Kakva ba indijce....Milenkov buraz wrote: ↑08/10/2020 09:35 Dakle Volvo je pao kao konačan zbor? Čestitam, puno sreće i pređenih kilometara bez problem.
P.S Imao sam V40 pa onda V50 svojevremeno 2003. godine. Neću da kvarim doživljaj ali Volvo nije više onaj Vovlo od kada je prešao pod Ford pa onda pod Indijce. Najveće razočarenje je bilo da taj V50 kojeg sam vozio ne samo da je dijelio istu platformu sa Focusom već i masu dijelova od Forda Focusa.
Velika pitanja naseg vremena
Moderators: anex, _BataZiv_0809
- konektovan
- Posts: 40634
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#351 Re: Velika pitanja naseg vremena
- Evolution_IV
- Posts: 13289
- Joined: 29/08/2020 22:58
- Location: Tahiti
#352 Re: Velika pitanja naseg vremena
idem zapalit auto zato sto ima dijelova od focusa
- konektovan
- Posts: 40634
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#353 Re: Velika pitanja naseg vremena
Da je samo od focusa kod tebe....
- basicm
- Posts: 10481
- Joined: 16/01/2012 21:38
#354 Re: Velika pitanja naseg vremena
Eto ispade njegovo vozilo frankenstajn!
- konektovan
- Posts: 40634
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#355 Re: Velika pitanja naseg vremena
Vrlo blizu.....basicm wrote: ↑08/10/2020 10:36Eto ispade njegovo vozilo frankenstajn!
-
- Posts: 6956
- Joined: 27/11/2018 13:02
#356 Re: Velika pitanja naseg vremena
Dobro Geely, Kinezi hajde de, jebo ih onaj njihov Tokio.konektovan wrote: ↑08/10/2020 10:30Kakva ba indijce....Milenkov buraz wrote: ↑08/10/2020 09:35 Dakle Volvo je pao kao konačan zbor? Čestitam, puno sreće i pređenih kilometara bez problem.
P.S Imao sam V40 pa onda V50 svojevremeno 2003. godine. Neću da kvarim doživljaj ali Volvo nije više onaj Vovlo od kada je prešao pod Ford pa onda pod Indijce. Najveće razočarenje je bilo da taj V50 kojeg sam vozio ne samo da je dijelio istu platformu sa Focusom već i masu dijelova od Forda Focusa.
Volvo važi za premium je li tako? A Fofdina nikad nije to bila niti će biti kao i Renault. Ako biram premium onda očekujem da isti ne dijeli platformu i dijelove sa Focusom, barem ja tako razmišljam. Jer tom logikom sam onda mogao platiti manje pa uzeti Focus a ne Volvo V50.
- Evolution_IV
- Posts: 13289
- Joined: 29/08/2020 22:58
- Location: Tahiti
#357 Re: Velika pitanja naseg vremena
onda je i audi A3 govno jer je u sustini golfMilenkov buraz wrote: ↑08/10/2020 10:39
Volvo važi za premium je li tako? A Fofdina nikad nije to bila niti će biti kao i Renault. Ako biram premium onda očekujem da isti ne dijeli platformu i dijelove sa Focusom, barem ja tako razmišljam. Jer tom logikom sam onda mogao platiti manje pa uzeti Focus a ne Volvo V50.
- Bullet Tooth Tony
- Posts: 20512
- Joined: 06/09/2007 12:15
- Location: Carsija at naJt
#359 Re: Velika pitanja naseg vremena
Tvoj Volvo je bio Aston Martin samo ti gledas pogresno
-
- Posts: 391
- Joined: 01/10/2020 10:53
#360 Re: Velika pitanja naseg vremena
Vala iskreno meni petica FL nije uopste svjeza.
Vani dobila masku koju trica ima vec dvije godine i koju vjerovatno nece imati kad dodje facelift. Unutra ko da je 10 godina stara. E klasa prije FL unutra izgleda svjezije. Da nije bilo krize preskocili bi FL.
Sto se tice dijeljenja platformi ljudi ne budalite. Ne moze biti isto danas kad imas 10 modela i prije kad si imao 3.
A ruku na srce nije isti slucaj VW/Audi i Volvo/Ford. U prvom slucaju se tehnologija razvija unutar VW grupe i ide u sve brendove. Posljedica toga je da i npr. Skoda dobije premium tehnologiju kakva je npr. DSG mjenjac. U drugom slucaju radi se o tome da se u Volvo gura tehnologija koju Ford razvija za svoje modele da se ustedi jer Volvo ne donosi profit. Posljedica toga je prodaja Volva.
Golf ili A3 je cista racunica. Dobijes objektivno nesto bolje auto s puno boljim kvalitetom za malo vise para. Za toliko malu razliku u cijeni se sustina ne mijenja.
Vani dobila masku koju trica ima vec dvije godine i koju vjerovatno nece imati kad dodje facelift. Unutra ko da je 10 godina stara. E klasa prije FL unutra izgleda svjezije. Da nije bilo krize preskocili bi FL.
Sto se tice dijeljenja platformi ljudi ne budalite. Ne moze biti isto danas kad imas 10 modela i prije kad si imao 3.
A ruku na srce nije isti slucaj VW/Audi i Volvo/Ford. U prvom slucaju se tehnologija razvija unutar VW grupe i ide u sve brendove. Posljedica toga je da i npr. Skoda dobije premium tehnologiju kakva je npr. DSG mjenjac. U drugom slucaju radi se o tome da se u Volvo gura tehnologija koju Ford razvija za svoje modele da se ustedi jer Volvo ne donosi profit. Posljedica toga je prodaja Volva.
Golf ili A3 je cista racunica. Dobijes objektivno nesto bolje auto s puno boljim kvalitetom za malo vise para. Za toliko malu razliku u cijeni se sustina ne mijenja.
-
- Posts: 6956
- Joined: 27/11/2018 13:02
#361 Re: Velika pitanja naseg vremena
Adui porez na budale ali eto neki se zavaravajuEvolution_IV wrote: ↑08/10/2020 10:46onda je i audi A3 govno jer je u sustini golfMilenkov buraz wrote: ↑08/10/2020 10:39
Volvo važi za premium je li tako? A Fofdina nikad nije to bila niti će biti kao i Renault. Ako biram premium onda očekujem da isti ne dijeli platformu i dijelove sa Focusom, barem ja tako razmišljam. Jer tom logikom sam onda mogao platiti manje pa uzeti Focus a ne Volvo V50.
-
- Posts: 4582
- Joined: 23/06/2009 21:57
- Location: sarajevo
#362 Re: Velika pitanja naseg vremena
Audi je najkompletniji auto kad ga direktno poredis s pribliznim konkurentima.
A3 ne bi nikad kupio, jer zašto dati 5-10k km više kad dobiješ sve isto što dobiješ u oktaviji/leonu/golfu uz malo kvalitetnije materijale u kabini?
Ali sve iznad toga je druga priča. a4/a5 vs passat vs superb su druge dimenzije. Počevši od toga da u a4 možeš dobiti motore koje u passatu i škodi ne možeš, do toga da možeš dobiti opremu koju kod ovih ne mžeš, do toga da se u toj klasi već može pričati i dosta kvalitetnijim materijalima unutra kod audija. I tu je razlika u cijeni već ozbiljnija i po meni opravdanija.
KAd dođemo do a6/a7 pa nadalje, tu audi već ima pravog smisla i nema direktne konkurencije unutar grupe. I kad a6 direktno poredš s E klasom i bmw peticom, mislim da je jako tanka linija između tih auta u svemu. Od materijala, do motora, oprema, inovacija. STvar je samo ličnih preferencija. Meni se recimo lično dizjan e klase unutra uopšte ne sviđa. Oni dipsleji su mi odvratni. Nema nikakve razlike između c/e/s unutra. Jako iritantno.
A3 ne bi nikad kupio, jer zašto dati 5-10k km više kad dobiješ sve isto što dobiješ u oktaviji/leonu/golfu uz malo kvalitetnije materijale u kabini?
Ali sve iznad toga je druga priča. a4/a5 vs passat vs superb su druge dimenzije. Počevši od toga da u a4 možeš dobiti motore koje u passatu i škodi ne možeš, do toga da možeš dobiti opremu koju kod ovih ne mžeš, do toga da se u toj klasi već može pričati i dosta kvalitetnijim materijalima unutra kod audija. I tu je razlika u cijeni već ozbiljnija i po meni opravdanija.
KAd dođemo do a6/a7 pa nadalje, tu audi već ima pravog smisla i nema direktne konkurencije unutar grupe. I kad a6 direktno poredš s E klasom i bmw peticom, mislim da je jako tanka linija između tih auta u svemu. Od materijala, do motora, oprema, inovacija. STvar je samo ličnih preferencija. Meni se recimo lično dizjan e klase unutra uopšte ne sviđa. Oni dipsleji su mi odvratni. Nema nikakve razlike između c/e/s unutra. Jako iritantno.
-
- Posts: 930
- Joined: 06/11/2012 22:10
#363 Re: Velika pitanja naseg vremena
Istina je da je Volvo dijelio štošta sa Fordom, i sa PSA (1.6 i 2.0 diesele), ali sad Volvo radi sa svojom platformom i vlastitim motorima, itekako se poboljšao. Uostalom i prodajni rezultati su bolji, više ih viđam nego ikad prije.
- madner
- Posts: 56761
- Joined: 09/08/2004 16:35
#364 Re: Velika pitanja naseg vremena
Unutra je jos i bilo razlike. Onaj Audijev tablet izgleda kao da ga je neko ukrao pa mu je Pike nasao mjesto na tabli. Ali da ga ipak moze sakriti ako dodje pravi vlasnik.
Meni je A6 dimenzijama skroz ok, ali debelo ispod konkurencije po svemu ostalom. Logicno da svako ima neke preferencije, no jednostavno ne vidim gdje je Audi najbolji.
Meni je A6 dimenzijama skroz ok, ali debelo ispod konkurencije po svemu ostalom. Logicno da svako ima neke preferencije, no jednostavno ne vidim gdje je Audi najbolji.
-
- Posts: 16088
- Joined: 07/04/2009 16:54
- Location: povis jajca
#365 Re: Velika pitanja naseg vremena
stuffmadner wrote: ↑07/10/2020 18:47Da se dogovorimo prvo oko kontainera, sta ti saljes?detroit-mercy wrote: ↑07/10/2020 18:25F150 Supercrewmadner wrote: ↑03/10/2020 20:50 Kako bi se pucanstvo razveselilo, jedna izuzetno ozbiljna tema.
Trazi se vozilo za poneko duga putovanja, oko 15000 km godisnje na relaciji EU - SA, sa do 3 covjeka.
Ostatak vremena u i oko Sarajeva, sa dvoje manje djece koja vise ne trebaju kolica (oko 20 000 km godisnje). Vozac je povelik, sirinom i visinom.
Budzet je recimo fiksan, 120 000 KM.
Preprodajna vrijednost nije bitna, vozilo ce se voziti dok se ne raspadne. Cijena odrzavanja moze biti faktor.
Stavio sam 4 vozila u pocetnu upitnik, no moze se lista nadopuniti ako se neko potrudi pa napravit argument za nesto bolje. Poluproizvodi ne dolaze u obzir.
-
- Posts: 16088
- Joined: 07/04/2009 16:54
- Location: povis jajca
#366 Re: Velika pitanja naseg vremena
Cayenne je Tuareg platforma, Maserati - Grand CherokeeEvolution_IV wrote: ↑08/10/2020 10:46onda je i audi A3 govno jer je u sustini golfMilenkov buraz wrote: ↑08/10/2020 10:39
Volvo važi za premium je li tako? A Fofdina nikad nije to bila niti će biti kao i Renault. Ako biram premium onda očekujem da isti ne dijeli platformu i dijelove sa Focusom, barem ja tako razmišljam. Jer tom logikom sam onda mogao platiti manje pa uzeti Focus a ne Volvo V50.
Masa vozila se sada radi na istim platformama, cost cutting, economies of scale
- madner
- Posts: 56761
- Joined: 09/08/2004 16:35
#367 Re: Velika pitanja naseg vremena
Zato treba gledati da se uzme Tuareg a ne placati znacku.
And kinda i sort of, ne bih tog Forda.
Mada moram reci da je vrhunsko vozilo, za 3 godine ce biti mrtva trka.
And kinda i sort of, ne bih tog Forda.
Mada moram reci da je vrhunsko vozilo, za 3 godine ce biti mrtva trka.
-
- Posts: 2841
- Joined: 30/04/2020 19:47
#368 Re: Velika pitanja naseg vremena
Kvalitet, estetika, i vizuelni dojam kabine vozila meni je jedna od presudnih stvari za kupovinu auta. Zbog toga bi uvijek prije Audia A3 kupio od nabrojanih jer je ta razlika koja je meni bitna značajna i meni to opravdava razliku u cijeni. Vozio sam Audi A3/Golf 7, i ako nećeš kalkulisati i ako ne trebaš da kalkulišeš, jasno je šta će većina odabrati. Dovoljno je onaj kolut za klimu okrenuti jednom kod Audia i kod Golfa, pa ćeš vidjeti razliku u mehanizmu rada. Iskreno, vidjet ćeš i u odnosu na mnogo skuplje od Golfa ali ok. Ako to nekom nije bitno ok, ali onda je to vozač prosječnih gledešta na auto u cjelini. To je ono što gledamo svaki dan dok vozimo, to je ono što me svaki dan okrožuje u autu, i to mi je radi ugođaja bitnije od nekih drugih stvari koje ne vidim. Kabina bi trebala biti jako bitna. Još pri tome ako se malo bolje uživo taj Golf 7 pogleda vidi se razlika u estetici u odnosu na prethodne generacije Golfa i sve je to skladno ali kvalitet unutrašnjosti je na nivou više-manje Golfa 5. Čak su u nekim stvarima ciljano smanjili kvalitetu zbog one afere ili čega već, što ih je skupo koštalo. Tako da se tačno zna gdje je kome mjesto u toj grupaciji.emko1234 wrote: ↑08/10/2020 13:32 Audi je najkompletniji auto kad ga direktno poredis s pribliznim konkurentima.
A3 ne bi nikad kupio, jer zašto dati 5-10k km više kad dobiješ sve isto što dobiješ u oktaviji/leonu/golfu uz malo kvalitetnije materijale u kabini?
Ali sve iznad toga je druga priča. a4/a5 vs passat vs superb su druge dimenzije. Počevši od toga da u a4 možeš dobiti motore koje u passatu i škodi ne možeš, do toga da možeš dobiti opremu koju kod ovih ne mžeš, do toga da se u toj klasi već može pričati i dosta kvalitetnijim materijalima unutra kod audija. I tu je razlika u cijeni već ozbiljnija i po meni opravdanija.
KAd dođemo do a6/a7 pa nadalje, tu audi već ima pravog smisla i nema direktne konkurencije unutar grupe. I kad a6 direktno poredš s E klasom i bmw peticom, mislim da je jako tanka linija između tih auta u svemu. Od materijala, do motora, oprema, inovacija. STvar je samo ličnih preferencija. Meni se recimo lično dizjan e klase unutra uopšte ne sviđa. Oni dipsleji su mi odvratni. Nema nikakve razlike između c/e/s unutra. Jako iritantno.
-
- Posts: 2138
- Joined: 07/08/2013 16:37
#369 Re: Velika pitanja naseg vremena
sto je tice golf platforme TT je vrhunac pa onda dva prazna mjesta...
- mirsek
- Posts: 12823
- Joined: 07/05/2010 15:40
#370 Re: Velika pitanja naseg vremena
Pogon 4x4 i kvalitet unutrasnjosti kod audija je godinama po vecini testova i analiza pri samom vrhu ako ne i najbolji.madner wrote: ↑08/10/2020 14:08 Unutra je jos i bilo razlike. Onaj Audijev tablet izgleda kao da ga je neko ukrao pa mu je Pike nasao mjesto na tabli. Ali da ga ipak moze sakriti ako dodje pravi vlasnik.
Meni je A6 dimenzijama skroz ok, ali debelo ispod konkurencije po svemu ostalom. Logicno da svako ima neke preferencije, no jednostavno ne vidim gdje je Audi najbolji.
- madner
- Posts: 56761
- Joined: 09/08/2004 16:35
#371 Re: Velika pitanja naseg vremena
Vise vjerujem svojim ocima i prsticima nego novinarima.mirsek wrote: ↑08/10/2020 15:21Pogon 4x4 i kvalitet unutrasnjosti kod audija je godinama po vecini testova i analiza pri samom vrhu ako ne i najbolji.madner wrote: ↑08/10/2020 14:08 Unutra je jos i bilo razlike. Onaj Audijev tablet izgleda kao da ga je neko ukrao pa mu je Pike nasao mjesto na tabli. Ali da ga ipak moze sakriti ako dodje pravi vlasnik.
Meni je A6 dimenzijama skroz ok, ali debelo ispod konkurencije po svemu ostalom. Logicno da svako ima neke preferencije, no jednostavno ne vidim gdje je Audi najbolji.
- mirsek
- Posts: 12823
- Joined: 07/05/2010 15:40
#372 Re: Velika pitanja naseg vremena
Onda ok ako si licno ispipavaomadner wrote: ↑08/10/2020 15:27Vise vjerujem svojim ocima i prsticima nego novinarima.mirsek wrote: ↑08/10/2020 15:21Pogon 4x4 i kvalitet unutrasnjosti kod audija je godinama po vecini testova i analiza pri samom vrhu ako ne i najbolji.madner wrote: ↑08/10/2020 14:08 Unutra je jos i bilo razlike. Onaj Audijev tablet izgleda kao da ga je neko ukrao pa mu je Pike nasao mjesto na tabli. Ali da ga ipak moze sakriti ako dodje pravi vlasnik.
Meni je A6 dimenzijama skroz ok, ali debelo ispod konkurencije po svemu ostalom. Logicno da svako ima neke preferencije, no jednostavno ne vidim gdje je Audi najbolji.
-
- Posts: 4582
- Joined: 23/06/2009 21:57
- Location: sarajevo
#373 Re: Velika pitanja naseg vremena
De ba nemoj pričat gluposti. Quattro, općenito motori i mehanizacija, oprema, kvalitet unutrašnjosti zadnjih 10 godina su daleko ispred BMWa i Mercedesa. 4matic i xdrive se toliko forsiraju u zadnje vrijeme samo i isključivo iz razloga što je quattro toliko uspio kod kupaca. Unazad 10 godina od 10 bmwa i merc, 3 su imali awd. Danas ih ima 7. etc etc.madner wrote: ↑08/10/2020 14:08 Unutra je jos i bilo razlike. Onaj Audijev tablet izgleda kao da ga je neko ukrao pa mu je Pike nasao mjesto na tabli. Ali da ga ipak moze sakriti ako dodje pravi vlasnik.
Meni je A6 dimenzijama skroz ok, ali debelo ispod konkurencije po svemu ostalom. Logicno da svako ima neke preferencije, no jednostavno ne vidim gdje je Audi najbolji.
Čisto sumnjam da je to zbog lexusa. Mislim imaš pravo na mišljenje ko i svi, ali reći ovakvu nebulozu, to bih očekivao od nekoga respovog kalibra.
- Optimist
- Posts: 13656
- Joined: 08/02/2010 19:01
- Location: Sarajevo
-
- Posts: 3085
- Joined: 14/04/2011 15:03
#375 Re: Velika pitanja naseg vremena
u taj iznos moze i ovo: 71BJ, 540i xDrive,6/4 2998, 250 / 340 aut. 8,7/5,5/6,6 152 (EU6d) 49.800,00 € 97.400,33 KM 113.958,39 KM