. I zaista nisu vise nikad pozvale. Dakle vidite kako mozete kad hocete.

PS Pocnite odgovarat na mailove.

Korisnik: Haris Hajdarevic
5% gubitak?
Npr. ako ti je u paketu brzina 100/10, ti imaš 95/9,5?
Ako je ovo fakat "ogromna" oscilacija, zavidim tim monterima kakvo strpljenje imaju sa određenim korisnicima.
Izvini, ako sam pogrešno razumio.
Kondenzator
Posts: 136
Joined: 23/11/2010 01:29

#104246 Re: Telemach - ALL ABOUT 4

Post by Kondenzator »

Dzontra_Volta wrote: 22/10/2020 08:01
Kondenzator wrote: 22/10/2020 07:17 @Telemach

Pionirska Dolina.. Oscilacije ogromne u download/upload, gubitak paketa preko 5%.

Prva linija podrske beskorisna, tzv napredna linija podrske samo restartuje router. Monteri kad dodju masu onim uredjajem i govore vidis da je sve zeleno.

Poslao sam Vam mail sa screenshotovima koja ukljucuju mjerenja zadnja 24h kad je navodno sve ok sa mrezom.

Okacit cu ih i ovdje cim budem uz racunar ( s moba trenutno pisem ).

Problemi traju preko pola godine...

1. dijagnoza kriv hum ( televizija bih ili fbih ) pustili neke frekfencije i pikaju me sa Huma? Ja od Huma pobjec ne mogu :)

2. Radovi na tom podrucju

3. Kabal koji ide od kuce do prvog stuba ( zamijenjen )

4. Zamijenjen uredjaj

Nista nije pomoglo..

Molim Vas da posaljete najnaprednijeg od napredne podrske da pokusa rijesit problem, a ne nekog ko ce uci reci sta je problem. Izvadit onaj uredjaj evo ga vidis zeleno, zeleno, zeleno i to je to.

Do sad sam jedino zadovoljan operaterkama koje su me zvale za novi ugovor svaka 2 mjeseca. Nakon posljednjeg poziva i moje kritike i iznosenja gore navedenih problema zatrazio sam da upisu zabiljesku da se korisnik Haris H nikako ne zove i ne nudi novi ugovor jer ako to nastave da ce raskinut postojeci. I zaista nisu vise nikad pozvale. Dakle vidite kako mozete kad hocete.

PS Pocnite odgovarat na mailove.

Korisnik: Haris Hajdarevic
5% gubitak?
Npr. ako ti je u paketu brzina 100/10, ti imaš 95/9,5?
Ako je ovo fakat "ogromna" oscilacija, zavidim tim monterima kakvo strpljenje imaju sa određenim korisnicima.
Izvini, ako sam pogrešno razumio.
Pogresno si razumio. To je ogromno za video konferenciju. Brzina i upload nisu bitni ako se paketi gube. Testirao sam na poslu gdje nemam problema packet loss je najcesce 0% do max 1%.

Na 4G je uvijek 0%.

Na video call-u moraju kolege iskljucit kamere zbog mene jer ih ne cujem i obratno.

Uhvatio sam par puta da gubitak paketa ide do 30%.

"Losses between 5% and 10% of the total packet stream will affect the quality significantly."[12] Another described less than 1% packet loss as "good" for streaming audio or video, and 1-2.5% as "acceptable"

Bolje da si meni cestitao na strpljenju, a ne njima :)
User avatar
Telemach
Posts: 15723
Joined: 13/10/2010 14:13

#104247 Re: Telemach - ALL ABOUT 4

Post by Telemach »

Kondenzator wrote: 22/10/2020 07:17 @Telemach

Pionirska Dolina.. Oscilacije ogromne u download/upload, gubitak paketa preko 5%.

Prva linija podrske beskorisna, tzv napredna linija podrske samo restartuje router. Monteri kad dodju masu onim uredjajem i govore vidis da je sve zeleno.

Poslao sam Vam mail sa screenshotovima koja ukljucuju mjerenja zadnja 24h kad je navodno sve ok sa mrezom.

Okacit cu ih i ovdje cim budem uz racunar ( s moba trenutno pisem ).

Problemi traju preko pola godine...

1. dijagnoza kriv hum ( televizija bih ili fbih ) pustili neke frekfencije i pikaju me sa Huma? Ja od Huma pobjec ne mogu :)

2. Radovi na tom podrucju

3. Kabal koji ide od kuce do prvog stuba ( zamijenjen )

4. Zamijenjen uredjaj

Nista nije pomoglo..

Molim Vas da posaljete najnaprednijeg od napredne podrske da pokusa rijesit problem, a ne nekog ko ce uci reci sta je problem. Izvadit onaj uredjaj evo ga vidis zeleno, zeleno, zeleno i to je to.

Do sad sam jedino zadovoljan operaterkama koje su me zvale za novi ugovor svaka 2 mjeseca. Nakon posljednjeg poziva i moje kritike i iznosenja gore navedenih problema zatrazio sam da upisu zabiljesku da se korisnik Haris H nikako ne zove i ne nudi novi ugovor jer ako to nastave da ce raskinut postojeci. I zaista nisu vise nikad pozvale. Dakle vidite kako mozete kad hocete.

PS Pocnite odgovarat na mailove.

Korisnik: Haris Hajdarevic
Zdravo @Kondenzator,
Hvala Vam na detaljnom postu. Zaista ne želimo da imate probleme sa radom servisa koji Vam otežavaju poslovanje i čine da budete nezadovoljni kao korisnik naših usluga. Zamoliti ćemo da nam precizne korisničke podatke dostavite u pp kako ne bismo napravili propust u evidentiranju primjedbe. Hvala Vam na razumijevanju i saradnji na ovaj način.
User avatar
vkmiro
Posts: 439
Joined: 31/08/2007 20:55

#104248 Re: Telemach - ALL ABOUT 4

Post by vkmiro »

Pitanje za stručnjake!
Jel normalno ako je brzina neta 100mb/s da na mobitelu preko wifi-ja bude jedva 40mb/s ? I laptop je na wifi ali tamo izvuče 80 Mb/s
Telefon udaljen 20cm od modema.
Ili to ima malo veze i do telefona, stariji je - Samsung S4
Dzontra_Volta
Posts: 6481
Joined: 20/01/2011 11:10

#104249 Re: Telemach - ALL ABOUT 4

Post by Dzontra_Volta »

vkmiro wrote: 22/10/2020 12:01 Pitanje za stručnjake!
Jel normalno ako je brzina neta 100mb/s da na mobitelu preko wifi-ja bude jedva 40mb/s ? I laptop je na wifi ali tamo izvuče 80 Mb/s
Telefon udaljen 20cm od modema.
Ili to ima malo veze i do telefona, stariji je - Samsung S4
Taj telefon vjerovatno ne hvata 5Ghz mrežu, tako da je tih 40 Mbps neka normalna vrijednost.
soha96
Posts: 2377
Joined: 13/01/2015 23:30

#104250 Re: Telemach - ALL ABOUT 4

Post by soha96 »

I dalje mi je brzina 90 mbs umjesto ovih novih 150. Restartovao ruter, iskljucivao kabal od napajanja i dalje isto. Sta treba uraditi? Ili je do njih..
Locked