Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Pisao sam ja nedavno, kupio srebro/tecnost za popravku grijaca Loctite, 25KM je kostalo. Od 7 neispravnih, 5 mi je proradilo, dva nisu (prvi odozdo, i drugi odozgo), ali mi se nije dalo vise zezati.
To je mana dizajna grijaca koji nemaju "mrezu" barem podjelu na 3-4 kolone, kada postoje kolone i pokidas njih par opet vecina ce funkcionisati.
Imas ti i trake, koje su ljepljive sa obje strane i navodno provode el. Striju sa obje strane
Ako nemas multimetar, pogledaj sa vanjske strane, obicno izgledaju svijetlo narandzaste boje one koje su pukle. Mozda je kod tebe negdje skroz za strana puknuta veza
kabal1337 wrote: ↑21/10/2020 08:17
To je mana dizajna grijaca koji nemaju "mrezu" barem podjelu na 3-4 kolone, kada postoje kolone i pokidas njih par opet vecina ce funkcionisati.
Imas ti i trake, koje su ljepljive sa obje strane i navodno provode el. Striju sa obje strane
Ako nemas multimetar, pogledaj sa vanjske strane, obicno izgledaju svijetlo narandzaste boje one koje su pukle. Mozda je kod tebe negdje skroz za strana puknuta veza
Svi su bili "izgorili" na mjestima gdje se one tanke zice od grijaca vezuju na onaj kao, ne znam kako bih to nazvao, "zajednicki vod", one uspravne siroke trake sa strane.
Bilo je vidljivo golim okom kod ovih koji su proradili nakon mazanja tecnim srebrom.
Ova dva sto nisu proradili nista se ne vidi, probao instrumentom, ali kao da su presvuceni necim sto ne provodi struju.
Namazem i njih na istim mjestima kao i ostale, nista.
dzeno123 wrote: ↑19/10/2020 21:46
Da li je neko cistio dpf kod neskovica, jeste li zadovoljni? Meni majstor govori da ce se poostriti kriteriji na tehnickom od 1.1 i da bi ukoliko bi izbusio dpf mogao izgubiti eco normu za 1.
Hoće majstor da te zalopata, isto su govorili i pred početak 2020-te godine, pa prolaze sve moguće skule tehnički.
Optimus09 wrote: ↑21/10/2020 12:42
Stari grijaci se gasili nakon 7,8 sekundi, dok novi grijaci nakon skoro minutu ?
Kako znas koliko dugo rade? Po meni to je do releja, on je taj koji pusta struju. E sad zavisno od auta mozda ima nesto sto mjeri temperaturu, ili otpor grijaca pa ih drugacije ocitava, I onda ih drzi upaljene duze
Optimus09 wrote: ↑21/10/2020 12:42
Stari grijaci se gasili nakon 7,8 sekundi, dok novi grijaci nakon skoro minutu ?
Kako znas koliko dugo rade? Po meni to je do releja, on je taj koji pusta struju. E sad zavisno od auta mozda ima nesto sto mjeri temperaturu, ili otpor grijaca pa ih drugacije ocitava, I onda ih drzi upaljene duze
Ma zuta lampica se gasi kasno te onaj klik poslije.
Nisam oko auta strucnjak
Optimus09 wrote: ↑21/10/2020 12:42
Stari grijaci se gasili nakon 7,8 sekundi, dok novi grijaci nakon skoro minutu ?
Kako znas koliko dugo rade? Po meni to je do releja, on je taj koji pusta struju. E sad zavisno od auta mozda ima nesto sto mjeri temperaturu, ili otpor grijaca pa ih drugacije ocitava, I onda ih drzi upaljene duze
Ma zuta lampica se gasi kasno te onaj klik poslije.
Nisam oko auta strucnjak
Vrati se majstoru koji ti je mjenjao grijace nek pregleda sta je eventualni problem.
kabal1337 wrote: ↑21/10/2020 08:17
To je mana dizajna grijaca koji nemaju "mrezu" barem podjelu na 3-4 kolone, kada postoje kolone i pokidas njih par opet vecina ce funkcionisati.
Imas ti i trake, koje su ljepljive sa obje strane i navodno provode el. Striju sa obje strane
Ako nemas multimetar, pogledaj sa vanjske strane, obicno izgledaju svijetlo narandzaste boje one koje su pukle. Mozda je kod tebe negdje skroz za strana puknuta veza
Svi su bili "izgorili" na mjestima gdje se one tanke zice od grijaca vezuju na onaj kao, ne znam kako bih to nazvao, "zajednicki vod", one uspravne siroke trake sa strane.
Bilo je vidljivo golim okom kod ovih koji su proradili nakon mazanja tecnim srebrom.
Ova dva sto nisu proradili nista se ne vidi, probao instrumentom, ali kao da su presvuceni necim sto ne provodi struju.
Namazem i njih na istim mjestima kao i ostale, nista.
Uzmi onu finu celicnu vunu u predji te dijelove koji imaju "nesto" .
Evolution_IV wrote: ↑21/10/2020 10:32
samo lagano po gasu,ako je Di jos lakse...
Eto ti 1.6 TDI, ja nisam skidao usisnu glavu mrsko mi bilo da skidam CR granu i vakum crijeva.
Sve u svemu nakon ciscenja leti.
Najveca mana kao sto sam rekao ne dovoljno forsiranje auta, pa se sva garez nakuplja, a kada ga stisces bude u tecnijem stanju pa nekako i sagori. Kako god DPF trpi.
- Poboljsan hladan start
- Poboljsan odaziv na gas, kao i sama kontrola
- Bolje ubrzava
- Nema neravnomjernog rada motora pri DPF regeneraciji
Eto ti 1.6 TDI, ja nisam skidao usisnu glavu mrsko mi bilo da skidam CR granu i vakum crijeva.
Sve u svemu nakon ciscenja leti.
Najveca mana kao sto sam rekao ne dovoljno forsiranje auta, pa se sva garez nakuplja, a kada ga stisces bude u tecnijem stanju pa nekako i sagori. Kako god DPF trpi.
- Poboljsan hladan start
- Poboljsan odaziv na gas, kao i sama kontrola
- Bolje ubrzava
- Nema neravnomjernog rada motora pri DPF regeneraciji
ovo je 2016 6 2.2D 210kkm..nas ti kolko se goriva potrosi kad prEtisnes
Moze li mi neko obajsniti, ali bez svađe na 500 stranica, prilikom mijenjanja filtera goriva na nepunih 9000 predjenih dakle filter je crn ko katran...msm ok nema problema sa autom uglavom je 90% otvorene voznje sitno po gradu... Bosov filter stavljen, sad je Mahle...dizel gorivo i to jos na EP sipano u 98% slucajeva sipanja...