Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
un1ted wrote: ↑10/10/2020 20:21
Ko vas šiša, potpisali ste da prihvatate odricanje odgovornosti banke. Da niste, ne bi vam prošla transakcija u 5 ujutro. Ja ja..
/s
ove 0,00 KM transakcije nemaju veze sa potpisom, vec sa validiranjem kartice... ima opširno na engleskom opisano
jesi ti inače paranoja i u životu tako ili principe ganjaš ili si samo mlad ?
Last edited by victom on 01/03/2021 02:15, edited 2 times in total.
Da li se jos nekom desava da ne moze kupovati preko visa kartice, prije toga sve uredno radilo. Isao sam do banke nije blokirana kartica ili nesto takvo.
15 KM za podizanje novca sa bankomata druge banke (mada ovdje piše i bankomata Raiffeisena) plus 1,5% od podignutog iznosa.
Koliko znam, dosad su naplaćivali 10 KM + 1,5%.
Satori wrote: ↑14/10/2020 13:41
15 KM za podizanje novca sa bankomata druge banke (mada ovdje piše i bankomata Raiffeisena) plus 1,5% od podignutog iznosa.
Koliko znam, dosad su naplaćivali 10 KM + 1,5%.
Možda se radi o kreditnoj kartici. Za podizanje gotovine za kreditnu karticu se uvijek plaćala naknada i na bankomatima RB, samo je bila 10 KM + 1,5%, a sad digli na 15 KM + 1,5%.
Ne prolazi kartica ni na dobro poznatoj stranici iHerb, i šta sad treba da ih zovem u pola noći da mi dopuste da raspolažem vlastitim sredstvima. Sreća pa imam i karticu druge banke, već sutra idem na zatvaranje računa u RB
Sta se desava sa internet bankarstvom i stalnom greskom prilikom pokusaja logiranja? Cuo sam da su neki server mijenjali ili softver ili nesto slicno....jbt uredno ti odbijaju naknadu za paket i jos moras pozivati da ti omoguce koristenje usluge i jos nemaju besplatni telefon nego i to placas...fuj
betametazon wrote: ↑19/10/2020 22:31
Sta se desava sa internet bankarstvom i stalnom greskom prilikom pokusaja logiranja? Cuo sam da su neki server mijenjali ili softver ili nesto slicno....jbt uredno ti odbijaju naknadu za paket i jos moras pozivati da ti omoguce koristenje usluge i jos nemaju besplatni telefon nego i to placas...fuj
betametazon wrote: ↑19/10/2020 22:31
Sta se desava sa internet bankarstvom i stalnom greskom prilikom pokusaja logiranja? Cuo sam da su neki server mijenjali ili softver ili nesto slicno....jbt uredno ti odbijaju naknadu za paket i jos moras pozivati da ti omoguce koristenje usluge i jos nemaju besplatni telefon nego i to placas...fuj
Meni još gore. Tražili da ažuriram app, ja ažurirala. Jasno, app više nije radio nego ponovo morali slati aktivacijske kodove
4KM salterska naknada za uplatu 50KM na racun druge banke!
Jedino sto je pozitivno sto me je salterska radnica upozorila na iznos naknade pa sam povukao virman.
Mehemed wrote: ↑25/08/2020 00:51
Imaju neke glupe sigurnosne postavke koje blokiraju sva online plaćanja. Ja neki dan htio naručiti nešto sa Aliexpressa, kad odbi mi plaćanje. Ja nazovem i pitaju hoće li mi biti dovoljno sat vremena da izvršim kupovinu. Hoće reko. Trebao sam pitati može li se to odblokirati trajno.
Ovako svaki put moram zvati kada hoću nešto platiti online. Bar imaju ovaj online besplatni poziv da ne trošim. Radije bi otišao i ugasio račun nego da trošim kredit na pozive svaki put kada hoću izvršiti plaćanje online.
Te glupe sigurnoste postavke su vjerovatno direktno povezane samnom.
20.08.2020 sam na izvodu vidio da mi je neko ispraznio račun kupujući na aliexpressu sve dok nije ostalo ništa na njemu. Odmah sam nazvao banku, blokirali su mi karticu i postavio sam zahtjev za reklamaciju transakcija. Sad čekam da vidim kako će se to riješiti.
Moj savjet: na debitnoj kartici držite samo onoliko koliko možete halaliti, sve ostalo prebacite na štedni račun.
Evo da javim da su mi danas, tačno 2 mjeseca nakon što sam pokraden, vratili novac na račun.