madner wrote: ↑10/10/2020 13:46
Seawolf wrote: ↑10/10/2020 12:44
Jesam li dobro upratio da je E 220 d 4MATIC jedini od nabrojanih četvorocilindričnih dizelaša snage 140 kW i više, koji u eru obaveze propisa Euro 6d-ISC-FCM ulazi bez mild-hybrid 48 V zezancija, dakle jedini "klasični" dizelaš.
Moze se i tako reci. Druga opcija bi bila da za razliku od BMW (kraj 2019) nisu jos uspjeli dodati i tu tehnologiju u masovnu proizvodnju.
Činjenica je da je u ovome segmentu limuzina,
Mercedes-Benz jedini koji ima dizel motor kojem ne treba nikakva dodatna hibridna tehnologija da postigne
Euro 6d-ISC-FCM.
Motor
B47 (
BMW-ov dizelski četvorocilindraš) se počeo ugrađivati 2014-e i očito nije dizajniran na umu sa ovako strogim propisom kao što je
Euro 6d-ISC-FCM. Zato mu treba podrška
48 V mild-hybrid tehnologije da bi zadovoljio taj propis.
Ne bi
BMW ugrađivao tu tehnologiju u
G30, da mu nije neophodna za postizanje
Euro 6d-ISC-FCM. To je i razlog zašto je iz cjenovnika ispao
525 d sa
B47 motorom najveće snage 170 kW i najvećeg obrtnog momenta 500 Nm. Čini se da niti elektrifikacija ne može pomoći motoru
B47 da postigne
Euro 6d-ISC-FCM, sa tolikom najvećom snagom i u automobilu ove mase.
Nasuprot
BMW-u,
Mercedes-Benz je svoj
OM 654 četvorocilindraš razvio dovoljno kasno (počeo se ugrađivati 2016-e, upravo u
W 213) da se u osnovni dizajn umetne potreba za zadovoljavanjem propisa
Euro 6d-ISC-FCM i taj motor može razviti 143 kW u limuzini te mase i zadovoljiti taj propis, bez ikakvih hibridnih dodataka. Dizajn izduvnog sistema motora
OM 654 je drugačiji od dizajna izduvnog sistema motora
BMW B47, ali i od svega što je
Mercedes-Benz dizajnirao prije
OM 654.