Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Meni atest vrijedi još nekoliko godina, plin ugrađen prošle godine.
Elem, gdje radiš atest pp aparata i za koliko?
Vjeruj prestao sam to radit, za deset godina jednom me i to u Lukavici pitao drot za to, a onda oni u Brijescu poceli mudrovat, stariji je aparat, ostavi dodji sutra , ko da su na M.Dvoru i tako skontam jeftinije mi kaxnu platit , a kad idem na put , u Zivinicama Vatrozastita pa nekad tu na licu mjesta odradim radi sebe, doduse svake prestupne
Eto i to vjerovatno u Brijescu budale
Aparat stariji od 2 godine se mora otvoriti na servisu da se prah izmjesa ako se stvrdnuo, lijepi se naljepnica u aparatu na usponsku cijev i van aparata sa istim serijskim brojem... prenoci u servisu ako procuri da ujutro novu gumicu stave
Sve budala do budal vjerovatno, ali opet uglavnom u KS, a i tu tanko
Meni bez papira nisu dali da registrujem
A trazi policija svaki put...
Meni na tehničkom traže atest pp aparata, ima nekakva mala knjižica uz aparat, šta ja znam.
Uglavnom, kada mene vide znaju da nema puno peglanja, svi papiri po ps-u,
Volim i zbog zakona i zbog sebe.
Naslovnica wrote: ↑12/10/2020 22:45
Meni na tehničkom traže atest pp aparata, ima nekakva mala knjižica uz aparat, šta ja znam.
Uglavnom, kada mene vide znaju da nema puno peglanja, svi papiri po ps-u,
Volim i zbog zakona i zbog sebe.
Ma ne traze ti atest pp aparata knjizica je od atesta plina pa ti udari stambilj, trebo bi po zakonu negdje nasut plin pa da ti i ti s benzinske udare pecat, al to niko nece ...
Naslovnica wrote: ↑12/10/2020 22:45
Meni na tehničkom traže atest pp aparata, ima nekakva mala knjižica uz aparat, šta ja znam.
Uglavnom, kada mene vide znaju da nema puno peglanja, svi papiri po ps-u,
Volim i zbog zakona i zbog sebe.
Naslovnica wrote: ↑12/10/2020 22:45
Meni na tehničkom traže atest pp aparata, ima nekakva mala knjižica uz aparat, šta ja znam.
Uglavnom, kada mene vide znaju da nema puno peglanja, svi papiri po ps-u,
Volim i zbog zakona i zbog sebe.
A atest ti izdan u Sirokom....cccc
Nemam pojma gdje je izdan, provjeriću.
Ugradio kod Darkoma, meščini da je atest koštao 175KM.
preludezalude wrote: ↑04/10/2020 23:28
Jbg sad.... mislim da je rezervoar toro 55l neto sipanje bio oko 150KM. Ugradnja je bila 30-50KM. Atest oko 180KM.
Ako se radi reatest onda bi trebalo vaditi rezervoar i nositi na ispitivanje sto je prilicna zajebancija. Nisam siguran da li se u praksi to ispitivanje stvarno radi.
U glavnom radi se oko istih para a manja zafrkancija je kupiti novi rezervoar.
Ja sam radio atest boce u Plinomatic doo Brestovsko , Kiseljak, 70 km platio, boca od 80 l umjesto rezervnog tocka , mislim da je za ove manje boce jos jeftinije, nista se ne vadi iz auta , pregleda, uslika i nesto utisne, atest bude za 15 dana gotov,ide valjda papirologija u Siroki pa nazad , ali ovi iz Brestovskog odmah nazovu Ac Quattro gdje sam radio reatest i posalju im mailom sta treba, tako da sam odmah potom otisao i zavrsio komplet reatest, a po atest boce otisao u Plinomatic nekad poslije 3 mjeseca kad mi je bilo usput, eto nadam se da sam nekom pomogao
To sto si sad napisao je za tvorza
A papir koji su dobio i inspektor koji ti je to ovjerio takodze
Zato ja radim ko debil jebem ti drzavu i sve u pm
Potpis
Reatestiranje je razlicita stvar od atestiranja nove stvari. Rezeorvar se vadi i nosi na ispitivanje pod pritiskom. Ako zadovolji onda moze atest.
Reatestirao sam ja bocu u Kiseljaku, onaj ti nesto rokne cekice po boci, kaze ok je, das pare, dobijes papir i prilazes ga pri narednoj registraciji cini mi se
preludezalude wrote: ↑04/10/2020 23:28
Jbg sad.... mislim da je rezervoar toro 55l neto sipanje bio oko 150KM. Ugradnja je bila 30-50KM. Atest oko 180KM.
Ako se radi reatest onda bi trebalo vaditi rezervoar i nositi na ispitivanje sto je prilicna zajebancija. Nisam siguran da li se u praksi to ispitivanje stvarno radi.
U glavnom radi se oko istih para a manja zafrkancija je kupiti novi rezervoar.
Ja sam radio atest boce u Plinomatic doo Brestovsko , Kiseljak, 70 km platio, boca od 80 l umjesto rezervnog tocka , mislim da je za ove manje boce jos jeftinije, nista se ne vadi iz auta , pregleda, uslika i nesto utisne, atest bude za 15 dana gotov,ide valjda papirologija u Siroki pa nazad , ali ovi iz Brestovskog odmah nazovu Ac Quattro gdje sam radio reatest i posalju im mailom sta treba, tako da sam odmah potom otisao i zavrsio komplet reatest, a po atest boce otisao u Plinomatic nekad poslije 3 mjeseca kad mi je bilo usput, eto nadam se da sam nekom pomogao
ma nije ovo OK,zbog sebe ne bi za neku smijesnu cifru da razmisljam o tome...zamisli 5 godina svaki puta kada sjedes u auto,prodje ti kroz glavu da li je boca ok,a razlika u cijeni 50-100 KM
meni je gore sto ja sada imam ulaganja u auto kao pola vrijednosti auta,pa mi se mota po glavi da li je to sve uopste isplativo
autu je vec 20 godina...treba novo ganjati ali ova korona mi je sve planove pokvarila i nema sada ulaganja u auto ,osim onog sto se mora
a vidjeti cu i ja ako bude ista cijena za novu bocu i atestiranje,ganjati cu bocu koja je novijeg datuma,da dobijem 6 godina atest,umjesto 5...dobro dodje godinu duze,pa kod koga god zavrsilo auto poslije
preludezalude wrote: ↑04/10/2020 23:28
Jbg sad.... mislim da je rezervoar toro 55l neto sipanje bio oko 150KM. Ugradnja je bila 30-50KM. Atest oko 180KM.
Ako se radi reatest onda bi trebalo vaditi rezervoar i nositi na ispitivanje sto je prilicna zajebancija. Nisam siguran da li se u praksi to ispitivanje stvarno radi.
U glavnom radi se oko istih para a manja zafrkancija je kupiti novi rezervoar.
Ja sam radio atest boce u Plinomatic doo Brestovsko , Kiseljak, 70 km platio, boca od 80 l umjesto rezervnog tocka , mislim da je za ove manje boce jos jeftinije, nista se ne vadi iz auta , pregleda, uslika i nesto utisne, atest bude za 15 dana gotov,ide valjda papirologija u Siroki pa nazad , ali ovi iz Brestovskog odmah nazovu Ac Quattro gdje sam radio reatest i posalju im mailom sta treba, tako da sam odmah potom otisao i zavrsio komplet reatest, a po atest boce otisao u Plinomatic nekad poslije 3 mjeseca kad mi je bilo usput, eto nadam se da sam nekom pomogao
ma nije ovo OK,zbog sebe ne bi za neku smijesnu cifru da razmisljam o tome...zamisli 5 godina svaki puta kada sjedes u auto,prodje ti kroz glavu da li je boca ok,a razlika u cijeni 50-100 KM
meni je gore sto ja sada imam ulaganja u auto kao pola vrijednosti auta,pa mi se mota po glavi da li je to sve uopste isplativo
autu je vec 20 godina...treba novo ganjati ali ova korona mi je sve planove pokvarila i nema sada ulaganja u auto ,osim onog sto se mora
a vidjeti cu i ja ako bude ista cijena za novu bocu i atestiranje,ganjati cu bocu koja je novijeg datuma,da dobijem 6 godina atest,umjesto 5...dobro dodje godinu duze,pa kod koga god zavrsilo auto poslije
ma sta nije Ok ? eto sve pucaju plinski rezervoari po Bosni ...sve je regulara , čovjek je pregleda , potpiše se i garantuje svojim potpisom , neče pustit korodiranu bocu , to me odmah pitao , da ne dolazim, pusti ove forumske mudrologe , niko ne kupuje protekt gume , svi servisiraju s original njemackim djelovima itd ..atest boce 60 KM , nova s ugradnjom duplo i još malo više više pa ko voli nek izvoli
pa kako ce ocima pregledati bocu,kako ce ocima provjeriti pritisak u boci,ventile i sve ostalo ?
logika kaze da se to mora na nesto spojiti,pa upumpati zrak pod odredjenim pritiskom pa isprovjeravati sve i onda ces znati stvarno stanje
to je kao da pogledas auto ono odokativno,a ne odes mehanicaru da ga spoji malo na dijagnostiku i pregleda motor i ostalo
meni logika kaze da to ne moze tako,moze on to reda radi potpisati pa cak i odgovarati za nesto kasnije ,ali ne vozi on to auto sa tim spremnikom,nego ti i to svaki dan kada sjedes u njega a i ovom si platio,doduse malo manje ali si platio
ja kao sto sam naveo,meni nije problem platiti atest ili reatest,problem mi je sto mi je auto vec ostarilo a sada se nakupilo nekih ulaganja koja idu do pola vrijedosti auta,koje naravno ne mozes vratiti kasnijom prodajom
Ma logika je da ne moze napunit zrakom kad unutra ide tecni gas, bar meni tako logika kaze, da je sasvim ok vizuelni pregled da nema neka ostecenja, hrdja da nije napala . Nema tu velike filozofije. Jesi li cuo da je nekom draufnula boca u autu ?
Cak sta vise kad je neki terorista postavio odmah nakon rata u Rijeci auto bombu, kazu jedino sto je citavo u tom autu ostalo je upravo plinska boca
zippoo87 wrote: ↑13/10/2020 12:13
pa kako ce ocima pregledati bocu,kako ce ocima provjeriti pritisak u boci,ventile i sve ostalo ?
logika kaze da se to mora na nesto spojiti,pa upumpati zrak pod odredjenim pritiskom pa isprovjeravati sve i onda ces znati stvarno stanje
to je kao da pogledas auto ono odokativno,a ne odes mehanicaru da ga spoji malo na dijagnostiku i pregleda motor i ostalo
meni logika kaze da to ne moze tako,moze on to reda radi potpisati pa cak i odgovarati za nesto kasnije ,ali ne vozi on to auto sa tim spremnikom,nego ti i to svaki dan kada sjedes u njega a i ovom si platio,doduse malo manje ali si platio
ja kao sto sam naveo,meni nije problem platiti atest ili reatest,problem mi je sto mi je auto vec ostarilo a sada se nakupilo nekih ulaganja koja idu do pola vrijedosti auta,koje naravno ne mozes vratiti kasnijom prodajom
Ono kako si napisao da je pregledana boca, ne ispituje se tako
Ima procedura, puni se vodom i nabija se pritisak u boci, ako je to uradio ispravno je uradio, uz prisustvo inspektora čiji je žig stavio i čiji potpis bude na tom atestu
Sve sto nije tako urađeno je pogrešno urađeno, a ti mjeri kako god hoces
soferina wrote: ↑13/10/2020 09:41
u jbt sve strucnjaci za atest i reatest , a niko sem mene nije radio
Nisi ti to radio. Ti si normalno platio i dobio papir da je uradjeno ali nije uradjeno.
ko kaze da nije uradjeno ? čovjek je pregledao bocu, nije da je u kancelariji sjedio i nije je ni vidio te izdao papir
Ako si radio atest novog rezervoara, onda je ok. Ako si radio atest polovnog rezervoara, onda nije ok. Vizuelni pregled je samo dio radnje ako se radi o reatestu rezervoara. Ima propisana procedura. Ali u ovoj drzavi je sve moguce. Samo mi nije jasno kako se pokrio sa nedostatkom papira o ispitivanju rezervoara od nadlezne institucije a nekad je to bio neki institut, da li masinski, nisam siguran.