Velika pitanja naseg vremena

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: anex, _BataZiv_0809

Koje je pravo vozilo za zadane parametre

W213 E 220 d 4Matic 143 kW (194 PS)
14
25%
G30 520 d XDrive 140 kW (190 PS; 188 hp)
7
12%
G20 330i xdrive 190 kW (255 hp)
8
14%
GLC 300 d 4Matic 180 kW (245 PS)
6
11%
S90 AWD 245 KS
22
39%
 
Total votes: 57

User avatar
Evolution_IV
Posts: 13206
Joined: 29/08/2020 22:58
Location: Tahiti

#426 Re: Velika pitanja naseg vremena

Post by Evolution_IV »

madner wrote: 10/10/2020 16:19
lavic wrote: 10/10/2020 13:02 Ja da sebi kupujem auto a mora biti u toj cifri I vozat ce se do raspada uzeo bi iskljucivo benzinca I to BMW ili Merrca ali bi dao prednost BMW-u, I to sto jaci motor.
Na 300 000 km, razlika u potrosnji je 20 - 30 000 KM. Ovo dok se ne raspadne znaci da ce se kupiti drugi kada se cesce vidja majstor od rodbine, ne da ce se ulagati u popravke do unedogled.
ja bi onda gledao ovo i prst u uho najmanje 10god :)

steta sto smo kurton,pa kod nas nema :roll:

https://www.lexus.hr/car-models/es/pric ... #nextsteps


cak mislim da bi god nas mogao leci LS za pare kolko kosta A6/serija 5,jer su nam manji porezi nego u HR 8)


ovaj ES jedino jebe 180km/h kao maksimlna brzina :fazlija:
User avatar
madner
Posts: 56761
Joined: 09/08/2004 16:35

#427 Re: Velika pitanja naseg vremena

Post by madner »

Mislim da sam u uvodnom postu rekao da ne zelim poluproizvode.

Dakle sve sto nije Honda a jeste sa dalekog istoka ne. :D
lavic
Posts: 3081
Joined: 14/04/2011 15:03

#428 Re: Velika pitanja naseg vremena

Post by lavic »

madner wrote: 10/10/2020 16:19
lavic wrote: 10/10/2020 13:02 Ja da sebi kupujem auto a mora biti u toj cifri I vozat ce se do raspada uzeo bi iskljucivo benzinca I to BMW ili Merrca ali bi dao prednost BMW-u, I to sto jaci motor.
Na 300 000 km, razlika u potrosnji je 20 - 30 000 KM. Ovo dok se ne raspadne znaci da ce se kupiti drugi kada se cesce vidja majstor od rodbine, ne da ce se ulagati u popravke do unedogled.
Ja imam 3.0 d a u porodici ima 3.0 benzin I po bordu je razlika 1-1.5 na 100km, ebo to na auto od 120 000 KM I 300 000 ces preci za 20 godina... ali svak zna svoje.
User avatar
Evolution_IV
Posts: 13206
Joined: 29/08/2020 22:58
Location: Tahiti

#429 Re: Velika pitanja naseg vremena

Post by Evolution_IV »

madner wrote: 10/10/2020 17:22 Mislim da sam u uvodnom postu rekao da ne zelim poluproizvode.

Dakle sve sto nije Honda a jeste sa dalekog istoka ne. :D
nemas pojma poyyy :D
Seawolf
Posts: 7687
Joined: 14/06/2012 22:59

#430 Re: Velika pitanja naseg vremena

Post by Seawolf »

madner wrote: 10/10/2020 13:46
Seawolf wrote: 10/10/2020 12:44 Jesam li dobro upratio da je E 220 d 4MATIC jedini od nabrojanih četvorocilindričnih dizelaša snage 140 kW i više, koji u eru obaveze propisa Euro 6d-ISC-FCM ulazi bez mild-hybrid 48 V zezancija, dakle jedini "klasični" dizelaš.
Moze se i tako reci. Druga opcija bi bila da za razliku od BMW (kraj 2019) nisu jos uspjeli dodati i tu tehnologiju u masovnu proizvodnju.
Činjenica je da je u ovome segmentu limuzina, Mercedes-Benz jedini koji ima dizel motor kojem ne treba nikakva dodatna hibridna tehnologija da postigne Euro 6d-ISC-FCM.

Motor B47 (BMW-ov dizelski četvorocilindraš) se počeo ugrađivati 2014-e i očito nije dizajniran na umu sa ovako strogim propisom kao što je Euro 6d-ISC-FCM. Zato mu treba podrška 48 V mild-hybrid tehnologije da bi zadovoljio taj propis.

Ne bi BMW ugrađivao tu tehnologiju u G30, da mu nije neophodna za postizanje Euro 6d-ISC-FCM. To je i razlog zašto je iz cjenovnika ispao 525 d sa B47 motorom najveće snage 170 kW i najvećeg obrtnog momenta 500 Nm. Čini se da niti elektrifikacija ne može pomoći motoru B47 da postigne Euro 6d-ISC-FCM, sa tolikom najvećom snagom i u automobilu ove mase.

Nasuprot BMW-u, Mercedes-Benz je svoj OM 654 četvorocilindraš razvio dovoljno kasno (počeo se ugrađivati 2016-e, upravo u W 213) da se u osnovni dizajn umetne potreba za zadovoljavanjem propisa Euro 6d-ISC-FCM i taj motor može razviti 143 kW u limuzini te mase i zadovoljiti taj propis, bez ikakvih hibridnih dodataka. Dizajn izduvnog sistema motora OM 654 je drugačiji od dizajna izduvnog sistema motora BMW B47, ali i od svega što je Mercedes-Benz dizajnirao prije OM 654.
Seawolf
Posts: 7687
Joined: 14/06/2012 22:59

#431 Re: Velika pitanja naseg vremena

Post by Seawolf »

Evolution_IV wrote: 10/10/2020 17:07 ja bi onda gledao ovo i prst u uho najmanje 10god :)

steta sto smo kurton,pa kod nas nema :roll:

https://www.lexus.hr/car-models/es/pric ... #nextsteps


cak mislim da bi god nas mogao leci LS za pare kolko kosta A6/serija 5,jer su nam manji porezi nego u HR 8)


ovaj ES jedino jebe 180km/h kao maksimlna brzina :fazlija:
Gdje su dizeli?

Gdje je model u "E" segmentu? ES je ispod, LS je iznad. Kada je nestao GS?

Gdje je ES 300h sa pogonom na sve točkove? Ovako ima samo prednji pogon. Camry za puno više novaca.
User avatar
madner
Posts: 56761
Joined: 09/08/2004 16:35

#432 Re: Velika pitanja naseg vremena

Post by madner »

Seawolf wrote: 10/10/2020 18:46
madner wrote: 10/10/2020 13:46
Seawolf wrote: 10/10/2020 12:44 Jesam li dobro upratio da je E 220 d 4MATIC jedini od nabrojanih četvorocilindričnih dizelaša snage 140 kW i više, koji u eru obaveze propisa Euro 6d-ISC-FCM ulazi bez mild-hybrid 48 V zezancija, dakle jedini "klasični" dizelaš.
Moze se i tako reci. Druga opcija bi bila da za razliku od BMW (kraj 2019) nisu jos uspjeli dodati i tu tehnologiju u masovnu proizvodnju.
Činjenica je da je u ovome segmentu limuzina, Mercedes-Benz jedini koji ima dizel motor kojem ne treba nikakva dodatna hibridna tehnologija da postigne Euro 6d-ISC-FCM.

Motor B47 (BMW-ov dizelski četvorocilindraš) se počeo ugrađivati 2014-e i očito nije dizajniran na umu sa ovako strogim propisom kao što je Euro 6d-ISC-FCM. Zato mu treba podrška 48 V mild-hybrid tehnologije da bi zadovoljio taj propis.

Ne bi BMW ugrađivao tu tehnologiju u G30, da mu nije neophodna za postizanje Euro 6d-ISC-FCM. To je i razlog zašto je iz cjenovnika ispao 525 d sa B47 motorom najveće snage 170 kW i najvećeg obrtnog momenta 500 Nm. Čini se da niti elektrifikacija ne može pomoći motoru B47 da postigne Euro 6d-ISC-FCM, sa tolikom najvećom snagom i u automobilu ove mase.

Nasuprot BMW-u, Mercedes-Benz je svoj OM 654 četvorocilindraš razvio dovoljno kasno (počeo se ugrađivati 2016-e, upravo u W 213) da se u osnovni dizajn umetne potreba za zadovoljavanjem propisa Euro 6d-ISC-FCM i taj motor može razviti 143 kW u limuzini te mase i zadovoljiti taj propis, bez ikakvih hibridnih dodataka. Dizajn izduvnog sistema motora OM 654 je drugačiji od dizajna izduvnog sistema motora BMW B47, ali i od svega što je Mercedes-Benz dizajnirao prije OM 654.
Oficijelni razlog je sto su dodavanjem glupih hibrida imali previse varijanti, te da ostave prostor za te motorizacije.

Da li je to i stvarno tako ili ne, ne znam.

Medjutim nije to jedini razlog za ugradjivanje te tehnologije, poboljsava ubrzanje i smanjuje potrosnju. Za razliku od velikih baterija ova tehnologija ima jako puno smisla, baterija se puni preko voznje.

I shodno tome BMW ima prednost u potrosnji od nekih 10%, 520xd 4.5 E220d 5.1.
User avatar
Evolution_IV
Posts: 13206
Joined: 29/08/2020 22:58
Location: Tahiti

#433 Re: Velika pitanja naseg vremena

Post by Evolution_IV »

Seawolf wrote: 10/10/2020 19:04
Gdje su dizeli?

Gdje je model u "E" segmentu? ES je ispod, LS je iznad. Kada je nestao GS?

Gdje je ES 300h sa pogonom na sve točkove? Ovako ima samo prednji pogon. Camry za puno više novaca.
Ne znam da su ikad i bili u lexusima ovim vecim,sta ce im svakako traktoranje :D

nemam pojma,cudno je da ga nema...
dado_
Posts: 697
Joined: 25/12/2012 11:35

#434 Re: Velika pitanja naseg vremena

Post by dado_ »

Ne kontam ljude koji daju (imaju) 120000 maraka za auto, i gledaju decilitre potrosnje. Ljudi koji kupuju takva auta bi trebali imati minimum 10-15 hiljada mjesecne prihode i sad da gledas jesi li dao na gorivo 300 ili 347km mjesecno. Stvarno mi to nije jasno, mozda je do mene ali... To mi je isto da odvedem porodicu u elitni restoran na veceru i kazem limit vam je 25 maraka po osobi pa vi vidite sta cete narucit...
Samo kazem
User avatar
konektovan
Posts: 40545
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#435 Re: Velika pitanja naseg vremena

Post by konektovan »

Ja koliko puta je seawolf u ovoj godini, a i u prethodnoj spomenuo Euro 6d-ISC-FCM norme...... :lol:
Opterecen si covjece necim, sto balkan boys-e ne interesuje puno ... :mrgreen:
Seawolf
Posts: 7687
Joined: 14/06/2012 22:59

#436 Re: Velika pitanja naseg vremena

Post by Seawolf »

konektovan wrote: 10/10/2020 21:51 Ja koliko puta je seawolf u ovoj godini, a i u prethodnoj spomenuo Euro 6d-ISC-FCM norme...... :lol:
Opterecen si covjece necim, sto balkan boys-e ne interesuje puno ... :mrgreen:
Tim gore po balkan boyse.
User avatar
konektovan
Posts: 40545
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#437 Re: Velika pitanja naseg vremena

Post by konektovan »

Seawolf wrote: 10/10/2020 22:14
konektovan wrote: 10/10/2020 21:51 Ja koliko puta je seawolf u ovoj godini, a i u prethodnoj spomenuo Euro 6d-ISC-FCM norme...... :lol:
Opterecen si covjece necim, sto balkan boys-e ne interesuje puno ... :mrgreen:
Tim gore po balkan boyse.
Ma kakvi, obrtni, snaga, koliko brzina mjenjac, max brzina....to se ovdje trazi... :mrgreen:
User avatar
Rockefeller
Posts: 7299
Joined: 02/02/2015 13:05
Location: Rijeka Sćona

#438 Re: Velika pitanja naseg vremena

Post by Rockefeller »

Po pisanju nije opterecen nego je jako dobar u svom poslu pa podijeli nesto sa rajom na forumu :mrgreen:
User avatar
konektovan
Posts: 40545
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#439 Re: Velika pitanja naseg vremena

Post by konektovan »

Rockefeller wrote: 10/10/2020 22:25 Po pisanju nije opterecen nego je jako dobar u svom poslu pa podijeli nesto sa rajom na forumu :mrgreen:
Znamo mi svi da je morski znalac kad je automobilizam/inzinjering u pitanju, ali zaboravio je kome piše... :mrgreen:
User avatar
Rockefeller
Posts: 7299
Joined: 02/02/2015 13:05
Location: Rijeka Sćona

#440 Re: Velika pitanja naseg vremena

Post by Rockefeller »

konektovan wrote: 10/10/2020 22:31
Rockefeller wrote: 10/10/2020 22:25 Po pisanju nije opterecen nego je jako dobar u svom poslu pa podijeli nesto sa rajom na forumu :mrgreen:
Znamo mi svi da je morski znalac kad je automobilizam/inzinjering u pitanju, ali zaboravio je kome piše... :mrgreen:
Ma ima i pokoji insan kome je interesantno procitat‘ al‘ da ima dezurnih, ima.

:lol:
User avatar
madner
Posts: 56761
Joined: 09/08/2004 16:35

#441 Re: Velika pitanja naseg vremena

Post by madner »

Na temi o novom vozilu nema bitnije teme, taj standard je doveo do tektonskih poremecaja u ponudi novih vozila. Na temema gdje se skupljaju prosjecni kupci polovnih vozila kojima je par hiljada cifra, stvarno nije bitno.
jelleMania
Posts: 858
Joined: 29/09/2020 09:18

#442 Re: Velika pitanja naseg vremena

Post by jelleMania »

dado_ wrote: 10/10/2020 21:45 Ne kontam ljude koji daju (imaju) 120000 maraka za auto, i gledaju decilitre potrosnje. Ljudi koji kupuju takva auta bi trebali imati minimum 10-15 hiljada mjesecne prihode i sad da gledas jesi li dao na gorivo 300 ili 347km mjesecno. Stvarno mi to nije jasno, mozda je do mene ali... To mi je isto da odvedem porodicu u elitni restoran na veceru i kazem limit vam je 25 maraka po osobi pa vi vidite sta cete narucit...
Samo kazem
Bas ... i ja kazem ... ko ima te pare kod nas sigurno ne gleda ocel 50-100 km vise potrosit na gorivo ... onda nek uzme na struju
User avatar
madner
Posts: 56761
Joined: 09/08/2004 16:35

#443 Re: Velika pitanja naseg vremena

Post by madner »

jelleMania wrote: 12/10/2020 07:53
dado_ wrote: 10/10/2020 21:45 Ne kontam ljude koji daju (imaju) 120000 maraka za auto, i gledaju decilitre potrosnje. Ljudi koji kupuju takva auta bi trebali imati minimum 10-15 hiljada mjesecne prihode i sad da gledas jesi li dao na gorivo 300 ili 347km mjesecno. Stvarno mi to nije jasno, mozda je do mene ali... To mi je isto da odvedem porodicu u elitni restoran na veceru i kazem limit vam je 25 maraka po osobi pa vi vidite sta cete narucit...
Samo kazem
Bas ... i ja kazem ... ko ima te pare kod nas sigurno ne gleda ocel 50-100 km vise potrosit na gorivo ... onda nek uzme na struju
Sama cifra nije toliko bitna, koliko pitanje ko ima bolju tehnologiju. Auto kao dio vrhunskog inzinjerstva se mjeri i tako, zato je bitno koliko trosi, koliko najbrze ide, kako ubrzava itd...
lavic
Posts: 3081
Joined: 14/04/2011 15:03

#444 Re: Velika pitanja naseg vremena

Post by lavic »

Ako ides u tom pravcu, slijedeci put kad budes bio u De. pravac niderlasung Merca i BMW , trazis probnu voznju modela koji te zanima I sve sam skontas, jer na papiru je jedno a u zivo je sve drugacije.
User avatar
madner
Posts: 56761
Joined: 09/08/2004 16:35

#445 Re: Velika pitanja naseg vremena

Post by madner »

Trebao bi za mjesec, ako uspijem uklopiti. :D
User avatar
Rockefeller
Posts: 7299
Joined: 02/02/2015 13:05
Location: Rijeka Sćona

#446 Re: Velika pitanja naseg vremena

Post by Rockefeller »

Napravi termin. Nista bez termina.
Throttle
Posts: 12974
Joined: 10/06/2016 12:35

#447 Re: Velika pitanja naseg vremena

Post by Throttle »

Ma.madner ce, u najboljem slucaju, pazarit novu insigniju gsi za puno.manje love :mrgreen:
User avatar
Evolution_IV
Posts: 13206
Joined: 29/08/2020 22:58
Location: Tahiti

#448 Re: Velika pitanja naseg vremena

Post by Evolution_IV »

Mozda ga zapadne sa hdi masinom :mrgreen:
Seawolf
Posts: 7687
Joined: 14/06/2012 22:59

#449 Re: Velika pitanja naseg vremena

Post by Seawolf »

@madner, mogao si ti prisloniti auto kakav želiš kupiti, kao četvrti uz ova tri, da prođeš povoljnije .... naravno, ako se njihova tehnička specifikacija poklapa sa tvojom:

https://www.klix.ba/vijesti/bih/parlame ... /201013137
User avatar
madner
Posts: 56761
Joined: 09/08/2004 16:35

#450 Re: Velika pitanja naseg vremena

Post by madner »

Neposteno, jeftinije nego za realni sektor :D
Post Reply