pa prvo mi morate rijesiti tehnicke probleme...u suprotnom je puno i 10 KM da placam,ako usluga nije na nivouTelemach wrote: ↑20/10/2020 08:54Zdravo @zippoo87,zippoo87 wrote: ↑19/10/2020 21:20 mene opet poceli lobirati za novi ugovor a haman jos pola godine ostalo starog
nego,ne pita danas kolegu iz Telemacha,spominje neki aneks ugovora...pa ako bi ja sada recimo potpisao ponovo ugovor,da li ugovor vazi od dana potpisivanja 1-2 godine (zavisi koliko se potpise) ili se ceka da istekne stari pa onda pocinje novi...jer spominje aneks ugovora ?
rekao sam mu da mi sada ne spominje nove ugovore,dok mi ne rijese ove probleme sa netom a i samo da napomenem da je i mene lobirao za prelazak na EON pakete ali sam ga skinuo...kod mene mati najvise gleda tv a zena ne zna dva dugmeta ni na obicnom pritisnuti,svako malo nesto pokvari,jos da se sada barata sa android boxom i novim daljinskim
Hvala Vam na javljanju.
Novi Ugovor je validan od trenutka potpisivanja, kao i benefiti koje ostvarujete. Nadamo se da ćete se predomisliti, jer sigurno se ne biste pokajali
Uvijek Vam stojimo na raspolaganju.
rekli su mi opet promijeniti router ali jos nikog nema pa vidjeti cemo kada ce doci
ovi lokalni tehnicari su mi rekli da ih zovem da dodju kada se pojavi problem ali ne mogu ih zvati navecer u 11-12,da mi tumbaju po kuci i traze uzrok a cisto sumnjam i da cepregleadti detaljno sve kablove i spojeve i signal na glavnom razvodu koji vodi do moje kuce...dodju u kucu,nakace se na wifi,pogledaju konfiguraciju,resetuju modem i to je to,odose...pa to mogu i ja,ne trebaju ni izlaziti oni na teren